Ahoj,
Znovu jsem zkontroloval stížnost a uvědomil jsem si, že se zdá, že kasino má podezření na porušení pravidla pro více účtů, že? V tomto případě by kasino mělo poskytnout nějaký důkaz, jsem si jistý, že tým pro stížnosti bude požadovat nějaké útržky důkazů ze strany kasina.
Hrál tvůj táta taky v tomto kasinu? Myslel jsem, že problém se zdá být pouze u majitele bankovního účtu.
Hello there,
I check the complaint again and realized that it seems that the casino suspects a violation of the multi-account rule, right? In this case, the casino should provide some proof, I'm sure that the complaint team will ask for some shreds of evidence from the casinos side.
Anyway has your dad played in this casino too? I tought that only the bank account holder seems to be the problem.
Ale
tady ne
s bankovním účtem není problém
tady můj otec uzavřel účet před 9 měsíci.
nemohl vidět e-maily.
aby došlo k duplicitě a já potřebuji 2 aktivní účty, ne!?
Pokud byl druhý účet trvale uzavřen na žádost hráče,
existuje více účtů.
But
not here
there is no problem with bank account
here my father had account closed 9 months ago.
could not see the emails.
for there to be duplication and I need 2 active accounts right!?
If the other account was permanently closed at the player's request,
there is more account.
Mas
aqui nao
ha problema nenhum com conta bancária
aqui o meu pai teve conta encerrou a 9 meses .
nao conseguiu ver os e-mails .
para haver duplicação e preciso 2 contas activas certo !?
Se a outra conta foi encerrada permanentemente a pedido do jogador nao
ha mais conta .
Vše ověřeno a v pořádku
takže je tu problém č
přestal vyhrávat.
a šel hledat způsob, jak to zkomplikovat
nikdo tu není hloupý.
dobře vědí, že nic takového jako duplicitní účet neexistuje.
a také jsem několikrát požádal, aby mi zavolal.
All validated and all right
so there is a problem no
stopped winning.
and went to find a way to complicate
nobody is stupid here.
they know very well that there is no such thing as a duplicate account.
and I've also asked several times to call me.
Tudo validado e tudo certinho
so há um problema nao
parava de ganhar .
e foram arranjar maneira de complicar
ninguém e burro aqui .
eles sabem muito bem que não existe conta nenhuma duplicada .
e também já pedi várias vezes pra me ligar .
Ahoj,
Vidím, že poslední aktualizace stížnosti byla provedena před 18 hodinami, takže bych vás rád požádal, abyste tam uvedli všechny relevantní informace – stačí kliknout na tento odkaz , protože toto je správné místo.
Ještě bych chtěl říct, že se o vaši reklamaci nestarám, takže nepotřebuji všechny ty printscreeny a tak dále 🙂.
Doufám, že problém bude brzy vyřešen.
Hello,
I can see that the last complaint update was made 18 hours ago, so I'd like to ask you to put all relevant information there - just click this link, because this is the proper place.
I'd also like to say that I'm not taking care of your complaint, hence I do not need all those print screens and so on 🙂.
I hope that the issue will be solved soon though.
Nejsou žádné zprávy,
pro a jak moc mi stále neposkytují sebemenší uspokojení!
There is no news,
for and how much they still don't give me the slightest satisfaction!
Nao há novidades ,
por e quanto continuam sem me dar a mínima satisfação !
Radka nejnovější zprávy Pořád nic nechápu o CASINO Roku shakes Začínám si myslet, že jsou blázni!
nejprve mě obviní z podvodu a že všechny výhry byly zabaveny!
Poslal jsem jim důkazy, že nikdy neodpověděli.
Požádal jsem o 2500 eur
a dalších 6000 eur na účtu.
Nemohu se přihlásit k účtu, říká to příliš mnoho pokusů o přihlášení, žádám o nový průkaz a nic podobného.
dnes platí částku, kterou jsem se chystal zpracovat!
Radka latest news I still don't understand anything about the CASINO Roku shakes I'm starting to think they're crazy!
first they accuse me of fraud and that the winnings have all been confiscated!
I sent proofs to them they never replied.
I had asked for 2500 euros
and another 6000 euros in the account.
I can't log into the account it says too many login attempts I ask for a new pass and nothing like it.
today they pay the amount I was about to process!
Radka última novidade continuo a não entender nada do CASINO Roku agita começo a pensar que são doidos !
primeiro acusam me de fraude e que os ganhos foram todos confiscados!
mandei provas para eles nunca me responderam .
tinha pedido 2500 euros
e mais 6000 euros na conta .
não consigo entrar na conta diz demasiadas tentativas de login peço nova pass e nada igual .
hoje pagam o valor que estava pra processar !
Ahoj, vidím, že schválili první výběr za 2500 eur, takže je možné, že ten za 6000 eur schválí také o něco později. Prosím, průběžně nás aktualizujte a co je nejdůležitější, sdílejte také jakékoli novinky ve vaší stížnosti.
Zajímalo by mě, jak dlouho jste čekali, než schválili první výběr a kdy jste odevzdali 2. výběr za 6000,-?
Hi, I can see they approved the first withdrawal for 2500 eur so it might be possible they'll approve the one for 6000 eur a bit later as well. Please, keep us updated and most importantly, share any news in your complaint as well.
I'm wondering, how long time have you been waiting until they approved the first withdrawal and when did you submit the 2nd withdrawal for 6000?
Nemohu zadat účet a požádat o 6000 tisíc eur.
těch 6000 eur není požadováno, jsou pouze v rovnováze!
I can not enter the account to ask for the 6000 thousand euros.
the 6000 euros are not requested, they are only on balance!
Eu não consigo entrar na conta para pedir os 6000 mil euros .
os 6000 euros não estão solicitados só estão em saldo !
Když zablokovali účet, chtěli 2500 eur!
a bylo to v rovnováze 6000
eur.
Poslal jsem jim e-mail, že není možné mít duplicitní účty, protože mám důkaz o uzavření toho druhého.
Účet .
ale nemám přístup k účtu.
When they blocked the account, they were asking for 2500 euros!
and it was on balance 6000
euros.
I sent an email to them saying that it was impossible to have duplicate accounts because I have proof of closing the other one.
Account .
but I don't have access to the account.
Quando bloquearam a conta , estavam pedidos 2500 euros !
e estava no saldo 6000
euros.
eu mandei e-mail para eles a dizer que era impossível haver duplicação de contas até porque eu tenho provas de encerrar a outra .
Conta .
mas nao tenho acesso a conta .
Schválili první stažení? Ne!
Mnohé již byly schváleny!
Už zaplatili 10 400 eur.
problém byl v tom, že jsem dál vyhrával.
Po uzavření trvalého účtu jsem měl podle RoKu casina výběr 2500 eur nezpracovaných, 6000 eur v zůstatku, nebo se spletli, což ukazuje na dezorientaci tohoto kasina, nebo vše zaplatí.
Jiné vysvětlení neexistuje! Za těchto okolností si opravdu myslím, že zařadit toto KASINO na černou listinu by bylo tou nejlepší volbou, protože to nakonec může být pro mnoho hráčů nebezpečné! Pokud potvrdíte první podezření na nesprávné zpracování, není již co říci k prokázání zlomyslnosti a zlomyslnosti tohoto kasina.
a že jediným účelem bylo zablokovat mé prostředky a ne proto, že je v účtu chyba. nátisk a zpracování dnes.
Did they approve the first withdrawal? No!
Many have already been approved!
They had already paid 10,400 euros.
the problem was that I continued to win.
After closing the permanent account, according to RoKu casino, I had a withdrawal of 2500 euros unprocessed, 6000 euros in balance, or they were wrong, which shows the disorientation of this casino, or they will pay everything.
There is no other explanation! Being that I really think that blacklisting this CASINO would be the best option, as it ends up being dangerous for many players! If you confirm the first suspicion of misdirection processing, there is not much more to say to prove the malice and malice of this casino.
and that the only purpose was to block my funds and not because there is an error with the account. proofing and processing today.
Eles aprovaram a primeira retirada? Não!
Muitos já foram aprovados!
Já tinham pago 10.400 euros.
o problema era que eu continuei a ganhar.
Depois de fechar a conta permanente, de acordo com o cassino RoKu, tive uma retirada de 2500 euros não processados, 6000 euros em saldo, ou eles estavam errados, o que mostra a desorientação deste cassino, ou eles pagarão tudo.
Não existe outra explicação! Sendo que realmente acho que colocar este CASINO na lista negra seria a melhor opção, pois acaba sendo perigoso para muitos jogadores! Se você confirmar a primeira suspeita de processamento de desvio de direção, não há muito mais a dizer para provar a malícia e malícia deste cassino.
e que o único objetivo era bloquear meus fundos e não porque há um erro com a conta. a prova e processamento hoje.
Dobře, v tom případě prosím počkejte, až se tím bude zabývat náš tým pro stížnosti. Jsem si jistý, že se ti brzy ozvou.
Alright, in that case, please wait for our complaints team to take look into it. I'm sure they'll contact you soon.
Toto CASINO není dobré,
pozor, tato značka jako ostatní ve stejné skupině má stejný modus operandis.
Dokud utrácíte peníze, je vše v pořádku, nebo pokud máte v CASINU záporný zůstatek!
problém, pokud začnete vydělávat hodně peněz!
výsledkový účet zablokován!
pokud jste hráč, 10 eur je dobrých!
pokud jste silný hráč, utečte!
Mám spor s Guruem a už jsem kontaktoval regulační úřad.
kteří odpověděli, že se pokusí přes prostředníka vyřešit, pokud jim nelze poslat všechny prvky.
This CASINO is not good,
be careful, this brand like the others in the same group has the same modus operandis.
As long as you spend money everything is ok, or as long as you have a negative balance at the CASINO!
problem if you start earning a lot of money!
result account blocked!
if you are a player 10 euros is good!
if you are a strong player run away!
I have a dispute with the Guru, and I have already contacted the regulatory authority.
who replied to try through intermediary to resolve , if unable to send all elements to them .
Este CASINO , não é bom ,
tenha cuidado , está marca ao exemplo de outras do mesmo grupo tem o modus operandis , igualzinho .
Enquanto você gasta dinheiro está tudo ok , ou enquanto você está com saldo negativo no CASINO !
problema se você começa a ganhar muito dinheiro !
resultado conta bloqueada !
se você e jogador de 10 euros e bom !
se você e um jogador forte fuja !
Eu tenho , uma disputa no Guru , e já contactei a entidade reguladora .
que respondeu para tentar através de intermediário resolver , se não conseguir enviar todos os elementos para eles .
Dobrý
Víte, jak dlouho trvá ověření účtu?
a za jak dlouho přijde výplata na bankovní účet?
Good
Do you know how long it takes to verify the account?
and how long does the payment come to the bank account?
Boas
sabem quanto tempo demora a verificação da conta ?
e quanto tempo os pagamento vem ter a conta bancária?
Ahoj, můj účet je ověřený a vše je v pořádku.
Provedeno více než 10násobek vkladu a dosud vždy zamítnuto. Začněte být otravní a doufejte, že to co nejdříve přijmete.
Hi, my account is verified and everything is ok.
Made more than 10 times the deposit and until now always rejected. Start to be annoying and hope you can accept asap.
Ahoj,
Myslím, že kasino by mělo vysvětlit, co se zdá být problémem. Ptal ses? Je to váš první výběr? 🤔
Hello,
I guess that the casino should explain what seems to be the problem. Did you ask? Is this your first withdrawal? 🤔
Ahoj kluci, mám v tomto kasinu nevyřízený výběr od 28. 11. 2022, je normální, že to trvá tak dlouho? Způsob výběru byl VISA, hodnota 100 €
Hi Guys, I have a pending withdrawal at this casino since 28/11/2022, is it normal to take so long? The withdrawal method was by VISA, value of 100€
Boas Malta, tenho um levantamento pendente neste casino desde 28/11/2022, é normal demorar tanto? O método de levantamento foi por VISA, valor de 100€
Ahoj.
Bohužel existují další faktory, které ovlivňují rychlost stahování, jako je KYC. Mohu vědět, zda byl váš účet již plně ověřen?
V jakém stavu je nyní vaše stažení?
Požádat podporu je nejjednodušší způsob, ale chápu, že byste rádi "slyšeli jiný hlas".
Jak můžete vidět ve své stížnosti, umožňujeme kasinům 14 celých dní na ověření účtu a odeslání výher.
Také jsem zjistil, že kasino vás požádalo o zrušení výběru. Jaký byl důvod, prosím?
Hi there.
Sadly, there are other factors that affect the withdrawal speed, like the KYC. May I know whether your account has been fully verified yet?
In what status is your withdrawal now?
Asking the support is the easiest way, but I understand that you would like to "hear another voice".
As you can see in your complaint, we allow casinos 14 full days to verify the account and send the winnings.
I also find out that the casino asked you to cancel the withdrawal. What was the reason, please?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.