DomůFórumKasinaRitz Slots Casino - všeobecná diskuze

Ritz Slots Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

6 510 zobrazení 61 odpovědí |
před rokem
|
1 2 34
Přidat příspěvek
Wisechinwendu
před 5 měsíci

No, říkal jsem vám, že nejdříve budete muset podat stížnost, aby se s vámi náš tým zabýval. V předchozích odpovědích (zelené dopisy) jsem zveřejnil odkaz. Bez toho nemůžeme kasino kontaktovat. Nejprve musíte našemu týmu vysvětlit, co se stalo, a projít celým procesem. Poté bude kasino kontaktováno, pokud si budeme myslet, že skutečně udělali chybu, a my jsme na vaší straně.

Takže znovuklikněte na tento odkaz a otevřete stížnost, pokud chcete naši pomoc.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Hraji v mnoha online kasinech a to už několik let, většinou s litecoinem. Měl jsem dvě oblíbená kasina; Casino Adrenaline a nový Ritz Slots. Na Ritz jsem narazil náhodou, ale rychle jsem se do něj zamiloval. Nabízeli hry, které se obvykle nenabízejí, štědré podmínky cashbacku a skvělý tým agentů živého chatu. Stránka byla zpočátku extrémně závadová, ale vždycky to napravili. Všechno, co dělalo tuto stránku výjimečnou, je však pryč. Všichni nejlepší poskytovatelé her byli ztraceni, nahradili je absurdní poskytovatelé, o kterých nikdo nikdy neslyšel, s flekatou grafikou a nelogickými, k nepoznání rozpoznatelnými pravidly. Cashback se stal směšným, většinou omezeným na hraní ACE automatů (ty NEJHORŠÍ!), pouze s maximálním výběrem 20 dolarů. Vložil jsem tisíce a nevyhrál jsem dost na to, abych vybral více než 20 dolarů. Pokud se vám podaří odehrát, budou tvrdit, že jste hráli „nepovolenou" hru, nicméně „automatová" hra není nikde definována a zde ji nelze intuitivně najít (předpokládám, že proto, že definice je proměnlivá). Každopádně, před šesti měsíci jsem byl jejich největším podporovatelem, ale teď vám říkám, vyhýbejte se jim. Tohle je kasino, které vedení zničilo.

Automaticky přeloženo:
Pompano76
před 5 měsíci

Takže, všimli jste si toho všeho po změně vedení kasina, že?

Upozorňujeme, že pokud narazíte na jakékoli problémy týkající se zakázané hry, která není nikde v podmínkách uvedena, náš tým pro vyřizování stížností se vám může pokusit pomoci. Dejte nám vědět. 😉

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Nejsem si jistý, jestli došlo ke změně ve vedení, ale rozhodně došlo k drastické změně ve způsobu, jakým je kasino spravováno. Došlo k poměrně náhlé změně poskytovatelů her (která stále pokračuje), zásad a odměn. Napsal jsem e-mail na podporu ohledně neuvedené zakázané hry a počkám na jejich odpověď, než podám stížnost. Díky!

Automaticky přeloženo:
Pompano76
před 5 měsíci

Vůbec se nebojte, budeme čekat na další informace od vás.

Doufejme, že se jim podaří všechno opravit.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

No, nabídli mi vrácení mého týdenního cashbacku, aby mi to „zkusili znovu". Odmítl jsem to, takže nebudu podávat stížnost, protože to není fér. Chci se ale podělit o e-mailovou komunikaci, protože reakce kasina byla docela neuvěřitelná. Ve skutečnosti nařídili hráčům, aby navštívili webové stránky každého poskytovatele her a sami si zjistili, které hry jsou považovány za „automaty" a které za „okamžité hry". Tímto prohlášením implicitně uznávají, že jejich vlastní obchodní podmínky nedefinují „automat" a že na jejich platformě neexistuje žádný seznam her, které nejsou automaty, ani zakázaných her. To je pravý opak. filefile V každém jiném kasinu, kde hraji, je velmi snadné zjistit, co s bonusem můžu a co ne. Nutit hráče najít webové stránky jednotlivých poskytovatelů a pak najít označení her (a neříct jim, co se od nich očekává), je upřímně řečeno docela šokující. Dělejte si s těmito informacemi, co chcete, ale s Ritz Slots jsem prostě skončil. Díky!

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Pompano76
před 5 měsíci

Ano, to je absurdní.

Podle mého názoru není moc těžké to jasně napsat v podmínkách.

Každý jistě pochopí, proč tam už hrát nebudete, a tímto způsobem kasino vlastně zbytečně přichází o své hráče. Prostě jen aktualizujte podmínky, že? Jednoduché.

Mimochodem, i náš specializovaný datový tým má někdy potíže s rozeznáním rozdílu mezi některými hrami, například, jak jste řekl, automaty nebo instantními hrami. Jak si to tedy hráči mohou být jistí, když to kasino jasně neuvádí? 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Poté, co jsem vyhrál s bonusem bez vkladu, jsem se pokusil o výběr a bylo mi řečeno, že to nejde, protože akce neplatí pro Španělsko!

Poté, co mi dali bonus, mi ho odmítli vyplatit i po splnění požadavků!

No tak, totální ostuda od kasina...

Automaticky přeloženo:
dorinamarcu14
před 3 měsíci

Ahoj (Koťátko!),

To musí znít jako hrozný vtip. Jen pro 100% jistotu, byly v tomhle bonusu nějaké peníze? Vím, že jsi říkal, že je bez vkladu, ale chci se jen ujistit, že jsi o peníze nějak nepřišel. Ztráta času s takovou nešťastnou nabídkou je samozřejmě negativní zkušenost. Omluvili se alespoň?

Řekl bych, že jakmile je nabídka přijata, i když kasino udělalo chybu, když vám ji nabídlo, má smysl dohodu dodržet, abyste se tak nemuseli cítit.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Ahoj Radko,


Ne, nebyly tam žádné peníze, byl to bonus bez vkladu, nepřišel jsem o žádné peníze, ale ztratil jsem čas!

Ale nechápu, proč mi dali ten bonus, když je země, ve které se nacházím, vyloučena... až po ztrátě času a pokusu o výběr naznačí, že to nelze provést, zdá se mi, že to je důvod, proč neplatím uživatelům!


No, omluvili se... dalo by se to tak říct! file

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Stále jsem neobdržel žádné informace o mých výhrách ani žádnou odpověď od jakéhokoli týmu z Ritzu. Nic od 6. dubna. Nyní jsem tento problém postoupil příslušnému obchodnímu úřadu.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj Radko,


Ne, nebyly tam žádné peníze, byl to bonus bez vkladu, nepřišel jsem o žádné peníze, ale ztratil jsem čas!

Ale nechápu, proč mi dali ten bonus, když je země, ve které se nacházím, vyloučena... až po ztrátě času a pokusu o výběr naznačí, že to nelze provést, zdá se mi, že to je důvod, proč neplatím uživatelům!


No, omluvili se... dalo by se to tak říct! file

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Jo, je jistě pochopitelné, že tě to frustruje. Měli by mít automatický blok nebo něco takového, aby se takové situace nestávaly, že?

Odměnili vás alespoň nějak? Možná je pro vaši zemi k dispozici nějaký jiný bonus?

Mimochodem, jak dlouho už hraješ v tomhle kasinu?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Stále jsem neobdržel žádné informace o mých výhrách ani žádnou odpověď od jakéhokoli týmu z Ritzu. Nic od 6. dubna. Nyní jsem tento problém postoupil příslušnému obchodnímu úřadu.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Zkoušeli jste ale podat stížnost zde u našeho týmu?

Možná bychom vám s tím mohli pomoct. 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Myslel jsem, že ano

Automaticky přeloženo:
Wisechinwendu
před 3 měsíci

V našem systému o tom nejsou vůbec žádné důkazy.

Zde je odkaz , kde to můžete udělat. Naštěstí na to stále máte čas, protože nejsme schopni řešit stížnosti starší než 6 měsíců.

Pokud máte s odesláním nějaký problém, dejte nám prosím určitě vědět.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Ne, žádná odměna, žádný bonus, nic!

Bylo to poprvé, co jsem hrál, a také naposledy, protože nevkládám peníze tam, kde mi nedovolí vybrat!

Automaticky přeloženo:
dorinamarcu14
před 3 měsíci

Naprosto pochopitelné. Raději se přestěhuj někam jinam, ne?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Myslím, že s tím můžu dělat cokoli, mám od nich doslova přes 60 e-mailů a žádná odpověď. Online podpora mi jen říká, že čekají a nedostávají žádnou odpověď. Kontroluji to každý den. Dokonce jsem poslal dopisy a e-maily akcionářům společnosti a poslal dopisy jejich příslušné obchodní kanceláři. Pořád mám na účtu 123 tisíc a čekající vklad od 6. dubna.

Automaticky přeloženo:
Wisechinwendu
před 3 měsíci

Jen jsem chtěl lidi upozornit, že toto kasino je podvod.

Automaticky přeloženo:
Wisechinwendu
před 3 měsíci

Dobře to uděláš.

Kdybyste nám dali šanci, možná bychom mohli pomoci, ale víte, že to nedokážeme, pokud nebude podána žádná stížnost.

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.