Ahoj,
pokud se kasino neobtěžovalo vám problém vysvětlit, myslím, že bez přímé spolupráce nenajdeme odpovědi. Navrhuji, abyste si na tuto situaci stěžovali zde na našem webu. Není to složité; nebojte se, bylo by dobré si nejprve přečíst návod, nicméně:
https://de.casino.guru/beschwerde-loesung-anleitung
V zásadě mají kasina 14 celých dní na vyřešení záležitosti bez přímého zásahu. přesto mohou hráči podat stížnost předem, zvláště když byl účet zablokován bez vysvětlení.
Doporučil bych to, protože jakmile odešlete případ, kasino si všimne, mohlo by jim to pomoci si takový přístup dvakrát rozmyslet.
Jen pro případ, znáte něco, co by mohlo být považováno za porušení pravidel? Chtěl bych se zeptat zástupce kasina místo vás, ale jak vidíte, žádný zástupce neodpovídal hráčům na fóru.
No, doufám, že budeme moci pomoci.
Hello,
if the casino didn't bother to explain the issue to you, I guess we won't find the answers without direct cooperation. I suggest you complain about this situation here on our website. It is not complicated; don't worry, it would be good to read the instructions first, however:
https://de.casino.guru/beschwerde-loesung-anleitung
Basically, the casinos are allowed 14 full days to resolve the matter without direct intervention. still, players are welcome to submit the complaint in advance, especially when the account has been blocked without explanation.
I would recommend that, because once you submit the case, the casino will get noticed, it might help them think twice about such an approach.
Just in case, are you familiar with anything that maybe considered a rules violation? I would like to ask the casino representative instead of you but as you can see, there has been no representative responding to players on the forum.
Well, I hope we will be able to help.
Automaticky přeloženo: