DomůFórumKasinaSlottica Casino - všeobecná diskuze

Slottica Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od Anonymized150
|
7 854 zobrazení 33 odpovědí |
|
1 2
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Slottica Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Peníze pryč 29 dní. Znovu a znovu se říká, že se to bude kontrolovat. Od kasina na Casino Guru není žádná zpětná vazba. Velmi pochybné!

Automaticky přeloženo:
Anonymized150
před 2 roky

Ahoj,

nejste si jisti, jaký druh zpětné vazby byste chtěli vidět, protože toto je váš úplně první příspěvek na fóru.

Navrhuji, že máte problém s nevyřízeným výběrem v kasinu Slottica, že?

Co se stalo, prosím?



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Mám tu s vámi otevřenou stížnost. Kasino se bohužel nevyjádřilo. Peníze mi byly jednoduše vzaty zpět kvůli technickým problémům. Celá věc se stala 13. února 2022. Do dnešního dne jsem od kasina neobdržel žádnou odpověď.

Automaticky přeloženo:
Anonymized150
před 2 roky

Ahoj,

můžu vědět proč jsi změnil profily? Nemáš možná problém s tím původním?

Je to stížnost , kterou jste podal, prosím?

Pokud ano, počkal bych na tým pro stížnosti, protože se zdá, že jste porušili pravidla a musí to nejprve prošetřit.

Herní historie by mohla hodně pomoci.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ano, to je moje stížnost. Nemohl jsem ověřit svůj účet, takže jsem si u vás musel vytvořit nový účet.

Automaticky přeloženo:
Anonymized150
před 2 roky

Ahoj,

Četl jsem vaši stížnost a zdá se, že ignorujete všechny odkazy obsažené v e-mailu přijatém od Casino Guru.

Ověření e-mailu se provádí také prostřednictvím odkazu, na který lze kliknout, takže předpokládám, že může nastat nějaký technický problém.

Jaký přesně jsi měl problém s ověřením, prosím?

Pokusím se pomoci 🙂

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Další email jsem bohužel neobdržel. Také ne ve složce spamu. Když se chci přihlásit a kliknout na „odeslat odkaz znovu", nezíská se mi odkaz pro ověření mého účtu.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

můžu vědět proč jsi změnil profily? Nemáš možná problém s tím původním?

Je to stížnost , kterou jste podal, prosím?

Pokud ano, počkal bych na tým pro stížnosti, protože se zdá, že jste porušili pravidla a musí to nejprve prošetřit.

Herní historie by mohla hodně pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Mám 2.problémy se slotticou nejen že jsem "porušil pravidla"

Automaticky přeloženo:
Anonymized150
před 2 roky

Ahoj,

ohledně vaší nedokončené registrace zde vám pošlu e-mail.

K vaší stížnosti: nyní čekáme, až se kasino připojí k této stížnosti, takže v tuto chvíli musíme trochu počkat, obávám se.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

ohledně vaší nedokončené registrace zde vám pošlu e-mail.

K vaší stížnosti: nyní čekáme, až se kasino připojí k této stížnosti, takže v tuto chvíli musíme trochu počkat, obávám se.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, zaregistrovaný e-mail byl: kaiser⋆⋆⋆@web.de, ale bohužel tam od vás žádné e-maily nedostávám.

Upravil Daniel před 2 roky
Důvod: citlivé informace
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

čeká na výběr již 5 dní ... ověření účtu je dokončeno, ověření platební metody dokončeno


výběr stále čeká ... stejná odpověď od podpory žádné další aktualizace

Automaticky přeloženo:
valorant21
před 2 roky

Chvíli bych počkal, ale neustále připomínal chat nebo podporu.

Jak jsme radili ve vaší stížnosti :

"Doporučujeme hráčům, aby byli trpěliví a vyčkali alespoň 14 dní poté, co požádali o výběr, než podají stížnost."


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, nemohu dokončit ověření id ve slottica, které okamžitě zamítají

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

čeká na výběr již 5 dní ... ověření účtu je dokončeno, ověření platební metody dokončeno


výběr stále čeká ... stejná odpověď od podpory žádné další aktualizace

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, byla Vám částka výběru připsána na Váš účet?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, nemohu dokončit ověření id ve slottica, které okamžitě zamítají

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Obávám se, že musíte zjistit, co je s dokumenty špatně, zeptat se operátora chatu nebo poslat e-mail na podporu a pak se pokusit poskytnout dokumenty nebo selfie přesně podle požadavků.

Nikdo mimo kasino vám nemůže říct, o jaký problém ve vašem případě jde, ale něco je evidentně špatně. Zkuste tedy problém identifikovat a poté nám dejte vědět.


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Zkoušel jsem, ale když jsem dokumenty okamžitě nahrál, odmítají je, mohu vám poslat i obrázky, které odmítli

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Raghuvaran
před rokem

Zeptejte se podpory na důvod, prosím.

Jak jsem řekl, nikdo mimo kasino vám nemůže říct, co je ve vašem případě problém, ale něco je zjevně špatně. Zkuste tedy problém identifikovat.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Chci vědět, zda je web slottica pravý nebo ne...

Automaticky přeloženo:
Raghuvaran
před rokem

Je nějaká šance, že už máme ten rozhovor přes facebookový profil? 🙂

Pokud ne, byla to jen náhoda a předpokládám, že byste si měli přečíst recenzi kasina , zkontrolovat odeslané stížnosti a procházet uživatelské recenze.

filefile

Podle naší recenze a historie stížností je kasino sporné. Chcete-li se dozvědět více o tom, jak hrát v pochybných kasinech, projděte si prosím náš kodex spravedlivého hazardu – Doporučení pro hráče hrající v kasinech, která nejsou klasifikována jako „férová" nebo „férová a bezpečná".


Zkontroloval jsem vaši stížnost a zdá se, že se musíte pokusit vyřešit problém s kasinem, dokud těchto 14 dní nevyprší. 🙁 Mohu prosím vědět, kdy jste odeslali odstoupení?

Každopádně bych se zeptal podpory na to, co se zdá být s vaším dokumentem špatně. Můžete to zkusit?


Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky