Ahoj
Jsem tu, abych se podělil o své zkušenosti s kasinem Rakoo. Zaregistroval jsem se a vložil 40 euro. Než jsem to udělal, četl jsem nějaké recenze. Byly to špatné recenze a také dobré. Tak jsem si řekl, že to risknu.
Z těchto 40 eur se mi podařilo vydělat 11 000 eur. Provedl jsem výběr 8000 eur, ale v malých částkách. , 1 k, 3 k a 4 k. Po několika hodinách dostávám žádost o ověření mého účtu. Udělal jsem to a byl jsem překvapen, že to šlo rychle a snadno.
O hodinu později byly všechny výběry zrušeny. V živém chatu mi vysvětlili, že maximální výběr je 4999 euro, což mi přišlo podezřelé, protože můžete vložit mnohem více. Takže moje první odpověď byla, že to nevím, ale proč zrušili další malé částky. Teď jsem měl pocit, že jsou to podvodníci, protože mi řekli, že mám vzít všechny výběry dohromady, což je divné.
pak jsem vydělal hotovost z částky 4999.
po několika hodinách opět zrušili. Snažím se s nimi mluvit v milostném chatu, ale oni mě ignorovali poté, co jsem jim to řekl. Myslím, že teď jsem v pozici, o které jsem věděl, že ty peníze nikdy nedostanu.
po několika dnech jsem si myslel, že pokud existuje možnost, že jsou legitimní, mohl bych jít pro velké peníze a pokusit se získat více peněz. Po nějaké době jsem se dostal na 18k
po několika dnech jsem zkontroloval své nevyřízené výběry a něco se změnilo. První výběr částky 1000 EUR byl zpět v procesu a částka 4999 byla zamítnuta. Teď jsem si byl jistý, že ty peníze nikdy nedostanu. Žádná odpověď na živý chat a žádná odpověď na e-mail.
po několika dnech jsem si koupil bonus, ale ve výši 500 eur a tuto funkci jsem neobdržel. lol.
Ale ano, toto kasino jsou opravdu podvodníci. Snadný vklad, ale velmi těžký výběr. Uvádějí důvod, jako by byl víkend, web selhal, hráč to udělal sám. Myslím, že jen prodlužují dobu, po kterou musí hráči čekat, až hráč všechno prohraje.
takže radím vyhnout se tomuto kasinu z několika důvodů. Hry jsou také někdy velmi zvláštní. Hraju hodně a občas sloty nefungují tak, jak by měly. Jako například 2 rozptyly dohromady, nízké rtp, vyhození bonusové funkce a při vrácení funkce je pryč a žádná hotovost nepřidaná.
naštěstí vkládám pouze 50 euro, ale myslím si, že tyto dobré recenze jsou na internetu falešné
Hello
i am here to share my experience with Rakoo casino. I have registered and deposited 40 euro . I have read some reviews before doing it. They were some bad reviews and also some good. So I thought I would take a chance.
i managed to make 11000 euro from this 40 euros. I made a withdrawal of 8000 euro but in small amounts. , 1 k, 3 k and 4 k. After a few hours I get a request to verify my account. I did this which I was surprised it went fast and easy.
Then a hour later every withdrawals was cancelled. In live chat they explained to me that the max cashout is 4999 euro which I found suspicious because you can deposit a lot more . So my first response was that I didn’t know that but why did they cancelled the other small amounts . Now I had the feeling that they are scammers because they told me the take all the withdrawals together which is weird.
then I made a cash out of the amount 4999.
after a few hours they cancelled again. I try to speak to them in love chat but they were ignoring me after I told them the issue. I think now I am at a position I knew I would never get this money.
after a few days I thought by my self, well if there is a possibility they are legit then I might well go for the big bucks and try to get more money. After some time I got to 18 k
after some days I checked my pending withdrawals and something was changed. The first withdrawal of the amount 1000 euro was back in pending and the 4999 was rejected. Now I was sure I wouldn’t never get the money. No live chat response and no email response.
after some days I bought a bonus but of 500 euro and didn’t received the feature. lol.
But yeah this casino are really scammers. Easy deposit but very hard withdrawal. They give reason like it’s weekend, site went down, the player did it self. I think they just expand the time players have to wait until the player has gambled everything away.
so I advice to avoid this casino for multiple reasons. Games are also very weird sometimes. I play a lot and sometimes the slots don’t work how they should. Like for example 2 scatters together, low rtp, thrown out of bonus feature and when returning feature is gone and no cash added.
fortunately I only deposit 50 euro but I think these good reviews are fake on the internet
Ahoj, četl jsem o vaší zkušenosti, která podle toho, co říkáte, není nejlepší.
Vidím, že jste nahráli poměrně solidní množství peněz a nyní čekáte na výběr, zatímco kasino vám stále dává různé odpovědi, proč vám je ještě neposlalo. Ověřeno tím, co říkáte, že jste, což je dobrá zpráva, ale důležité je, co bude dál. Chtěl bych se zeptat, co vám kasino řeklo minule, ale vidím, že vás ignorují, což není vůbec pozitivní znamení.
Určitě bych doporučil s penězi už nehrát a nechat to až do vyřešení celé situace. Na to, že jste vložili peníze poprvé, hráli jste s bonusem a pomocí něj se vám podařilo nahrát vysokou částku nebo bez bonusu? Pokud jde o čekající výběr, je stále v této fázi nebo se něco změnilo?
Také jsem si všiml, že se vám podařilo podat stížnost , takže se vám náš tým pokusí pomoci a doufám, že uspěje.
Pokud budete mít něco nového, určitě mi dejte vědět.
Hi, I have read about your experience which according to what you say is not the best.
I see that you have uploaded quite a solid amount of money and now you are waiting for the withdrawal, while the casino keeps giving you different answers as to why it hasn't sent it to you yet. Verified by what you say you are, which is good news, but the important thing is what happens next. I would like to ask what the casino has told you last time, but I see that they are ignoring you, which is not a positive indication at all.
I would definitely recommend not to play with the money anymore and leave it until the whole situation is resolved. As for the fact that you have deposited money for the first time, did you play with a bonus and with the help of it you managed to load a high amount or without a bonus ? As for the pending withdrawal, is it still at this stage or has something changed ?
I also noticed that you managed to file a complaint, so our team will try to help you and I hope they will succeed.
If you have something new, be sure to let me know.
Ahoj
ne, nevyužívám bonus, který nabízejí, protože je to o jeden důvod méně, aby jej použili jako záminku k tomu, aby si vzali mé peníze. Hrál jsem v mnoha kasinech, takže znám některé taktiky, které používají. Před vkladem jsem se jich dokonce zeptal na některé hry, které neukazují, že je to rtp. Live chat mi řekl, že je to důvěrné. Už bych to měl vědět lépe, protože to není tajemství. Alespoň by nemělo být, pokud nemáte co skrývat. Ale abych byl upřímný, nemyslím si, že by se to vyřešilo. Už nemám přístup ke svému účtu a live chat mě ignoruje, když poskytnu své údaje. Toto kasino je určitě podvod. Pokud po dni nemohu zrušit výběr, protože čeká na vyřízení. A pak o 2 dny později to zruší a dají to zpátky nahoru a můžu to zase zvrátit, že je to hnusné. Ale ano, radím každému, aby se tomuto kasinu určitě vyhnul
Hi
no I don’t use the bonus they offer since it’s one reason less for them to use it as a excuse to take my money. I played a lot of casinos so I know some of the tactics they uses. Before I deposit I even asked them about some of the games that doesn’t show it’s rtp. Live chat told me it’s confidental. Already then I should know better because it’s not a secret. At least it shouldn’t be unless you have something to hide. But yeah to be honest I dont dont think this would be resolved. I can’t access my account any more and live chat is ignoring me when I give my details. This casino is a scam for sure. If I can’t reverse my withdrawal after a day because it’s pending. And then 2 days later they cancel it and put it back on top and I can reverse it again that disgusting. But yeah I advise every one to avoid this casino for sure
Děkuji za další objasnění. Koukám, že vám kasino zablokovalo účet podle toho, co říkáte, a určitě by bylo vhodné to napsat i do stížnosti. Řekl bych, že kasino může provádět nějaké kontroly větších výher, ale předpokládal bych, že vám o tom něco řeknou. Samozřejmě, že pokud vás budou ignorovat, moc se toho nedozvíme.
A proto, jak jsem řekl, nejlepší bude s penězi nic nedělat a počkat, kam se tým vyvine. Doufám, že vše dopadne spravedlivě.
Thank you for further clarification. I see that the casino has blocked your account according to what you say, and it would certainly be appropriate to write that in the complaint as well. I would say that the casino may make some checks on bigger wins, but I would assume that they will tell you something about it. Of course, if they ignore you, we won't know much.
And that's why, as I said, the best thing to do is to do nothing with the money and wait and see where the team goes. I hope everything turns out fair.
Omlouvám se, ale myslím, že je to velmi jasné. Když kasino přestane reagovat, říká to hodně. Jsou to podvodníci, o tom není pochyb. Již jsem přijal svou ztrátu, a proto jsem podal tuto stížnost, protože problém nevyřeší. Co mohu udělat, je varovat lidi před těmito podvodníky.
Sorry but i think it’s very clear. When a casino stops from responding that says a a lot. They are scammers there is no doubt. I already accepted my loss and that’s why I made this complaint because they won’t resolve the issue. What I can do is to warn people of these scammers.
Nepředbíhejme. Dokud neuvidíte, že stížnost je uzavřena a kasino se nepokusilo nic vyřešit, neztrácejte naději. Ještě v únoru měli vyřešenou stížnost, kde hráč také čekal na své peníze, ale vzpomněl si, že musel často psát VIP manažerovi.
Každopádně by mě netěšilo, kdyby se mnou přestali komunikovat a nedělalo by mi to dobře. Pokud se však kasino nepokusí něco udělat a vyřešit to, bude to ovlivněno jeho indexem bezpečnosti.
Moc bych si přál, aby to skončilo dobře, ale nemůžu to zaručit. Takže budu sledovat, jak to odsud půjde.
Zkřížené prsty. 🤞
Let's not get ahead of ourselves. Until you see that the complaint is closed and the casino hasn't tried to resolve anything, don't give up hope. Back in February they had a complaint resolved where the player was also waiting for his money, but he recalled that he had to write to the VIP manager often.
Anyway, I wouldn't be happy if they stopped communicating with me and it wouldn't make me feel good. However, if the casino doesn't try to do something and resolve it, its safety index will be affected.
I would really like this to end well, but I can't guarantee it. So I'll be watching to see how it goes from here.
Fingers crossed. 🤞
Jo, možná máš pravdu. lol, prostě nechápu, proč by se kasino mělo chovat takhle. Mám na mysli z dlouhodobého hlediska kasino vždy vyhraje, zvláště když je rtp v kasinu Rakoo tak nízký. Ale ano, lidé jsou chamtiví a chtějí při hraní hazardních her využívat lidi, kteří se nedokážou sami ovládat. A to je opravdu můj největší problém s kasinem, jako je toto. Zrušte výběr, aby lidé pokračovali v hazardních hrách. Ale uvidíme, co z této stížnosti bude. Každopádně díky
Yeah maybe you are right. lol, I just can’t understand why a casino should be acting like this. I mean in the long run casino wil always win, especially when the rtp is as low at Rakoo casino. But yeah people are greedy and want to take advantage of people who can’t control them self when gambling. And that’s is really my biggest issue with casino like this. Cancel withdrawal so people keep gambling. But we will see what becomes of this complaint. Thanks anyways
Doufejme v to nejlepší, pokud to tak mohu říci.🤞
Let's hope for the best, if I may say so.🤞
V milostném chatu a e-mailu jsem stále ignorován. Zdá se, že je potvrzeno, že máme v rukou podvodné kasino. Není to vlastně překvapení, ale ano, je těžké to popřít. Takže kluci tady nehrají všichni . Vyhrajete hodně, budete podvedeni.
Kasino guru, stále tady budete doporučovat kasino Rakoo?
Well still being ignored in love chat and email. Seems like it’s confirmed we have a scammer casino on our hands. Not really a surprise but yeah it’s hard to deny. So guys everyone don’t play here . You win big, you get scammed.
Casino guru are you guys still gonna recommend Rakoo casino here?
No, toto kasino opravdu nedoporučujeme, protože jeho bezpečnostní index je ve skutečnosti podprůměrný, jak můžete vidět.🤔
Společnost Petronela čeká, až aktualizujete svou stížnost, takže tak prosím udělejte, kdykoli je to možné. Můžete k tomu použít tento odkaz.
Well, we do not really recommend this casino, as its safety index is actually below average, as you can see.🤔
Petronela is waiting for you to update your complaint as well, so please do so whenever possible. You can use this link to do so.
CASINO UKRADLO MÉ PENÍZE, KTERÉ JSEM VLOŽIL 300 USD
KDYŽ JSEM ŠEL VÝBĚR, ZRUŠILI VÝBĚR A ZABLOKOVALI MŮJ ÚČET V TOMTO KASINU NEHRAJTE
CASINO STOLE MY MONEY I DEPOSITED 300 USD
WHEN I WENT TO WITHDRAW THEY CANCELED THE WITHDRAWAL AND BLOCKED MY ACCOUNT DO NOT PLAY AT THIS CASINO
CASINO ROUBOU MEU DINHEIRO DEPOSITEI 300 USD
QUANDO FUI SACAR CANCELARAM O SAQUE E BLOQUEARAM A MINHA CONTA NAO JOGUEM NESSE CASINO
Vysvětlili důvod zablokování vašeho účtu? Bylo to snad kvůli nějakému vyšetřování, které museli udělat?🤷♀️
Pokud situace zůstává stejná a nemůžete se přihlásit ke svému účtu, dejte nám prosím vědět více podrobností o tomto problému, abychom vám mohli porozumět a pomoci.
Kdy přesně jste požádali o výběr a je váš účet v tomto kasinu plně ověřen?
Počkáme zde na vaši odpověď.
Did they explain the reason for blocking your account? Was it perhaps due to some investigating they needed to do?🤷♀️
If the situation remains the same, and you can not log into your account please let us know more details about this issue so we are able to understand and help.
When exactly did you request the withdrawal, and is your account fully verified at this casino?
We'll wait here for your reply.
Další oběť podvodníků, jaké překvapení.
Myslím, že kasinový guru by je měl z této stránky odstranit. Je špatné posílat lidi, kteří se sem připojí, aby je poslali podvodníkům
Another victim of scammers, what a surprise.
I think casino guru should remove them of this site. It’s a bad to send people that join here to send them to scammers
Řekl bych, že i kasino se snaží řešit problémy, když nastanou, takže hráč by měl určitě podat stížnost, abychom se mu pokusili pomoci a zjistili, co se stalo.
Nedáváme kasina z našich stránek, i když mají bezpečnostní index 1, protože to je hlavní důvod, proč jsou zde, abychom informovali hráče, že existují kasina, která nejsou dobrá, a abychom se ujistili, že nejsou. jít si tam hrát. Koneckonců, pokud je kasino špatné, myslíte si, že by někdo z nás chtěl, aby tam někdo šel utrácet své peníze? Je tu pro každého, aby viděl, že některé z nich nejsou dobré na hraní a některé stojí za vyzkoušení.
Pokud si hráči informace nevyhledávají dříve, je to velká chyba. 😕
I would say that the casino also tries to solve problems when they arise, so the player should definitely file a complaint so that we can try to help him and find out what happened.
We don't give casinos away from our site even if they have a safety index of 1, because that is the main reason why they are here, to inform players that there are casinos that are not good and to make sure they don't go there to play. After all, if a casino is bad do you think any of us would want anyone to go there to spend their money ? It's here for everyone to see that some of them are not good to play in and some of them are worth a try.
If players don't look for information before, it's a big mistake. 😕
Spravedlivé. I když je to potom dobrá věc, myslím, že pro kasino guru neexistuje žádné ospravedlnění, aby měl odkaz na jejich webovou stránku s podvodníky, ale ano, kdo jsem, jiný než člověk, který je podveden
Fair enough. Even tho thats a good thing to do then , I think there is no justification for casino guru to have a link to their scammer site, but yeah who am I, other then a person who is scammed
Bylo by mi líto každého jednoho hráče, který hrál ve špatném kasinu a nedostal nefér zaplaceno. Pravdou ale je, že se to může stát i v lepším kasinu a s odkazy to nemá moc společného. Jen jsou umístěny v každém kasinu a zdá se, že se to pro jednotlivé případy nemění. Je tedy potřeba přemýšlet, kam hráč dává své peníze a v některých případech nést odpovědnost.
Ne vždy je chyba hráče, když peníze nedostane, ale na to, že máme odkaz na stránkách a kasino patří k těm horším, tak tam nepůjdu.
Vidíte, co tím myslím. 🙂
I would feel sorry for every single player who played in a bad casino and didn't get paid unfairly. But the truth is that it can happen in a better casino and it has little to do with links. It's just that they are located at each casino and it doesn't seem to change for individual cases. It is therefore necessary to think where the player puts his money and in some cases to be responsible.
It's not always the player's fault if he doesn't get the money, but the fact that we have a link on the site and the casino is one of the worse ones, so I won't go there.
You see what I mean. 🙂
Určitě se také mohou stát Better Casinos. Jediný rozdíl je v tom, že se nevymlouvají. Pravidla jsou jasná a mohou uvést své důvody. Zatímco kasino Rakoo své hráče prostě ignoruje, vtipné věci, na které stále čekám na svůj bonus 500 euro, jsem nedostal.
a ne, Rakoo se nestará o své hráče. Když vyhrajete velké, budou se snažit zajistit, aby nemuseli platit. Ale jo, vidím hodnocení 7,5 z 10. To jsou falešné recenze
Well sure the Better Casinos might happen too. The only difference is that they don’t make excuses. The rules are plain and they can provide their reasons. Where as Rakoo casino just ignores its players, the funny things I am still waiting for my 500 euro bonus buy I didn’t received.
and no Rakoo doesn’t care about its players. When you win big they would make the efforts to make sure they don’t need to pay out. But yeah I see a rating of 7,5 out of 10. Those are fake reviews
Jak dlouho čekáte na nákup bonusu? Řeklo vám kasino také důvod, proč jste ho nedostali, nebo co se konkrétně stalo, když jste ho nedostali? Vidíte to někde v historii bonusů?
Pokud vám kasino nic nevysvětlilo a vůbec se vám nesnaží pomoci, můžete u nás podat stížnost.
Řekni mi, jak to je, a až zjistím víc, uvidíme, co se dá dělat.
When you are waiting for your bonus buy, how long ? Did the casino also tell you the reason why you didn't get it or what specifically happened when you didn't get it ? Do you see it somewhere in the bonus history ?
If the casino hasn't explained anything to you and doesn't try to help you at all, you can file a complaint with us.
Tell me how it is and when I find out more we will see what can be done.
Je to již před pár měsíci, nic mi neřekli, protože ignorují moji komunikaci, přes email nebo live chat. Už nemám přístup ke svému účtu a nevím, co se stalo. Právě jsem si koupil bonusovou funkci a hra mě vyhodila. Když jsem nic nevrátil, žádná funkce kromě nákupu byla pryč
It’s already couple mont ago, they didn’t tell me anything since they are ignoring my communication, through email or live chat. I don’t have access to my account anymore and I don’t know what happened. Just bought the bonus feature and the game threw me out. When I returned nothing , no feature but buy in was gone
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.