FórumKasinaPulp Casino - všeobecná diskuze

Pulp Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od Mattyc
|
15953 zobrazení 62 odpovědí |
|
12 3 4
Daniel
před 2 roky

Ano, velmi zvláštní, zaplatili také 700 zpět, které dorazily včera. Stále nemají žádné důkazy o vícenásobném účetnictví, což je také docela nepříjemné. Měl jsem 5700 čekajících na výběr.

Automaticky přeloženo:
Anon12
před 2 roky

Ahoj,

je to pravděpodobně proto, že jsme dali Pulp Casinu nějaký čas, aby se připojilo ke stížnosti, a zbývá jim na to téměř 6 hodin.

Možná jsme již obdrželi nějaké informace, které je třeba zkontrolovat.

Uvidíme brzy.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Včera jsem s nimi mluvil a řekli, že budou pochybovat, že si tam informace znovu zkontrolují, ale to nic neznamená, vždy vám pošleme e-mail později atd. a nikdy nic nedostaneme. Doufám, že se můžete zapojit a vyřešit to

Automaticky přeloženo:
Anon12
před 2 roky

Je pozitivní, že posledních několik stížností na případné opožděné platby bylo uzavřeno jako vyřešené.

Chvíli bych počkal, pokud budou spolupracovat, je velká šance, že bychom mohli pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Zavřeli můj účet. Nemám žádnou naději, že to vyřeší, pokud se do toho nezapojí někdo jiný, aby pomohl

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Právě jsem s nimi znovu mluvil a nemohou mi poskytnout žádné důkazy o vícenásobném účetnictví. Vrátili mi 700 a jak někdo řekl, je to divné. Takže mi ještě dluží 5000

Automaticky přeloženo:
Anon12
před 2 roky

Takže i když vás v tuto chvíli obvinili z něčeho teoretického, protože nemohou poskytnout žádný důkaz, stále je řešením vrátit vám váš vklad místo výplaty výher...

Buďte si jisti, že jsme určitě požadovali také nějaké stopy nebo důkazy.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

tak jak odtud půjdeme dál? Musí tu být řešení, jak to vyřešit

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Měl bych být schopen získat své výhry zpět, pokud jsem neudělal nic špatného

Automaticky přeloženo:
Anon12
před 2 roky

Myslím, že pro náš tým pro stížnosti bude velmi obtížné hovořit s kasinem s ohledem na jejich špatnou pověst. Jak jsem řekl, je opravdu zvláštní, že vrátili vklady, pokud se domnívají, že máte více účtů a máte o tom důkazy. V takovém případě by neměli důvod zálohy vracet.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dá se pak něco dělat

Automaticky přeloženo:
Anon12
před 2 roky

Ahoj,

Řekl bych, že by bylo nejlepší počkat na odpověď kasina. Rozhodně se musíme naučit jejich úhel pohledu a co je důležitější, jejich důkazy.

V tuto chvíli musíme počkat, obávám se.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

kontaktovali jste je kvůli této informaci? Teď od nich nic nedostávám

Automaticky přeloženo:
Anon12
před 2 roky

Ahoj,

Věřím, že máme nebo jdeme. Je to standardní postup, zvláště pokud kasino obviňuje hráče z vytvoření více účtů.

Zdá se, že s kasinem Pulp je to časově náročné 🙁.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Díky za tvrdou práci, vážím si toho, těším se, co budou dělat

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, na ověření účtu čekám 4 dny. Poslal jsem e-mailem Pulp Casino pronásledující ověření a do dnešního dne jsem nedostal žádnou odpověď.

Vyhrál jsem téměř 2 000 £ a po přečtení těchto recenzí nevěřím, že z toho uvidím ani cent! NEPŘIBLIŽOVAT SE!!!!

Automaticky přeloženo:
natklass70
před 2 roky

Ahoj,

Řekl bych, že 4 dny nejsou v tomto případě tolik. Upřímně řečeno, máte pravdu, že Pulp Casino zatím není docela dobrá volba.

A co live chat? Umím si představit, že to také není velká pomoc, mám pravdu?

Vždy můžete podat stížnost , aby ostatní viděli, jak to tam funguje, alespoň pokud bychom nebyli schopni pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Díky za tvrdou práci, vážím si toho, těším se, co budou dělat

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vidím, že čekáme na reakci kasina.

No, doufejme, že se něco naučíme.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Díky za vaši odpověď. Počkám ještě pár dní, abych zjistil, jestli se nechám ověřit – myslím, že budu muset spolknout ztrátu (2 500 liber)….

Pošlu reklamaci a uvidím, jestli dostanu své vložené peníze zpět?


Automaticky přeloženo:
natklass70
před 2 roky

Dobrý den, vůbec žádný problém.

řekněme počkejte do pondělí, dohodneme se na tom?

Pokud kasino odpoví na další probíhající stížnost , pravděpodobně by mělo smysl podat stížnost vaši, pokud ne - obávám se, že by to pro vás také nevypadalo moc dobře...


Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky