Než podám zpětné zúčtování, pečlivě vysvětlím scénář. Kasino zamítlo žádost o vrácení peněz, takže podávám stížnost.
července 2021 jsem si vytvořil účet pod eweb****@gmail.com. Na tomto účtu nejsou žádné transakce. E-mail není ověřen.
22. ledna jsem obdržel oznámení od banky, že jsem byl vystaven 3 podvodným transakcím. Neobdržel jsem žádné SMS kódy a mám o tom důkaz.
Moje předchozí společnost mi oznámila, že stále dostávají e-maily od sol.casino, a zeptala se, zda jsem s tím obeznámen. (e-mailový účet společnosti, ke kterému jsem měl přístup), takže informovali sol casino, aby zablokovalo účet, protože se tam nezaregistroval žádný subjekt. Předpokládal jsem, že byl hacknut nebo neúmyslně byl nějakým způsobem použit.
Oznámil jsem incident svému právníkovi a své bance, která mi okamžitě zablokovala kartu.
Řekl jsem sol kasinu, že druhý e-mail byl duplikát a měl jsem neautorizované transakce. Nevrací peníze, ale jejich podmínky říkají (nespecifikované autorizované nebo neautorizované) transakce z duplicitního účtu jsou NEPLATNÉ.
Žádné ověření. Žádné potvrzení e-mailem. Banka nepotvrdila žádné SM kódy. Přesto mi nevrátí peníze, tak jsem to řekl své bance. Nyní požadují náhradu, když mi peníze nebyly vráceny na základě jejich podmínek, že jsem podal protest. Jak směšné!
Before i file a chargeback, i will explain the scenario carefully. The casino has denied request for a refund so I am making a complaint.
July 2021 I created an account under eweb****@gmail.com. No transactions in this account. Email not verified.
January 22 I received a bank notification for exposure to 3 fraudulent transactions. I have not received any SMS codes and i have proof of this.
My previous company notified me that they keep receiving emails from sol.casino and asked if i am familiar with it. (The company email account I used to have access to) so they informed sol casino to block the account because no body registered there. I presumed it was hacked or unintentionally was used in some way.
I reported the incident to my lawyer and my bank who immediately blocked my card.
I told sol casino the other email was a duplicate and i had unauthorized transactions. They wont refund but their terms say (unspecified authorized or unauthorized) transactions from a duplicate account are NULL AND VOID.
No verification. No email confirmation. Bank confirmed no SMs codes. Yet they will not refund so I told my bank. Now theyre seeking compensation when the money wasnt returned to me based on their terms that i made a protest. How ridiculous!
Automaticky přeloženo: