DomůFórumKasinaSolcasino.io - všeobecná diskuze

Solcasino.io - všeobecná diskuze

před rokem od kryptokuba32
|
4 987 zobrazení 34 odpovědí |
|
1 2
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Solcasino.io, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Vyhněte se podvodníkům. Poté, co vyhrajete, vám pozastaví účet a nebudou vám nic platit

Automaticky přeloženo:
kryptokuba32
před rokem

Dobrý den, je mi líto, že máte takovou zkušenost. Vidím, že jste již odeslali stížnost , která nyní čeká na posouzení, skvělé! Pokud vám to nevadí, budeme rádi, když zde o kasinu zanecháte i recenzi . Tam můžete také hodnocení v průběhu času měnit (snižovat nebo zvyšovat počet hvězdiček), pokud se později přesvědčíte, že si kasino nakonec zaslouží lepší nebo horší pověst.

Automaticky přeloženo:
kryptokuba32
před rokem

Ahoj,

Krátce jsem prošel vaši stížnost a docela mě šokovalo toto:

"Žádná odpověď na e-maily. Kontaktoval jsem je na twitteru. Jejich odpověď byla, že hra na automatu měla vysokou volatilitu a moje velké vítězství v ní mě přivedlo k ještě větším výhrám na živých hrách. Jejich prohlášení ,,We are whitelabel" a my nevyplatí vám vaši výhru..."

Asi tam byla chyba, mám pravdu? Jinak by takové vysvětlení bylo skoro šílené...


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, odpověděli, že je chyba. Nevěřím, že tam bylo, nebo pokud ano, vyhrál jsem na tomto slotu pouze polovinu částky.

Důvody, proč si myslím, že mě podvádějí, jsou.

1. Prohrál jsem 10 000 $ na stejném slotu, než jsem vyhrál.

2. Hrál jsem 100 $ otočení odpovídajících vyhrané částce v bezplatných otočeních, které jsem vyhrál během hry. Ve Freespins jsem chytil rybu, která byla inzerována na hlavní stránce slotu.

3. Tento konkrétní slot byl stále aktivní a hratelný 6 dní po pozastavení mého účtu

4. Tento konkrétní slot je stále k dispozici pro hraní na Pokerstar

5. Polovina vyhrané částky na živé ruletě

6. Vždy zablokovali můj účet na twitteru, když jsem se je snažil kontaktovat, a varovali ostatní hráče před jejich chováním. Na mé emaily nikdy neodpověděli. (Žádné oficiální prohlášení) .

Věřím, že kdybych vyhrál 250 000 $ oficiální e-mail vysvětlující, co se přesně stalo, musel bych to udělat.


Automaticky přeloženo:
kryptokuba32
před rokem

Musím říci, že i jiní hráči (i když hrají v různých kasinech) nedávno zaznamenali podobné problémy s chybami.

Jen nemůžu přijít na to, kteří poskytovatelé her byli zapojeni... 🤔

Každopádně mám pocit, že bude zásadní zjistit si prohlášení poskytovatele hry a jak tato chyba ovlivnila zbytek vašich výher.

Netroufám si teď dále spekulovat, přeji hodně štěstí s touto reklamací a budu na to dávat pozor.

🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

to bylo

VÁNOČNÍ VELKÁ BASS BONANZA od

PRAGMATICKÁ HRA

Datum 25.12.2021

Automaticky přeloženo:
před rokem

Chápu, že to může být chyba.

Na hráče by to nemělo mít vliv. Pokud hráč přijde o peníze na tomto slotu, pochybuji, že kasina vrátí hráčům peníze.

Je směšné, jak mohou hráčům brát peníze, ale když někdo vyhraje (to je důvod, proč hraje), Casino říká, že došlo k chybě a nevyplácí výhry.


Nejde mi to do hlavy


Automaticky přeloženo:
kryptokuba32
před rokem

Podle podobných stížností, které si pamatuji z minulosti, je nejdůležitější, že poskytovatel hry musí zkontrolovat relaci a POTVRZIT, že ve hře skutečně byla chyba.

V opačném případě by kasino mělo vyplatit výhru - pokud nebyla porušena žádná jiná pravidla...




Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Pokuste se mi pomoci zjistit, kam mohu poslat e-mail na Pragmatic play o automatu, pokud by se vyskytla chyba. Byl jsem na jejich stránkách, ale není tam nic o stížnostech

Automaticky přeloženo:
kryptokuba32
před rokem

Ahoj,

Myslím, že můžete zkusit jakýkoli kontakt dostupný na jejich webových stránkách. Pokud jste však zaznamenali chybu, řekl bych, že kasino by to mělo nejprve prošetřit a kontaktovat poskytovatele hry. Informovali jste kasino o problému?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kasino mi pozastavilo účet s 250 000 $. Nikdy mě nekontaktovali žádná odpověď na můj e-mail nic. Odpověděli pouze na twitteru, že se vyskytla chyba ve slotu, kde jsem vyhrál asi 120 000 $, zbytek mých výher byl z živých stolů, jako je ruleta.

Jejich argument byl, že jsem vyhrál hodně. Na automatu s chybou jsem díky tomu mohl hrát další hry, jako je ruleta s penězi, které nebyly moje. Takže mi pozastavili účet. Tento konkrétní slot bylo možné hrát dalších 5 dní poté, co pozastavili můj účet.

Tento SLOT je v každém kasinu, které používá hru Pragmatic. BIG BASS BONANZA.

Je to kasino založené na tokenu SOLANA, takže jejich peněženka je na řetězu.

Jejich peněženka vzrostla o několik dní později o zhruba stejnou částku, jakou jsem vyhrál.


Mám e-mail na komisi pro hazardní hry Curacao, ale nikdy jsem nedostal odpověď.

Automaticky přeloženo:
kryptokuba32
před rokem

Takhle by se kasino chovat nemělo, řekl bych. Je běžným pravidlem, že pokud je hra postižena chybou v okamžiku, kdy hráč vyhraje, mělo by kasino kontaktovat poskytovatele hry a potvrdit, co se stalo.

Chcete-li ušetřit všem hráčům stejný problém, měla by být hra zablokována. Je smutné, že je běžným pravidlem, že kasino nevyplácí výhry získané za takových okolností. Takže argument, že jsi vyhrál ve velkém, nedává vůbec smysl, ale mám pocit, že je za tím víc.

Mohu vědět, proč přestáváte reagovat na stížnost ?


Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji, myslím, že je to přesně můj názor a je to opravdu podezřelé.


Nepřestal jsem odpovídat na stížnosti, ale byl jsem pryč a nemohl jsem se dostat na své e-maily.

Požádal jsem o opětovné otevření stížnosti.


Děkuji za poslech , protože jsem dlouho nemohl nikoho najít . Myslím, že moje výhry jsou ztraceny, ale alespoň někteří hráči vidí stížnost a nebudou hrát s tímto kasinem

Automaticky přeloženo:
kryptokuba32
před rokem

Už chápu. No, myslím, že to stojí za bližší pohled, vždy si chceme být jisti, že kasina zacházejí s hráči tak, jak by se s nimi mělo zacházet, a stížnosti jsou prostě tím nejlepším nástrojem. Pokusím se sledovat průběh stížnosti, ale bylo by skvělé, kdybyste mě zde informovali. Někdy jsem zoufale zaneprázdněný. 😀



Automaticky přeloženo:
před rokem

Žádný problém, děkuji, že jste mě vyslechli. Byl to těžký rok, kdy jsem nikde nemohl sehnat pomoc. Vytvořil jsem nový twitter, znovu můj twitter zablokovali. Měním názor, ukradli mi peníze.

Pokud se na twitteru hádá jiný hráč, zveřejní jeho transakci atd. Když se zapojím, prostě zavřeli, protože se vyděsili, že to celá jejich malá komunita zjistí. Život bohatým životním stylem z ukradených finančních prostředků.

Ve skutečnosti také porušili své podmínky.

Je tam napsáno, že pokud je váš účet pozastaven, dají vám vědět e-mailem. Proč přesně atd..

Nikdy neodpověděli ani neučinili oficiální prohlášení prostřednictvím e-mailu. Stačí pár zpráv na twitteru a je to. Podal jsem oficiální stížnost na licenční komisi pro hazardní hry.


Když jsem zkusil dát solcasino.io do vyhledávače. Vyšlo to jako bez licence

Automaticky přeloženo:
kryptokuba32
před rokem

Jsme tu, abychom naslouchali a v případě potřeby pomohli, což mě vrací zpět k vaší stížnosti . Stále si myslím, že byste to měli zkusit znovu otevřít, abyste měli šanci zjistit, co se přesně stalo.

Pokud jde o licenci, neberte výsledky vyhledávání jako důkaz – vždy místo toho zkontrolujte stránky kasina a sledujte validátor:

file

Kliknutím na validátor zjistíte, zda je pečeť platná:

file

Podle toho, co teď koukám - je 🙂



Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji.

Požádal jsem, ale už přes týden nemám odpověď. file

Bohužel jsem zkontroloval špatný web poskytovatele licencí. Nebylo to dobré, protože tento opravdu chtěl vyřešit stížnost správně.


Používají antilefony. V loňském roce jsem podal již 2 stížnosti bez odpovědi na inzerát.

Automaticky přeloženo:
kryptokuba32
před rokem

Ahoj,

Vaše zkušenosti s Antillephone splňují obecný názor na jeho použitelnost 🙁.

Stále můžete alespoň znovu otevřít stížnost podanou zde.

Automaticky přeloženo:
kryptokuba32
před rokem

Ahoj kryptokuba32 Mám také přítele, který má zablokované peníze na solcasinu, máte spor nebo Twitter mohu mít, rád bych s vámi mluvil

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky