DomůFórumKasinaSlot Heist Casino - všeobecná diskuze

Slot Heist Casino - všeobecná diskuze

před 9 měsíci od tashacharles280
|
5 717 zobrazení 44 odpovědí |
|
1 23
před 9 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Slot Heist Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 9 měsíci

Stále jsem neobdržel svůj uvítací bonus a nedovolí mi to udělat, takže nevím, co mám dělat, dokonce jsem mluvil se zákaznickým servisem a stále mi to nedovolí nic uplatnit, takže se, jak je to možné, připravte 25 na mou hru prosím, protože to nebude Byl jsem tu hodiny a stále nic

Automaticky přeloženo:
tashacharles280
před 9 měsíci

Nazdárek!

To zní dost nepříjemně. S tímto kasinem to není dobrý začátek.

Znáte důvod, proč jste bonus nedostali, vysvětlila zákaznická podpora, proč to tak je? Vím, že noví hráči obvykle dostávají uvítací bonusy ve většině kasin. Ale musím říct, že „nejsme kasino" . Jsme web, kde můžete najít informace o online kasinech, takže kontrolujeme online kasina, ale ne kasino. I když vám však s bonusem nepomůžeme, pro další podrobnosti tu určitě budeme!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Právě jsem vyhrál 50,00 na loupeži slotů a chci odstoupit. Nechávají mě běhat. Četl jsem mnoho dalších vláken o stejné aplikaci online kasina. Poslal jsem pak e-mailem svůj KYC a stále čekám na výběr. Pokud mě někdo může prosím navést směrem k získání toho, co jsem vyhrál, byl bych oceněn, děkuji.

Automaticky přeloženo:
jollyjoker420
před 8 měsíci

Je opravdu důležité projít KYC, teprve poté si budete moci vybrat své peníze. Kdy přesně jste začali s procesem ověřování, mohu-li se zeptat?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Podařilo se mi vyhrát svůj uvítací bonus za točení zdarma až do výše přibližně 350 USD a šel jsem vybrat. Již jsem splnil svůj požadavek na hraní a KYC byl ověřen. výběr byl zamítnut, protože překročil maximální částku výběru 100 $. tak jsem změnil částku na maximum 100 $ a zjistil jsem, že je vše v pořádku. Můj litecoinový účet byl ověřen a můj KYC byl ověřen a vybíral jsem povolenou částku. Pak se vrátili a řekli, že mám více účtů ze stejné IP adresy. i když je pravda, že existovalo více účtů se stejnou IP adresou, pouze jeden JE můj. ten druhý patřil mé ženě. Myslel jsem, že není možné mít stejnou IP na více než jednom zařízení, ale řekli, že účty jsou na stejné IP. Nikdy jsem nedostal zaplaceno a ve skutečnosti jsem musel poslat e-mail s žádostí o uzavření a zablokování druhého účtu, pokud jsem tam chtěl pokračovat ve hře a mohl si vybrat jakékoli budoucí výhry. Zmiňuji to proto, že i když moje žena poslala e-mail s žádostí o zrušení účtu, ze zařízení, ze kterého hrála. Účet neuzavřeli a ona mohla pokračovat ve hře, dokud jsem jim ze svého účtu neposlal e-mail s žádostí o uzavření jejího účtu. Jakmile jsem požádal o uzavření, udělali to téměř okamžitě a dokonce jí zablokovali registraci pod jiným jménem z tohoto zařízení. Pořád můžu hrát na lenocha. já ne, ale stále se mohu přihlásit a hrát, nevím, jestli mohu odstoupit, ale všechno ostatní můžu. Stále si nemyslím, že je možné, aby 2 zařízení měla stejnou IP, ale to je to, co tvrdí, a proto jsem nikdy neobdržel své výhry podle nich.

Automaticky přeloženo:
jran0880
před 7 měsíci

To je docela běžný problém, když lidé ze stejné domácnosti hrají ve stejném kasinu. Řekl bych, že sdílení stejné IP adresy by však nemělo být jediným důvodem pro ztrátu výher.

Navíc to, co jsi popsal, mi zní spíše jako problém sdílené domácnosti než problém s více účty, bohužel obě témata jsou si blízká.

Porušení pravidla pro více účtů znamená, že určitý hráč si vytvořil více než jen jeden povolený účet. Prvním ukazatelem, že hráč vlastní více než jeden účet, je shoda IP.

Proč by to měl být problém?

Protože v dobách, kdy bylo hledání bonusů lukrativní záležitostí , si takoví lovci zakládali více účtů, aby získali přístup k uvítacím bonusům bez vkladu, které jsou běžně dostupné pouze po nové registraci. Takový přístup byl vyvinut s cílem získat více než jeden šťavnatý bonus stejného druhu.

Kasina vyvinula pravidlo více účtů pro boj s těmito praktikami.

My v Casino Guru vždy říkáme, že nejdůležitější věcí, kterou musíte udělat, je jasně definovat, zda hráč obviněný z porušení pravidla více účtů skutečně získal nespravedlivou výhodu nad kasinem vytvořením více než jednoho účtu.

"Přijímáme, že je odpovědností hráčů zajistit, aby si nevytvářeli více účtů ve stejném kasinu. Ne proto, že si myslíme, že je to správný způsob, ale protože je to průmyslový standard a nemůžeme penalizovat všechny." kasina, která neuplatňují pravidlo „jeden účet na hráče" způsobem, který považujeme za nejlepší. Nicméně věříme a doufáme, že kontrola duplicitních účtů během vytváření účtu se v budoucnu stane průmyslovým standardem a hráči budou lépe chráněni. "

Vím, že vaše situace je trochu jiná, protože ten druhý účet patří vaší ženě, ale logika tohoto "pronásledování" mi připadá stejná.

Na základě toho, co jsem uvedl dříve, částečně chápu obavy kasina. Na druhou stranu si myslím, že pokud se neprokáže, že jste oba „spolupracovali" na udržení nespravedlivé výhody zneužíváním bonusového systému nebo jiným jednáním považovaným za zneužití, jde jen o běžnou situaci, kdy dva lidé žijí v jedné domácnosti také upřednostňují stejné kasino.

Snažím se říct, že jsem přesvědčen, že tato situace je zcela normální, a pokud je jediným důvodem pro zrušení vaší výhry to, že vaše žena hrála ve stejném kasinu, takže oba poskytnuté účty se shodují v IP, podle mého názoru to není dost na to, abyste zrušili své výhry.

Zmínil se někdo z kasina o nějakém jiném problému kromě IP, prosím?

Tak či onak si projděte tento článek s názvem "Casino Guru's Fair Gambling Codex", bod "11. Ověření hráče a duplicitní účty" 👈 prosím

Řekl bych, že to velmi souvisí s vaší situací; proto si myslím, že by to mohlo stát za shlédnutí.

Z mého pohledu, protože jste v minulosti podali stížnost, vsadím se, že tuto možnost docela znáte. Možná by neškodilo vytvořit hned další, protože na základě Fair Gambling Codexu nemůže uškodit důkladnější vysvětlení ze strany kasina.

Co myslíš?




Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Určitě se podívám na Fair Gambling Codex pro budoucí reference a lepší znalosti. Oceňuji, že jediné, co bylo kdy zmíněno, byla duplicitní IP adresa. Došlo to do bodu, kdy jsem jim právě řekl, aby zrušili výhry, protože jsem byl unavený z pokusů vybírat, napadlo mě, že by to bylo jako problém, který jsem měl s jiným kasinem, na který jsem podal stížnost, takže jsem prostě vzdal to. ale v případě budoucích problémů se určitě podívám na casino.gutu o pomoc, protože si nemyslím, že mám nyní důvod podat stížnost, protože jsem nechal výběr zrušit a hrál jsem přes výhry, které jsem měl, protože jsem si nemyslel Byl bych někdy schopen je získat.

Automaticky přeloženo:
jran0880
před 7 měsíci

Je to z vaší strany velmi moudré rozhodnutí a budeme tu, pokud budete někdy potřebovat naši pomoc. Děkuji za sdílení.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Právě teď jdu živě. Čekal jsem 9 hodin na výběr, který měl být okamžitý s loupeží slotů. Nyní jsem s nimi na živém chatu a budu zveřejňovat jejich chat, dokud to bude trvat.



Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Opět uběhlo 9 hodin a Hannah nebo kdo to mi celé dopoledne lhal a říkal, buď trpělivý, máme spoustu výběrů

Začnu zveřejňovat, co říkají, příště sledovat v reálném čase, jak slot heist zachází se svými zákazníky.

Automaticky přeloženo:
Blatant78
před 7 měsíci

Možná máte nějaké aktualizace týkající se vašeho odstoupení od smlouvy?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Stále tu sedím a čekám na výplatu, nevyužil jsem žádný bonus. Provedl jsem registraci. Dvakrát to zrušili a bylo mi řečeno, že tentokrát po opětovném odeslání bude za hodinu schváleno….to bylo asi před 8 hodinami…opravdu tomu nerozumím.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nyní mi říkají, že mohou zpracovat pouze výběr ve výši 100 $/den…..wth – můj výběr znovu zrušili a já musím znovu odeslat znovu, pouze za 100 $, na několik dalších dní….to je víc než směšné

Automaticky přeloženo:
stablechaosart
před 7 měsíci

Ahoj. Zkuste prosím popsat problém od začátku, abychom lépe porozuměli tomu, co se přesně stalo, a pokusili se vám pomoci. Zde počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Zaregistroval jsem se na slotheist, využíval zatočení zdarma, nic nevyhrál… vrátil jsem se později a rozhodl jsem se vložit LTC. Nepoužil bonus. Vyhrál jsem a podal výběr za 400 $. Čekalo se na to. Tak jsem kontaktoval zákaznický servis, protože inzerují jako kasino s okamžitou výplatou. Zrušili to, řekli, že musím poslat e-mailem svůj řidičský průkaz a znovu jej odeslat o 24 hodin později. Udělal jsem to a pak mi řekli 7-8 hodin. Pak jsem to nechal a bylo to znovu zrušeno, řekli, že 50 $ je maximální výběr pro otočení zdarma… ale vložil jsem. Takže mi říká, abych znovu odeslal a bude postaráno a přijato do hodiny od opětovného odeslání. Hrál jsem minutu, protože proč ne, proměnil jsem výplatu 400 $ na 700 $. Zkontroloval jsem Henryho, abych se ujistil, že je vše v pořádku, řekl ano, znovu jsem odeslal a po 1 hodině zkontroloval, nic, proběhl jsem a brzy jsem řekl a je to ve zpracování, pokračovalo to dalších 12 hodin, což jsem neustále kontroloval a byl ujištěn, že je ve finální fázi zpracování...čekal, nic. Šel jsem na chat a byl to James, který mi řekl, že je to zrušeno a že budu muset znovu odeslat a že maximální hotovost je 100 $ za den - takže jsem musel odeslat znovu, za 100 $, a že budu muset dělejte to každých 24 hodin (tedy 7 dní) ….. nikdy jsem nic takového neměl. Je to tak frustrující a mám pocit, že se opravdu pletou nebo nefungují správně. Dostal jsem 100 dolarů a teď musím čekat...nedošlo k žádnému odhalení ani komunikaci o žádné z těchto překážek a nepříjemností. Chci to jen zpeněžit - myslím, že chtějí, aby se lidé nervózně čekali a hráli to na nic. To je směšné a opravdu bych ocenil nějakou pomoc a nemít tento stres, frustrace a nespolehlivost dalších 6 dní.

Automaticky přeloženo:
stablechaosart
před 7 měsíci

Údajně je ale limit 4 000 za den, 100 za den je extrémně málo, i když zpracují každý výběr v den jeho odeslání, bude vám trvat 7 dní, než si vyberete celou částku. To je ten druh věcí, kvůli kterým jsem přestal zkoušet kasina a nyní hraji pouze ve dvou, které dobře znám.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Je to směšně nízká částka… mít jako maximální výběr… jsem víc než naštvaný a frustrovaný!

Automaticky přeloženo:
stablechaosart
před 7 měsíci

Je to pochopitelné, limit výběru je směšný, bohužel není jiná možnost než spolupracovat, snad dostanete vyplacenou celou částku (nakonec), každý výběr odešlete po dokončení předchozího, dokud nebude zaplacena celá částka

Automaticky přeloženo:
stablechaosart
před 7 měsíci

Rád bych řekl, že 100 $ jako standardní denní limit je extrémně nízká částka a pokud nás kasino informovalo při vytváření jeho recenze 👈, tato částka byla o něco vyšší.

Byl jste jasně informován o důvodu, proč máte povoleno pouze 100? Je to snad založeno na nějaké VIP úrovni, obvykle odrážející celkovou vloženou částku?

Jen by mě zajímalo, jak přišli na tak příšerný limit a jestli bychom měli tuto novou informaci vzít v úvahu.

Každopádně doufám, že výběry budou brzy dokončeny!

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky