DomůFórumKasinaSlotMonster Casino - všeobecná diskuze

SlotMonster Casino - všeobecná diskuze

4 522 zobrazení 35 odpovědí |
před 9 měsíci
|
1 23
Přidat příspěvek
před 9 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s SlotMonster Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 9 měsíci

Po pokusu o výběr zůstala transakce čtyři dny nevyřízená a poté byla připsána zpět na můj účet. Poté jsem kontaktoval zákaznický servis prostřednictvím živého chatu a stěžoval si. V důsledku toho byl můj účet uzavřen.


Toto je jasné varování o tomto kasinu!!!

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Jak mohu kontaktovat licenční úřad?


Toto je 100% podvod

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

https://de.trustpilot.com/review/slotmonster.com

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Jak budete hrát v tom podvodném kasinu?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

100% podvod

Automaticky přeloženo:
Neo_23
před 9 měsíci

Na stejném webu hraji 5 let a nikdy mi to nedělalo problémy. Nejlepší rakeback a odměny za levelování brácho.



Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Nikdy za milion let... Podívejte se na recenze na Trustpilot...


Kasino už ani 5 let neexistuje 🙄



Automaticky přeloženo:
BITCOINGAMBLER
před 9 měsíci

Proč spamuješ můj příspěvek? Přestaňte s reklamou 😡

Automaticky přeloženo:
Neo_23
před 9 měsíci

Nechtěl jsem vás urazit, promiňte, jen abych vám pomohl vyhnout se návštěvě špatných kasin!

Automaticky přeloženo:
BITCOINGAMBLER
před 9 měsíci

Ahoj,

Bohužel právě to je důvod, proč je takový způsob aktivní reklamy na tomto fóru zakázán. Jakékoli další propagační příspěvky budou smazány, pokud nedodržíte pravidla:

https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions

https://casino.guru/terms-and-conditions


Jak vidíte, hráči to nemají rádi. Vážíme si vaší spolupráce.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Po pokusu o výběr zůstala transakce čtyři dny nevyřízená a poté byla připsána zpět na můj účet. Poté jsem kontaktoval zákaznický servis prostřednictvím živého chatu a stěžoval si. V důsledku toho byl můj účet uzavřen.


Toto je jasné varování o tomto kasinu!!!

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj,

pokud se kasino neobtěžovalo vám problém vysvětlit, myslím, že bez přímé spolupráce nenajdeme odpovědi. Navrhuji, abyste si na tuto situaci stěžovali zde na našem webu. Není to složité; nebojte se, bylo by dobré si nejprve přečíst návod, nicméně:

https://de.casino.guru/beschwerde-loesung-anleitung


V zásadě mají kasina 14 celých dní na vyřešení záležitosti bez přímého zásahu. přesto mohou hráči podat stížnost předem, zvláště když byl účet zablokován bez vysvětlení.

Doporučil bych to, protože jakmile odešlete případ, kasino si všimne, mohlo by jim to pomoci si takový přístup dvakrát rozmyslet.

Jen pro případ, znáte něco, co by mohlo být považováno za porušení pravidel? Chtěl bych se zeptat zástupce kasina místo vás, ale jak vidíte, žádný zástupce neodpovídal hráčům na fóru.

No, doufám, že budeme moci pomoci.



Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Chtěl bych případ podat jako reklamaci... Bohužel, konečný výsledek je vždy neúspěšný Captcha... S Firefoxem a Chromem na PC i na mobilu... Jaká je chyba?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Kasino reaguje pomocí šablon... Bohužel se zdá, že tomu tak je vždy. Po výhře se nevyplácí a/nebo je účet uzavřen. Proto DŮRAZNĚ nedoporučuji hrát v tomto kasinu ani v žádném jiném z této skupiny. Recenze Trustpilot mluví za mnohé. Měl jsem si je přečíst předem.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Chtěl bych případ podat jako reklamaci... Bohužel, konečný výsledek je vždy neúspěšný Captcha... S Firefoxem a Chromem na PC i na mobilu... Jaká je chyba?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Je mi líto, ale tohle je něco, co v tuto chvíli nejsme schopni překonat. Pošlu vám e-mail s možnými tipy. Přesto, pokud jde o stížnost, pošlete e-mail na —přidat chybu Captcha do předmětu nebo zmínit tento problém v těle. Požádali jsme naše kolegy z týmu stížností, aby stížnost podali jménem hráče.

Stačí vysvětlit podstatu problému kasina a oni to budou řešit jako standardní stížnost. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Kasino reaguje pomocí šablon... Bohužel se zdá, že tomu tak je vždy. Po výhře se nevyplácí a/nebo je účet uzavřen. Proto DŮRAZNĚ nedoporučuji hrát v tomto kasinu ani v žádném jiném z této skupiny. Recenze Trustpilot mluví za mnohé. Měl jsem si je přečíst předem.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Stále však existuje možnost, že se zdrželi nebo váš účet prověřují. Zůstal bych optimistou alespoň těch 14 dní, o kterých jsem se zmínil dříve.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Všem, kteří mají problémy s výběry a/nebo jim byl smazán účet nebo podali stížnost.


Napište nám do chatu zde a dejte nám vědět. Je tolik obětí. (Viz Trustpilot)



Automaticky přeloženo:
Neo_23
před 8 měsíci

Píšete to proto, abyste si vyměnili zkušenosti a názory a také abyste věděli, jestli někdo dostal zaplaceno nebo máte jiný důvod?

Samozřejmě to vidím pozitivně a čím více lidí sem bude psát, tím více mohou být v budoucnu bezpečnější. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Jde hlavně o výměnu.


Chci také zabránit tomu, aby kasino svými praktikami okrádalo ostatní hráče. Už devět dní neposlouchám nic jiného než výmluvy. Předevčírem jsem byl náhle požádán o ověření účtu. Včera večer už můj účet nebyl v chatu nalezen. Jen lžou a dávají odpovědi podle šablony.


Jak můžete vidět na Trustpilotu, obětí je mnoho. Přístup kasina je vždy stejný.


Kasino mě nikdy nekontaktovalo. Iniciuji celý rozhovor. Přispívám do chatu několikrát denně atd.


Je toho dost.

Automaticky přeloženo:
Neo_23
před 8 měsíci

Jistě, tak jsem si myslel, že to bude z tohoto důvodu.

Co se týče kasina samotného, ​​jeho bezpečnostní index mluví za vše, tak jsem zvědavý, jak ověření dopadne a zda bude úspěšné. Pokud ano, budu se ještě více zajímat o to, jestli dostanete své peníze.

Budu rád, když budete průběžně aktualizovat, pokud máte něco nového.

Automaticky přeloženo:
1 23

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.