Udělal jsem, o co požádali, a nedostal jsem svých 400,00 $. Je mi z toho špatně a jim! Jsou to sakra 4 týdny! E-mailový zákaznický servis nikdy nereaguje, "chat" dokonce nefunguje! Jak stále fungují a berou platby Ppls
I’ve done what they asked and haven’t received my $ 400.00 I’m sick of it and them ! It’s been 4 damn weeks! The email customer service don’t respond ever , the "chat" don’t even work!! How are they still operating and taking ppls payments
Hej, co konkrétně od tebe kasino chce a co jsi jim poslal? Předpokládám, že by to mohly být nějaké dokumenty pro ověření, ale raději bych si to nechal ověřit. Neřekli ti žádný důvod, proč to trvá tak dlouho? Ptám se, protože kasinům dáváme 14 dní na provedení všech nezbytných věcí kolem výběru a ověření a protože jste tuto dobu překročili, doporučil bych podat stížnost.
Pokud máte zájem, můžete tak učinitna tomto odkazu . ⬅️
Samozřejmě, pokud máte nějaké dotazy nebo pokud něco nefunguje, můžete mi dát vědět a já se pokusím pomoci.
Jste na to ?
Hey, what specifically does the casino want from you and what did you send them ? I suppose it could be some documents for verification, but I'd rather have you verify it. Didn't they tell you any reason why it's taking so long ? I ask because we give casinos 14 days to do all the necessary things around withdrawal and verification and since you have exceeded that time, I would recommend filing a complaint.
If you are interested you can do so at this link. ⬅️
Of course, if you have any questions about it or if something doesn't work, you can let me know and I will try to help.
Are you up for it ?
Takže je to jen deset dní, co jsem inicioval svůj výběr za 780 dolarů, ale ještě jsem nebyl schválen a vím, že pak řeknou, že jste schválili.... teď počkejte dalších 7 až 10 dní na výběr bitcoinů! ? To je směšné a tak frustrující!
Finanční oddělení také NIKDY neodpovídá na žádný e-mail
So it's only been ten days since I initiated my withdrawal for 780 dollars but I haven't been approved yet and I know they're then going to say your approved.... now wait 7 to 10 more days on a bitcoin withdrawal!? This is ridiculous and so frustrating!
Also, Financial department NEVER replies to any email
Je mi líto, že to musíte zažít znovu.
Je to stejná situace jako v jiném kasinu? Jaký je pro to důvod?
Mělo by to být opravdu rychlejší, jak říkáš.🤷♀️
Museli jste zde projít ověřovacím procesem?
I'm sorry that you have to experience this again.
Is it the same situation as at the other casino as well? What is the reason for this, though?
It should really be faster, as you say.🤷♀️
Did you have to go through the verification process here?
8. září a stále jsem neobdržel můj výběr. Řekli rychlý výběr bitcoinů a brzy obdržíte svůj výběr! Nebudeme, tohle není nic z toho. Mají také online nápovědu třetích stran, která je neslušná a pouze posílá předem napsané zprávy o zásadách, které skrývají, dokud nebudete chtít své peníze. Výběr bitcoinů by NIKDY neměl trvat tak dlouho. Také nikdy neodpovídají na e-maily, poslal jsem jich pět a nikdy jsem neodpověděl. 730 dolarů. Už ode mě nikdy neuvidí ani korunu a svému nejhoršímu nepříteli radím, aby tam nikdy nehrál!
September 8th and still haven't received my withdrawal. They said fast bitcoin withdrawal and you will receive you're withdrawal shortly! We'll no this is none of those. Also they have 3rd party online help that are rude and just send pre-written messages about policy that they hide until you want your money. Bitcoin withdrawal should NEVER take this long. Also they never reply to emails, I've sent five and never answered once. $730. They will never see a penny from me again and I advise my worst enemy to never play there!
Pokud vám kasino nemůže sdělit relevantní důvod, proč nemáte své peníze a ignoruje vás, pak bych podal stížnost, protože mi to nepřipadá normální. Myslím, že jste čekali docela hodně, a proto jste byli trpěliví.
Tak co myslíte, půjdete do toho a podáte stížnost?
If the casino can't tell you a relevant reason why you don't have your money and ignores you, then I would lodge a complaint because it doesn't seem normal to me. I think you've been waiting quite a lot and therefore you've been patient.
So what do you think, are you going to go ahead and file a complaint?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.