Dobře, pak by to mohlo trochu změnit situaci, pokud mluvíte o kontrole vaší hry. Pokud je to na poskytovateli hry, kasino musí počkat, až řeknou něco relevantního.
Přesto, víte, proč provádějí takové vyšetřování? Hráli jste s nějakým bonusem? Případně, víte, jestli to skončilo nebo ne?
Řekl bych, že to není nic neobvyklého, ale na druhou stranu, aby kasino dělalo šek déle než měsíc, to mi stačí.
Proto jsem vám navrhl otevřít stížnost, kde se vás náš tým zeptá na důležité věci a později kasino kontaktuje.
co myslíš?
Oh well, then it might change the situation a bit if you are talking about your gameplay being checked. If it's up to the game provider, the casino has to wait for them to say something relevant.
Nevertheless, do you know why they are making such an investigation? Did you play with any bonus? Alternatively, do you know if this is over or not?
I would say it's not unusual, but on the other hand, for a casino to make a check for more than a month is enough for me.
That's why I suggested you to open a complaint, where our team would ask you about the important things and later contact the casino.
What do you think?
Automaticky přeloženo: