Udělal jsem, o co požádali, a nedostal jsem svých 400,00 $. Je mi z toho špatně a jim! Jsou to sakra 4 týdny! E-mailový zákaznický servis nikdy nereaguje, "chat" dokonce nefunguje! Jak stále fungují a berou platby Ppls
I’ve done what they asked and haven’t received my $ 400.00 I’m sick of it and them ! It’s been 4 damn weeks! The email customer service don’t respond ever , the "chat" don’t even work!! How are they still operating and taking ppls payments
Hej, co konkrétně od tebe kasino chce a co jsi jim poslal? Předpokládám, že by to mohly být nějaké dokumenty pro ověření, ale raději bych si to nechal ověřit. Neřekli ti žádný důvod, proč to trvá tak dlouho? Ptám se, protože kasinům dáváme 14 dní na provedení všech nezbytných věcí kolem výběru a ověření a protože jste tuto dobu překročili, doporučil bych podat stížnost.
Pokud máte zájem, můžete tak učinitna tomto odkazu . ⬅️
Samozřejmě, pokud máte nějaké dotazy nebo pokud něco nefunguje, můžete mi dát vědět a já se pokusím pomoci.
Jste na to ?
Hey, what specifically does the casino want from you and what did you send them ? I suppose it could be some documents for verification, but I'd rather have you verify it. Didn't they tell you any reason why it's taking so long ? I ask because we give casinos 14 days to do all the necessary things around withdrawal and verification and since you have exceeded that time, I would recommend filing a complaint.
If you are interested you can do so at this link. ⬅️
Of course, if you have any questions about it or if something doesn't work, you can let me know and I will try to help.
Are you up for it ?
Takže je to jen deset dní, co jsem inicioval svůj výběr za 780 dolarů, ale ještě jsem nebyl schválen a vím, že pak řeknou, že jste schválili.... teď počkejte dalších 7 až 10 dní na výběr bitcoinů! ? To je směšné a tak frustrující!
Finanční oddělení také NIKDY neodpovídá na žádný e-mail
So it's only been ten days since I initiated my withdrawal for 780 dollars but I haven't been approved yet and I know they're then going to say your approved.... now wait 7 to 10 more days on a bitcoin withdrawal!? This is ridiculous and so frustrating!
Also, Financial department NEVER replies to any email
Je mi líto, že to musíte zažít znovu.
Je to stejná situace jako v jiném kasinu? Jaký je pro to důvod?
Mělo by to být opravdu rychlejší, jak říkáš.🤷♀️
Museli jste zde projít ověřovacím procesem?
I'm sorry that you have to experience this again.
Is it the same situation as at the other casino as well? What is the reason for this, though?
It should really be faster, as you say.🤷♀️
Did you have to go through the verification process here?
8. září a stále jsem neobdržel můj výběr. Řekli rychlý výběr bitcoinů a brzy obdržíte svůj výběr! Nebudeme, tohle není nic z toho. Mají také online nápovědu třetích stran, která je neslušná a pouze posílá předem napsané zprávy o zásadách, které skrývají, dokud nebudete chtít své peníze. Výběr bitcoinů by NIKDY neměl trvat tak dlouho. Také nikdy neodpovídají na e-maily, poslal jsem jich pět a nikdy jsem neodpověděl. 730 dolarů. Už ode mě nikdy neuvidí ani korunu a svému nejhoršímu nepříteli radím, aby tam nikdy nehrál!
September 8th and still haven't received my withdrawal. They said fast bitcoin withdrawal and you will receive you're withdrawal shortly! We'll no this is none of those. Also they have 3rd party online help that are rude and just send pre-written messages about policy that they hide until you want your money. Bitcoin withdrawal should NEVER take this long. Also they never reply to emails, I've sent five and never answered once. $730. They will never see a penny from me again and I advise my worst enemy to never play there!
Pokud vám kasino nemůže sdělit relevantní důvod, proč nemáte své peníze a ignoruje vás, pak bych podal stížnost, protože mi to nepřipadá normální. Myslím, že jste čekali docela hodně, a proto jste byli trpěliví.
Tak co myslíte, půjdete do toho a podáte stížnost?
If the casino can't tell you a relevant reason why you don't have your money and ignores you, then I would lodge a complaint because it doesn't seem normal to me. I think you've been waiting quite a lot and therefore you've been patient.
So what do you think, are you going to go ahead and file a complaint?
Mohu provést vklad do kasina Royal Ace Používám bonusový kód a z nějakého důvodu mi toto kasino nechce vyplatit mé výhry a drží mé peníze déle než měsíc a neustále mi říká, že jsem nebyl ověřen, což jsem ověřil, a tak dokumenty a dodnes nemám své peníze Royal Ace je špatné kasino a nevztahuje se na zákon Fair gambling codex
I may a deposit to Royal Ace casino I use the bonus code and for some reason this casino do not want to pay me my winnings and they've been holding my money for over a month and keeps giving me a run around saying I wasn't verified which I've been verified and so documents and I still to this day have not got my money Royal Ace is a bad casino and it's not applying to Fair gambling codex act I feel like I've been indistorted
Zdravím vás, v tomto případě by mě zajímalo, jestli s vámi kasino potřebovalo nějaké dodatečné ověření. Vyžádali si od vás další dokumenty nebo ne? Co se týče bonusu, splnili jste všechny požadavky?
Viděl jsem, že se vám podařilo vytvořit stížnost, takže se pokusíme pomoci vám získat vaše výhry.
Hodně štěstí.☘️
Greetings, in this case I wonder if the casino needed to do some additional verification with you. Did they ask for additional documents from you or not? As far as the bonus is concerned, did you fulfill all the requirements?
I saw that you managed to create a complaint so we will try to help you get your winnings.
Good luck.☘️
Nejprve děkuji ano, již jsem poslal dokumenty pro svůj vklad mé ověření, když mě ověřili a více než měsíc jsem nic neslyšel
First off thank you yes I already sent documents for my deposit my verification when they verified me and haven't heard anything over a month
Takže jste hráli s bonusem? Můžete mi poslat rozhovor, který jste měli s kasinem nebo co vám napsali?
So you played with a bonus? Can you post me the conversation you had with the casino or what they wrote to you?
No, teď asi ne, škoda, že jsi neudělal snímek obrazovky, když jsi jim o tomto problému napsal. Smíšené fondy se často vyměňují v bonusech. Přečetli jste si o tom něco ve Smluvních podmínkách pro bonusy, abyste pochopili, co vám kasino řeklo?
Branislav každopádně vaši stížnost obdržel a pokusí se zjistit více a pomoci vám, pokud bude moci.
Well, probably not now, too bad you didn't take a screenshot when you wrote to them about this problem. Mixed funds are often swapped in bonuses. Did you read something about this in the Terms and Conditions for bonuses to understand what the casino told you?
Anyway, Branislav has received your complaint and will try to find out more and help you if he can.
Ano, četl jsem smluvní podmínky, vyhrál jsem nějaké peníze a snažil jsem se vybrat 1200 a trochu to zbývalo v běhu Nepamatuji si Nixona žádné finanční prostředky měli by mít něco na místě, takže si nemůžete vydělat nějaké zaplatili jste mi myslí Chci jen dítě, ale dlužím mi a musím čekat 3 měsíce, je to směšné...
Yes I read the terms and conditions won some money and I was trying to take out 1200 and it was a little bit left going on I don't recall Nixon no funds they should have something in place so you can't make some you paid my mind I just want a kid but owed to me and I have to wait 3 months it's ridiculous...
Abych řekl pravdu, to, co jsi napsal, pravděpodobně není v mých silách pochopit. Promiň, ale je, takže si asi budeme muset počkat na vyjádření Branislava a zkusit kasino kontaktovat.
To tell you the truth, what you wrote is probably not within my ability to understand. Sorry, but it is, so we'll probably have to wait for Branislav to comment and try to contact the casino.
Už jsem vyhrál peníze, když jsem použil bonusový kód, jen jsem čekal, až ověří mou identitu, což trvalo několik měsíců a nemyslíte si, že bych měl mít možnost získat kopii svých přepisů chatu ne, neudělal jsem si z nich snímek obrazovky, když jsem je měl, nevěděl jsem, že je budu potřebovat
I had already won the money when I use the bonus code I was just waiting for them to verify my identity which took several months and don't you think I should be able to get a copy of my chat transcripts no I didn't screenshot them when I was having them I didn't know I would need them
Vrátil jsem se a udělal snímek obrazovky všech věcí, které jsem vám poslal poté, co jste mě o to požádali, takže ne, nemám kopie našich přepisů chatu, ale neměli by si myslet
I went back and screenshotted all the stuff I sent you after you asked me for it so no I don't have copies of our chat transcripts but they should don't you think
Oh, vidím. Takže peníze, které jste vyhráli, se nevztahovaly na bonus, ale poté, co jste je vyhráli, jste si vzali nějaký bonus, a proto vám řekli, že to byly smíšené fondy. V budoucnu bych to udělal tak, že pokud byste chtěli provést výběr, udělal bych to nejprve a pak bych si vzal bonus, když bude úspěšný, protože se to čas od času může stát.
Každopádně, jak jsem řekl, Branislav se na váš případ podívá a snad se mu ho podaří vyřešit.
Oh, I see. So the money you won didn't apply to the bonus but after you won it you took some bonus and that's why they told you it was mixed funds. I would do it in the future that if you wanted to make a withdrawal, I would do that first and then take the bonus when it was successful because this can happen from time to time.
Anyway, as I said Branislav will look into your case and hopefully he will be able to resolve it.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.