DomůFórumKasinaSlotbox Casino - všeobecná diskuze

Slotbox Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

38 001 zobrazení 126 odpovědí |
před 3 roky
|
1...5 6 7
Přidat příspěvek
Mag7
před 6 měsíci

Myslím, že by to mohlo být také o tom, že konečné rozhodnutí učiní lidé, takový moderní přístup: méně transparentnosti, více efektivity... Každopádně to my dva nemůžeme změnit; alespoň moji kolegové jsou stále připraveni konfrontovat kasina nebo klást „nepříjemné" otázky.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dělá mi z toho špatně, že casinoguru dovoluje kasinům porušovat vlastní licenční podmínky a dělat si v podstatě, co se jim zlíbí. Bohužel mám opravdu pocit, že tento web JE ze strany kasin extrémně zkorumpovaný.


Jsem rád, že 48hodinová lhůta na rozmyšlenou po znovuotevření oddělení pro odvykání závislosti JE zcela povolená a v pořádku. A na to jsem musel čekat přes dva měsíce, skvělé!

Automaticky přeloženo:
Mag7
před 4 měsíci

Ahoj Mag7.

Co se to právě stalo? Je vůbec možné pochopit takovou obecnou kritiku bez kontextu? Co k tomu může kdokoli říct? Na základě našich diskusí si myslím, že byste se měl/a zaměřit na vyhýbání se kasinům, spíše než kritizovat ty, kteří se vám snažili pomoci pochopit, že opakované opakování stejných chyb a očekávání různých výsledků je pro vaši budoucnost marné. Zde je kontext, který jsem našel v zamítnuté stížnosti:

„Děkuji vám za trpělivost, kterou jste mi poskytli, zatímco jsem váš případ podrobně prověřoval."

Po pečlivém zvážení Vám s lítostí oznamuji, že Vaší žádosti v tomto případě nebudu moci vyhovět. Na základě poskytnutých informací a našeho posouzení situace se domnívám, že kasino jednalo v souladu se svými zásadami a postupy. K tomuto závěru přispělo několik faktorů, včetně:

Skutečnost, že účet byl znovu otevřen po delší době nečinnosti (čtyři roky);

Vaše vyplnění dotazníku o zodpovědném hraní během lhůty pro odklad hraní, ve kterém vaše odpovědi uváděly, že již nemáte problémy související s hazardními hrami;

Kontext vašeho prvního kontaktu s týmem podpory kasina v den, kdy jste požádali o uzavření účtu, což zahrnovalo žádost o bonus, která byla nakonec zamítnuta.


I když uznávám, že delší lhůta na rozmyšlenou (ideálně alespoň jeden až dva týdny) mohla být vhodnější, s přihlédnutím ke všem výše uvedeným skutečnostem se domnívám, že kroky kasina byly v souladu s rozumnými očekáváními a standardy v oboru.


Proto tuto stížnost uzavírám bez doporučení vrácení peněz. Děkuji za pochopení a je mi líto, že jsme vám v tomto případě nemohli více pomoci. Pokud byste v budoucnu narazili na jakékoli obavy nebo problémy – ať už s tímto nebo jiným kasinem – neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu, abychom vám pomohli.


Vyhledejte prosím pomoc a vyhýbejte se veškerému obsahu souvisejícímu s hazardními hrami, včetně Casino Guru. Doporučuji vám z důvodu vaší bezpečnosti zavřít účet. Zkuste si to prosím hlouběji promyslet.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Pokud i EMTA říká, že kasinům tohle nedovoluje, nevím, jak se můžete rozhodnout s kasinem souhlasit.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

To je pravda. Casinoguru dokonce kasinům umožňuje porušovat běžná pravidla zodpovědného hraní, jako je například 7denní lhůta na rozmyšlenou. Také kasinům umožňují porušovat podmínky vlastních licencí.


Všechno je chyba zákazníků a kasina si bohužel můžou udělat v podstatě cokoli. Pokud jako zákazník uděláte byť jen malou chybu, STAČÍ to k tomu, aby se kasino stalo příznivějším. Pokud ale kasina udělají chyby, je to většinou v pořádku.


Také mám pocit, že s případy řeší jinak a ne každý případ má stejnou šanci. Zdá se, že to hodně záleží na tom, jaké je kasino atd.

Automaticky přeloženo:
Mag7
před 4 měsíci

Ahoj Mag7,

Upřímně mě mrzí, jak se tenhle rozhovor vyvinul. Vím, že jsme se už bavili a také vím, že pro tebe tohle téma hodně znamená. Ale ukázalo se, že ať se ti snažíme věci vysvětlit sebevíc pečlivě, nejsi otevřený/á jinému pohledu na věc.

Obdrželi jste podrobnou odpověď na vaši stížnost. Rozhodnutí nebylo učiněno lehkovážně a bylo založeno na všem, co jsme měli k dispozici, včetně faktů, které jste sami potvrdili. A přesto se opět nacházíme v této situaci, čelíme vážným obviněním, tvrzením o zaujatosti a odmítání veškerého úsilí, jako by se nám nikdo nikdy nepokusil pomoci.

To už není neshoda. Je to vzorec. A tento vzorec silně naznačuje, že s hazardem bojujete na hlubší úrovni. Za to se nemusíte stydět, ale je to něco, čemu je třeba čelit.

Proto vám zruším přístup na fórum. Mým záměrem není vás umlčet, ale pomoci narušit tento opakující se vzorec. Pokud úplné vyhýbání se kasinům není v tuto chvíli realistické, pak by přinejmenším vyhýbání se obsahu souvisejícímu s hazardními hrami mohlo být krokem vpřed.

Upřímně vám přeji vše nejlepší.

Dávej na sebe pozor.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Pokud i EMTA říká, že kasinům tohle nedovoluje, nevím, jak se můžete rozhodnout s kasinem souhlasit.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ano, pokud má kasino licenci od EMTA, pak se na něj vztahují estonské předpisy.

To by zahrnovalo i veškerá potenciální pravidla týkající se 7denní lhůty na rozmyšlenou. Nicméně…

Co EMTA skutečně vyžaduje, není vždy jasně nebo veřejně definováno.

Na rozdíl od regulačních orgánů, jako je MGA (Malta) nebo UKGC (Spojené království), EMTA nezveřejňuje komplexní kodex ochrany hráčů. Není tedy potvrzeno, že je 7denní lhůta na rozmyšlenou striktně povinná. Hráči to často předpokládají, ale ne vždy je to podloženo jasnými důkazy. Pokud kasino prokáže, že dodrželo své interní postupy a neporušilo žádné konkrétní pravidlo, pak pravděpodobně nedošlo k porušení požadavků EMTA.

Země původu hráče nehraje hlavní roli, pokud hraje na tak celosvětově licencované stránce.

Jinými slovy, skutečnost, že hráč pochází z Finska, není důvodem, proč by se EMTA neuplatňovala, pokud má kasino skutečně licenci v Estonsku. Problém je v tom, že se EMTA dovoláváte, aniž byste poukázali na jakékoli skutečné porušení. A to je klíčový bod. 🙁

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj Radko, doufám, že se k tobě dostaneš, jsem z Velké Británie a hraju na automatech... dostávám e-maily atd., ve kterých mi píšou, že jsem závislý hráč a potřebuji účet trvale uzavřít... prý ho zavřeli. A pak říkají, že jsem se tam po pár dnech vrátil a řekli, že jsem měl špatný den, promiňte, kluci, znovu mi ho otevřeli, a udělali to už mnohokrát. Je v pořádku, aby to kasina dělala? Věděli jste, že jste závislý na hazardních hrách a že by to mohlo dané osobě způsobit vážnou psychickou i fyzickou újmu? Nejen automaty, ale i jiná kasina, jako Trust Dice atd. A řekněme, že když ses požádal o trvalé uzavření účtu vrátil a prohrával jsi každou korunu na svém bankovním účtu, kasino se pak snadno znovu otevřelo, aniž bys o něj prosil? Měl bys důvod k vrácení těch peněz nebo k vyšetřování toho kasina? Prosím, odpověz, až to uvidíš. Je to vážná otázka a chci znát správnou odpověď, aniž bych se musel hlodat.


Moc děkuji Michaele

Automaticky přeloženo:
Mikebarry12
před 3 měsíci

Ahoj Michaele,

Vážím si toho, že jste tak důkladně objasnil/a svou situaci, a doufám, že vám nevadí příspěvky na fóru přes e-mail, protože takové konverzace mohou někdy pomoci i ostatním. Chápu, proč je to znepokojivé. Hazardní hry ovlivňující vaše duševní nebo finanční zdraví jsou vážná věc.

Z toho, co jste popsal, jsou hlavní body:

  • Sebevyloučení existuje na ochranu hráčů. Pokud kasino dovolí někomu hrát i poté, co požádá o trvalé uzavření, je to rozhodně problém.
  • Způsob, jakým byl účet znovu otevřen, je velmi důležitý: pokud jste použili stejné osobní údaje jako u původního účtu, váš argument pro stížnost nebo vrácení peněz je silnější. Pokud jste použili jiné údaje, je to složitější, protože kasino by mohlo argumentovat, že se jednalo o „nový" účet.
  • Licence je klíčová. Slot Box a Trust Dice nemají licenci ve Spojeném království, takže britská Komise pro hazardní hry nemůže zasáhnout. To omezuje oficiální regulační možnosti. Přesto se však můžete pokusit o vrácení platby prostřednictvím svého poskytovatele platebních služeb, pokud dokážete, že kasino ignorovalo pravidla sebevyloučení.
  • Praktické věci, které můžete udělat: uschovejte si všechny e-maily a potvrzení; vždycky nám můžete podat stížnost. Moji kolegové situaci prošetří a poradí vám, jak dále postupovat.

https://casino.guru/complaints/all 👈

Vše zdokumentujte a jasně vysvětlete, jak byl účet znovu otevřen; na tom skutečně záleží.

Doufám, že vám to pomůže vidět vaše možnosti. Dejte mi prosím vědět, co si o tom myslíte.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Ahoj Radko, udělal jsem, jak jsi říkala, a podal jsem stížnost, nahrál jsem pár telefonů a nahrávku obrazovky. Nevím, jestli se to pošle, trvalo to asi minutu. Zmínila jsi, že jsem se snažil vrátit peníze od poskytovatele plateb, je to jako Payop? Právě jsem provedl bankovní převod. Pokud se podíváš na mou stížnost a pár fotek, pravděpodobně si budeš myslet, že to stačí na případ. Mám od Radky spoustu dalších žádostí a oni se k věci také nebudou moci vyjádřit. V e-mailu o mně zmínili, že jsem závislý hráč, že to berou jako velmi vážné prohlášení, spíše nám jen řekni, že ne, a my ti otevřeme účet, to je spíše to, co se stalo lol. Existuje místo, kam můžu poslat to, co jsem poslal, do Casino Guru, kde to vezmou dál, nebo je tohle k vyřešení problému? Abych byl k tobě naprosto upřímný, raději bych si nechal každou korunu, kterou vložím na web, a všechny je rychleji vyhodil z práce, než abych dostal jakoukoli formu vrácení peněz. Chovají se, jako by byli lepší než ty, dokonce i ta živá podpora je ze začátku milá, a pak ti zabrání v tom, abys tam přišel. Pro hazardní závislého člověka, jako jsem já, to byla úplná porážka. Doufám, že se brzy ozveš.


Michal

Automaticky přeloženo:
Mikebarry12
před 3 měsíci

Ahoj Michaele,

Je dobře, že jste už podal stížnost, to je opravdu nejlepší první krok, takže bych prozatím nechal ten proces volný.

Pokud jde o chargebacky, pokud vím, ve Spojeném království mohou být složité, pokud jde o hazardní transakce, a výsledek skutečně závisí na způsobu platby a vaší bance. Zejména bankovní převody je obvykle obtížnější napadnout než platby kartou. Přesto v případech, kdy kasina ignorují žádost o sebevyloučení, se někteří hráči pokusili jít touto cestou.

Také stojí za to vědět, že pokud někdo provede chargeback, mnoho kasin (zejména větších skupin) mu následně zcela zablokuje účty. Pro hráče, kteří se potýkají s hazardními hrami, to může být skutečně pozitivní.

Takže osobně bych počkal a uviděl, jak se vaše stížnost bude vyvíjet, ale je dobré mít na paměti i tyto další možnosti. Ať se stane cokoli, ujistěte se, že si uschováte všechny své e-maily, potvrzení a veškeré důkazy, které máte.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Dobře, děkuji, jak dlouho trvá vyřízení reklamace? Děkuji za odpověď.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Stížnost také není v mém seznamu stížností.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

filefile


Nevratný - Slovník

Definice z Oxford Languages ​​· Zjistěte více

přídavné jméno

nelze vrátit zpět ani změnit.

filefilefile

Pár e-mailů (v jednom mě viděli, jak mluvím o tom, že jsem závislý na hazardních hrách, i když když řeknu, že mám své hraní pod kontrolou, znovu mi otevřou účet a dají mi bonusy. Můj účet nebyl jednou trvale zablokován, ale dvakrát a také dvakrát znovu otevřen. Účet je stále otevřený právě teď. Donutili mě, abych odstranil svého posledního kasinového guru, aby mi pak znovu otevřeli účet, respektive smazali příspěvek, aby to neovlivnilo podnikání, a my znovu otevřeme trvale uzavřený účet a dáme vám bonusy. VIP manažer Kurt jasně viděl můj poslední příspěvek na guru a viděl, že jsem bojující závislý na hazardních hrách. Odstranil jsem příspěvek, znovu otevřu účet a naplním vás bonusovými prostředky. Musím vám vůbec ukazovat víc než tohle... nemyslím si, že jim to projde, lidi. Jakékoli komentáře, lidi, nebo co se vám mohlo stát podobné, by byly oceněny.


Michal


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobře, děkuji, jak dlouho trvá vyřízení reklamace? Děkuji za odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Bohužel to nemohu říct; záleží na různých aspektech, ale obvykle je to nejméně několik týdnů.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Stížnost také není v mém seznamu stížností.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

To taky nevidím. Jsi si jistý, že jsi klikl na odkaz?

https://casino.guru/complaints/create

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

filefile


Nevratný - Slovník

Definice z Oxford Languages ​​· Zjistěte více

přídavné jméno

nelze vrátit zpět ani změnit.

filefilefile

Pár e-mailů (v jednom mě viděli, jak mluvím o tom, že jsem závislý na hazardních hrách, i když když řeknu, že mám své hraní pod kontrolou, znovu mi otevřou účet a dají mi bonusy. Můj účet nebyl jednou trvale zablokován, ale dvakrát a také dvakrát znovu otevřen. Účet je stále otevřený právě teď. Donutili mě, abych odstranil svého posledního kasinového guru, aby mi pak znovu otevřeli účet, respektive smazali příspěvek, aby to neovlivnilo podnikání, a my znovu otevřeme trvale uzavřený účet a dáme vám bonusy. VIP manažer Kurt jasně viděl můj poslední příspěvek na guru a viděl, že jsem bojující závislý na hazardních hrách. Odstranil jsem příspěvek, znovu otevřu účet a naplním vás bonusovými prostředky. Musím vám vůbec ukazovat víc než tohle... nemyslím si, že jim to projde, lidi. Jakékoli komentáře, lidi, nebo co se vám mohlo stát podobné, by byly oceněny.


Michal


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Promiňte, ale tohle je celé matoucí. Mluvíme vůbec ještě o kasinu SlotBox? Zatím jste podal pouze 2 stížnosti na Trustdice. Zdá se mi, že jste si nevšiml, že se tato konverzace týká Slotboxu. Pokud byla vaše předchozí stížnost na kasino TrustDice jednou uzavřena a druhý pokus zamítnut, myslím, že není důvod to zkoušet znovu.

Myslel jsem, že mluvíme o jiném problému v jiném kasinu.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Stalo se to u obou, ale spíš mířím na Trust Dices. Důvod, proč jsem případ minule uzavřel, byl ten, že mi řekli, ať ho uzavřu, a oni mi znovu otevřou účet a dají mi bonus! Co na to říká závislý hráč? Pokud si myslíte, že s tím, co se mi ukazovalo, nemám žádný důvod, tak nevím, co jiného můžu dělat.

Automaticky přeloženo:
Mikebarry12
před 3 měsíci

Ahoj,

Dobře, teď to dává smysl, takže se potýkáte se stejnou situací. No, můžete se pokusit podat stížnost, kdykoli budete chtít. Rozhodnutí o tom, zda se z toho stal případ, však není na mně. Pokud vím, situace stojí za prošetření. Navrhuji, abyste zkusil použít to, co jste již probral zde na fóru, a podal to jako stížnost, aby se na to mohli podívat moji kolegové, mediátoři.

Věřím, že je to zásadní možnost.

https://casino.guru/complaints/create


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, rád bych se s vámi podělil o svou zkušenost s tímto kasinem. Mluvím za sebe, mám v kasinech HODNĚ zkušeností, hraji na mnoha místech a pravidelně.

Chci říct lidem, kteří jsou závislí, zaměstnejte se jinými věcmi a nechoďte do kasina. Pokud to nepomůže, vypněte internet. Tady nemáte co dělat, vždycky budete loser!!

Co se týče kasina SLOTBOX, kasino je krásné, design a registrace jsou špičkové, ALE

RTP - 0

Výběry trvají dlouho

Testoval jsem hrací automaty, otevřel jsem si jeden automat ve třech různých kasinech a v každém z nich jsem vložil 100 eur.

Co si o tom myslíš?

SLOTBOX mě vyprázdnil rychleji než kdokoli jiný,

Vím, že mnoho kasin řídí hry tak, aby hráč dostal peníze, ale protože v automatu je RTP co nejnižší, CHÁPU, ŽE KRYPTOVADLA PADLA, ALE TAKTO SE S HRÁČI NEMŮŽETE ZACHÁZET)))

Podívejte, získejte roztočení zdarma s vsazením 1 eura. SLOTBOX FRESPEN nabízí 2,90/8,30/4,40. Ostatní jsou vážně v pohodě. Znovu neřeknu, jaký automat nebo kasino porovnávám, ale pokud tohle čte administrátor, ať si manažer kasina zkontroluje limity a správně je nastaví, protože je tu evidentně něco špatně! Design webu se mi moc líbí. Díky.

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.