DomůFórumKasinaScatterhall Casino - všeobecná diskuze

Scatterhall Casino - všeobecná diskuze (strana 61)

 od Fabi84
|
337 645 zobrazení 1 852 odpovědí |
|
1...60 61 62...93
Daniel

Je zvláštní, že máte kasino stále hodnoceno jako dobré?


Mluvit bez obalu. To nemá nic společného s poskytovatelem plateb, lidskou chybou, závadou bla bla bla. Jeho stejná stará crxp kasina chrlí celou dobu.

Pravdou je, že kasino má potíže s penězi a zdržuje výplaty. Podívejte se na roční období, jeho březen/duben, čas daňového přiznání.

Mnoho riskantních krypto kasin má v tuto roční dobu problémy, používá stejnou taktiku a pak často zmizí.

Casinoguru to ví, ale je to přidružená společnost, takže je v jejich zájmu udržet recenze slušné tak dlouho, jak je to možné, aby se udržely příjmy z reklamy.


Automaticky přeloženo:
SunsetGaze

Také si myslím, že by se dalo platit i u jiných poskytovatelů, a to fungovalo jednu noc!

Upraveno
Automaticky přeloženo:

Oceňujeme aktualizace a uznáváme, že vyřešení problému s poskytovatelem plateb může být pro kasino výzvou. Domníváme se však, že hráči by neměli čekat déle než měsíc, než si vyzvednou své výhry. V důsledku toho poskytujeme kasinu ještě jeden týden na nápravu situace. Pokud do úterý příštího týdne (11. dubna) neobdržíme od hráčů potvrzení, že obdrželi své prostředky, budou všechny nevyřízené stížnosti označeny jako nevyřešené. Kasino bude mít možnost tyto případy znovu otevřít, jakmile bude problém vyřešen. Doufáme, že lhůta jednoho týdne je dostatečná pro úspěšné zpracování všech výběrů. Žádáme hráče, aby nám dali vědět, zda obdrželi své peníze do úterý. Děkujeme za trpělivost a spolupráci.



Toto přišlo od Casinoguru na základě mé pokračující stížnosti. Ale bylo na čase, aby na ně kasino guru vyvíjeli tlak.

Automaticky přeloženo:

Vážení hráči,

Jak jsem byl právě upozorněn, obdrželi jsme stejné oznámení od kasina a rozhodli jsme se přidat varování o této situaci.

Opravdu doufáme, že kasino brzy najde řešení, protože jeho pověst může být ohrožena a máme obavy z otevřených stížností...

file


Automaticky přeloženo:

Hned se ozvu, takže výplatu jsem zahájil v lednu a momentálně čekám na potvrzení další výplaty od 24. února. Takže už je to přes měsíc.

Píšu na živou podporu téměř každý den a odpovědi jsou nesmyslné a jejich cílem je rychlé vyřízení zákazníka, aniž bych něco skutečně sdílel.

každý týden dostáváme od společnosti scatterhall pouze jednu zprávu o našich stížnostech a vždy je zkopírujeme a vložíme.

pokud byste mohli získat alespoň nějaké interní informace, které by byly velmi užitečné, například jak rozhodneme, v jakém pořadí jsou nyní zpracovány "nezaúčtované" platby nebo proč jsou problémy s platbami do Německa/Rakouska.

Pro hráčskou základnu a kasino by bylo mnohem hladší, kdyby byly trochu transparentnější.

Automaticky přeloženo:

Doufám, že stížnost pomůže. Pokud je třeba věřit kasinu, jste další hráč z Německa s problémem, což mě utvrzuje v přesvědčení, že úlovkem je poskytovatel plateb v německy mluvících zemích.

Automaticky přeloženo:

Toto jsou odpovědi, které obdržíte od poskytovatele licence Antillephone.

file

Vím, že to zní jako vtip, ale před pár minutami jsem dostal tuto odpověď.

Kriminální rovina těchto postav je rozpačitá.

Takže se vyhněte hraní v licencovaných kasinech Antillephone!!

Automaticky přeloženo:

Ahoj carsix79!

Nemůžu uvěřit svým očím! Zajímalo by mě, jestli někdo další dostane takový nesmysl...?!

Chybí mi osobní podpis, i když bych něco takového nikdy nepodepsal. 🤔

No, bod pro vás - zní to směšně

Automaticky přeloženo:

Btw legrační je, že stále přijímají nové vklady, noví hráči, stále zveřejňují denní bonusové kódy, což nakonec povede k ještě větším žádostem o výběr, čímž se backlog zvětší a zvětší? Také se jim nepodařilo kontaktovat svého poskytovatele plateb, kde všechny platby procházejí? Od čtvrtka? Tomu začíná být velmi těžké uvěřit

Automaticky přeloženo:

Souhlasím. V určitém okamžiku lze spirálu zpoždění zastavit pouze přidržením vkladů, dokud výplaty opět nefungují. Z mého pohledu není pro kasino jednoduché udělat takové rozhodnutí. Rád bych věděl, zda v současné době skutečně existuje alespoň jedna funkční platební metoda. Stále komentují NodaPay, ale co ostatní možnosti? Zbyly nějaké?

Automaticky přeloženo:
Radka

Existuje pouze NodaPay a Crypto a ani jedno se již týdny nestalo

Automaticky přeloženo:
TinoElina

Ano, to je možnost, pokud jedna metoda nefunguje, proč to neinformují uživatele a nepožádají je o souhlas s jinou platební metodou, která funguje jak pro kasino, tak pro uživatele? Toto je problém, který má poměrně jednoduché řešení, nemyslím si, že je dobrý nápad ztratit kvůli tomu desítky uživatelů a dopadu, který to bude mít, takže ztratí i potenciální budoucí uživatele

Upraveno
Automaticky přeloženo:

Ta směšná dobrota za 10 € s 50x sázkou hahahahahahahhahahahahahahaha. Všechno toto špinavé kasino by muselo být upřímné......

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze

Ano, zdá se to být příliš obtížné 🙄

Automaticky přeloženo:

Existuje pouze NodaPay a Crypto a ani jedno se již týdny nestalo

Automaticky přeloženo:

Toto je tedy současná situace.

Když jste na tomto webu začali hrát, byly nějaké další možnosti platby, nebo to tak bylo od začátku?

Očekával bych alespoň pár dalších.

Automaticky přeloženo:

Ta směšná dobrota za 10 € s 50x sázkou hahahahahahahhahahahahahahaha. Všechno toto špinavé kasino by muselo být upřímné......

Automaticky přeloženo:

Co by se stalo, kdybys vyhrál? Je to další opožděný odběr, asi 🙁.

Automaticky přeloženo:
Radka

Myslím, že tyto 2 možnosti výplaty byly od začátku jediné dostupné!

Upraveno
Automaticky přeloženo:

Nebylo by možné se obrátit na poskytovatele? Že jsou si toho také vědomi?

Automaticky přeloženo:
Radka

Existují pouze tyto 2 možnosti platby.


Když se zeptám na chatu, proč se nevyplácí ani krypto, ačkoli je to problém s NodaPay, tak se to týká pouze platebních potíží ... a že prý dostanu své peníze co nejdříve. Ale jako u každého se už týdny nic neděje

Automaticky přeloženo:

Ano, můžete mi také zaplatit prostřednictvím kryptoměn!

Automaticky přeloženo:

Je na čase, aby to celé brzy skončilo 😀 doufáme, že takový, kde budeme mít peníze na účtu 😅


Automaticky přeloženo:

Už ani nedělají aktualizace v knihovně her, žádné nové hry, nic... Myslím, že tohle tady neskončí dobře

Automaticky přeloženo:
Jaymen09

ano, taky jsem si toho všiml. a žádné další bonusové e-maily

Automaticky přeloženo:
1...60 61 62...93
Jít na stránkuz 93 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky