DomůFórumKasinaSolcasino.io - všeobecná diskuze

Solcasino.io - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od kryptokuba32
|
4 970 zobrazení 34 odpovědí |
|
1 2
před 9 měsíci

V pátek jsem vyhrál 3 400 € v kasinu Sol a poté jsem ověřil svůj účet. To se vlastně stalo velmi rychle. Poté jsem kontaktoval zákaznický servis a oni mě ujistili, že moje výhry byly převedeny. Dnes je pondělí v seznamu transakcí je výplata stále stejná. Píši na zákaznický servis a tam mi sdělí, že došlo k chybě a že peníze budou buď připsány, převedeny na můj hráčský účet nebo na mou kartu. Jsem ze stránek velmi zklamán. Včera jsem vyhrál €48,000 a moc jsem se na svou výhru těšil. Nyní není vyplacena a zřejmě se znovu kontroluje. Zde jsem našel příspěvek, že někdy hráči čekají na svou výhru 31 dní. Je to škoda, jsem velmi, velmi zklamaný.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Rozhodně nemusíte tak dlouho čekat. Pokud jste bojovník jako já, poradím vám, abyste zvolili přístup, který jsem zvolil v mé situaci. Jednoduše je nahlaste vyšetřovatelům kybernetické kriminality Forexfraudteam/Gmail/com a nahlaste, jak se tabulka obrátí.


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Jak to přesně udělám??? Děkuji za tip

Automaticky přeloženo:
nagsinm
před 9 měsíci

Pošlete Forexfraudteam @ gmail com případovou zprávu. Pro legitimitu můžete připojit zprávu místní policie, ale není to podmínkou.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobře, ale to je taky hovno. Raději počkám, ale díky za tip.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Takže teď mluvíte o 78 hodinách. Už nečekám, že dostanu svou výhru. Myslím, že hledají důvod, proč mi nevyplatit výhru. Ale já se nepodvolím a když budu muset, tak ji zažaluji.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

V pátek jsem vyhrál 3 400 € v kasinu Sol a poté jsem ověřil svůj účet. To se vlastně stalo velmi rychle. Poté jsem kontaktoval zákaznický servis a oni mě ujistili, že moje výhry byly převedeny. Dnes je pondělí v seznamu transakcí je výplata stále stejná. Píši na zákaznický servis a tam mi sdělí, že došlo k chybě a že peníze budou buď připsány, převedeny na můj hráčský účet nebo na mou kartu. Jsem ze stránek velmi zklamán. Včera jsem vyhrál €48,000 a moc jsem se na svou výhru těšil. Nyní není vyplacena a zřejmě se znovu kontroluje. Zde jsem našel příspěvek, že někdy hráči čekají na svou výhru 31 dní. Je to škoda, jsem velmi, velmi zklamaný.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Pokud mohu, důrazně bych vám v této vaší situaci doporučil trpělivost. Chápu, že to není jednoduché a že chcete své vyhrané peníze, ale ve skutečnosti je docela obvyklé, že kasina poskytují dodatečné šeky, když jde o větší částky. Jak Veronika také uvedla ve vaší stížnosti , mají to dokonce uvedeno ve svých pravidlech. Počkejme, jak se váš případ vyvine, a doufejme, že náš tým bude schopen jej rychle vyřešit. Zatím se prosím snažte nedělat žádné závěry a průběžně nás aktualizujte. Máte náhodou něco nového z kasina?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Na Solcasinu hraju asi půl roku. Je to pěkná platforma, ale limit výběru 10 000 USD za 24 hodin je opravdu otravný. Výběry jsou však okamžité a spolehlivé. Nabízejí širokou škálu her a také malý cashback za hraní. Pro vkládání prostředků můžete použít mnoho různých metod a komunita Solcasino je opravdu milá.

Automaticky přeloženo:
noviesol
před 4 měsíci

Tak jakou platební metodu v tomto kasinu preferujete?🤔

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Preferuji krypto vklady a výběry. Nelíbí se mi však, že jsou limity na výběry, zatímco vklady takové omezení nemají.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Píšu toto vlákno, abych odsoudil zneužívání jménem Solcasino, neprávem mě obvinil z porušení smluvních podmínek a po zablokování mého účtu mi nevrátí žádné peníze.


Vložil jsem kolem 2500 $ (8 Solana) na začátku listopadu na Solcasino, abych mohl sázet na sportovní utkání, a za pár dní jsem vyhrál kolem 7000 $. Po těchto výhrách byl můj zůstatek kolem 31 Solana a můj účet byl poté velmi rychle omezen na maximální sázku 1 $.


Když už jsem tam nemohl sázet, zkusil jsem nejprve vybrat 5 Solana a výběr fungoval bez problémů. Další den, což bylo 13. listopadu, takže máte určitý časový rámec pro to, co bude dál, jsem byl požádán o dokončení KYC, což jsem udělal.


Během několika následujících hodin bylo vše na mém účtu uzamčeno a vyskakovací okno mi oznámilo, že musím kontaktovat podporu. Snažil jsem se je oslovit celé dny, ale nikdy mi neodpověděli.


Nakonec se mi 22. listopadu podařilo promluvit s podporou na discordu (obrázek 1) a řekli mi, že můj účet prochází kontrolou a že 30. listopadu vydají konečné rozhodnutí ohledně toho, co se stane s mým účtem a moje peníze. Mezitím jsem jim řekl, že jsem připraven na videohovor za účelem dalšího ověření, jak je napsáno na jejich webových stránkách (obrázky 2 a 3). 27. dne, což byly 3 dny před oficiálním verdiktem, mi živá podpora sdělila, že mohu získat zpět pouze své počáteční vklady a ne své výhry, což je zjevně čistá loupež (obrázek 4).


Zpráva, kterou jsem obdržel jako verdikt ohledně mého účtu 30. listopadu, byla jednoduše taková, že jsem porušil smluvní podmínky (což jsem samozřejmě neporušil, jen jsem vyhrál hodně štěstí v krátkém čase) a že mi neřeknou, jak našel, protože nedochází k žádnému porušení (obrázek 5)


Dokonce jsem při několika příležitostech nabídl další ověření, z nichž žádná nebyla ani uznána. Skutečnost, že živá podpora, se kterou jsem mluvil, se několikrát zmiňovala o uzavření účtu a počátečních výběrech vkladů, než bylo dokonce dosaženo verdiktu, docela jasně ukazuje na nedostatek objektivity v procesu.


Od této chvíle musím čekat do 30. prosince, abych zjistil, co mohu stáhnout, aniž bych si byl jistý, co skutečně budu moci udělat. Vytváří to velký stres, protože na lince je spousta peněz a že Solcasino se o své zákazníky vůbec nestará. Důrazně doporučuji každému, kdo si zde vytvoří účet, aby jej co nejrychleji uzavřel, aby se mu nedostalo stejného zacházení jako mně.

filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
krzrs
před 2 týdny

Je mi opravdu líto této zkušenosti, kterou tam musíte prožít.

Náš reklamační tým by vám bohužel nemohl nabídnout žádnou pomoc, protože se to týká sportu a nemáme zde žádné oddělení, které by se tím zabývalo.

Doporučuji vám vyzkoušet některou z těchto stránek, kde získáte pomoc:

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Vzhledem k tomu, že toto kasino funguje pod Curaçao (GCB) , můžete jim také podat stížnost a doufejme, že na to všechno najdete řešení.

Vysvětlili vám vůbec, jaké pravidlo jste porušili?🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Divoké Chicago na Solcasino.io je tak zábavné! Jasný a barevný design spolu se vzrušujícími herními funkcemi ho opravdu dělají výjimečným. Každé zatočení je plné vzrušení a šance na velkou výhru mě nutí se k tomu vracet. Pokud máte rádi rychlé hry se spoustou akce, rozhodně byste to měli vyzkoušet!

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

Ne, absolutně nic neřekli. Pokusím se sledovat tyto odkazy a uvidím, co mohu udělat, ale pochybuji, že mám nějakou naději, že dostanu své peníze zpět

Automaticky přeloženo:
krzrs
před týdnem

Uhm,... bez řádného vysvětlení si myslím, že situace vypadá hrozivě, ale snažte se to nevzdávat příliš brzy, prosím. Budu vám držet palce, alespoň vám!


Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky