FórumKasinaSlots & Luck Casino - všeobecná diskuze

Slots & Luck Casino - všeobecná diskuze

před 9 měsíci od TIMVX
|
1881 zobrazení 31 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 9 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Slots & Luck Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 9 měsíci

ahoj Danieli,


Viděl jsem, že jste uvedl kasino jako nelicencované kasino.


Právě jsem měl kontakt na podporu a zjistilo se, že chybí nejen licence, ale i různé informace o sídle společnosti.

Přikládám historii chatu.

Navrhoval bych, abyste si dvakrát zkontrolovali bezpečnostní index tohoto kasina kvůli různým prohlášením.

Mohu se na to podívat? 🙂

file

Automaticky přeloženo:
TIMVX
před 8 měsíci

Zdravím a děkuji za sdílení.

Vzhledem k tomu, že výsledek tohoto rozhovoru zůstává stejný, počítám, že se recenze nezmění.

Říká:

Casino funguje bez oficiální licence!

To se zdá být aktuální, podle chatu - žádné licenční číslo, žádný důkaz - žádná licence pro nás. 🙂

Neváhejte využít této funkce, až příště najdete něco zajímavého:

file

https://casino.guru/slots---luck-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage

Je to jen pod klady a zápory!

To by pro nás bylo opravdu užitečné, protože tyto informace jdou přímo členům Data Team 🙂

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Toto kasino není poctivé kasino, které vám nezaplatí, pokud vyhrajete velké částky, i když splníte všechny požadavky. Vyhrál jsem bonus 300 $ bez vkladu a bez přehrání, abych mohl hrát v tomto kasinu. Původně jsem vyhrál 16 465,25 $. Po registraci svého účtu a splnění požadavků mi bylo řečeno, že mohu vybrat 12348,93 $, pokud jsem provedl vklad 30 $, ale pokud nechci provádět žádné vklady, mohu vybrat někde kolem 8 000 $. Tak jsem provedl vklad 30 $. O něco později jsem od kasina obdržel e-mail, že mi vyplácejí mé výhry a v přírůstcích 500 $ po dobu asi 6 měsíců (v e-mailu bylo uvedeno, dokud mi nebude vyplacena celá částka, což bude trvat asi 6 měsíců), jakmile jsem odeslal svůj přímý vklad. informace, které jsem jim poskytl. Obdržel jsem celkem 3 000 $ a po uplynutí této doby se platby zastavily, začal jsem posílat zprávy, volat, dělat online chat, abych zjistil, jestli se něco neděje a proč mi přestali platit, a bylo mi řečeno, že se mi pokaždé vrátí dodržování předpisů. a když jsem odeslal žádost o zavolání, nikdy jsem nedostal telefon. Nakonec mě kontaktovali prostřednictvím e-mailu a uvedli, že jsem neměl nárok na své výhry a že jsem v té době měl splatit jen asi tisíc dolarů navíc, a tak mi zaplatili 1 000 $ a uzavřeli můj účet, a to bylo naposledy, od koho jsem slyšel jim. filefilefilefilefile

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
OsoMami
před 6 měsíci

Ahoj. Podle přiložených screenshotů bych s rozhodnutím kasina nesouhlasil ani proto, že jsem nikde neviděl, že maximální cashout je 10x bonusová částka. Také vidím, co napsali ve svých e-mailech, takže v podstatě nevidím smysl toho, co kasino říká.

Viděl jsem však, že jste již podali stížnost a myslím, že tyto screenshoty by se Petronele hodily a bylo by dobré, kdybyste odpověděli i na její otázky. Můžete tak učinit, stačí kliknout zde.

Každopádně, kdy přesně vám kasino přestalo platit? Když řekli, že máte nárok na 3 000 $, dostali jste je všechny, nebo je kasino stále jen vyplácí?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Každopádně, kdy přesně vám kasino přestalo platit?

12. října 2023 jsem obdržel 1 000 $ a nedostal jsem nic jiného. Když se kasino snažilo kontaktovat kasino ohledně výher prostřednictvím online živého chatu, kasino pokračovalo v argumentu, že jsem nevyhrál více než 3000 $, a když jsem začal nahrávat důkaz, kasino můj účet okamžitě uzavřelo.

Když řekli, že máte nárok na 3 000 $, dostali jste je všechny, nebo je kasino stále jen vyplácí?

Ne, obdržel jsem platbu ve výši 1 000 USD 12. října a 500 USD 13. září, 6. září, 29. srpna, 22. srpna.

Automaticky přeloženo:
OsoMami
před 6 měsíci

Děkuji za zodpovězení mých otázek. Je to již poměrně dlouho a téměř měsíc, co vám kasino nebylo schopno vyplatit další peníze.

Nicméně, když říkáte, že zablokovali váš účet, když jste poskytl důkazy, mám pocit, že to něco říká.

A proto je dobře, že jste otevřeli stížnost, kde se vám náš tým pokusí co nejlépe pomoci.

Pokud máte nějaké nové informace, bylo by možné je uvést?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Dík. Oceňuji jakoukoli snahu. V tuto chvíli nic nového. Nemůžu ani zavolat. Myslím, že mě zablokovali?? Když se snažím zavolat, pokaždé se ozve obsazovací tón.

file

Automaticky přeloženo:
OsoMami
před 5 měsíci

Oh, začíná to být pěkně ošklivé, že? 🙁

Když dojde na stížnost, nyní je řada na kasinu; uvidíme, co vymyslí. Něco, na čem můžeme pracovat, oceníme. Držím palce! 🤞🤞

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Vím, že kasino je relativně nové, ale jejich bonusy bez vkladu byly samy o sobě lahůdkou, vyhráli 1 500 $ a sázeli na samotný bonus. Brzy se s vámi všemi podělím o své zkušenosti s výběrem.

Automaticky přeloženo:
harry_t30784
před 5 měsíci

Super výhra a gratulace. Nezapomeňte se s námi podělit o to, jak se vám dařilo. Předpokládám, že budete muset nejprve ověřit, takže pokud je tomu tak, můžete nám k tomu také zanechat komentář. Budu čekat.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Děkuji za vše bez ohledu na výsledek. Určitě držíme palce 🤞🏾🤞🏾

Automaticky přeloženo:
OsoMami
před 5 měsíci

Prosím, informujte nás zde na fóru, pokud vám to nevadí. Rozhodně nechci o nic důležitého přijít. Jen někdy nemám moc času držet krok se všemi. 🙁

Zůstaňte silní a dejte nám vědět, jakmile kasino odpoví. 🙏


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Čekal jsem asi 8 dní na výběr za 89 dolarů, ale pokaždé, když se jich zeptám, řeknou, že výběr má zpoždění, a řeknou, že to dostanete zítra, ale nechápu to, když to říkají file

potřebuji peníze

Automaticky přeloženo:
HyggeGutter
před 4 měsíci

Nazdárek!

Představuji si, že musí být lákavé považovat své peníze v kasinu za „brzy dostupné". Předpokládám, že váš účet je plně ověřen; tedy jediné zpoždění je spojeno s převodem, že?

Upřímně řečeno, řekl bych, že musíte být trpěliví, technicky s tím nemůžete nic jiného dělat. Je mi opravdu líto, že to říkám. Osm dní zní jako dostatečná doba k provedení platby. Na druhou stranu, kdo ví, co se za tím skrývá? 🤷‍♀️ Jen jsem krátce procházel její recenze , jen abych zjistil, že ostatní hráči zřejmě čelí podobné situaci.

I když doufám v to nejlepší, žádám vás, abyste nás informovali. S trochou štěstí nebude podání stížnosti na toto kasino nutné. 🤞🤞




Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

file Dobrý den, zpočátku mi chat odpověděl velmi přátelsky bez problému, ale nyní před pár dny není žádný podpůrný chat, od 8. prosince čekám na výběr v krypto 100USD a nemám žádné informace ani nic, řekli mi, že jsem odložil stažení, ale myslím, že už to jsou 2 týdny a nic. Znepokojuje mě, že už neexistuje žádný podpůrný chat. Myslím, že toto kasino nikdy nezaplatí.

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Ahoj Radko, stále jsem nedostal můj výběr a odstranili můj live support chat, takže si nemyslím, že dostanu své peníze zpět.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj Radko, stále jsem nedostal můj výběr a odstranili můj live support chat, takže si nemyslím, že dostanu své peníze zpět.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Vidím, že se váš případ vleče déle než 2 týdny, takže jelikož jsme vám doporučili být trpěliví, ale nic se nezměnilo a chat vás přerušil, nejrozumnější by bylo zahájit stížnost, kde bude náš tým zkus ti pomoct.Můžete tak učinit zde .

Řeklo vám však kasino také to, proč váš výběr trvá poměrně dlouho?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

file Dobrý den, zpočátku mi chat odpověděl velmi přátelsky bez problému, ale nyní před pár dny není žádný podpůrný chat, od 8. prosince čekám na výběr v krypto 100USD a nemám žádné informace ani nic, řekli mi, že jsem odložil stažení, ale myslím, že už to jsou 2 týdny a nic. Znepokojuje mě, že už neexistuje žádný podpůrný chat. Myslím, že toto kasino nikdy nezaplatí.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj, i v tomto případě bych doporučovalpodat reklamaci zde . Bohužel vám kasino nic neřeklo a jaký je důvod tohoto zpoždění?

Předpokládám, že už máte ověřený účet, tak by mě zajímalo, jestli byl zmíněn důvod, proč to trvá tak dlouho. 🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Dobrý den, ano účet mám ověřený, poslal jsem jim i email a vůbec nic.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky