Je nějaká šance, že už máme ten rozhovor přes facebookový profil? 🙂
Pokud ne, byla to jen náhoda a předpokládám, že byste si měli přečíst recenzi kasina , zkontrolovat odeslané stížnosti a procházet uživatelské recenze.
Podle naší recenze a historie stížností je kasino sporné. Chcete-li se dozvědět více o tom, jak hrát v pochybných kasinech, projděte si prosím náš kodex spravedlivého hazardu – Doporučení pro hráče hrající v kasinech, která nejsou klasifikována jako „férová" nebo „férová a bezpečná".
Zkontroloval jsem vaši stížnost a zdá se, že se musíte pokusit vyřešit problém s kasinem, dokud těchto 14 dní nevyprší. 🙁 Mohu prosím vědět, kdy jste odeslali odstoupení?
Každopádně bych se zeptal podpory na to, co se zdá být s vaším dokumentem špatně. Můžete to zkusit?
Any chance that we already have that conversation via a Facebook profile? 🙂
If not, it was just a coincidence and I would assume you should read the casino review, check submitted complaints, and browse user reviews.
The according to our review and history of complaints, the casino is questionable. To learn more about how to play in questionable casinos, kindly browse our fair gambling codex - Recommendations for players playing at casinos not classified as 'fair' or 'fair and safe
I checked your complaint and it seems that you have to try to solve the problem with the casino until these 14 full days run out. 🙁 May I know when did you submit the withdrawal, please?
Anyway, I would ask the support about what seems to be wrong with your document. Can you try that?
Automaticky přeloženo: