DomůFórumKasinaRealSpin Casino - všeobecná diskuze

RealSpin Casino - všeobecná diskuze

před 2 měsíci od Cabra54
|
1 043 zobrazení 28 odpovědí |
|
1 2
před 2 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s RealSpin Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 měsíci

Podařilo se někomu uzavřít účet Požádal jsem ho, aby můj účet uzavřel kvůli problému se závislostí, ale je zcela ignorant k žádosti, kterou jsem mu poslal e-mailem Nevím, kolikrát jsem žádal o živý chat ale nic, co by je nezajímalo

Automaticky přeloženo:
Cabra54
před 2 měsíci

Dobrý den, nerad slyším, jak se takové situace hráčům stávají, protože by to tak být rozhodně nemělo a kasina by měla takové věci brát zodpovědně.

Ale díval jsem se na bezpečnostní index kasina a řekl bych, že pokud je tak nízký, tak se nedivím a viděl jsem otevřenou stížnost, která je podobná tomu, co píšete.

Takže pokud jste to několikrát zkusili, pravděpodobně bych pokračoval aotevřel stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci, ale nevím, jak to dopadne.

Myslíte, že do toho půjdete?

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Je dobré vědět, jaké toto kasino je a co je ještě lepší, že jsem zde zatím vložil a hrál pouze 10 €. Nyní zařadím toto kasino na svou osobní černou listinu.


Co mě opravdu překvapuje je, že píšete, že kasino má falešnou licenci. Všechno vypadá tak reálně, když kliknu na banner a jsem přesměrován na web regulačního úřadu.

Kromě toho je kasino také kótováno na AG a je tam velmi chváleno. AG se ale natolik změnilo k horšímu, že už té stránce nemůžete vůbec věřit.


Děkuji, asi bych tam nechal hodně peněz, kdybych nešel na vaše stránky a neviděl to.



Automaticky přeloženo:
před měsícem

Můj poslední komentář nemusí být schválen, je vyřešen. Právě jsem viděl, že jste přece jen uvedl kasino.

Automaticky přeloženo:
Gehtdixhnixan
před měsícem

Přesunul jsem všechny vaše příspěvky sem, takže nedochází k žádnému nedorozumění pro ostatní hráče na fóru a mohou vidět všechny informace, které jste o tomto kasinu poskytli, protože vždy mohou být užitečné pro někoho jiného. 🙂

Ohledně falešné licence. Náš datový tým tyto informace nedávno zkontroloval a bohužel skutečně zjistil, že licence je falešná, a také vidím, že toto kasino má dost nízké hodnocení, jak byste tedy ohodnotili svůj celkový dojem?

Pokud chcete, můžete zde dokonce napsat vlastní uživatelskou recenzi .

Myslíš, že si tam ještě zahraješ?🤔


Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Dobrý den, ok děkuji 🙂 omlouvám se za nepořádek s mými komentáři.


V tomto kasinu už určitě nikdy nebudu hrát. Včera jsem požádal o uzavření účtu a čekám na odpověď. Podle toho, co jsem tu četl, to může trvat dlouho.


Od Antillephone jsem dostal následující odpověď:


file


Jen mě velmi zlobí, že jiná velmi známá platforma toto kasino chválí a dokonce ve své pověsti uvádí, že kasino má důvěryhodnou licenci. Stejně jako Cssino tuto platformu už nikdy nenavštívím 😂


Máte můj největší respekt za váš čas a veškerý výzkum a za to, že jste nám otevřel oči upřímným způsobem. Děkuju! Casino Guru mě často zachránil před potenciálními problémy v pochybných kasinech.


Pro mě by bylo celkové hodnocení zdravým středem. Vklady fungují skvěle, sloty běží hladce. Ale falešná licence a ignorování ochrany hráčů činí celkové hodnocení negativní.


Automaticky přeloženo:
Gehtdixhnixan
před měsícem

Opravdu mě těší, když čtu vaše slova! Moc za ně děkuji.

Naším cílem je pomáhat hráčům, jako jste vy, takže je opravdu příjemné vidět, že se nám to daří. 🙂

Ano, je naprosto pochopitelné, že se nechceš vrátit. Možná nečekejte, až vám zavřou účet, ale prostě už stránky nenavštěvujte. Kasina obvykle jednají okamžitě, pouze pokud je důvodem uzavření kvůli problémům s hazardními hrami, takže opravdu můžete čekat déle.

Také bych se rád zastavil u bodu, kdy jste řekl, že některá „velmi známá platforma chválí toto kasino a dokonce ve své pověsti uvádí, že kasino má důvěryhodnou licenci" – můžete nám o tom říci více?

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Prosím, říkejte jen pravdu :) ano děláte a děláte skvělou práci.


Pro mě je kasino odepsané a už tam nepůjdu, bez ohledu na to, jak dlouho trvá uzavření účtu a ať to udělají nebo ne, je mi to jedno, už mě tam nikdy neuvidí.


Kasino je inzerováno na Askgamblers. Tam hlásí o kasinu jen pozitivní věci a poukazují na to, že kasino je plně licencováno a regulováno. Což není pravda a nemyslím si, že je to správné. Hráči jsou klamáni nepravdivými informacemi, což by se nemělo stávat, a platforma tak vypadá naprosto pochybně.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Gehtdixhnixan
před měsícem

Dobře, už rozumím. Děkuju.

Máte snad nějaké jiné oblíbené kasino?

Automaticky přeloženo:
Hannavms172
před 3 týdny

Doufejme, že pro vás nebude problém projít ověřením, aby mohl být váš výběr schválen.

Poskytli jste všechny požadované dokumenty ve správném formátu a v dobré kvalitě?

Je to velmi důležité, protože jinak vás požádají, abyste je poslali znovu.

Kasinům dáváme 14 celých dní na provedení platby, takže nám dejte vědět, jak to jde a jestli je potřeba naši pomoc.

Automaticky přeloženo:
Hannavms172
před 3 týdny

Ahoj, koukal jsem na to, že kasino má katastrofální bezpečnostní index a nevím, co si o celé situaci myslet.

Co se týče ověřování, je to standardní postup, který musíte ověřit, takže mi zatím nic divného nepřipadá. Pokud se vám podaří ověřit, měli byste být schopni dostat peníze ven, ale nechci hádat, jak to dopadne.

Určitě bych tedy poslal kasinu dokumenty, které požadují, a podíval se, zda nejprve úspěšně projdete procesem.

uděláš to?

Upraveno autorem před 3 týdny
Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Dobrý den, společnost realspin odmítá zpracovat můj výběr. Čekám 4 dny a nikdo mi nechce dát aktualizaci. Je tu někdo, kdo mi může pomoci?

Automaticky přeloženo:
willis1741
před 2 týdny

Hej, proč si myslíte, že kasino odmítá váš výběr? Stále čeká na váš účet? Kasino vám vůbec neřeklo, proč čekáte? Jakou platební metodu používáte?

Někdy musí být hráči trochu trpěliví, než dostanou své peníze a než se výběr zpracuje, odešle a dostane se k vám.

Vezměte prosím na vědomí, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení tohoto procesu a až vyprší čas a nebudete mít nic, můžete nás kontaktovat a my se pokusíme pomoci.

Vydržíš pak?

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Nemůžu se nabažit hry Sweet Bonanza! Díky barevné grafice a zábavným funkcím je každé zatočení tak vzrušující a šance na velkou výhru mě udrží při každém hraní.

Automaticky přeloženo:
magicalpine66
před 2 týdny

Hrajete to pouze v tomto kasinu nebo někde jinde? Líbí se vám hry Pragmatic Play celkově? 😀

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Požádal jsem také o odstoupení od smlouvy a nic mi neřekli, jen čekat na příkaz ke zpracování.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ok, začala jsem si stěžovat .... Posílal jsem jim e-mail a na sesterském webu hotbet oba odmítli zavřít účty. Oba inzerovali nastavení limitů na požadavky zákazníků tato 2 kasina obě fungují na stejné strategii, kterou nenastaví limity nebo výplaty až po 5 pracovních dnech v naději, že své výhry odehrajete, rozhodl jsem se je podrobněji prozkoumat, než budu pokračovat ve své stížnosti .. čím více vyhrajete, tím déle trvá výplata Uložil jsem si každou konverzaci s oběma stránkami a zatajil před nimi veškerou korespondenci je to totožné se slovem všechny předem napsané nesmysly, až zjistím více, znovu otevřu svou stížnost, aby všichni viděli podvodnou stránku

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Požádal jsem také o odstoupení od smlouvy a nic mi neřekli, jen čekat na příkaz ke zpracování.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Zdravím vás, v tom případě si asi budete muset počkat. Jak dlouho celý tento proces trvá? Potřebovali jste to také ověřit nebo ne?

Dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ok, začala jsem si stěžovat .... Posílal jsem jim e-mail a na sesterském webu hotbet oba odmítli zavřít účty. Oba inzerovali nastavení limitů na požadavky zákazníků tato 2 kasina obě fungují na stejné strategii, kterou nenastaví limity nebo výplaty až po 5 pracovních dnech v naději, že své výhry odehrajete, rozhodl jsem se je podrobněji prozkoumat, než budu pokračovat ve své stížnosti .. čím více vyhrajete, tím déle trvá výplata Uložil jsem si každou konverzaci s oběma stránkami a zatajil před nimi veškerou korespondenci je to totožné se slovem všechny předem napsané nesmysly, až zjistím více, znovu otevřu svou stížnost, aby všichni viděli podvodnou stránku

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

No, jsem zvědavý, co řekne náš tým, až znovu otevřete stížnost.

Každopádně, proč ti nechtějí zrušit účet? Snaží se vás přesvědčit, abyste to nedělali, nebo se vás ptají na nějaké otázky ohledně procesu? Máte ještě nějaké peníze, na které čekáte? 🤔

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky