DomůFórumKasinaSlots & Luck Casino - všeobecná diskuze

Slots & Luck Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od TIMVX
|
4 372 zobrazení 30 odpovědí |
|
1 2
Huseking
před 12 měsíci

Už jste někdy měli úspěšný výběr v kasinu? Myslím, že dva týdny jsou dostatečná doba na výběr kryptoměn, a proto jsem vám doporučil podat stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci. Můžete tak učinit na odkazu, který jsem vám zaslal ve své předchozí odpovědi (zelená písmena).

půjdeš do toho ?

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Vyhrál jsem 100 dolarů s bonusem bez vkladu a po ověření mi bylo vyplaceno. Neměl jsem žádné problémy.

Automaticky přeloženo:
mrmileena
před 11 měsíci

Konečně někdo s pozitivní zpětnou vazbou! Děkuji.

Mohu vědět, jakou platební metodu preferujete pro výběr?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Použil jsem bitcoin a po 2 dnech byl vyplacen.


Možná se mýlím, ale mám pocit, že většina špatných ohlasů jsou hráči, kteří zrušili výběr a přišli o něj, protože nemohou čekat na platbu.

Automaticky přeloženo:
mrmileena
před 11 měsíci

Mýlíte se, mám ověřeno, od 8. prosince a stále nic.

Automaticky přeloženo:
Huseking
před 11 měsíci

Nevím.. mohu říci jen to, že mi byl za pár dní vyplacen bonus bez vkladu.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Použil jsem bitcoin a po 2 dnech byl vyplacen.


Možná se mýlím, ale mám pocit, že většina špatných ohlasů jsou hráči, kteří zrušili výběr a přišli o něj, protože nemohou čekat na platbu.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Skvělá aktualizace, díky. Pokud jde o ostatní hráče, oceňuji váš názor a upřímně doufám, že všichni vydržíme svou vášeň alespoň pár dní.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Mýlíte se, mám ověřeno, od 8. prosince a stále nic.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Nějaké známky dalších informací z kasina? Jste s nimi nějakým způsobem v kontaktu?

Řekl bych, že už je to docela dlouho, takže odesláním bezplatné stížnosti si můžete ušetřit problémy.

Jste obeznámeni s touto funkcí? Neváhejte a prolistujte si návod zde .

Dejte mi vědět, co si myslíte, prosím.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Chtěl bych nechat reklamaci, už jsem si přečetl návod ale nevím jak na to, mohli byste mě nasměrovat?

Automaticky přeloženo:
Huseking
před 11 měsíci

Rád vám s tím pomůžu!

Pro reklamaci použijte prosím tento zelený odkaz 👈

Vyplňte všechny informace, které můžete poskytnout, a nezapomeňte popsat každý aspekt vašeho problému s kasinem. Čím komplexnější informace, tím lepší začátek pro vašeho reklamačního specialistu a celý proces.

Neváhejte také vložit snímky obrazovky nebo přepisy chatu. To by bylo užitečné.

Pokud zjistíte, že potřebujete další tipy, neváhejte se zeptat. 🙏

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Neztrácejte čas papírováním nebo pokračováním v případu, pravdou je, že kasino již nemá svou stránku k dispozici, svou stránku zavřeli a před chvílí nepřicházely ani e-maily, takže toto kasino ZEMŘELO.

Automaticky přeloženo:
Huseking
před 11 měsíci

Ach ne... Zkoušel jsem se na stránky dostat sám, ale nepodařilo se mi to. Je mi líto, pokud je to pravda, myslím, že toho moc udělat nemůžeme.

Děkuji mnohokrát za vaše úsilí!

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky