DomůFórumKasinaSlotMonster Casino - všeobecná diskuze

SlotMonster Casino - všeobecná diskuze

 od Neo_23
|
694 zobrazení 31 odpovědí |
|
1 2
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s SlotMonster Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Po pokusu o výběr zůstala transakce čtyři dny nevyřízená a poté byla připsána zpět na můj účet. Poté jsem kontaktoval zákaznický servis prostřednictvím živého chatu a stěžoval si. V důsledku toho byl můj účet uzavřen.


Toto je jasné varování o tomto kasinu!!!

Automaticky přeloženo:

Jak mohu kontaktovat licenční úřad?


Toto je 100% podvod

Automaticky přeloženo:

https://de.trustpilot.com/review/slotmonster.com

Automaticky přeloženo:

Jak budete hrát v tom podvodném kasinu?

Automaticky přeloženo:

100% podvod

Automaticky přeloženo:
Neo_23

Na stejném webu hraji 5 let a nikdy mi to nedělalo problémy. Nejlepší rakeback a odměny za levelování brácho.



Automaticky přeloženo:

Nikdy za milion let... Podívejte se na recenze na Trustpilot...


Kasino už ani 5 let neexistuje 🙄



Automaticky přeloženo:

Proč spamuješ můj příspěvek? Přestaňte s reklamou 😡

Automaticky přeloženo:
Neo_23

Nechtěl jsem vás urazit, promiňte, jen abych vám pomohl vyhnout se návštěvě špatných kasin!

Automaticky přeloženo:
BITCOINGAMBLER

Ahoj,

Bohužel právě to je důvod, proč je takový způsob aktivní reklamy na tomto fóru zakázán. Jakékoli další propagační příspěvky budou smazány, pokud nedodržíte pravidla:

https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions

https://casino.guru/terms-and-conditions


Jak vidíte, hráči to nemají rádi. Vážíme si vaší spolupráce.

Automaticky přeloženo:

Po pokusu o výběr zůstala transakce čtyři dny nevyřízená a poté byla připsána zpět na můj účet. Poté jsem kontaktoval zákaznický servis prostřednictvím živého chatu a stěžoval si. V důsledku toho byl můj účet uzavřen.


Toto je jasné varování o tomto kasinu!!!

Automaticky přeloženo:

Ahoj,

pokud se kasino neobtěžovalo vám problém vysvětlit, myslím, že bez přímé spolupráce nenajdeme odpovědi. Navrhuji, abyste si na tuto situaci stěžovali zde na našem webu. Není to složité; nebojte se, bylo by dobré si nejprve přečíst návod, nicméně:

https://de.casino.guru/beschwerde-loesung-anleitung


V zásadě mají kasina 14 celých dní na vyřešení záležitosti bez přímého zásahu. přesto mohou hráči podat stížnost předem, zvláště když byl účet zablokován bez vysvětlení.

Doporučil bych to, protože jakmile odešlete případ, kasino si všimne, mohlo by jim to pomoci si takový přístup dvakrát rozmyslet.

Jen pro případ, znáte něco, co by mohlo být považováno za porušení pravidel? Chtěl bych se zeptat zástupce kasina místo vás, ale jak vidíte, žádný zástupce neodpovídal hráčům na fóru.

No, doufám, že budeme moci pomoci.



Automaticky přeloženo:

Chtěl bych případ podat jako reklamaci... Bohužel, konečný výsledek je vždy neúspěšný Captcha... S Firefoxem a Chromem na PC i na mobilu... Jaká je chyba?

Automaticky přeloženo:

Kasino reaguje pomocí šablon... Bohužel se zdá, že tomu tak je vždy. Po výhře se nevyplácí a/nebo je účet uzavřen. Proto DŮRAZNĚ nedoporučuji hrát v tomto kasinu ani v žádném jiném z této skupiny. Recenze Trustpilot mluví za mnohé. Měl jsem si je přečíst předem.

Automaticky přeloženo:

Chtěl bych případ podat jako reklamaci... Bohužel, konečný výsledek je vždy neúspěšný Captcha... S Firefoxem a Chromem na PC i na mobilu... Jaká je chyba?

Automaticky přeloženo:

Je mi líto, ale tohle je něco, co v tuto chvíli nejsme schopni překonat. Pošlu vám e-mail s možnými tipy. Přesto, pokud jde o stížnost, pošlete e-mail na —přidat chybu Captcha do předmětu nebo zmínit tento problém v těle. Požádali jsme naše kolegy z týmu stížností, aby stížnost podali jménem hráče.

Stačí vysvětlit podstatu problému kasina a oni to budou řešit jako standardní stížnost. 🙏

Automaticky přeloženo:

Kasino reaguje pomocí šablon... Bohužel se zdá, že tomu tak je vždy. Po výhře se nevyplácí a/nebo je účet uzavřen. Proto DŮRAZNĚ nedoporučuji hrát v tomto kasinu ani v žádném jiném z této skupiny. Recenze Trustpilot mluví za mnohé. Měl jsem si je přečíst předem.

Automaticky přeloženo:

Stále však existuje možnost, že se zdrželi nebo váš účet prověřují. Zůstal bych optimistou alespoň těch 14 dní, o kterých jsem se zmínil dříve.

Automaticky přeloženo:

Všem, kteří mají problémy s výběry a/nebo jim byl smazán účet nebo podali stížnost.


Napište nám do chatu zde a dejte nám vědět. Je tolik obětí. (Viz Trustpilot)



Automaticky přeloženo:
Neo_23

Píšete to proto, abyste si vyměnili zkušenosti a názory a také abyste věděli, jestli někdo dostal zaplaceno nebo máte jiný důvod?

Samozřejmě to vidím pozitivně a čím více lidí sem bude psát, tím více mohou být v budoucnu bezpečnější. 🙂

Automaticky přeloženo:

Jde hlavně o výměnu.


Chci také zabránit tomu, aby kasino svými praktikami okrádalo ostatní hráče. Už devět dní neposlouchám nic jiného než výmluvy. Předevčírem jsem byl náhle požádán o ověření účtu. Včera večer už můj účet nebyl v chatu nalezen. Jen lžou a dávají odpovědi podle šablony.


Jak můžete vidět na Trustpilotu, obětí je mnoho. Přístup kasina je vždy stejný.


Kasino mě nikdy nekontaktovalo. Iniciuji celý rozhovor. Přispívám do chatu několikrát denně atd.


Je toho dost.

Automaticky přeloženo:
Neo_23

Jistě, tak jsem si myslel, že to bude z tohoto důvodu.

Co se týče kasina samotného, ​​jeho bezpečnostní index mluví za vše, tak jsem zvědavý, jak ověření dopadne a zda bude úspěšné. Pokud ano, budu se ještě více zajímat o to, jestli dostanete své peníze.

Budu rád, když budete průběžně aktualizovat, pokud máte něco nového.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky