FórumKasinaRoyal Ace Casino - všeobecná diskuze

Royal Ace Casino - všeobecná diskuze

před rokem od Radka
|
3716 zobrazení 24 odpovědí |
|
1 2
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Royal Ace Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Jmenuji se Michael Vyhrál jsem jackpot na svém uvítacím bonusu, který zpracovali, aby mi vysvětlili celou věc, takže jsem si říkal, že neexistuje žádný způsob, jak si vydělat peníze, ale na konci jsem měl 200,oo dolarů, které jsem mohl získat, ale pokud vím, neexistuje způsob, jak to získat vše, co jsem udělal, říkají, že jsem schválen, pak mi chybí dokumenty Dnes jsem promarnil hodiny zkoušením jakýchkoli návrhů, velmi bych ocenil

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
michaeldykes132
před rokem

Ahoj,

Je mi líto, ale nedokážu odhadnout, zda jste ověřením prošli nebo ne. Můžete prosím upřesnit, proč si myslíte, že výhru nedostanete?

Rád bych to lépe pochopil, tak mi laskavě dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mám měsíc nebo trochu déle, že si chci vybrat své výdělky a jednu nebo dvě hodiny poté můj výběr zruší bez jakéhokoli vysvětlení, a když se jich zeptám, ignorují mě, pošlu jim e-mail a oni mi řeknou, že mám počkat 72 hodin, Uběhne 72 hodin a čekat dalších 72 hodin a tak dále. Už jsem byl OVĚŘEN A SCHVÁLEN, nevím co dál. Je to 2500 USD, které, jak se zdá, nikdy nevyberu

Automaticky přeloženo:
Rishii
před rokem

Ahoj.

Některé výběry mohou trvat několik dní, než budou zpracovány a provedeny – záleží na zvolené platbě. Bohužel jsem mohl použít přesné datum, abych zjistil, kdy bylo odstoupení odesláno.

Můžeš mi dát vědět?

Automaticky přeloženo:
před rokem

První den, kdy bylo zajímavé provést výběr a kasino mi ho zrušilo, byl 18. dubna ve 4:18 ráno. A od toho dne se každý den snažím o výběr, který je také zrušen. V současné době probíhá kontrola jednoho, ale jsem si téměř jistý, že bude také zamítnut, tento poslední byl 14. května ve 3:26 za 2000 USD

Automaticky přeloženo:
před rokem

Můj účet v kasinu je s následujícím e-mailem:

Upravil Radka před rokem
Důvod: osobní údaje byly smazány
Automaticky přeloženo:
Rishii
před rokem

Své přihlašovací údaje nesdílejte veřejně. Není to bezpečné. 🙏

Doufejme, že stížnost pomůže.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mám 1601, na které stále čekám. Nepoužil jsem bonus pouze své peníze.

Automaticky přeloženo:
Kellkell29
před rokem

Jak dlouho jsi čekal? Jste již ověřeni v kasinu?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj!


možná můžete pomoci: našel jsem seznam rtg kasin a hrál bonus bez vkladu.

Je zakázáno hrát více než 1 kasino RTG?


3 kasina Měl jsem štěstí a vyhrál jsem, vsadil a ověřil svůj účet. Stejně tak Royal ACE. Myslel jsem, že je vše v pořádku, byl jsem ověřen a dokonce jsem vložil 10 $ za ověření.


Hned poté, co jsem zahájil výběr 100 $, již nemám přístup do kasina. Zobrazuje se mi podivná chybová zpráva „Ups, něco špatného". Žádný e-mail, žádné informace.


Zdravím tě, Gertraud

Automaticky přeloženo:
wingert
před rokem

Dobrý den, nemělo by vám být bráněno v registraci do více RTG kasin.

Co se týče nemožnosti dostat se na stránky kasina, je to docela zvláštní. Chtěl jsem se zeptat, jestli má kasino nějaké technické problémy, ale vidím, že se vám je nepodařilo kontaktovat a bez informací můžeme jen hádat, co se stalo.

Každopádně to byl dobrý krok podat stížnost a doufám, že vám náš tým bude schopen pomoci. Pokud máte nějaké nové informace, bylo by možné nás aktualizovat?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Náhodou jsem se podíval na svůj účet Enclave a všiml jsem si, že Royal ace casino je otevřené a aktivní. Nepamatuji si, že bych toto kasino otevřel, a není to poprvé, co se to stalo. Po přečtení recenzí o královském esu a vztahu s Raging Bull Slot Casino jsem se rozhodl nevkládat a hrát. Kontaktoval jsem CS a řekl jsem jim, že pak enkláva otevřela můj účet a můžete ho prosím zavřít. Odpověděli a řekli, že potřebují moje yoohoo dokumenty k uzavření mého účtu. Řekl jsem tehdy, že tyto informace nesdílím, pokud zde nebudu vítězem. Odpověděli a řekli, že k uzavření vašeho účtu potřebují moje dokumenty se selfie, na které držím můj průkaz totožnosti. Odpověděl jsem a řekl, že v žádném případě. Účet můžete nechat otevřený po dobu 100 let. Nebudu vkládat a hrát.

Nyní od nich dostávám e-maily, že mám 3 dny na dokončení yoohoo kyc nebo procesu s tím, že začneme znovu s pokladní. NEMÁM S NIMI ŽÁDNÉ VÝBĚRY. Tým v kasinu guru. Víte, neměl bych dávat své dokumenty, abych mohl uzavřít účet. Už se to jednou stalo v jiném kasinu, se kterým jste mi pomohli.

Viz. níže................



Drahý, Jayi


Toto připomenutí vám posíláme, abychom vás informovali, že před odesláním žádosti o výběr u Royal Ace musíte ověřit svou totožnost (ID).


Zabere to jen pár minut – začněte stisknutím tlačítka níže. Poté budete přesměrováni na naši důvěryhodnou ověřovací stránku třetí strany, HooYu, kde můžete proces zahájit podle pokynů na obrazovce.


Na dokončení ověření máte ještě 3 dny. Pokud nezačnete/nedokončíte během následujících 3 dnů, tato relace vyprší a budete přesměrováni do pokladny Royal Ace, kde se proces ověřování znovu spustí.


Nejste si jisti, jak odeslat své údaje na HooYu? Podívejte se na toto krátké video pro průvodce krok za krokem.


Nebo klikněte na tlačítko „Začít" pod ZAČÍNÁME

Tally Ho,

Královské eso


E-mailem: help@royalacemail.com

Chat: Živý chat


Upravil Romi před 8 měsíci
Důvod: Udělal odkazy pasivní. Video není k dispozici.
Automaticky přeloženo:
zena5755
před 8 měsíci

Dobrý den, není obvyklé, aby kasino požadovalo od hráče dokumenty, když chcete uzavřít účet, ale ani to není nic špatného na kasinu. Před nedávnem jsem jednal s jedním hráčem, který nejprve nechtěl poskytnout dokumenty, ale vše fungovalo dobře a uzavřel svůj účet, když je dodal.

Myslím, že je to na vás a pokud nechcete dávat kasinu dokumenty k uzavření vašeho účtu, nemusíte a můžete to tak nechat a svůj účet si nechat otevřený a nehrát.

Pokud jej chcete zavřít, musíte to samozřejmě ověřit. Rozhodnutí bude nakonec na vás.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Podívejte se na moji recenzi mgm vegas. Stejný problém, ale pomohli jste mi zavřít můj účet, aniž bych posílal dokumenty.

Automaticky přeloženo:
zena5755
před 8 měsíci

Ano, viděl jsem to, pokud máte pocit, že to z kasina nejde a potřebujete pomoc, víte, že nás můžete kontaktovat. Příklad jsem však zmínil ve svém předchozím příspěvku, protože byl nedávný, a také jsem se zeptal našeho týmu, co by bylo nejlepší doporučit. A nakonec hráč ověřil a uzavřel účet.

Pokud to ale vidíte jinak, můžete zkusit reklamaci. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Rozumím, ale nemusel jsem se ověřovat, abych se mohl připojit do kasina. Kdybych tam vyhrál, shromáždil bych všechny dokumenty a poslal je, abych dostal své peníze, ale nevyhrál jsem a když o tom přemýšlím, myslím, že jsem také nevložil. To je můj argument a zdá se, že se jim nelíbí k výplatě. Už to nebudu opakovat. Už jsem ztratil 2 argumenty na 2 stížnosti, které mi vzaly téměř 10 000. Většina legitimních kasin nepožaduje dokumenty k uzavření účtu. Místo toho vás požádají o vaše celé jméno, fyzickou adresu, e-mailovou adresu, telefonní číslo, datum narození, aby zjistili, zda odpovídá tomu, co je uvedeno na vašem účtu. Kdo by to mohl vědět kromě tebe. Udělal jsem to mnohokrát bez problémů, ale některá kasina jako MGM a Royal Ace nejsou legitimní. To jsou ti, kteří chtějí vaše citlivé informace za nic. Co s těmito informacemi dělají? Prodejte to 3. stranám. Prodat to na černém trhu? Nemluvím o všech kasinech, pouze o těch, která chtějí vaše informace bez důvodu.

Automaticky přeloženo:
zena5755
před 8 měsíci

Nemyslím si, že tyto informace jsou tímto způsobem zneužívány. Oba k tomu však máme určitý postoj a je na vás, abyste se rozhodli, jak v tom chcete pokračovat. Pokud máte problém se zrušením účtu, víte, že nás můžete kontaktovat. Pokud to chcete nechat otevřené, ale nehrát zde, myslím, že to také není špatné. Dejte nám tedy určitě vědět, jak jste se rozhodli. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Udělal jsem, o co požádali, a nedostal jsem svých 400,00 $. Je mi z toho špatně a jim! Jsou to sakra 4 týdny! E-mailový zákaznický servis nikdy nereaguje, "chat" dokonce nefunguje! Jak stále fungují a berou platby Ppls

Automaticky přeloženo:
Rishii
před 6 měsíci

Čekám na svých 400,oo, ale poslal jsem svých 10,00 zpět do peněženky Coinbase, žádný problém! Co to f !? Chci své peníze! Neměly by fungovat

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky