Náhodou jsem se podíval na svůj účet Enclave a všiml jsem si, že Royal ace casino je otevřené a aktivní. Nepamatuji si, že bych toto kasino otevřel, a není to poprvé, co se to stalo. Po přečtení recenzí o královském esu a vztahu s Raging Bull Slot Casino jsem se rozhodl nevkládat a hrát. Kontaktoval jsem CS a řekl jsem jim, že pak enkláva otevřela můj účet a můžete ho prosím zavřít. Odpověděli a řekli, že potřebují moje yoohoo dokumenty k uzavření mého účtu. Řekl jsem tehdy, že tyto informace nesdílím, pokud zde nebudu vítězem. Odpověděli a řekli, že k uzavření vašeho účtu potřebují moje dokumenty se selfie, na které držím můj průkaz totožnosti. Odpověděl jsem a řekl, že v žádném případě. Účet můžete nechat otevřený po dobu 100 let. Nebudu vkládat a hrát.
Nyní od nich dostávám e-maily, že mám 3 dny na dokončení yoohoo kyc nebo procesu s tím, že začneme znovu s pokladní. NEMÁM S NIMI ŽÁDNÉ VÝBĚRY. Tým v kasinu guru. Víte, neměl bych dávat své dokumenty, abych mohl uzavřít účet. Už se to jednou stalo v jiném kasinu, se kterým jste mi pomohli.
Viz. níže................
Drahý, Jayi
Toto připomenutí vám posíláme, abychom vás informovali, že před odesláním žádosti o výběr u Royal Ace musíte ověřit svou totožnost (ID).
Zabere to jen pár minut – začněte stisknutím tlačítka níže. Poté budete přesměrováni na naši důvěryhodnou ověřovací stránku třetí strany, HooYu, kde můžete proces zahájit podle pokynů na obrazovce.
Na dokončení ověření máte ještě 3 dny. Pokud nezačnete/nedokončíte během následujících 3 dnů, tato relace vyprší a budete přesměrováni do pokladny Royal Ace, kde se proces ověřování znovu spustí.
Nejste si jisti, jak odeslat své údaje na HooYu? Podívejte se na toto krátké video pro průvodce krok za krokem.
Nebo klikněte na tlačítko „Začít" pod ZAČÍNÁME
Tally Ho,
Královské eso
E-mailem: help@royalacemail.com
Chat: Živý chat
I happened to look at my Enclave account and noticed that Royal ace casino was open and active. I do not remember opening this casino and this isn't the first time this happened. After reading the reviews about royal ace and the relation with Raging Bull Slot Casino, I decided not to deposit and play. I contacted CS and told them then enclave opened my account and can you please close it. They responded and said they need my yoohoo documents to close my account. I told then I do not share this information unless I am a winner here. They responded and said in order to close your account they need my documents with a selfie of my holding my ID. I responded and said no way. You can leave the account open for 100 years . I will not be depositing and playing.
Now, I am getting emails from them saying I have 3 days to complete the yoohoo kyc or the process with start all over again with the cashier. I HAVE NO PENDING WITHDRAWALS WITH THEM. Team at casino guru. You know, I shouldn't have to give my documents in order to close an account. This happened once before with another casino which you helped me with.
See below................
Dear, Jay
We're sending you this reminder to inform you that you must verify your identity (ID) before you can submit your withdrawal request at Royal Ace.
It only takes a few minutes - start by pressing the button below. You will then be directed to our trusted third-party verification site, HooYu, where you can follow the instructions on the screen to start the process.
You still have 3 days to complete your verification. If you do not start/complete within the next 3 days, this session will expire, and you will be redirected to the Royal Ace cashier to restart the verification process.
Not sure how to submit your details on HooYu? Watch this short video for a step-by-step guide.
Or click on the "Get Started" button below GET STARTED
Tally Ho,
Royal Ace
Email: help@royalacemail.com
Chat: Live Chat
Upravil
Romi před 8 měsíci
Důvod:
Udělal odkazy pasivní. Video není k dispozici.
Automaticky přeloženo: