To je docela běžný problém, když lidé ze stejné domácnosti hrají ve stejném kasinu. Řekl bych, že sdílení stejné IP adresy by však nemělo být jediným důvodem pro ztrátu výher.
Navíc to, co jsi popsal, mi zní spíše jako problém sdílené domácnosti než problém s více účty, bohužel obě témata jsou si blízká.
Porušení pravidla pro více účtů znamená, že určitý hráč si vytvořil více než jen jeden povolený účet. Prvním ukazatelem, že hráč vlastní více než jeden účet, je shoda IP.
Proč by to měl být problém?
Protože v dobách, kdy bylo hledání bonusů lukrativní záležitostí , si takoví lovci zakládali více účtů, aby získali přístup k uvítacím bonusům bez vkladu, které jsou běžně dostupné pouze po nové registraci. Takový přístup byl vyvinut s cílem získat více než jeden šťavnatý bonus stejného druhu.
Kasina vyvinula pravidlo více účtů pro boj s těmito praktikami.
My v Casino Guru vždy říkáme, že nejdůležitější věcí, kterou musíte udělat, je jasně definovat, zda hráč obviněný z porušení pravidla více účtů skutečně získal nespravedlivou výhodu nad kasinem vytvořením více než jednoho účtu.
"Přijímáme, že je odpovědností hráčů zajistit, aby si nevytvářeli více účtů ve stejném kasinu. Ne proto, že si myslíme, že je to správný způsob, ale protože je to průmyslový standard a nemůžeme penalizovat všechny." kasina, která neuplatňují pravidlo „jeden účet na hráče" způsobem, který považujeme za nejlepší. Nicméně věříme a doufáme, že kontrola duplicitních účtů během vytváření účtu se v budoucnu stane průmyslovým standardem a hráči budou lépe chráněni. "
Vím, že vaše situace je trochu jiná, protože ten druhý účet patří vaší ženě, ale logika tohoto "pronásledování" mi připadá stejná.
Na základě toho, co jsem uvedl dříve, částečně chápu obavy kasina. Na druhou stranu si myslím, že pokud se neprokáže, že jste oba „spolupracovali" na udržení nespravedlivé výhody zneužíváním bonusového systému nebo jiným jednáním považovaným za zneužití, jde jen o běžnou situaci, kdy dva lidé žijí v jedné domácnosti také upřednostňují stejné kasino.
Snažím se říct, že jsem přesvědčen, že tato situace je zcela normální, a pokud je jediným důvodem pro zrušení vaší výhry to, že vaše žena hrála ve stejném kasinu, takže oba poskytnuté účty se shodují v IP, podle mého názoru to není dost na to, abyste zrušili své výhry.
Zmínil se někdo z kasina o nějakém jiném problému kromě IP, prosím?
Tak či onak si projděte tento článek s názvem "Casino Guru's Fair Gambling Codex", bod "11. Ověření hráče a duplicitní účty" 👈 prosím
Řekl bych, že to velmi souvisí s vaší situací; proto si myslím, že by to mohlo stát za shlédnutí.
Z mého pohledu, protože jste v minulosti podali stížnost, vsadím se, že tuto možnost docela znáte. Možná by neškodilo vytvořit hned další, protože na základě Fair Gambling Codexu nemůže uškodit důkladnější vysvětlení ze strany kasina.
Co myslíš?
This is quite a common issue when people from the same household play at the same casino. Sharing the same IP address should not, however, be the only reason for voiding winnings, I'd say.
Furthermore, what you described sounds more like a shared household issue than a multiple account problem to me, sadly, both topics are close to each other.
Breaching the multiple-account rule means that a certain player has created more than just one allowed account. The first indicator that the player possesses more than one account is the IP match.
Now, why is this supposed to be a problem?
Because in times when bonus hunting was a lucrative thing to do, such hunters used to create more accounts to get access to welcome no deposit bonuses, which are normally only available upon new registration. Such an approach was developed to get more than one juicy bonus of the same kind.
Casinos developed the multiple account rule to fight these practices.
We at Casino Guru always say that the most important thing to do, is to clearly define whether a player accused of breaching the multiple account rule actually gained an unfair advantage over the casino by creating more than one account.
"We accept that it is the responsibility of players to make sure that they don't create multiple accounts at the same casino. Not because we think it's the right way to do it, but because it's the industry standard, and we cannot penalize all casinos that don't enforce the 'one account per player' rule the way we consider best. However, we believe and hope that checking for duplicate accounts during account creation will become the industry standard in the future, and players will be better protected."
I know your situation is a bit different because the other account belongs to your wife, but the logic behind this "persecution" seems the same to me.
Based what I stated earlier, I partially understand casino's concerns. On the other hand, I think that unless it is proven that you both "worked together" to maintain an unfair advantage by abusing the bonus system or any other action considered an abuse, it's just a normal situation where two people living in the same household also favour the same casino.
I'm trying to say that I'm convinced this situation is quite normal, and if the only reason for voiding your winnings is because your wife played in the same casino, so both accounts provided matched in IP, in my opinion, it's not enough to void your winnings.
Did anyone from the casino ever mention any other concern aside from the IP, please?
One way or another, browse this article called "Casino Guru's Fair Gambling Codex", point "11. Player verification and duplicate accounts" 👈 please
I'd say it's highly related to your situation; hence, I think it might be worth a look.
From my perspective, since you submitted a complaint in the past, I bet you are quite familiar with this option. Maybe it would not hurt to create another one now, because based on the Fair Gambling Codex, a more thorough explanation from the casino's side can't hurt.
What do you think?
Automaticky přeloženo: