FórumKasinaRokuBet Casino - všeobecná diskuze

RokuBet Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 2 roky od Pabli40
|
21323 zobrazení 87 odpovědí |
|
1...3 4 5
Radka
před rokem

filefile Dobré ráno, kasino řeklo, že výběr čeká, ale chce to být, čeká se na to od 28. listopadu 2022, účet je ověřený, není to normální. Myslím, že už ty peníze nevidím.

Automaticky přeloženo:
ruipintoamt
před rokem

Dobré ráno 🙂,

No, vidím, že výběr čeká na vyřízení, kdy byl prosím váš účet ověřen?

Opravdu si myslím, že teď budete muset chvíli počkat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ten můj byl ověřen již 28. listopadu 2022 a ani nebylo potvrzeno stažení. A ani zrušit nemůžu. Kliknu na Storno a nic se neděje

Automaticky přeloženo:
ruipintoamt
před rokem

Dobrý den ruipintoamt, dnes je to pouze týden, co jste požádali o výběr. Teď bych zůstal trpělivý a počkal, jak se věci vyvinou. Je možné, že kasino může mít nějaký krátký technický problém atd. V případě, že čekáte déle než dva týdny, neváhejte nás znovu kontaktovat. Měj hezký den.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ten můj byl ověřen již 28. listopadu 2022 a ani nebylo potvrzeno stažení. A ani zrušit nemůžu. Kliknu na Storno a nic se neděje

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

dovolte mi ještě jednu otázku: Vzali jste si mezitím nějaký bonus?

Kasina obvykle neumožňují hráčům podat výběr, když je nějaký bonus aktivní, a to samé někdy platí pro zrušení, i když jen nápad.

Ptal bych se kasina pravidelně - řekněme jednou denně - na pokrok, buďte laskaví, ale vytrvalí.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Nejsou žádné aktivní bonusy, ani jsem je nikdy neaktivoval.

Automaticky přeloženo:
ruipintoamt
před rokem

Dobře, myslel jsem si to stejně, ale stále jsem cítil, že by bylo dobré se zeptat.

Nějaký pokrok s odpovědí? Předpokládám, že jste to už zkusili:

file


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Odeslal jsem přes 20 e-mailů a žádná odpověď.

Automaticky přeloženo:
ruipintoamt
před rokem

Zkontroloval jsem vaši poslední odpověď na stížnost a našel jsem odpověď na svou předchozí otázku. Kasino chtělo, abyste změnili způsob výběru, a proto jste byli požádáni o zrušení výběru.

To je opravdu nešťastné, že to nemůžete udělat sami. 🤯

Je smutné, že pokud kasino zůstane zticha, můžeme nyní jen čekat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dne 28. 11. 2022 jsem požádal o výběr ve výši 1 000 €, ve stejný den jsem obdržel e-mail s informací, že budu muset odeslat dokumenty, odeslal jsem jej a druhý den mi přišel další e-mail, že účet byl aktivní, jako už nikdy nedostal částku Kontaktoval jsem podporu, která mi řekla, že částku dostanu do 2 až 3 dnů a zatím nic, na emaily nereagují a v chatu na dotaz zavěsí.

Předtím jsem bez problému bral jiné hodnoty.


To je směšné.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Kontaktovat jejich podporu je zbytečné, protože na nic nereagují.

Automaticky přeloženo:
ruipintoamt
před rokem

Také čekám na obdržení 1000 € od 28-11-2022 a s ověřeným účtem.

Automaticky přeloženo:
LuisNunes
před rokem

Dobrý den LuisNunes, chápu, že tato čekací doba je nepříjemná a nekonečná, ale bude potřeba se nyní obrnit trpělivostí. Vidím, že jste stížnost již odeslali. Doufám, že Kristina vám bude moci pomoci. Přeji hodně štěstí. 🤞

Automaticky přeloženo:
Taniafpc
před rokem

Ahoj,

omlouvám se, že do toho vstoupím, ale podle obav druhého hráče bych rád věděl, zda jste v kontaktu s kasinem. Jsi ty?

Pokud máte možnost, zeptejte se podpory na adresu, takže se nemusíte bát.

Co se zdá být na adrese špatně?

Připadá mi velmi zajímavé, že si nyní 4 hráči z Portugalska stěžují na ověření a stažení . Je to náhoda? S ohledem na podrobnosti bych spekuloval, že existují nějaké místní problémy s platbami - no, můj odhad.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Místní problémy od 28. 11. 2022? Od tohoto data, kdy čekám na výběr a účet je ověřený, to nedává smysl, navíc je to nedostatek respektu k zákazníkům kasina, kteří jim dávají peníze, aby od toho data na nic nereagovali a stále nemůžu se ani na nic zeptat v chatu podpory, který se mi ani neotevře. Toto kasino je podvod a dokonce jsem v předchozím příspěvku četl, že někdo z kasina Roku říká, že spokojenost zákazníka je prioritou, může to být pouze anekdota.


Nikdy jsem neměl tento problém v žádném jiném kasinu a pokud jsem měl problém, mluvil jsem s podporou, která situaci vyřešila. V tomto případě Roku Casino nereaguje na e-maily, pokud se zeptáte na mou situaci v chatu podpory, vypnou chat a my jsme v tom od 28. 11. 2022 a čekáme na obdržení mých 1 000 €.


Mimochodem, vložit nic nekomplikují...

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
LuisNunes
před rokem

Obávám se, že musíme počkat, jak se vaše stížnost vyvine. Jen doufám, že vám budeme moci pomoci a nakonec se i po dlouhém čekání dočkáte své výhry.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, mám problémy s Roku, jak ověřuje moje dokumenty a pokračuje ve výběru.


Je něco, co můžeme udělat pro urychlení tohoto procesu? Už je to více než 72 hodin bez odpovědi. Odmítli mé první dokumenty, ale odpovědi podpory vypadají jako automatizovaný robot, protože nedávají smysl.


Vložil jsem více než 500 €, ale čeká mě 6000 €. Myslím, že mě prostě budou ignorovat. Nějaká podobná zkušenost?

Automaticky přeloženo:
ricardoleite
před rokem

Dobrý den, ricardoleite, obávám se, že tento proces nejsme schopni urychlit. Uvědomte si, že Casino Guru dává kasinům 14 dní na ověření hráčského účtu a provedení výběru, než do případu zasáhneme. V případě, že se trápíte déle než dva týdny, rádi vám pomůžeme. Zůstal bych nyní trpělivý a pokusil se nejprve dokončit KYC. Prosím , informujte nás . Děkuju

Automaticky přeloženo:
před rokem

To zní dobře, budu vás informovat. Děkuji za pomoc!

Automaticky přeloženo:
ricardoleite
před rokem

Nemáš zač.

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky