Jen pro začátek po 2. vkladu jsem udělal screenshot. Hráno... stalo se to samé, ale tentokrát jsme rychle udělali screenshot 2X sázky 400 $, VÝHRU, přehrání videa, pak rychle natočili historii sázek a pak jejich UPRAVENÉ verze. Poté, co jsem vše ztratil, šel jsem a zeptal se, proč po tomto vkladu nebyl použit cashback ve výši 42 $ z vkladu 365 $ z minulého týdne.
Po dlouhém zvažování agent změnil celé své vyprávění o výmluvách a dospěl k závěru, že 2. vklad tento týden NEBYL NIKDY PROVEDEN. Snímky z historie sázek, které jsem poslal, ukázaly, že nejen že byl proveden 2. vklad, ale že byl použit pro sázení až těsně před kontaktováním agenta.
Agent dokonce řekl, aby se šel podívat na historii sázek. Řekl jsem ano, právě jsem to udělal... před a po posledním sezení a je to jinak. Poslal jsem mu NEUPRAVENOU historii sázek.
Vzhledem k tomu, že výše uvedená tvrzení jsou VŠECHNA PRAVDIVÁ... Jak by CASINO GURU a ROCKETPLAY vyšetřovali:
existence jakýchkoliv algoritmů, Vytvořit enusure Zabránit SCHOPNOSTI poskytovatelů softwaru a kasin atd. EDITOVAT nebo DOKTOROVAT historické záznamy účtů?