Zeptala bych se, proč jsi nepřišel dřív a nedal nám vědět, a my se ti pokusíme pomoci. Máte nějaké snímky obrazovky nebo důkazy, které by vám nyní pomohly? V takových případech bych Vám doporučoval podat reklamaci u nás, ale jelikož už je to pár měsíců a nevíte jak je na tom Váš účet, tak nevím jak by to dopadlo. Jsou to vaše peníze, o které jste přišli, a pokud nemáte žádný rozumný důvod, pak mi to nepřipadá fér.
Tak mi prosím dej vědět, kde jsi.
I'd ask why you didn't come in sooner and let us know, and we'd try to help you. Do you have any screenshots or evidence that would help you now ? In cases like this I would recommend you to file a complaint with us but since it's been a few months and you don't know how your account is doing I don't know how it would turn out. It's your money you lost and if you haven't got any reasonable reason, then it doesn't seem fair to me.
So let me know where you stand please.