Píšu toto vlákno, abych odsoudil zneužívání jménem Solcasino, neprávem mě obvinil z porušení smluvních podmínek a po zablokování mého účtu mi nevrátí žádné peníze.
Vložil jsem kolem 2500 $ (8 Solana) na začátku listopadu na Solcasino, abych mohl sázet na sportovní utkání, a za pár dní jsem vyhrál kolem 7000 $. Po těchto výhrách byl můj zůstatek kolem 31 Solana a můj účet byl poté velmi rychle omezen na maximální sázku 1 $.
Když už jsem tam nemohl sázet, zkusil jsem nejprve vybrat 5 Solana a výběr fungoval bez problémů. Další den, což bylo 13. listopadu, takže máte určitý časový rámec pro to, co bude dál, jsem byl požádán o dokončení KYC, což jsem udělal.
Během několika následujících hodin bylo vše na mém účtu uzamčeno a vyskakovací okno mi oznámilo, že musím kontaktovat podporu. Snažil jsem se je oslovit celé dny, ale nikdy mi neodpověděli.
Nakonec se mi 22. listopadu podařilo promluvit s podporou na discordu (obrázek 1) a řekli mi, že můj účet prochází kontrolou a že 30. listopadu vydají konečné rozhodnutí ohledně toho, co se stane s mým účtem a moje peníze. Mezitím jsem jim řekl, že jsem připraven na videohovor za účelem dalšího ověření, jak je napsáno na jejich webových stránkách (obrázky 2 a 3). 27. dne, což byly 3 dny před oficiálním verdiktem, mi živá podpora sdělila, že mohu získat zpět pouze své počáteční vklady a ne své výhry, což je zjevně čistá loupež (obrázek 4).
Zpráva, kterou jsem obdržel jako verdikt ohledně mého účtu 30. listopadu, byla jednoduše taková, že jsem porušil smluvní podmínky (což jsem samozřejmě neporušil, jen jsem vyhrál hodně štěstí v krátkém čase) a že mi neřeknou, jak našel, protože nedochází k žádnému porušení (obrázek 5)
Dokonce jsem při několika příležitostech nabídl další ověření, z nichž žádná nebyla ani uznána. Skutečnost, že živá podpora, se kterou jsem mluvil, se několikrát zmiňovala o uzavření účtu a počátečních výběrech vkladů, než bylo dokonce dosaženo verdiktu, docela jasně ukazuje na nedostatek objektivity v procesu.
Od této chvíle musím čekat do 30. prosince, abych zjistil, co mohu stáhnout, aniž bych si byl jistý, co skutečně budu moci udělat. Vytváří to velký stres, protože na lince je spousta peněz a že Solcasino se o své zákazníky vůbec nestará. Důrazně doporučuji každému, kdo si zde vytvoří účet, aby jej co nejrychleji uzavřel, aby se mu nedostalo stejného zacházení jako mně.
I’m writing this thread to denunciate abuse on the behalf of Solcasino, wrongfully accusing me of violating ToS and that won’t give me any money back after banning my account.
I deposited around 2500$ (8 Solana) at the beginning of November on Solcasino to do some sports betting and won around 7000$ in a few days. After these wins, my balance was around 31 Solana and my account got limited to 1$ max bet very quickly afterwards.
Not being able to bet there anymore, I first tried to withdraw 5 Solana and the withdrawal worked fine without any issue. The next day, which was November 13th so you have a sort of time frame for what’s to come next, I got asked to complete KYC, which I did.
Within the next few hours, everything on my account was locked and a popup window told me I had to contact the support. I tried to reach out to them for days, but they would never reply to me.
I finally managed to talk to the support on discord on the 22nd of November (picture 1), and they told me that my account was under review and that they would issue a final decision on the 30th of November regarding what would happen to my account and my money. In the meantime I told them that I was ready to have a video call to do further verification as it’s written on their website (pictures 2 and 3). On the 27th, which was 3 days before the official verdict, the live support person tells me that I may only get my initial deposits back and not my winnings, which is obviously pure robbery (picture 4).
The message I received as a verdict regarding my account on November 30th was simply that I violated ToS (which I obviously didn’t, I just won a lot getting lucky in a short amount of time) and that they will not tell me how they found it, because there is no violation (picture 5)
I even offered on several occasions to do further verification, none of which were even acknowledged. The fact that the live support person I was talking to, was mentioning account closure and initial deposit withdrawals on multiple occasions before a verdict was even reached, is pretty clearly indicating a lack of objectivity in the process.
As of now I have to wait until December 30th to see what I can withdraw, without being sure of what I will actually be able to do. It creates a lot of stress as there is a lot of money on the line and that Solcasino doesn’t care about its customers at all. I heavily encourage anyone creating an account here to close it as fast as they can to avoid receiving the same treatment as I did.
Automaticky přeloženo: