Provedl jsem výběr před 18 dny, kasino pulp stále čeká. Dostávám 3 dny, kdy budu mít své peníze, a nikdy jsem je nedostal, aby mi bylo sděleno, že byly zpracovány a pak to znovu čeká. vtip všechno, co dělají, jde na něco jiného, s kým musíte čekat na odpověď a nikdy ji nedostanete. Nepoužívejte toto kasino!
I made my withdrawal 18 days ago with pulp casino still waiting.Getting told 3 days when I would have my money and never got them to then be told it has been processed and then it pending again.Awful service and awful customer service the live chats a joke everything they do goes to something else who you have to wait on an answer with and you never get one. Don’t use this casino !
Ahoj,
máte nějakou představu, jestli by se někdo z vaší domácnosti mohl zaregistrovat v tomto kasinu?
Protože nejčastějším důvodem obvinění z více účtů se zdá být stejná IP + stejná domácnost.
Hello,
do you have any idea if anybody from your household could register in this casino?
Because the most common reason for the multi-account accusation seems to be the same IP + same household.
V domě by nehrál vůbec nikdo, bydlím sám, takže je to nemožné, taky bych ničemu nevěřil. Pulp casino musí říct. Množství výmluv, které použili, je směšné
Nobody at all would be gambling in the house hold as I live on my own so it’s impossible also I wouldn’t believe anything. Pulp casino have to say. The number of excuses they have used is ridiculous
Chápu.
Potom musíme počkat na kasino, protože stížnostní tým jim dal týden, aby nám poskytli důkaz.
I see.
Then we have to wait for the casino since the complaint team gave them a week to provide us with proof.
Nyní říkají, že mi vrací zálohu 700, se kterou jsem začal. Vůbec neodpovídají na mé zprávy, které žádám o důkazy o „multi účetnictví"
Doporučil bych všem, aby se drželi dál od tohoto největšího podvodu, jaký jsem kdy viděl. Mohl byste mi dát kontakt na někoho z vašeho týmu, abych dostal odpovědi rychleji.
They’re now saying they’re giving me a refund of 700 deposit that I started with. They won’t reply at all to my messages I’ve ask for evidence of the "multi accounting "
I would advise everyone to keep away from these,biggest scam I have ever seen.Could you put me in touch with one of Your team to get the replies quicker.
Ahoj,
Předejte prosím tyto informace přímo do vlákna stížnosti. Mezitím budu informovat kolegu.
Hello,
Please forward this information to the complaint thread directly. I will inform my colleague in the meantime.
Časovač neovlivňuje možnost vložit do stížnosti novou informaci.
Použijte prosím tento odkaz: https://casino.guru/pulp-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4
Pokud to vůbec nefunguje, odhlaste se a znovu se přihlaste.
Pak zkuste tuto aktualizaci přidat ke své stížnosti ještě jednou. Dejte mi prosím vědět, jestli to pomohlo.
The timer does not affect the ability to post a piece of new information to the complaint.
Please use this link: https://casino.guru/pulp-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4
If it does not work at all, please log off and then log on again.
Then try to put this update to your complaint once more. Let me know if it helped, please.
Dobrý.
Už jsem informoval tým stížností. Nyní by to nemělo zabrat mnoho času.
Děkuji.
Good.
I notified the complaint team already. It should not take much time now.
Thank you.
Rádi pomohou. 🙂
Doufám, že to bude všechno dobře fungovat. Kdybyste něco potřebovali, napište to sem 😀.
Happy to help. 🙂
Hope it will all work well. If you need anything, just write it down here 😀.
Je nám líto, ale tým stížností má na odpověď ještě více než 6 dní. Neřekl jsem, že váš případ vyřešíme okamžitě. Informoval jsem tým o vaší aktualizaci a problému s přístupem k vaší stížnosti.
Buďte prosím trpěliví, ve stejné situaci jsou stovky hráčů, nemůžeme vám všem pomoci zároveň.
Doufám, že chápete.
I'm sorry but the complaint team still has more than 6 days to respond. I did not say we will solve your case instantly. I notified the team about your update and the problem with accessing your complaint.
Please be patient, there are hundreds of players in the same situation, we can't help all of you at the same time.
I hope you understand.
Nyní říkají, že mi vrací zálohu 700, se kterou jsem začal. Vůbec neodpovídají na mé zprávy, které žádám o důkazy o „multi účetnictví"
Doporučil bych všem, aby se drželi dál od tohoto největšího podvodu, jaký jsem kdy viděl. Mohl byste mi dát kontakt na někoho z vašeho týmu, abych dostal odpovědi rychleji.
They’re now saying they’re giving me a refund of 700 deposit that I started with. They won’t reply at all to my messages I’ve ask for evidence of the "multi accounting "
I would advise everyone to keep away from these,biggest scam I have ever seen.Could you put me in touch with one of Your team to get the replies quicker.
To je docela zajímavé. Nikdy jsem neslyšel o kasinu, které by na jedné straně tvrdilo, že hráč má více účtů, ale na druhou stranu by bylo ochotné vrátit vklady. To zní divně, abych byl upřímný.
That's quite interesting. I've never heard about a casino who would claim on one side that a player has multiple accounts, but on the other hand, they'd be willing to refund the deposits. That sounds strange to be honest.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.