pak je neberte jako ochranu tím, že říkáte, že je na poskytovateli plateb, jestli si kasino evidentně dělá srandu!
then don't take them for protection by saying it's up to the payment provider if the casino is obviously just kidding!
dann nehmen sie sie auch nicht in schutz in dem sie sagen es liet am zahlungsanbieter wenn das casino offensichtlich nur verarscht!
Kasino zde na fóru denně odpovídalo a někteří hráči potvrdili platby svých výběrů. Každopádně aktuálně máme 42 otevřených stížností na kasino, což je enormně velký počet, zvláště když vezmeme v úvahu, že jsou nové. Pokusím se zjistit, co se děje. Pokud se mi podaří získat nějaké info, dám sem všem vědět.
The casino used to reply here on the forum on a daily basis and some players confirmed the payments of their withdrawals. Anyway, we have currently 42 opened complaints against the casino, which is enormously large number especially considering they're new. I'll try to find out what's going on. If I manage to get any info, I'll let everyone know here.
Nemyslím si, že je to náhodné. Musí být založeno na poskytovateli platby, který se používá ke zpracování platby. Pak se domnívám, že to má také něco společného s vaší zemí pobytu. Posílat peníze do Německa (kvůli předpisům) je asi problematičtější než do jiných zemí.
I don't think it's random. It must be based on the payment provider that is used to process the payment. Then I believe it has something to do with your country of residence as well. It's probably more problematic to send the money to Germany (due to regulations) than to other countries.
potvrzeno? - Ano
na účet? ne 😅
Je na čase, aby se s tím něco udělalo.
Nedostává již někdo z vás rozptylové bonusové spamové e-maily? já už ne
ze spinpirátu ale skoro každý den 🤣
confirmed? - yes
on account? no 😅
It's about time something was done about it.
Are any of you no longer getting scatterhall bonus spam mails? I do not anymore
from spinpirate but almost every day 🤣
bestätigt?- ja
am konto? nein 😅
wird halt an der zeit, dass was dagegen unternommen wird.
Kriegt jetzt eigentlich von euch auch noch wer keine scatterhall bonus spam mails mehr? ich nicht mehr
von spinpirate aber fast täglich 🤣
A to je přesně důvod, proč dotčení hráči kritizují kasinového guru za to, že nezasáhl. Vaše argumenty zní tak, že kasino za své problémy s poskytovatelem plateb třetí strany nemůže. Ale opak je pravdou, ukazuje to, že tato společnost není způsobilá provozovat projekt jako je tento, což by mělo v konečném důsledku ovlivnit hodnocení kasina. Jakýkoli seriózní podnik by měl být schopen vyřešit platební problém do 3 týdnů.
Jak dlouho si tedy guru kasina myslí, že by stížnosti měly zůstat otevřené, protože nevyřešené stížnosti jsou jediným způsobem, jak ovlivnit hodnocení kasina? Kasino mohlo zveřejňovat každých 7 dní, aby prodloužilo časovač, aniž by se skutečně snažilo vyřešit jakýkoli problém a noví hráči se zaregistrují na základě směšného skóre 7,2.
Čím déle to půjde bez sankcí, tím více lidí ztratí důvěru v Casino Guru a jeho služby.
And this is exactly the reason why the concerned players criticize casino guru for not intervening. Your arguments sound like the casino is not to be blamed for their problems with the 3rd party payment provider. But the opposite is the case, it shows that this company is not fit to operate a project like this which should ultimately affect the casino rating. Any serious buisness should be able to solve a payment problem within 3 weeks.
So for how long does casino guru think the complaints should be kept open as unresolved complaints are the only way to influence the casino rating? The casino could post every 7 days in order to extend the timer without actually trying to solve any issue and new players will sign up based on a ridiculous 7.2 score.
The longer this goes on without sanctions the more people will lose trust in Casino Guru and its services.
Zrovna jsem kontroloval stížnosti a většina z nich je stará 1-2 týdny. I ten váš byl odeslán před 2 týdny. Nedáváme za to černé body. Jde o to, že kontrolujeme férovost kasina, nikoli rychlost procesu výběru, a naprosto souhlasím, že se to některým hráčům nemusí líbit, protože celková uživatelská zkušenost je kvůli tomu špatná. Proto doporučuji při výběru nového kasina nejen kontrolovat hodnocení reputace, ale také uživatelské recenze a následně i sekci stížností.
Přejděte dolů a podívejte se na odpověď kasina zde: https://casino.guru/spinpirate-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4
Zatím to vypadá, že mají problémy s poskytovatelem plateb, ale nemají v úmyslu krást peníze od hráčů. To zatím víme, ale samozřejmě budeme pečlivě kontrolovat, jak se případy vyvinou.
I just checked the complaints and most of them are 1-2 weeks old. Even yours was submitted 2 weeks ago. We don't assign black points for that. The thing is that we review casino's fairness, not the withdrawal process speed and I totally agree some players might not like it, because the overall user experience is bad due to this. That's why I recommend not only checking the reputation rating, but user reviews and then the complaints section as well when you select a new casino.
Please scroll down and take a look at the casino's reply here: https://casino.guru/spinpirate-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4
It looks so far they have issues with the payments provider, but they don't intend to steal money from players. That's what we know so far, but of course, we'll check carefully how the cases will develop.
Máte možnost uzavřít případ jako nevyřešený a pokud se Scatterhallu nebo jinému kasinu stále podaří problém vyřešit, můžete tento případ otevřít a označit jako vyřešený!!!!
Ale to, co děláte, je podpora zdržovací taktiky tohoto kasina!!!!
You have the possibility to close a case as unsolved and if Scatterhall or any casino still manages to solve the problem you can open this case and mark it as solved!!!!
But what you are doing is supporting the delaying tactics of this casino!!!!
Ihr habt die Möglichkeit einen Fall als ungelöst zu schließen und wenn es Scatterhall oder irgendein Casino noch schafft das Problem zu lösen diesen Fall zu öffnen und als gelöst zu makieren!!!!
Aber was ihr macht ist die hinhaltetaktik zu unterstützen von diesem casino!!!!
Jen chci upozornit, že to není Radka, kdo případy uzavírá nebo znovu otevírá. Je to jiné oddělení.
Nikoho nepodporujeme. Scatterhall + Spinpirate jsou nová kasina, takže ani nemůžete tvrdit, že od nich dostáváme dobré provize. Jen se snažíme přijít na to, co se děje, a zajistit, aby hráči dostali zaplaceno, protože to je na konci dne to nejdůležitější.
I just want to point out that it's not Radka who closes or reopens cases. It's another department.
We don't support anyone. Scatterhall + Spinpirate are fresh casinos so you can't even claim that we receive good commission from them. We just try to figure out what's going on and make sure players get paid, because that's what matters the most at the end of the day.
Na jaké pohádky věříte? Počkejte 30 nebo více dní na výplatu.
Jediná věc, kterou lze nyní jednoznačně říci, je, že brání kasino. Raději varujte hráče, aby již nevkládali.
Žádné jiné kasino neshromáždilo tolik stížností za tak krátkou dobu.
Pokaždé, když zástupce Scatterhallu lže hráčům do obličeje a oni tomu tleskají, není jiný způsob, jak to pojmenovat.
Pokračujte v odebírání affiliate peněz od Scatterhallu, ale nejpozději, když už od Scatterhallu neuvidíte ani cent, něco se stane.
Směšné a drzé, nedá se o tom mluvit hezky, když jsi upřímný.
What fairy tales do you believe in? Wait 30 days or more for a payout.
By now the only thing that can be said in no uncertain terms is that they are defending the casino. Better warn players not to deposit anymore.
No other casino has collected so many complaints in such a short time.
Every time the Scatterhall representative lies to the players' faces and they applaud it, there's no other way to title it.
Just continue to take the affiliate money from Scatterhall, but at the latest when you don't see a cent from Scatterhall anymore, something will happen.
Ridiculous and cheeky, you can't talk about it nicely if you're honest.
An welche Märchen glauben Sie? 30 Tage und mehr auf eine Auszahlung warten.
Mittlerweile kann man nur ganz klar und deutlich sagen, daß sie das Casino in Schutz nehmen. Warnen sie lieber mal Spieler nicht mehr einzuzahlen.
Kein anderes Casino hat so viele Beschwerden in so kurzer Zeit gesammelt.
Jedes Mal lügt der Vertreter von Scatterhall den Spielern ins Gesicht und sie applaudieren dazu, anders kann man es nicht mehr betiteln.
Nehmen Sie nur weiterhin schön die Affiliate Gelder von Scatterhall an sich, aber spätestens wenn auch sie keinen Cent mehr von Scatterhall sehen dann tut sich was.
Lächerlich und eine Frechheit, das kann man nicht schön reden wenn man ehrlich ist.
Podívejte se na podané stížnosti: https://casino.guru/scatterhall-casino-review#tab=js-tab-reputation
Kolik případů starších než 30 dnů vidíte? Staré jsou nyní označeny jako vyřešené. Většina případů je stará 1-2 týdny.
Nechápu to lidi. Nemáme v úmyslu čekat věčně, ale pokud jde o velké množství případů, které jsme na našem webu otevřeli, nejsou staré. I když je částka vysoká, musíme s nimi zacházet jako s jinými případy souvisejícími s opožděnými výběry. Nemůžeme to po týdnu jen tak zavřít a přidělit černé body, jak si někteří z vás přejí.
Take a look at the submitted complaints: https://casino.guru/scatterhall-casino-review#tab=js-tab-reputation
How many cases older than 30 days do you see? The old ones are now marked as solved. The most of cases are 1-2 weeks old.
I don't get this guys. We have no intention to wait forever, but when it comes to the large amount of cases that we have opened on our website, they're not old. Even though the amount is large, we need to treat them as any other cases related to delayed withdrawals. We can't just close it after a week and assign the black points as some of you wish.
Už druhý týden. Crypto I nikdy neobdržel žádnou výplatu a ještě nebyl zpracován
The second week already. Crypto I have never received any payouts and it has not yet been processed
Die zweite Woche schon.Crypto habe ich bisher noch nie auszahlungen erhalten und bearbeitet wurde es auch noch nicht
hahahahahahahahahahahaha
WOOOOO odpovídali každý den!!!! A ano, potvrzují platby, ale to je vše! k ničemu, pokud nezaplatí!
hahahahahahahahahahahaha
WOOOOO they answered every day!!!! And yes they confirm the payments but that's it! no use if they don't pay out!
hahahahahahahahahahahahaha
WOOOOO haben die täglich geantwortet!!!! Und ja die bestätigen die auszahlungen aber das wars auch! nutzt nix wenn sie nicht auszahlen!
Hned se ozvu, takže výplatu jsem zahájil v lednu a momentálně čekám na potvrzení další výplaty od 24. února. Takže už je to přes měsíc.
Píšu na živou podporu téměř každý den a odpovědi jsou nesmyslné a jejich cílem je rychlé vyřízení zákazníka, aniž bych něco skutečně sdílel.
každý týden dostáváme od společnosti scatterhall pouze jednu zprávu o našich stížnostech a vždy je zkopírujeme a vložíme.
pokud byste mohli získat alespoň nějaké interní informace, které by byly velmi užitečné, například jak rozhodneme, v jakém pořadí jsou nyní zpracovány "nezaúčtované" platby nebo proč jsou problémy s platbami do Německa/Rakouska.
Pro hráčskou základnu a kasino by bylo mnohem hladší, kdyby byly trochu transparentnější.
I'll get in touch now, so I started my payout in January and I'm currently waiting for confirmation for the next payout since February 24th. So it's been over a month.
I write to live support almost every day and the replies are meaningless and aim to quickly settle the customer without really sharing anything.
each week we only get one message from scatterhall on our complaints and they are always copy and paste.
if you could get at least some internal information that would be very helpful, for example how will we decide in which order the "backlogged" payments are now processed or why there are problems making payments to Germany\Austria.
It would be a lot smoother for the playerbase and the casino to be a little more transparent.
jetzt melde ich mich mal auch also begonnen mit meiner Auszahlung habe ich im Januar und aktuell warte ich auf Bestätigung für die nächste Auszahlung seit dem 24.02. Also schon über einen Monat.
ich schreibe fast täglich mit dem Live Support und die Antworten sind inhaltslos und zielen darauf ab schnell den Kunden abzuwickeln ohne wirklich etwas mit zu teilen.
jede Woche bekommen wir nur eine Nachricht von scatterhall auf unsere Beschwerden und immer sind sie copy und Paste.
wenn man zumindest Teil interne Informationen erhalten könnte wäre das sehr hilfreich zB wie wird entscheiden in welcher Reihenfolge die „zurückgestauten"Auszahlung jetzt bearbeitet werden oder warum es Probleme gibt Auszahlung nach Deutschland\ Österreich zu tätigen.
Es würde für die Playerbase und das Casino wesentlich reibungsloser sein wenn man etwas transparenter sein würde.
Co kdyby nechali MiFinity použít jako výplatu jako každé jiné kasino a zpřístupnili je pro vklady? Čeká se na to 5 týdnů a ani to nebylo přijato...
How about if they let MiFinity be used as a payout like any other casino and make it available for deposits? It's been pending for 5 weeks and it's not even accepted...
Wie wäre es wenn die mal MiFinity als Auszahlung benutzen lassen wie jedes andere Casino auch die das zur Einzahlung zu verfügung stellen? Seit 5 Wochen steht das als pending und nichtmal akzeptiert wird das...
Toto jsou odpovědi, které obdržíte od poskytovatele licence Antillephone.
Vím, že to zní jako vtip, ale před pár minutami jsem dostal tuto odpověď.
Kriminální rovina těchto postav je rozpačitá.
Takže se vyhněte hraní v licencovaných kasinech Antillephone!!
These are the responses you will receive from the Antillephone licensor.
I know it sounds like a joke but I got this reply just a few minutes ago.
The criminal level of these characters is embarrassing.
So refrain from playing on licensed Antillephone casinos!!
Queste sono le risposte che riceverai dal licenziante Antillephone.
Lo so che sembra uno scherzo ma ho ricevuto questa risposta proprio pochi minuti fa.
Il livello criminale di questi personaggi è imbarazzante.
Quindi astenersi dal giocare sui casinò con licenza Antillephone!!
Btw legrační je, že stále přijímají nové vklady, noví hráči, stále zveřejňují denní bonusové kódy, což nakonec povede k ještě větším žádostem o výběr, čímž se backlog zvětší a zvětší? Také se jim nepodařilo kontaktovat svého poskytovatele plateb, kde všechny platby procházejí? Od čtvrtka? Tomu začíná být velmi těžké uvěřit
Btw what’s funny is that they’re still accepting new deposits, new players, still posting daily bonus codes, that will eventually lead to even more cashout requests, making the backlog bigger and bigger? Also they haven’t been able to contact their payment provider where all the payments go through? Since Thursday? This is starting to get very hard to believe
Zrovna jsem kontroloval stížnosti a většina z nich je stará 1-2 týdny. I ten váš byl odeslán před 2 týdny. Nedáváme za to černé body. Jde o to, že kontrolujeme férovost kasina, nikoli rychlost procesu výběru, a naprosto souhlasím, že se to některým hráčům nemusí líbit, protože celková uživatelská zkušenost je kvůli tomu špatná. Proto doporučuji při výběru nového kasina nejen kontrolovat hodnocení reputace, ale také uživatelské recenze a následně i sekci stížností.
Přejděte dolů a podívejte se na odpověď kasina zde: https://casino.guru/spinpirate-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4
Zatím to vypadá, že mají problémy s poskytovatelem plateb, ale nemají v úmyslu krást peníze od hráčů. To zatím víme, ale samozřejmě budeme pečlivě kontrolovat, jak se případy vyvinou.
I just checked the complaints and most of them are 1-2 weeks old. Even yours was submitted 2 weeks ago. We don't assign black points for that. The thing is that we review casino's fairness, not the withdrawal process speed and I totally agree some players might not like it, because the overall user experience is bad due to this. That's why I recommend not only checking the reputation rating, but user reviews and then the complaints section as well when you select a new casino.
Please scroll down and take a look at the casino's reply here: https://casino.guru/spinpirate-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4
It looks so far they have issues with the payments provider, but they don't intend to steal money from players. That's what we know so far, but of course, we'll check carefully how the cases will develop.
Jen aby bylo jasno. Moje stížnost týkající se Scatterhallu byla podána 3. března a moje žádost o výběr nebyla od 9. března vyřízena. Uběhlo 25 dní. Mluvíme o téměř měsíci a proto toto kasino oficiálně nazývám SCAM!
Just to be clear. My complaint regarding Scatterhall was filed on the 3rd of March and my withdrawal request has not been processed since the 9th of March. Its been 25 days. We are talking about almost a month and therefore I call this casino officially SCAM!
Čekal jsem 3 týdny, než bude můj výběr z kryptoměn zpracován, ale stále se zobrazuje nevyřízeno.
Have been waiting 3 weeks for my "crypto" withdrawal to be processed but it still says pending.
Hledejte konečně nová kasina!
Přestaňte ztrácet čas.
Pokud by něco mělo přijít, bylo by to dobré, jinak se tím už nezabývejte! Ukradli vám toho dost, nenechte je ukrást i váš drahocenný čas.
Málokdy zažil tak pochybnou partu.
Drž se od nich dál.
Finally look for new casinos!
Stop wasting your time.
If something should come, it would be good otherwise don't bother with it anymore! They've stolen enough from you, don't let them steal your precious time too.
Rarely experienced such a dubious bunch.
Stay away from them.
Sucht euch endlich neue Casinos!
Verschwendet nicht länger eure Zeit.
Falls was kommen sollte wäre es gut ansonsten beschäftigt euch nicht mehr damit! Die haben euch schon genug gestohlen, lasst nicht zu das man auch eure kostbare Zeit auch noch raubt.
Selten so ein unseriösen Haufen erlebt.
Bleibt fern von denen.
Uložím si tento obrázek, vždy jsem věděl, že regulátor Curacao je vtip, ale wow, nikdy jsem nečekal, že budou tak směšně nízké, do tohoto bodu věřím, že nelicencovaný je lepší než držení licence Curacao, v obou scénářích jste zcela závislí na dobrá vůle každého kasina a většině z nich chybí dobrá vůle
I will save this image, I always knew Curacao regulator were a joke, but wow, never expected them to be this ridiculously low, to this point I believe being unlicensed is better than holding a Curacao license, in both scenarios you completely depend on the goodwill of each casino, and most lack said goodwill
Pokud se nemýlím, kasino tvrdilo, že má problémy s poskytovatelem plateb, nejsem si jistý, kterých platebních metod se tento údajný „problém týká", většina kasin zpracovává krypto platby přes alphapo a toto je opravdu solidní platební procesor , Myslím, že toto kasino a spinpirát mají obrovské problémy s likviditou, což vede k tomu, že weby nejsou schopny vyplácet uživatelům, ale to je jen můj předpoklad, možná se mýlím
If I'm not wrong, the casino claimed they have problems with the payment provider, I'm not sure which payment methods are affected by this alleged "problem", most casinos handle crypto payments through alphapo and this is a really solid payment processor, I think this casino and spinpirate are having huge liquidity issues leading the sites not being able to pay out users, but this is just my assumption, I might be wrong
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.