FórumKasinaPulp Casino - všeobecná diskuze

Pulp Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od Mattyc
|
14407 zobrazení 62 odpovědí |
|
12 3 4
Přidat příspěvek
před 2 roky

Nyní říkají, že mi vrací zálohu 700, se kterou jsem začal. Vůbec neodpovídají na mé zprávy, které žádám o důkazy o „multi účetnictví"

Doporučil bych všem, aby se drželi dál od tohoto největšího podvodu, jaký jsem kdy viděl. Mohl byste mi dát kontakt na někoho z vašeho týmu, abych dostal odpovědi rychleji.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

To je docela zajímavé. Nikdy jsem neslyšel o kasinu, které by na jedné straně tvrdilo, že hráč má více účtů, ale na druhou stranu by bylo ochotné vrátit vklady. To zní divně, abych byl upřímný.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Stále čekám na odpověď 1 den na odpověď

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Ano, velmi zvláštní, zaplatili také 700 zpět, které dorazily včera. Stále nemají žádné důkazy o vícenásobném účetnictví, což je také docela nepříjemné. Měl jsem 5700 čekajících na výběr.

Automaticky přeloženo:
Anon12
před 2 roky

Ahoj,

je to pravděpodobně proto, že jsme dali Pulp Casinu nějaký čas, aby se připojilo ke stížnosti, a zbývá jim na to téměř 6 hodin.

Možná jsme již obdrželi nějaké informace, které je třeba zkontrolovat.

Uvidíme brzy.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Včera jsem s nimi mluvil a řekli, že budou pochybovat, že si tam informace znovu zkontrolují, ale to nic neznamená, vždy vám pošleme e-mail později atd. a nikdy nic nedostaneme. Doufám, že se můžete zapojit a vyřešit to

Automaticky přeloženo:
Anon12
před 2 roky

Je pozitivní, že posledních několik stížností na případné opožděné platby bylo uzavřeno jako vyřešené.

Chvíli bych počkal, pokud budou spolupracovat, je velká šance, že bychom mohli pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Zavřeli můj účet. Nemám žádnou naději, že to vyřeší, pokud se do toho nezapojí někdo jiný, aby pomohl

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Právě jsem s nimi znovu mluvil a nemohou mi poskytnout žádné důkazy o vícenásobném účetnictví. Vrátili mi 700 a jak někdo řekl, je to divné. Takže mi ještě dluží 5000

Automaticky přeloženo:
Anon12
před 2 roky

Takže i když vás v tuto chvíli obvinili z něčeho teoretického, protože nemohou poskytnout žádný důkaz, stále je řešením vrátit vám váš vklad místo výplaty výher...

Buďte si jisti, že jsme určitě požadovali také nějaké stopy nebo důkazy.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

tak jak odtud půjdeme dál? Musí tu být řešení, jak to vyřešit

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Měl bych být schopen získat své výhry zpět, pokud jsem neudělal nic špatného

Automaticky přeloženo:
Anon12
před 2 roky

Myslím, že pro náš tým pro stížnosti bude velmi obtížné hovořit s kasinem s ohledem na jejich špatnou pověst. Jak jsem řekl, je opravdu zvláštní, že vrátili vklady, pokud se domnívají, že máte více účtů a máte o tom důkazy. V takovém případě by neměli důvod zálohy vracet.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dá se pak něco dělat

Automaticky přeloženo:
Anon12
před 2 roky

Ahoj,

Řekl bych, že by bylo nejlepší počkat na odpověď kasina. Rozhodně se musíme naučit jejich úhel pohledu a co je důležitější, jejich důkazy.

V tuto chvíli musíme počkat, obávám se.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

kontaktovali jste je kvůli této informaci? Teď od nich nic nedostávám

Automaticky přeloženo:
Anon12
před 2 roky

Ahoj,

Věřím, že máme nebo jdeme. Je to standardní postup, zvláště pokud kasino obviňuje hráče z vytvoření více účtů.

Zdá se, že s kasinem Pulp je to časově náročné 🙁.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Díky za tvrdou práci, vážím si toho, těším se, co budou dělat

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, na ověření účtu čekám 4 dny. Poslal jsem e-mailem Pulp Casino pronásledující ověření a do dnešního dne jsem nedostal žádnou odpověď.

Vyhrál jsem téměř 2 000 £ a po přečtení těchto recenzí nevěřím, že z toho uvidím ani cent! NEPŘIBLIŽOVAT SE!!!!

Automaticky přeloženo:
natklass70
před 2 roky

Ahoj,

Řekl bych, že 4 dny nejsou v tomto případě tolik. Upřímně řečeno, máte pravdu, že Pulp Casino zatím není docela dobrá volba.

A co live chat? Umím si představit, že to také není velká pomoc, mám pravdu?

Vždy můžete podat stížnost , aby ostatní viděli, jak to tam funguje, alespoň pokud bychom nebyli schopni pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Díky za tvrdou práci, vážím si toho, těším se, co budou dělat

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vidím, že čekáme na reakci kasina.

No, doufejme, že se něco naučíme.

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu