FórumKasinaScatterhall Casino - všeobecná diskuze

Scatterhall Casino - všeobecná diskuze (strana 60)

před rokem od Fabi84
|
124462 zobrazení 1846 odpovědí |
|
1...59 60 61...93
Přidat příspěvek
před rokem

pak je neberte jako ochranu tím, že říkáte, že je na poskytovateli plateb, jestli si kasino evidentně dělá srandu!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kasino zde na fóru denně odpovídalo a někteří hráči potvrdili platby svých výběrů. Každopádně aktuálně máme 42 otevřených stížností na kasino, což je enormně velký počet, zvláště když vezmeme v úvahu, že jsou nové. Pokusím se zjistit, co se děje. Pokud se mi podaří získat nějaké info, dám sem všem vědět.

Automaticky přeloženo:
před rokem

V úterý jsem dostal výplatu ze Scattterhallu (peníze jsou na bankovním účtu). A dnes potvrzená výplata od Spinpirate a Scatterhall!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji za aktualizaci!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zvláštní, jak potom upřednostňují výplaty. Úplně všechno náhodně

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nemyslím si, že je to náhodné. Musí být založeno na poskytovateli platby, který se používá ke zpracování platby. Pak se domnívám, že to má také něco společného s vaší zemí pobytu. Posílat peníze do Německa (kvůli předpisům) je asi problematičtější než do jiných zemí.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

potvrzeno? - Ano

na účet? ne 😅

Je na čase, aby se s tím něco udělalo.


Nedostává již někdo z vás rozptylové bonusové spamové e-maily? já už ne

ze spinpirátu ale skoro každý den 🤣

Automaticky přeloženo:
před rokem

A to je přesně důvod, proč dotčení hráči kritizují kasinového guru za to, že nezasáhl. Vaše argumenty zní tak, že kasino za své problémy s poskytovatelem plateb třetí strany nemůže. Ale opak je pravdou, ukazuje to, že tato společnost není způsobilá provozovat projekt jako je tento, což by mělo v konečném důsledku ovlivnit hodnocení kasina. Jakýkoli seriózní podnik by měl být schopen vyřešit platební problém do 3 týdnů.

Jak dlouho si tedy guru kasina myslí, že by stížnosti měly zůstat otevřené, protože nevyřešené stížnosti jsou jediným způsobem, jak ovlivnit hodnocení kasina? Kasino mohlo zveřejňovat každých 7 dní, aby prodloužilo časovač, aniž by se skutečně snažilo vyřešit jakýkoli problém a noví hráči se zaregistrují na základě směšného skóre 7,2.

Čím déle to půjde bez sankcí, tím více lidí ztratí důvěru v Casino Guru a jeho služby.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zrovna jsem kontroloval stížnosti a většina z nich je stará 1-2 týdny. I ten váš byl odeslán před 2 týdny. Nedáváme za to černé body. Jde o to, že kontrolujeme férovost kasina, nikoli rychlost procesu výběru, a naprosto souhlasím, že se to některým hráčům nemusí líbit, protože celková uživatelská zkušenost je kvůli tomu špatná. Proto doporučuji při výběru nového kasina nejen kontrolovat hodnocení reputace, ale také uživatelské recenze a následně i sekci stížností.

Přejděte dolů a podívejte se na odpověď kasina zde: https://casino.guru/spinpirate-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4

Zatím to vypadá, že mají problémy s poskytovatelem plateb, ale nemají v úmyslu krást peníze od hráčů. To zatím víme, ale samozřejmě budeme pečlivě kontrolovat, jak se případy vyvinou.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Máte možnost uzavřít případ jako nevyřešený a pokud se Scatterhallu nebo jinému kasinu stále podaří problém vyřešit, můžete tento případ otevřít a označit jako vyřešený!!!!



Ale to, co děláte, je podpora zdržovací taktiky tohoto kasina!!!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jen chci upozornit, že to není Radka, kdo případy uzavírá nebo znovu otevírá. Je to jiné oddělení.

Nikoho nepodporujeme. Scatterhall + Spinpirate jsou nová kasina, takže ani nemůžete tvrdit, že od nich dostáváme dobré provize. Jen se snažíme přijít na to, co se děje, a zajistit, aby hráči dostali zaplaceno, protože to je na konci dne to nejdůležitější.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Na jaké pohádky věříte? Počkejte 30 nebo více dní na výplatu.

Jediná věc, kterou lze nyní jednoznačně říci, je, že brání kasino. Raději varujte hráče, aby již nevkládali.

Žádné jiné kasino neshromáždilo tolik stížností za tak krátkou dobu.

Pokaždé, když zástupce Scatterhallu lže hráčům do obličeje a oni tomu tleskají, není jiný způsob, jak to pojmenovat.

Pokračujte v odebírání affiliate peněz od Scatterhallu, ale nejpozději, když už od Scatterhallu neuvidíte ani cent, něco se stane.

Směšné a drzé, nedá se o tom mluvit hezky, když jsi upřímný.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Podívejte se na podané stížnosti: https://casino.guru/scatterhall-casino-review#tab=js-tab-reputation

Kolik případů starších než 30 dnů vidíte? Staré jsou nyní označeny jako vyřešené. Většina případů je stará 1-2 týdny.

Nechápu to lidi. Nemáme v úmyslu čekat věčně, ale pokud jde o velké množství případů, které jsme na našem webu otevřeli, nejsou staré. I když je částka vysoká, musíme s nimi zacházet jako s jinými případy souvisejícími s opožděnými výběry. Nemůžeme to po týdnu jen tak zavřít a přidělit černé body, jak si někteří z vás přejí.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Všechno leží, moje výplata probíhá kryptoměnami a nic se neděje

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jak dlouho jste zatím čekali na kryptoplatbu?

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Už druhý týden. Crypto I nikdy neobdržel žádnou výplatu a ještě nebyl zpracován

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

hahahahahahahahahahahaha



WOOOOO odpovídali každý den!!!! A ano, potvrzují platby, ale to je vše! k ničemu, pokud nezaplatí!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Hned se ozvu, takže výplatu jsem zahájil v lednu a momentálně čekám na potvrzení další výplaty od 24. února. Takže už je to přes měsíc.

Píšu na živou podporu téměř každý den a odpovědi jsou nesmyslné a jejich cílem je rychlé vyřízení zákazníka, aniž bych něco skutečně sdílel.

každý týden dostáváme od společnosti scatterhall pouze jednu zprávu o našich stížnostech a vždy je zkopírujeme a vložíme.

pokud byste mohli získat alespoň nějaké interní informace, které by byly velmi užitečné, například jak rozhodneme, v jakém pořadí jsou nyní zpracovány "nezaúčtované" platby nebo proč jsou problémy s platbami do Německa/Rakouska.

Pro hráčskou základnu a kasino by bylo mnohem hladší, kdyby byly trochu transparentnější.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Co kdyby nechali MiFinity použít jako výplatu jako každé jiné kasino a zpřístupnili je pro vklady? Čeká se na to 5 týdnů a ani to nebylo přijato...

Automaticky přeloženo:
Saint90
před rokem

Toto jsou odpovědi, které obdržíte od poskytovatele licence Antillephone.

file

Vím, že to zní jako vtip, ale před pár minutami jsem dostal tuto odpověď.

Kriminální rovina těchto postav je rozpačitá.

Takže se vyhněte hraní v licencovaných kasinech Antillephone!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

lmaooo 'dobrota' je 10 eur s maximálním výběrem 20 eur 😀 😀 😀 to nemůžou myslet vážně

Automaticky přeloženo:
před rokem

Btw legrační je, že stále přijímají nové vklady, noví hráči, stále zveřejňují denní bonusové kódy, což nakonec povede k ještě větším žádostem o výběr, čímž se backlog zvětší a zvětší? Také se jim nepodařilo kontaktovat svého poskytovatele plateb, kde všechny platby procházejí? Od čtvrtka? Tomu začíná být velmi těžké uvěřit

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zrovna jsem kontroloval stížnosti a většina z nich je stará 1-2 týdny. I ten váš byl odeslán před 2 týdny. Nedáváme za to černé body. Jde o to, že kontrolujeme férovost kasina, nikoli rychlost procesu výběru, a naprosto souhlasím, že se to některým hráčům nemusí líbit, protože celková uživatelská zkušenost je kvůli tomu špatná. Proto doporučuji při výběru nového kasina nejen kontrolovat hodnocení reputace, ale také uživatelské recenze a následně i sekci stížností.

Přejděte dolů a podívejte se na odpověď kasina zde: https://casino.guru/spinpirate-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4

Zatím to vypadá, že mají problémy s poskytovatelem plateb, ale nemají v úmyslu krást peníze od hráčů. To zatím víme, ale samozřejmě budeme pečlivě kontrolovat, jak se případy vyvinou.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jen aby bylo jasno. Moje stížnost týkající se Scatterhallu byla podána 3. března a moje žádost o výběr nebyla od 9. března vyřízena. Uběhlo 25 dní. Mluvíme o téměř měsíci a proto toto kasino oficiálně nazývám SCAM!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Čekal jsem 3 týdny, než bude můj výběr z kryptoměn zpracován, ale stále se zobrazuje nevyřízeno.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Hledejte konečně nová kasina!

Přestaňte ztrácet čas.

Pokud by něco mělo přijít, bylo by to dobré, jinak se tím už nezabývejte! Ukradli vám toho dost, nenechte je ukrást i váš drahocenný čas.


Málokdy zažil tak pochybnou partu.

Drž se od nich dál.

Automaticky přeloženo:
carsix79
před rokem

Uložím si tento obrázek, vždy jsem věděl, že regulátor Curacao je vtip, ale wow, nikdy jsem nečekal, že budou tak směšně nízké, do tohoto bodu věřím, že nelicencovaný je lepší než držení licence Curacao, v obou scénářích jste zcela závislí na dobrá vůle každého kasina a většině z nich chybí dobrá vůle

Automaticky přeloženo:
hanzy1991
před rokem

Pokud se nemýlím, kasino tvrdilo, že má problémy s poskytovatelem plateb, nejsem si jistý, kterých platebních metod se tento údajný „problém týká", většina kasin zpracovává krypto platby přes alphapo a toto je opravdu solidní platební procesor , Myslím, že toto kasino a spinpirát mají obrovské problémy s likviditou, což vede k tomu, že weby nejsou schopny vyplácet uživatelům, ale to je jen můj předpoklad, možná se mýlím

Automaticky přeloženo:
1...59 60 61...93
Jít na stránkuz 93 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky