No, říkal jsem vám, že nejdříve budete muset podat stížnost, aby se s vámi náš tým zabýval. V předchozích odpovědích (zelené dopisy) jsem zveřejnil odkaz. Bez toho nemůžeme kasino kontaktovat. Nejprve musíte našemu týmu vysvětlit, co se stalo, a projít celým procesem. Poté bude kasino kontaktováno, pokud si budeme myslet, že skutečně udělali chybu, a my jsme na vaší straně.
Takže znovuklikněte na tento odkaz a otevřete stížnost, pokud chcete naši pomoc.
Well, I told you that first you will have to file a complaint with us to get our team to deal with you, I posted a link in my previous replies (green letters). We cannot contact the casino without that. First you have to explain to our team what happened and go through the process and then the casino is contacted if we think they have really made a mistake and we are on your side.
So again, click on this link and open a complaint if you want our help.



V každém jiném kasinu, kde hraji, je velmi snadné zjistit, co s bonusem můžu a co ne. Nutit hráče najít webové stránky jednotlivých poskytovatelů a pak najít označení her (a neříct jim, co se od nich očekává), je upřímně řečeno docela šokující. Dělejte si s těmito informacemi, co chcete, ale s Ritz Slots jsem prostě skončil. Díky!




