FórumKasinaScatterhall Casino - všeobecná diskuze

Scatterhall Casino - všeobecná diskuze (strana 18)

před rokem od Fabi84
|
126658 zobrazení 1846 odpovědí |
|
1...17 18 19...93
Přidat příspěvek
yasin61
před rokem

Můžu se zeptat, čeho přesně tím chceš dosáhnout? bez urážky, jen sledujte své příspěvky a zeptejte se mě na to

Automaticky přeloženo:
Chasiti
před rokem

Ano, taky to nechápu, už to konečně můžeš nechat být!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Začínám mít pochybnosti o týmu Casinoguru. Jak si můžete myslet, že je správné, aby Scatterhall znovu otevřel trvale sebevyloučený účet, aniž by se znovu otevřel hned další den? Jak můžete přijmout, že všechny smluvní podmínky byly porušeny společností Scatterhall a vy jednoduše zamítnete moji stížnost jako neopodstatněnou?

Každý hráč, který trochu rozumí T&C, by se měl podívat na mou stížnost na kasino Scatterhall a pochopí, že mám pravdu, ale tým Casinoguru je proti mně nepodložený argumenty, které tomu tak nejsou.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, nejsem specialista na reklamace, ale vaše případy se mi zdají být velmi jasné. Kasino jsme nepotrestali, protože jste se při žádosti o uzavření účtu nezmínili o závislosti na hazardních hrách nebo obecně o problémech s hazardními hrami.

Uvědomuji si, že to může znít jako malý detail, ale to je něco, na čem v online hazardním podnikání opravdu záleží. Pracoval jsem v kasinu na vlastní pěst a mnoho lidí (dlouhodobých zákazníků) nás požádalo o uzavření jejich účtů jednoduše proto, že jsem jim odmítl dát bonus. Poté dalšího dne svého rozhodnutí litovali, protože chtěli hrát znovu a věděli, že naše kasino je skvělé.

Souhlasím s tím, že by bylo lepší, kdybyste svůj účet nemohli znovu otevřít hned. Někteří hráči dokonce samovyloučení využívají jako ochranu před ztrátou výher. Někdy požadují výběr a sami se vyloučí, dokud neobdrží platbu. Bylo by hezké mít nějaké období na vychladnutí, ale je to spíše funkce, která zlepšuje kvalitu hráčova života, než něco, co kasino musí mít.


Na rozdíl od toho souhlasím s tím, že každý by se měl držet svých smluvních podmínek a opravdu to vypadá, že říkají:

7.5.3 Samovyloučení provedené prostřednictvím tohoto článku bude odstraněno pouze na vaši žádost se 7denní lhůtou na rozmyšlenou nebo po uplynutí stanovené doby trvání samovyloučení.


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
TinoElina
před rokem

Vzhledem k tomu, že 11. a 12. byl víkend, tak se nedivím, že ti druhá platba nedorazila na účet, ale pokud jde o tu první, je to trochu delší, ale vím, že i když zpracováváš mezinárodní platbu okamžitě, může to trvat až 5 pracovních dnů.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Ano, může být, ale naposledy to bylo vždy ve stejný den nebo nejpozději druhý den, jen se divím

Automaticky přeloženo:
TinoElina
před rokem

U masa341 je to již 10 dní, což je velmi neobvyklé!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Začínám mít pochybnosti o týmu Casinoguru. Jak si můžete myslet, že je správné, aby Scatterhall znovu otevřel trvale sebevyloučený účet, aniž by se znovu otevřel hned další den? Jak můžete přijmout, že všechny smluvní podmínky byly porušeny společností Scatterhall a vy jednoduše zamítnete moji stížnost jako neopodstatněnou?

Každý hráč, který trochu rozumí T&C, by se měl podívat na mou stížnost na kasino Scatterhall a pochopí, že mám pravdu, ale tým Casinoguru je proti mně nepodložený argumenty, které tomu tak nejsou.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

co jsem našel jako nejdůležitější část stížnosti - je toto:

"Omlouvám se, ale nevidím žádnou zprávu, ve které byste jasně uvedli, že chcete uzavřít svůj účet z důvodu závislosti na hazardních hrách. Pokud jste si takovou zprávu uložili, přepošlete mi ji prosím na samostatný e-mail. Děkuji. "

Dodatečně:

"Uvědomte si prosím, že uvedení problému s hazardními hrami jako důvodu uzavření účtu je základním požadavkem, abychom mohli pokračovat v takové stížnosti a požádat o vrácení peněz. Mnoho hráčů využívá možnost uzavřít své účty, jen aby si odpočinuli od hraní, ale to neznamená, že pro ně hazardní hry představují vážný problém. Vzhledem k tomu, že jste jasně neuvedli, že máte problém s hazardními hrami, bylo kasinu povoleno znovu otevřít váš účet a obávám se, že v tom nemůžeme udělat mnohem víc situace.

Vzhledem k tomu, že váš účet byl mezitím uzavřen bez možnosti jej znovu otevřít, obávám se, že v tomto případě nebudeme moci dále pokračovat ve vaší stížnosti a požádat kasino o vrácení vašich vkladů. Opravdu bychom rádi pomohli, ale tentokrát je to pro nás nemožné."

Automaticky přeloženo:
před rokem

@scatterhall, 3/08 a 03/10 platby odešly, ale ještě ne na účet, naposledy to bylo vždy ve stejný den nebo hned druhý den na účtu! Můžete na to znovu navázat? Jsou opět problémy s poskytovatelem plateb? s pozdravem

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Jen laskavá poznámka: místo použití @ použijte tlačítko odpovědět - profily se zde neoznačují.

Děkuji 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, může být, ale naposledy to bylo vždy ve stejný den nebo nejpozději druhý den, jen se divím

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pokud máte pocit, že to trvá příliš dlouho, zkuste odpovědět zástupci. Zdá se, že je to momentálně nejlepší možnost, myslím tady na fóru.

Automaticky přeloženo:
TinoElina
před rokem

Čeho chci dosáhnout? Jak vidíte, skutečnost, že kasino dodržuje jejich podmínky, se dotýká i velkého počtu hráčů, kteří své platby nedostávají v určených obdobích a pouze rychleji (velmi pomalu), pokud zadají své uživatelské jméno. Nechápu, jak může být někdo tak důvěřivý. Hráči, kteří neznají ani Casinoguru, ani Askgambler, své peníze určitě nedostanou, protože nejsou zveřejněny.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Pokud zde souhlasíte, proč se nic nedělá? Záporné body pro kasino nebo žádost o finanční prostředky, které by Scatterhall během tohoto období neměl obdržet. Bylo to prostě rozhodnuto ve prospěch kasina bez následků. S hodnocením 7,2 je ale ochrana hráče a ještě více k smíchu.

Automaticky přeloženo:
Scatterhall Casino
před rokem

@ scatterhall 2 platby odešly před týdnem a ještě nejsou na mém účtu, jsou opět problémy s poskytovatelem plateb?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

ale pak byste neměli uvádět, že můžete vyplatit 500 eur každý den

Automaticky přeloženo:
Scatterhall Casino
před rokem

Mohl byste prosím zkontrolovat stav mého výběru? Moje uživatelské jméno je Mayk

Automaticky přeloženo:
před rokem

Bohužel se zdá, že to v tuto chvíli trvá trochu déle - stále musím platit...

doufejme, že to opět dostanete pod kontrolu - byla by to škoda tohoto kasina

Automaticky přeloženo:
Marzi
před rokem

Ještě před chvílí to tak dobře fungovalo. Něco takového zanechá velmi negativní dojem.

Automaticky přeloženo:
Scatterhall Casino
před rokem

Dobrý den, rozhazovači, platba ještě nedorazila, můžete mi prosím říct, co se děje a jestli mi opravdu zaplatili peníze, řekli mi, že dnes budu akreditován a nic jsem nedostal a stále se čeká, jsem začínající zoufalství filefile

Automaticky přeloženo:
nightm4
před rokem

Ano, přesně jak říkáš, poslední 3 týdny byly super - teď mi od čtvrtka nebyla zpracována platba a mám před sebou ještě 4 platby....

Automaticky přeloženo:
yasin61
před rokem

Ahoj, Yasin. Zavřel jsem několik kasinových účtů z důvodů, které nesouvisejí s problémem/závislostí na hazardních hrách, někdy je to proto, že jsem na každém kasinu našel něco nefér nebo jsem celou zkušenost považoval za průměrnou, takže přirozeným důsledkem je žádost o uzavření účtu. Je třeba mít na paměti: pokud se obrátíte na podporu a objednáte si TRVALÉ uzavření účtu, kasino se vás pravděpodobně zeptá, proč tak činíte, a pokud zmíníte důvod žádosti o trvalé uzavření je problém s hazardem, kasino MUSÍ zkuste nejlépe ignorovat všechny druhy žádostí o znovuotevření uvedeného účtu a pokud je to možné, BANTE vám v jeho sesterských kasinech, ale pokud trvale zavřete účet z jiných důvodů kromě závislosti, mohou kasina zvážit opětovné otevření vašeho účtu, pokud o to požádáte. Briefing: Pokud jste jim výslovně neřekli, že máte problém s hazardními hrami, mohou vám znovu otevřít účet, pokud o to požádáte, a odmítnout žádosti o vrácení peněz, proto musíte vždy uvést důvod uzavření, zvláště pokud je související se závislostí. Pokud kasina znovu otevřou účty s vědomím, že uživatelé jsou závislí, uvedená kasina si zaslouží být označena jako predátoři.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, milá komunito, výplaty zde trvají věčnost. Někdy mi peníze přišly na účet až 10 dní po údajném zpracování. Zpracování vyšších částek bude trvat déle než 5 dní. Kasino to obviňuje z údajných systémových problémů nebo příliš mnoha výplat.... takže mám z mých výplat špatný pocit.. na pokoji je asi 2000 €.

Automaticky přeloženo:
1...17 18 19...93
Jít na stránkuz 93 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky