FórumKasinaRakoo Casino - všeobecná diskuze

Rakoo Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 7 měsíci od bawermandiana21
|
2333 zobrazení 48 odpovědí |
|
1 2 3
Přidat příspěvek
Mag7
před 6 měsíci

Máš pravdu; přesnost informací je klíčová pro informovaná rozhodnutí. Je užitečné napravit nedorozumění, aniž byste byli neslušní.

Automaticky přeloženo:
Mag7
před 6 měsíci

Je rozhodně podezřelé, když většina recenzí pochází z nově vytvořených účtů pouze za účelem poskytnutí pozitivní zpětné vazby. Mohl by to být pokus zvýšit reputaci kasina. Doporučuji postupovat opatrně a před jakýmkoli rozhodnutím provést další průzkum.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj. Myslím, že je trochu zvláštní, že toto kasino má spoustu nejlepších možných recenzí od lidí, kteří na této stránce neudělali nic jiného než tuto recenzi. 10/12 recenzí pochází od někoho takového. Mně to připadá trochu falešné, abych byl upřímný.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj, takové věci kontrolujeme a vždy, když se ukáže, že uživatelské recenze jsou falešné, tak s nimi zacházíme. Někdy to chvíli trvá, než se objeví vzorec nebo něco relevantního, abychom se mohli rozhodnout. Na to jsme však opatrní a snažíme se, aby byly vždy akceptovány pouze uživatelské recenze, které jsou nezaujaté.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Jaký má smysl uvádět nepravdivé informace? A proč se lidé vyjadřují ke kasinu, o kterém jasně vidíte, že o něm ani nevíte žádné skutečné podrobnosti? Lidé, kteří dávají pozitivní komentáře, a pak se zdá, že ani neznají podmínky, které kasino má. Zdá se mi to opravdu legitimní.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Určitě není příjemné chodit do takových situací, kdy by se šířily nepravdivé informace. Myslím si však, že i přes to, co zde hráči píší, si každý může udělat nějaký přehled o kasinu. Je také fajn se občas podívat na stížnosti hráčů, protože to může být dobrý zdroj informací.

Mimochodem, máte nějaké zkušenosti s tímto kasinem? Viděl jsem, že jste psal o sázení a bonusech, takže to vypadá, že jste si zde už někdy dělali průzkum nebo jste zde hráli.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Je rozhodně podezřelé, když většina recenzí pochází z nově vytvořených účtů pouze za účelem poskytnutí pozitivní zpětné vazby. Mohl by to být pokus zvýšit reputaci kasina. Doporučuji postupovat opatrně a před jakýmkoli rozhodnutím provést další průzkum.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Správně a souhlasím s tím, že je vždy dobré udělat si průzkum. Pokud chtějí hráči zlepšit reputaci kasina, vždy to zjistíme a recenze budou odstraněny, protože se snažíme, aby byly vždy upřímné.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Naprosto souhlasím. Dodržování integrity recenzí je zásadní pro udržení důvěry a důvěryhodnosti.

Automaticky přeloženo:
JasmineSmith
před 6 měsíci

Souhlasím. Přemýšleli jste někdy o uživatelské recenzi kasin, která rádi hrajete? Vím, že jsme spolu mluvili dříve a zmínil jste některá ze svých nejlepších kasin. Myslíte, že by to mohlo být užitečné i pro ostatní hráče?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Rozhodně, zvážil jsem to. Sdílení uživatelských recenzí mých oblíbených kasin by určitě mohlo pomoci ostatním. Děkujeme za návrh!

Automaticky přeloženo:
KevinStone
před 6 měsíci

Určitě je dobrý

Automaticky přeloženo:
Coletteblv
před 6 měsíci

Nějaký konkrétní aspekt, o kterém byste se s námi chtěli podělit více? Neváhejte! 😉

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Požádal jsem o dva výběry z kasina. Oba přes krypto, oba na stejnou adresu. První výběr dorazil bez problémů po pár minutách.

Druhá výplata nebyla připsána do mé kryptopeněženky již 10 hodin. Normálně se něco takového udělá během pár minut.


Opravdu doufám, že mi zde Casino pomůže.

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před týdnem

Dobrý den, jak se celý případ vyvíjí, váš problém stále přetrvává nebo máte již druhý odběr? Řeklo kasino, v čem je problém?

Dejte mi vědět, ať víme, v jaké jste situaci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Dostal jsem peníze. Skvělá podpora od kasina, vysoce doporučeno!

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před týdnem

Opravdu skvělá zpráva, děkuji. Jak dlouho jste museli čekat na konci?🤔

Pokud chcete napsat recenzi na toto kasino, použijte prosím tento odkaz .

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

Musel jsem čekat asi 12 hodin. Stále mám otevřený dotaz na kasino, po kterém mohu s radostí napsat recenzi.

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před týdnem

Neváhejte nám napsat recenzi a dejte vědět, jak to dopadlo. Doufám v to nejlepší. Zkřížené prsty. 😊☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Doposud jsem byl ignorován... jak živým chatem, tak mým VIP manažerem. Je to škoda, věci v kasinu začaly tak dobře.

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před týdnem

Na VIP nic moc... 🤔

No, kryptoplatby jsou tak snadno splnitelné, takže podle zdravého rozumu je „nejlepší" místo pro zpoždění zjevně v rukou kasina. Když k tomu ale dojde, snažil bych se hráče informovat, minimalizace stresu nebo prostoru pro spekulace je klíčem k úspěchu.

Doufám, že se brzy dočkáte alespoň slušné aktualizace.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Již jsem obdržel svou výplatu.

V současné době žádám o vrácení vkladů, protože jsem si nastavil vkladový limit, který byl předčasně smazán mým VIP manažerem a v důsledku toho jsem mohl vkládat a utrpěl jsem ztrátu.


VIP manažer potvrdil, že peníze obdržím do týdne. Ale teď nedostávám žádné odpovědi, ani e-mailem, WhatsApp, ani live chatem

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před týdnem

Pokud obdržíte náhradu, informujte nás prosím. Zde počkáme na výsledek, a pokud budete potřebovat naši pomoc, neváhejte nás kontaktovat.

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky