DomůFórumKasinaSlotella Casino - všeobecná diskuze

Slotella Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od siscohavana
|
7 692 zobrazení 29 odpovědí |
|
1 2
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Slotella Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Jsem zákazník slotella Myslím tím, že je to velmi profesionální kasino, okamžitě se ke mně připojil velmi profesionální manažer (Diana), který vás sleduje při každém vkladu, aby aktivoval bonusy a vše, co kasino nabízí, nakonec jsem našel velmi profesionální kasino I rád bych to doporučil ke všem vkladům, ale především výběry jsou okamžité a navíc máte okamžitý denní cashback. S úctou.

Pomoz Francescovi

Uživatelské jméno PlatinumRUSH

Upravil Radka před 2 roky
Důvod: Zakázaný odkaz
Automaticky přeloženo:
siscohavana
před 2 roky

Příště prosím nevkládejte stejné příspěvky.

Každopádně, můžete mi prosím odpovědět na můj dotaz ohledně živého chatu?

A ptal se vás sem .

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Kasino má FATAL bug pro každého, kdo hraje s bonusem a má rád automaty microgaming.

Když hrajete JAKÝKOLI slot pro mikrohry, odrazí se to jako nesmrtelná romantika v historii transakcí hráčů v kasinu.

Immortal romance je omezený slot pro hraní s bonusem.

I když nehrajete Immortal romance, pokud hrajete jakoukoli microgaming hru, neoprávněně zruší bonus a výhru, když zkontrolují historii transakcí za vás hraní omezené hry, i když jste to neudělali.

Budete muset bojovat, abyste získali peníze zpět.

I přes video důkaz, který mám o chybě na backendu, si nejsem jistý výsledky.

Právě jsem nabídl video důkaz o chybě a požádal jsem je, aby zkontrolovali moji skutečnou hráčskou historii a zjistili, že jsem nikdy nehrál omezenou hru, jak tvrdí jejich historie zabugovaných hráčů.

Již neoprávněně odebrali 8500 euro z mých výher z mého účtu a já jim posílám e-mail s důkazem, že se mýlí, s nadějí, že uznají chybu a vrátí mi peníze :_(

Budu vás zde informovat o jejich zpětné vazbě.

Doufám, že budu legitimní kasino, o kterém tvrdí, že jsou, jinak podám stížnost.

Automaticky přeloženo:
Reginalia
před 2 roky

Ahoj,

to je docela zajímavý problém, pokud jsem správně pochopil pointu, situace je taková:

Vzali jste si bonus, pro který je nesmrtelná romance omezena, a proto jste si vybrali jiný slot Microgaming. Najednou byl váš bonus zrušen za hraní omezených her a ve své herní historii jste viděli tento nesmrtelný automat Romance, který jste s bonusem nikdy nehráli. To se děje u všech her Microgaming - mám prosím pravdu?

Jen pro jistotu, znamená to, že ne všechny sloty Microgaming jsou omezeny na tento konkrétní bonus? Existují výjimky?

Velmi by mě zajímalo, jaké video jste nahráli jako důkaz, můžete to prosím vysvětlit?

Sdílení vašeho pokroku s kasinem by bylo opravdu hezké – děkujeme. Jen pro vaši informaci, v případě, že nebudete s výsledkem spokojeni, můžete vždy kontaktovat poskytovatele hry a problém mu vysvětlit. To je docela suma, o které se bavíme.

Čekání na aktualizaci 🤞🤞🤞


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj Radko,


Děkujeme, že jste se ozvali.

Přesně to se stalo. Každý slot, který hrajete, je v historii transakcí kasina zaznamenán jako Immortal Romance. Kasino má jen několik microgaming, sloty na seznamu omezených bonusových slotů, ale každá hra microgaming, kterou hrajete, je zaznamenána jako nesmrtelná romantika. Pokud hrajete jakýkoli slot microgaming, vypadá to, že porušujete bonusové podmínky.


Pokud jde o video, které zaznamenávám na obrazovce, přejděte na historii hráče, pak na různé mikrogamingové sloty s nižší minimální sázkou (např. 0,09E) než Immortal romance, které mají minimální sázku 0,30E a zkontrolujte historii hráče při nahrávání obrazovky. Nahrál jsem videa na svůj disk a mohu se s vámi podělit na PM.


Jsem opravdu smutný, poprvé jsem měl maximální výhru na madam destiny megaways.


Stále nemám žádnou odpověď z kasina. Myslím, že je dobrý nápad kontaktovat poskytovatele, protože to vypadá opravdu divně, všechny hry se takto odrážejí na jejich backendu. Máte jako kasinoguru nějaký kontakt s microgamingem?

Máte kontakt na zástupce kasina?


Během mého bonusového sázení jsem si také všiml, že pravidla pro automaty s omezeným bonusem se mezi dvěma verzemi několikrát změnila, jedna s méně hrami a druhá s omezenějšími hrami. Opravdu jsem věnoval velkou pozornost tomu, abych zkontroloval oba seznamy a každou hodinu obnovoval pravidla pro bonusy a držel jsem si snímky obrazovky, abych se ujistil, že nehraju žádný omezený slot na žádné verzi pravidel publikovaných v té době. Taková bolest hlavy, ale uspěl jsem, protože jsem nikdy nehrál Immortal romance ani neporušil žádné jiné pravidlo kasina nebo bonusů.


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Kasino mě právě kontaktovalo e-mailem.

Říkají, že moje herní historie a můj případ byly převedeny na jejich oddělení a budou podrobně prozkoumány. Jejich oddělení mě bude kontaktovat kvůli aktualizaci. A děkují mi za trpělivost.


Automaticky přeloženo:
Reginalia
před 2 roky

Ahoj,

to všechno zní jako obrovská chyba v systému kasina, takže to opravdu potřebuje řádnou kontrolu.

V takových případech kasina obvykle sama kontaktují poskytovatele hry v rámci vyšetřování, ale jedná se o obecné informace, takže se můžete pokusit kontaktovat poskytovatele sami, abyste se ujistili, že je vše zabezpečeno.

Začal bych webovou stránkou zde .

Buďte připraveni čekat na nějaké výsledky z kasina a prosím, aktualizujte mě.

Doufejme jen, že to nebude trvat věky 🤞🤞

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vypadá to, že to bude trvat věky.

5 dní od poslední aktualizace z kasina.

Včera jsem požádal o aktualizaci bez odpovědi.

Dnes jsem odeslal další dotaz a doufám v odpověď a aktualizaci týkající se mého případu.

Je tak smutné, že něco takového ovlivňuje výhry ve výši 8500 euro a kasino se vás nesnaží kontaktovat, aby vás informovalo a slíbilo, že vše bude v pořádku, pokud jsem z mé strany neudělal nic špatného!

Automaticky přeloženo:
Reginalia
před 2 roky

Ahoj, pokud kontaktovali poskytovatele hry, připravte se, že někdy může trvat i 2 týdny nebo déle, než dostanou odpověď od poskytovatele. Záleží také na poskytovateli. Někteří poskytovatelé reagují rychle, někteří velmi pomalu, ale to je bohužel věc, kterou kasino nemůže ovlivnit.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Mohu čekat, dokud mi kasino poskytne aktualizaci.

V tuto chvíli musím z kasina slyšet více než 12 dní 🙁

Automaticky přeloženo:
Reginalia
před 2 roky

Ahoj,

Jsem napjatý, jak se bude reklamace vyvíjet, zatím vaši reklamaci vyřídí Jozef. Jste v dobrých rukou👍, tak uvidíme, co bude dál.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dobrý den, před 6 dny jsem provedl výběr peněz a proces nebyl dokončen. Odeslal jsem na stránku zprávy a nepřišla žádná odpověď. Co se stalo? Ukradla stránka naše peníze, protože přijímají vklady a nikdo neodpovídá?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Provedl jsem výběr 500 dolarů dne 17/12 před 4 dny a transakce nebyla dokončena a posílám vám zprávy na účet komunikace s vámi a žádná odpověď a vy přijímáte vklady jako obvykle a stránky fungují, ale nerad odpovídám na dotazy. Co se děje, byli jsme podvedeni file

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Mám také čekající výběr ve výši 650 USD po dobu 4 dnů.

toto jsou mé vložené peníze, které zbyly poté, co odebrali všechny mé výhry.

vypadá to, že tu není nikdo, kdo by se staral o obchod.

jen sbíráte nějaké peníze na odchod?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Hráči by měli být na tento web upozorněni

Automaticky přeloženo:
alnawaf1977
před 2 roky

Ahoj,

Cítím vaši bolest, ale laskavě mějte na paměti, že nejsme podporou kasina, jsme nezávislou webovou stránkou, která se snaží pomáhat hráčům.

Upozorňujeme také, že kasinům umožňujeme 14 celých dní na dokončení ověření a provedení platby.

Omlouvám se, že to říkám, ale měli byste chvíli počkat. Více o vyřizování reklamací se dozvíte zde .

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
alnawaf1977
před 2 roky

Kasino právě zpracovalo žádost o výběr, kterou jsem podal před 3 dny ohledně mého původního vkladu!

Stále nemám žádné aktualizace o mých výhrách a závadě, která mě ovlivňuje!


ale to je dobrá zpráva pro vás, protože se pohybují s nevyřízenými žádostmi o výběr minimálně dní

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Žádost o výběr stále čeká na vyřízení

Automaticky přeloženo:
Reginalia
před 2 roky

Odpověděl tým na vaše otázky?

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky