FórumKasinaSlots Magic Casino - všeobecná diskuze

Slots Magic Casino - všeobecná diskuze

před 11 měsíci od T3UF3LSFRAU
|
3090 zobrazení 33 odpovědí |
|
1 2
před 11 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Slots Magic Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 11 měsíci

V kasinu mám zůstatek 400 eur a chtěl bych vybrat 300 eur.

Nejdřív mi to pořád říkalo, že mám nahrát dokumenty a teď stav říká: čeká se na hráče.

Zákaznický servis neodpovídá v živém chatu ani prostřednictvím e-mailu.


Co můžu dělat

Automaticky přeloženo:
T3UF3LSFRAU
před 11 měsíci

Ahoj, podle toho, co popisuješ, bude potřeba nejprve projít ověřením účtu. Jakmile jej úspěšně dokončíte, teprve poté bude možné peníze vybrat. Každopádně, jak dlouho už tato ověřovací situace trvá?

Určitě by bylo nejlepší, kdyby kasino odpovědělo na vaše otázky a snažilo se vás uklidnit, abyste věděli, v jaké fázi se nacházíte. Vím však, že tento proces je pro kasina velmi důležitý a dáváme jim 14 dní, takže zkusme být chvíli trpěliví a uvidíme, jak to nakonec všechno dopadne.

Pokud máte nějaké další problémy a v následujících dnech se nic nevyřeší a neobdrželi jste odpověď, rozhodně nás informujte.

Budu čekat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Nahrávání dokumentů vždy říkalo, že moje data jsou aktuální a nemusím nahrávat žádné dokumenty.


Už jsem smazal cookies a mezipaměť a všechno.


Automaticky přeloženo:
T3UF3LSFRAU
před 11 měsíci

Chápu, takže vaše dokumenty jsou prakticky v pořádku. Stále žádná odpověď od kasina na tento problém? Možná to bude nějakou dobu trvat, pokud kasino provede nějaké další kontroly a uvidí, zda se stav nezmění.

Pokud však ne, jak jsem již zmínil, dejte nám vědět a pokusíme se vám pomoci.

Bude to možné?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den, za prvé mám problém.. Vyhrál jsem ve slotsmagic. Teď chci vyplatit a oni to neudělají... Vždy se mi zobrazí chybová zpráva název banky chyba

Automaticky přeloženo:
Emo2203
před 8 měsíci

Ahoj, protože máte problém s výběrem, a proto se vám zobrazuje chyba, mluvili jste o tom s podporou kasina? Zkusili jste zjistit, jak můžete tuto situaci vyřešit a co byste měli dělat, pokud se vám stále zobrazuje chyba? Poskytlo vám kasino alternativu, pokud nemůžete vybrat peníze?

Prosím dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Zastavují mě. Vždy něco jiného

Automaticky přeloženo:
Emo2203
před 8 měsíci

Takže vám nedali žádnou radu, co byste měli udělat, abyste provedli úspěšný výběr? Co vám tedy kasino říká, prosím? Jak dlouho vaše situace trvá?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

7 dní, které říkají co, ale vše sedí. Jen se vždy objeví další chyba. Kdybych měl vložit vše by fungovalo, ale nějak by to nefungovalo za 4000 eur...

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Ne, nic, dokonce i moje prémie v těch dnech mizí

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Co můžu dělat

Automaticky přeloženo:
Emo2203
před 8 měsíci

Dovolte mi ještě jednu otázku. Máte ověřený kasino účet a měli jste v minulosti nějaké úspěšné výběry?

Na vyřešení výběru dáváme kasinům 14 dní a pokud se do té doby nic nezmění, doporučuji podat stížnost.

Na jednu stranu chápu, že kasino může mít technické problémy, ale protože nemáte absolutně žádné informace o svém výběru a situaci, chápu, že jste nervózní.

Když vám však řeknou o chybě, pokusili jste se zjistit, co přesně je špatně a jak byste to měli opravit, abyste to napravili, pokud je to chyba na vaší straně?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ano, ostatní kasina vyplatila bez problémů. Ano, vše je v pořádku... možná proto, že jí bylo hodně najednou

Automaticky přeloženo:
Emo2203
před 8 měsíci

Znamená to, že už máte své peníze? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ne, bohužel stále nic. Jediná věc, která se vždy objeví, je chyba názvu banky

Automaticky přeloženo:
Emo2203
před 8 měsíci

Pokud o tom řeknete podpoře kasina, co řeknou? Zkoušeli jste je požádat o radu a zjistit, co děláte špatně, když provedete výběr? Zkoušeli jste se zeptat, zda nemáte jinou alternativu k výběru peněz? 🤔

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Řekl jsem jim, že jsou problémy. Ale už je to 9 dní nezajímá. Vklad z mého účtu bez problémů až při výplatě

Automaticky přeloženo:
Emo2203
před 8 měsíci

Ahoj. Mohl byste být prosím konkrétnější, jestli je váš účet v tomto kasinu plně ověřen? Omlouvám se, ale z vašich zpráv jsem to opravdu nepochopil. Je to vaše první žádost o výběr v tomto konkrétním kasinu? Potřebujeme znát tyto informace, takže doufáme, že vám budeme moci pomoci. Bude čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den, mám stejný problém s výplatou, nedostávám odpověď přes chat ani email. Už jsem měl výplatu na slotsmagic, ale teď se mi zobrazuje úplně stejná chyba názvu banky

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky