Aktualizace 1:
Na výběrech je nyní uvedeno „nevyřízeno" a bylo mi řečeno, že proběhnou zítra.
ALE je tu potenciálně velký problém. Četl jsem recenze Trustpilot a zjevně odmítají platit mnoha zemím. Šel jsem tedy na smluvní podmínky a skutečně se tam píše:
3.4. Společnost neumožňuje zřízení účtu a vklad peněz občanům z těchto zemí: Afghánistán, Andorra, Arménie, Ázerbájdžán, Bělorusko, Belize, Bolívie, Kajmanské ostrovy, Čína, Kypr, Francie, Irák, Itálie, Jersey, Kazachstán , Libanon, Lichtenštejnsko, Mexiko, Černá Hora, Nizozemsko, Polsko, Portoriko, Rusko, San Marino, Španělsko, Sýrie, Tchaj-wan, Turecko, Ukrajina, Spojené arabské emiráty, Spojené království, Spojené státy americké a Vietnam. Tento seznam může Společnost kdykoli bez předchozího upozornění aktualizovat. Souhlasíte s tím, že si nevytvoříte účet ve výše uvedených jurisdikcích. V opačném případě budeme nuceni váš účet zablokovat. O výběrech ze zablokovaných účtů rozhoduje Společnost v souladu s jednostrannými ustanoveními.
Pokud je tomu tak a dovolili mi vložit více než 1 000 GBP, s plným vědomím, že pocházím z Velké Británie, a domnívajíce se, že tím, že to zahrnou do podmínek, jsou zproštěni veškeré odpovědnosti, jsem naprosto zuřivý.
Pokud nezaplatí, skutečnost, že občané Spojeného království mohou používat tento web a být tak snadno podvedeni, je směšná. Pošlu jim do cesty naprosté peklo. Podvedli nesprávnou osobu. Nejprve si budu muset promluvit se svou bankou a Občanskou radou, abych zjistil, zda mohou něco udělat, aby mi peníze vrátili (o tom pochybuji).
Budu je hlásit na:
- Policie
- Národní kriminální agentura
- Akční podvod
- Britská komise pro hazardní hry (jen je varovat, nemají britskou licenci)
- Cloudfare
- Curacao Gaming Commission (se kterou mají licenci)
- Ministři financí Curacaa a Kypru (kde společnost sídlí)
- Můj poslanec
- Parlamentní výbor pro hazardní průmysl
Do Vánoc zde opět aktualizuji, abych vás informoval o jakémkoli vývoji.
Update 1:
The withdrawals now say 'pending' and I've been told they'll go through tomorrow.
BUT there's a potentially big problem. I was reading Trustpilot reviews and they apparently refuse to pay out to lots of countries. So I went to the terms and conditions and indeed, it says that:
3.4. The Company does not allow to create an account and deposit money to the citizens from the following countries: Afghanistan, Andorra, Armenia, Azerbaijan, Belarus, Belize, Bolivia, Cayman Islands, China, Cyprus, France, Iraq, Italy, Jersey, Kazakhstan, Lebanon, Lichtenstein, Mexico, Montenegro, Netherlands, Poland, Puerto Rico, Russia, San Marino, Spain, Syria, Taiwan, Turkey, Ukraine, United Arab Emirates, United Kingdom, United States, and Vietnam. This list can be updated by the Company without prior notice at any time. You agree that you will not create an account in the above mentioned jurisdictions. Otherwise, we will be forced to block your account. The Company decides about withdraws from blocked accounts in accordance with unilateral provisions.
If this is the case, and they allowed me to deposit over £1,000, full well knowing I am from the UK and thinking that by including this in the terms and conditions they are absolved of all responsibility, I am absolutely furious.
If they do not pay out, the fact UK citizens can use this website and be so easily scammed is ridiculous. I will send absolute hell their way. They scammed the wrong person. I'll first have to talk to my bank and Citizen's Advice to see if there's anything they can do to get my money back (I doubt it).
I'll be reporting them to:
- The Police
- National Crime Agency
- Action Fraud
- UK Gambling Commission (just to warn them, they don't have a UK license)
- Cloudfare
- Curacao Gaming Commission (whom they have a license with)
- Finance Ministers of Curacao and Cyprus (where the company is based)
- My MP
- Parliament's Gambling Industry Committee
I will update here again by Christmas to let you know of any developments.
Automaticky přeloženo: