Hodnocení a recenze říkají, že:
Nízký příjem = čerstvé kasino
"Scatterhall Casino je relativně nové online kasino, a proto je příliš brzy na to, abychom jednoznačně řekli, zda je extrémně špatné, dokonalé nebo někde mezi. Proto jsme jej označili jako nové online kasino. Jakmile mít více informací o tomto kasinu, vrátíme se k němu a udělíme mu "běžné" hodnocení reputace."
The rating and the review say that:
Low revenue = fresh casino
"Scatterhall Casino is a relatively new online casino, which is why it's too early for us to conclusively say whether it's extremely bad, perfect, or somewhere in between. That's why we've marked it as a fresh online casino. As soon as we have more information about this casino, we'll come back to it and give it a "regular" reputation rating."
Scatterhall neodpovídá , neodpovídá na e - maily !
jedna platba je bankovní / ok tato platba přišla přímo! Další dvě stále nedorazily, 23 dní a nemůžete tyto platby znovu převést? To nemůže být!
Scatterhall not responding , not replying to emails !
the one payment is bank / ok this payment came directly! The other two still haven't arrived, 23 days and you can't transfer these payments again? That can not be !
Scatterhall reagiert nicht , antwortet nicht auf E-Mails !
die eine Zahlung steht Bank / ok diese Zahlung kam direkt an ! Die anderen beiden sind immer noch nicht angekommen , 23 Tage und man schafft es nicht diese Zahlungen erneut zu überweisen ? Das kann nicht sein !
Nebudu se ptát kasina, které se jen zastaví a nevyplatí a nechá se oškubat a vymyslí si výmluvy!
Nebuďte prosím tak naivní a věřte tomu, co píšou!
Co to je prosím!!!!!
U STEJNÉHO POSKYTOVATELE PLATÍ TAKÉ OSTATNÍ!!!!!!! Vezmeme ochranu!!!!!!!!!!!!!!!
neztrácej na důvěryhodnosti!!!!
I'm not going to ask the casino that just stalls and doesn't pay out and gets ripped off and comes up with excuses!
Please don't be so naive and believe what they write!
What is that please!!!!!
OTHERS ALSO PAY WITH THE SAME PROVIDER!!!!!!! Let's take the protection!!!!!!!!!!!!
don't lose credibility!!!!
Ich frag doch nicht bei dem Casino nach das alle nur hinhält und nicht auszahlt und verarscht und mit ausreden kommt!
Bitte seien sie nicht so naiv und glauben sie das was die schreiben!
Was soll das bitte!!!!!
ANDERE ZAHLEN AUCH AUS MIT DEM GLEICHEN ANBIETER!!!!!!! Lassen sie es die in schutz zu nehmen!!!!!!!!!!!
machen sie sich nicht unglaubwürdig!!!!
pak je neberte jako ochranu tím, že říkáte, že je na poskytovateli plateb, jestli si kasino evidentně dělá srandu!
then don't take them for protection by saying it's up to the payment provider if the casino is obviously just kidding!
dann nehmen sie sie auch nicht in schutz in dem sie sagen es liet am zahlungsanbieter wenn das casino offensichtlich nur verarscht!
V úterý jsem dostal výplatu ze Scattterhallu (peníze jsou na bankovním účtu). A dnes potvrzená výplata od Spinpirate a Scatterhall!
I got paid from Scattterhall on Tuesday (money is on bank account). And confirmed payout from Spinpirate and Scatterhall today!
jak dlouho jsi čekal Am, teď je to skoro 5 týdnů.
how long have you waited Am at almost 5 weeks now.
Wie lange hast du gewartet? Bin bei fast 5 Wochen jetzt.
Pojďme na to🙏 bude šťastný konec chlapci a dívky
Let’s go🙏 gonna be a happy end boys and girls
A já čekám od 8. března a nic nepřichází 🤔
And I've been waiting since March 8 and nothing arrives 🤔
Und ich warte seit 8 März und nichts kommt an 🤔
Zvláštní, jak potom upřednostňují výplaty. Úplně všechno náhodně
Strange how they then prioritize the payouts. Totally random everything
Seltsam wie sie die Auszahlungen dann priorisieren. Total random alles
A to je přesně důvod, proč dotčení hráči kritizují kasinového guru za to, že nezasáhl. Vaše argumenty zní tak, že kasino za své problémy s poskytovatelem plateb třetí strany nemůže. Ale opak je pravdou, ukazuje to, že tato společnost není způsobilá provozovat projekt jako je tento, což by mělo v konečném důsledku ovlivnit hodnocení kasina. Jakýkoli seriózní podnik by měl být schopen vyřešit platební problém do 3 týdnů.
Jak dlouho si tedy guru kasina myslí, že by stížnosti měly zůstat otevřené, protože nevyřešené stížnosti jsou jediným způsobem, jak ovlivnit hodnocení kasina? Kasino mohlo zveřejňovat každých 7 dní, aby prodloužilo časovač, aniž by se skutečně snažilo vyřešit jakýkoli problém a noví hráči se zaregistrují na základě směšného skóre 7,2.
Čím déle to půjde bez sankcí, tím více lidí ztratí důvěru v Casino Guru a jeho služby.
And this is exactly the reason why the concerned players criticize casino guru for not intervening. Your arguments sound like the casino is not to be blamed for their problems with the 3rd party payment provider. But the opposite is the case, it shows that this company is not fit to operate a project like this which should ultimately affect the casino rating. Any serious buisness should be able to solve a payment problem within 3 weeks.
So for how long does casino guru think the complaints should be kept open as unresolved complaints are the only way to influence the casino rating? The casino could post every 7 days in order to extend the timer without actually trying to solve any issue and new players will sign up based on a ridiculous 7.2 score.
The longer this goes on without sanctions the more people will lose trust in Casino Guru and its services.
Ano, nemyslete si, že ještě něco přijde! To je asi konec! Jen doufám, že si to přečte hodně lidí, teď to vzdám, už to nemá smysl!
Yes, don't think there's anything else to come! That's probably over! I just hope that many people will read this, I'll give it up now, it's no use anymore!
Ja denke auch nicht das da noch was kommt ! Das ist wohl durch ! Hoffe einfach das viele Menschen das hier dann lesen , ich gebe es jetzt auf bringt ja nichts mehr !
Máte možnost uzavřít případ jako nevyřešený a pokud se Scatterhallu nebo jinému kasinu stále podaří problém vyřešit, můžete tento případ otevřít a označit jako vyřešený!!!!
Ale to, co děláte, je podpora zdržovací taktiky tohoto kasina!!!!
You have the possibility to close a case as unsolved and if Scatterhall or any casino still manages to solve the problem you can open this case and mark it as solved!!!!
But what you are doing is supporting the delaying tactics of this casino!!!!
Ihr habt die Möglichkeit einen Fall als ungelöst zu schließen und wenn es Scatterhall oder irgendein Casino noch schafft das Problem zu lösen diesen Fall zu öffnen und als gelöst zu makieren!!!!
Aber was ihr macht ist die hinhaltetaktik zu unterstützen von diesem casino!!!!
Na jaké pohádky věříte? Počkejte 30 nebo více dní na výplatu.
Jediná věc, kterou lze nyní jednoznačně říci, je, že brání kasino. Raději varujte hráče, aby již nevkládali.
Žádné jiné kasino neshromáždilo tolik stížností za tak krátkou dobu.
Pokaždé, když zástupce Scatterhallu lže hráčům do obličeje a oni tomu tleskají, není jiný způsob, jak to pojmenovat.
Pokračujte v odebírání affiliate peněz od Scatterhallu, ale nejpozději, když už od Scatterhallu neuvidíte ani cent, něco se stane.
Směšné a drzé, nedá se o tom mluvit hezky, když jsi upřímný.
What fairy tales do you believe in? Wait 30 days or more for a payout.
By now the only thing that can be said in no uncertain terms is that they are defending the casino. Better warn players not to deposit anymore.
No other casino has collected so many complaints in such a short time.
Every time the Scatterhall representative lies to the players' faces and they applaud it, there's no other way to title it.
Just continue to take the affiliate money from Scatterhall, but at the latest when you don't see a cent from Scatterhall anymore, something will happen.
Ridiculous and cheeky, you can't talk about it nicely if you're honest.
An welche Märchen glauben Sie? 30 Tage und mehr auf eine Auszahlung warten.
Mittlerweile kann man nur ganz klar und deutlich sagen, daß sie das Casino in Schutz nehmen. Warnen sie lieber mal Spieler nicht mehr einzuzahlen.
Kein anderes Casino hat so viele Beschwerden in so kurzer Zeit gesammelt.
Jedes Mal lügt der Vertreter von Scatterhall den Spielern ins Gesicht und sie applaudieren dazu, anders kann man es nicht mehr betiteln.
Nehmen Sie nur weiterhin schön die Affiliate Gelder von Scatterhall an sich, aber spätestens wenn auch sie keinen Cent mehr von Scatterhall sehen dann tut sich was.
Lächerlich und eine Frechheit, das kann man nicht schön reden wenn man ehrlich ist.
Požadována výplata 18. 3.
Dne 03/28 schváleno kasinem.
K 1. dubnu: peníze nedorazily
Nedostal žádné dobroty.
aktualizováno:
Scatterhall a Spinpirate momentálně nemají -žádné-
Více dostupných slotů. Probíhá vypínání?
Payout on 03/18 requested.
On 03/28 approved by the casino.
As of April 1st: money has not arrived
Didn't get any goodies.
updated:
Scatterhall and Spinpirate currently have -none-
Slots more available. Shutdown in progress?
Auszahlung am 18.03. beantragt.
Am 28.03. vom Casino genehmigt.
Stand 01.04.: Geld nicht angekommen
Keine Goodies bekommen.
Update:
Zur Zeit sind bei Scatterhall und Spinpirate -keine-
Slots mehr verfügbar. Shutdown in Progress ?
Pravděpodobně nezaplatili ani poskytovatelům her a tak jim již hry neposkytují.
Zkusili jste kontaktovat manažera, který má tato kasina na starosti?
They probably haven't paid the game providers either and so they no longer provide them with games.
Have you tried to contact the manager who is in charge of these casinos?
Probabilmente non hanno pagato neanche i provider di gioco e quindi non gli forniscono più i giochi.
Avete provato a contattare il manager che sta a capo di questi casinò?
Právě jsem mluvil s agentem podpory živého chatu. Obě kasina procházejí údržbou a aktualizacemi.
I kdyby kasino poskytovatelům nezaplatilo, je vysoce nepravděpodobné, že by všichni zmizeli ve stejnou dobu.
Upřednostnil bych, aby kasino konečně aktualizovalo všechny naše čekající výběry a zaplatilo nám.
I just talked to the live chat support agent. Both casinos undergo maintenance and updates.
Even if the casino did not pay the providers it is highly unlikely that they would all disappear at the same time.
I would prefer the casino finally updated all our pending cashouts and paid us.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.