FórumKasinaRocketPlay Casino - všeobecná diskuze

RocketPlay Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 3 roky od kawun26
|
26709 zobrazení 161 odpovědí ||
1 2 3...9
koVVal92
před rokem

Tady jsem si myslel, že omylem poslali jen mě. Zvláštní způsob, jak rozveselit zákazníky požadavkem 30 USD.

Neustálé zavádějící nadpisy končí v mém spamu. Taková lakomá kasina mě nutí se mít na pozoru.

Časté žádosti o písemné recenze také.

filefilefilefile









Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
koVVal92
před rokem

Může to být snadno způsobeno systémovou nebo dokonce lidskou chybou, i když souhlasím, že to vytváří zvláštní obrázek.

Připomíná mi to situaci, kterou jsem měl se svou bankou minulý rok, moje vízum bylo podvedeno a peníze byly zaslány do nějakého kasina, nahlásil jsem podvod, banka vytvořila reklamaci.

Pouhých 18 hodin poté, co jsem nahlásil, že se moje peníze „ztratily", mi zavolal proaktivní zástupce banky se speciální nabídkou přímo pro mě jako hodnoceného klienta, který mi byl nabídnut exkluzivní úvěr. 😂👍

Tehdy mě rozzuřil.

Jde o to, že zastupitel o rekultivaci neměl ani tušení. Myslím, že je to stejné jako s kasinem.

Takové nabídky jsou obvykle odesílány automaticky.

Automaticky přeloženo:
RICHNIC888
před rokem

Počítám, že to byla nějaká vnitřní chyba.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Víte.. přijetí takové zprávy, první dojem - WOW! A po chvíli se cítíte jako dítě, které dostalo bonbón a pak si ho vzalo. ;)

Automaticky přeloženo:
koVVal92
před rokem

Záludný způsob, jak nás přimět k vkladu, je to, co si teď myslím, jednoduché „promiň" a nechat to tak, bylo by chytřejší PR.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Záludný způsob, jak nás přimět k vkladu, je to, co si teď myslím, jednoduché „promiň" a nechat to tak, bylo by chytřejší PR.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Možná mi to nepřišlo, že bychom k tomu byli nuceni, ale také bych raději dostal jen slovo omluvy, než nabídku úžasných, působivých 15 FS za můj další vklad jako omluvu. Takové chování kasin je rána pod pás. Nevím, kdo přišel s tímto idiotským nápadem. Vážím si tohoto kasina, protože na něj mám hezké vzpomínky, ale proboha. Všechno má své meze. :D

Automaticky přeloženo:
koVVal92
před rokem

Souhlasím, že "promiň" by se v takové situaci cítil pohodlněji.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj všichni!

Chtěli jsme vás všechny rozveselit a popřát krásného Valentýna, ale kvůli lidskému faktoru jsme místo pozitivních emocí lehce pokazili.

Náš tým si všiml, že se neaktuální zpravodaj omylem dostal k velké skupině hráčů. Všem jsme se tedy obratem omluvili. Není v tom žádné podvádění – byla to lidská chyba.

Bereme to na vědomí a ještě jednou se vám zde všem omlouváme. Tato situace nás donutila přezkoumat naše pracovní procesy a zajistit, aby se to v budoucnu již neopakovalo. Nadále připravujeme vzrušující aktivity, které vám přinesou více pozitivních emocí a zábavy.

Děkujeme za pochopení a zpětnou vazbu. Pomáhá nám to zlepšovat se.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Porušili pravidlo bod 11 VŠEOBECNÝCH BONUSOVÝCH PODMÍNEK


Hrál jsem s bonusem, zrušil ho a strhli mi 50 % z mého vkladu, i když věřím, že o něco víc. Podvodníci.


V jejich bonusových podmínkách nikde není uvedeno, že se v takovém případě hráčský zůstatek (bez bonusu) snižuje.


Buďte opatrní s tímto kasinem, jak vidím, že začínají své zákazníky otevřeně podvádět. Nenechám tuto záležitost jen tak a nahlásím toto kasino Curaçao Gaming Control Board

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
koVVal92
před rokem

Ahoj,

Myslím, že bychom mohli použít více podrobností o problému. Vzhledem k tomu, že se plánujete obrátit na úřad, přemýšlím, zda máte zájem podat stížnost.

Myslím, že bychom také měli slyšet vysvětlení kasina na základě vaší herní historie.

Co myslíš?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj koVVal92 !


Děkujeme vám za vaši reakci. Mohli byste nám prosím sdělit svůj e-mail nebo ID, abychom mohli situaci podrobněji prověřit?


Děkuji předem.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj koVVal92 !


Děkujeme vám za vaši reakci. Mohli byste nám prosím sdělit svůj e-mail nebo ID, abychom mohli situaci podrobněji prověřit?


Děkuji předem.

Automaticky přeloženo:
před rokem

NE. Už se nemáme o čem bavit. Toto kasino je na mém seznamu zákazů kvůli řadě nedávných nepříjemností a nepříjemností.

Poděkujte se. Doufám, že někdo, kdo je odpovědný za tento nepořádek mezi mnoha předpisy, bude mít chvíli zamyšlení.

Pozdravy.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Díky takovým sezením v kasinu by to mělo být na mém banlistu o to víc.

4/33 bonusových nákupů jsem měl zisk a pouze jeden jsem měl dobrou výhru.

Tím můj příběh s tímto "kasinem" rozhodně končí.

filefilefile

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj všichni 🙂 Také mi přišel e-mail s výhrou 100 €. Pak jsem se přihlásil na svůj účet a zjistil jsem, že tam nic není 😀 Podpora mi vysvětlila, že to byla chyba a tak mi to fungovalo Hotovo. Chápu hráče, že to může být nepříjemné, ale nezapomínejte, že jste člověk a chyby se mohou stát i vám 🙂 Takže to nevadí, protože chyby děláme všichni! Nemusíte vždy hned podávat stížnost nebo kasino mluvit špatně, protože se stala chyba. Nikdo z nás není dokonalý. Myslím, že se vůbec není nutné stresovat 100 €. Zvlášť když se omluvíte a vysvětlíte, kde byl problém. 1 chyba není důvodem k pomlouvání tak skvělého kasina. Kromě chyby má kasino co nabídnout. Super přátelská podpora a super rychlé ověření a výplaty. Spousta poskytovatelů her, kteří nesplní žádné přání. Spousta možností vkladů a výběrů. Mega turnaje a skvělé bonusové nabídky si myslím, že sázení je přehnané. Ale to je jen můj názor. Nikdy jsem si nevšiml, že kasino rozesílalo e-maily a pak je zrušilo, protože došlo k chybě, aby se lidé zaregistrovali. Pár dostávám e-maily z jiných kasin, které mi říkají, abych se ověřil, aby mohl být můj výběr schválen, i když nemám žádné nevyřízené výběry a jde o podvod, jehož cílem je přimět zákazníky ke hře. Abych byl upřímný, ani si nemyslím, že tento způsob povzbuzování lidí ke hře je špatný, protože se můžete rozhodnout kasino nešpinit. Několikrát se omluvili, co jiného mohou dělat? Problém některých lidí je, že prostě nemají trpělivost a pochopení pro chyby, kterých se může kdokoli dopustit, a očekávají okamžitou velkou náhradu. Chlapi, jak jste řekli, byla to chyba a to je tak vše! Není důvod být negativní nebo dokonce podávat stížnosti. Vždy mi připadá zajímavé a upřímně řečeno také záludné, jak někteří lidé hledají díry, aby se tam mohli prolézt, abyste mohli vydělávat na chybách. Každopádně je ti odpuštěna chyba z mé strany! Ve chvíli, kdy mi bylo řečeno "Je nám to moc líto, byla to chyba" od té chvíle to pro mě skončilo! Chyby se stávají 🙂 pro mě není důvod se připravovat na boj jen proto, že se stala malá chyba.Děkuji Rocket Play za skvělé kasino, které se opravdu stará o hráče!Toto je moje zkušenost.Kvůli malé chybě nebudu měnit své mysli a dělej si z toho povyk.Někteří dělají z mravence slona 🐜 fakt 🐘 😃

RocketPlay pro prezidenta 🤜🏻🤛🏽😃

s pozdravem

Askan ( Casinostream88 )

Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před rokem

Věděli jste, že RocketPlay skutečně vyhrál hlas kategorie lidí? To je přesný okamžik, kdy to bylo oznámeno 🙂 https://www.youtube.com/live/gB3D40r_TrE?feature=share


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Video vypadá velmi zajímavě!

Dneska se v klidu podívám‼️🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

můj účet byl uzavřen, pro podezření ze zneužití bonusu, divné, že jsem neuplatnil žádný vkladový bonus! Musel jsem dostat nějaké cashback bonusy, které jsem použil pouze jeden, protože částka byla velmi nízká. no, můj účet byl uzavřen a celý můj zůstatek zadržen! ten samý týden byl můj účet u Kingbilly uzavřen za to, že jsem skutečně zneužil bonusy, vybral jsem 15násobek vložené částky, ale můj zůstatek byl vrácen! a v některých dalších domech, které měly účet se stejným registrovaným e-mailem, byl také uzavřen, ale všechny vrátily zbývající zůstatek, pouze rocketplay mi zabavil vklad.

Automaticky přeloženo:
denilson781
před rokem

Ahoj.

Vzali jste náhodou nějaký bonus bez vkladu? Nejčastější aktivitou zneužití bonusů je podezření z vytvoření více účtů nebo dokonce hraní pod identitou někoho jiného za účelem získání přístupu k bonusu bez vkladu dostupnému pouze pro nově registrované hráče. Pokud si nejste vědomi porušení pravidel, můžete zkusit podat stížnost. Pokud není co skrývat, nemělo by to bolet.

Potřebovali bychom vidět důkazy kasina, abychom se ujistili, že vše bylo provedeno správně (nyní mluvíme o RocketPlay). Co myslíš?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Nepamatuji si, mám tento účet nějakou dobu, ale asi ne

Automaticky přeloženo:
denilson781
před rokem

Pokud máte pocit, že kasino udělalo chybu, odešlete stížnost a náš tým se pokusí problém vyřešit.

Je to zdarma – žádné riziko.

S tímto procesem se můžete blíže seznámit přečtením této příručky .

Pokud to považujete za dobrý nápad, odešlete jej kliknutím/klepnutím na tento odkaz , prosím.

Co myslíš?

Automaticky přeloženo:
1 2 3...9
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky