před rokem
poté, co byl můj výběr dokončen, mi odpověděli, že nic jiného pro můj problém s výhrami nebylo dokončeno
after my withdrawal was complete the replied to me me it was complete nothing else for my issue about winnings
0
poté, co byl můj výběr dokončen, mi odpověděli, že nic jiného pro můj problém s výhrami nebylo dokončeno
after my withdrawal was complete the replied to me me it was complete nothing else for my issue about winnings
Psal jsem jim více než 10krát a neodpověděli
I message them more than 10 times and they didn't answer
zablokují vás, pokud je budete spamovat, počkejte a v případě potřeby je kontaktujte každý druhý den!
they will block you if you spam them, wait and contact them every other day if needed!
Ano, vaše slova jsou správná. Odeslal jsem je ze svého účtu na stránce, ale některé zprávy byly silně formulované, protože jsem byl naštvaný na jejich metodu a jejich zanedbávání mě.
Yes, your words are correct. I sent them from my account on the site, but some of the messages were strongly worded because I was angry at their method and their neglect of me.
Do této chvíle není v této věci nic nového. Od zaměstnanců tohoto podezřelého kasina jsem nedostal odpověď. Mohu u nich podat stížnost?
There is nothing new in the matter until this moment. I have not received a response from the staff of this suspicious casino. Can I file a complaint with them?
Stížnost můžete podat kdykoli.
Stačí kliknout sem , prosím.
You can submit the complaint at any time.
Just click here, please.
Děkuji, problém byl po odeslání reklamace vyřešen
Thank you, the problem has been resolved after I submitted the complaint
Dobrý den, rád to slyším. V případě, že je problém již vyřešen, můžete prosím kontaktovat Kristinu zde ve své stížnosti , že je hotovo? Děkuji a přeji hezký den.
Hello, good to hear that. In case the problem is already resolved, could you please contact Kristina here in your complaint that it is done? Thank you and have a great day.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.