Ahoj, doufal jsem, že už to bude za námi!
V každém případě bych rád zmínil, že by bylo prospěšné vyhnout se zasílání bankovních výpisů nebo jiných oficiálních dokumentů jako snímků obrazovky; bohužel je to s těmito dokumenty obvyklý problém. Snímky obrazovky se velmi snadno upravují, proto se v dnešní době obvykle neakceptují. Začněte s PDF a mělo by to být v pořádku.
Pokud jde o snímek obrazovky, který jste zveřejnil ve stížnosti, nezdá se mi, že byste měl nahrávat cokoli dalšího, protože v něm nejsou zmíněny žádné dokumenty. Podle mého názoru to znamená, že kasino ověřuje váš účet. Pokud máte ve svém e-mailu samostatnou žádost o poskytnutí verze ve formátu .pdf, zkuste dokument odeslat v odpovědi na e-mail. Nebo vám zástupce kasina možná odpoví na vaše otázky také ve vlákně stížnosti.
Opravdu doufám, že to brzy skončí a budu tu pro tebe.
Hello, I was hoping it would be over by now!
In any case, I'd like to mention that it would be beneficial to avoid sending bank statements or any other official documents as a screenshot; sadly, it is the usual problem with the documents. Screenshots are very easily modified; hence, they are not usually accepted these days. Start with the PDF, and you should be okay.
When it comes to the screenshot you posted in the complaint, to me it does not seem you are required to upload anything else since there are no documents mentioned. In my opinion, it means the casino is verifying your account. If you have a separate request for providing a .pdf version in your email, try to send the document in an email reply. Or perhaps the casino representative will respond to your questions in the complaint thread too.
I really hope this will end soon, and I'll be here for you.
Automaticky přeloženo: