FórumKasinaPulp Casino - všeobecná diskuze

Pulp Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od Mattyc
|
15453 zobrazení 62 odpovědí |
|
1 2 34
Přidat příspěvek
před 2 roky

Člověče.. Když to čtu. Doufám, že jste dostali své věci. Přejeme hodně štěstí!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Provedl jsem výběr před 18 dny, kasino pulp stále čeká. Dostávám 3 dny, kdy budu mít své peníze, a nikdy jsem je nedostal, aby mi bylo sděleno, že byly zpracovány a pak to znovu čeká. vtip všechno, co dělají, jde na něco jiného, s kým musíte čekat na odpověď a nikdy ji nedostanete. Nepoužívejte toto kasino!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

No, uvidíme, jestli a jak budou reagovat na vaši stížnost.

Mimochodem, zkontrolovali jste naše varování? 🙁

file


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Můj účet byl nyní zřejmě zablokován pro vícenásobné účetnictví. Dluží mi výběr ve výši 5 700 s tím, že to nyní čeká 19. den

Automaticky přeloženo:
Anon12
před 2 roky

Ahoj,

máte nějakou představu, jestli by se někdo z vaší domácnosti mohl zaregistrovat v tomto kasinu?

Protože nejčastějším důvodem obvinění z více účtů se zdá být stejná IP + stejná domácnost.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

V domě by nehrál vůbec nikdo, bydlím sám, takže je to nemožné, taky bych ničemu nevěřil. Pulp casino musí říct. Množství výmluv, které použili, je směšné

Automaticky přeloženo:
Anon12
před 2 roky

Chápu.

Potom musíme počkat na kasino, protože stížnostní tým jim dal týden, aby nám poskytli důkaz.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nyní říkají, že mi vrací zálohu 700, se kterou jsem začal. Vůbec neodpovídají na mé zprávy, které žádám o důkazy o „multi účetnictví"

Doporučil bych všem, aby se drželi dál od tohoto největšího podvodu, jaký jsem kdy viděl. Mohl byste mi dát kontakt na někoho z vašeho týmu, abych dostal odpovědi rychleji.

Automaticky přeloženo:
Anon12
před 2 roky

Ahoj,

Předejte prosím tyto informace přímo do vlákna stížnosti. Mezitím budu informovat kolegu.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj

Zkoušel jsem to a nedá mi to, mohl byste to předat svému týmu a přimět je, aby mě vůbec kontaktovali

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

na mou stížnost stále čekám na odpověď od vás

Automaticky přeloženo:
Anon12
před 2 roky

Časovač neovlivňuje možnost vložit do stížnosti novou informaci.

Použijte prosím tento odkaz: https://casino.guru/pulp-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4

Pokud to vůbec nefunguje, odhlaste se a znovu se přihlaste.

Pak zkuste tuto aktualizaci přidat ke své stížnosti ještě jednou. Dejte mi prosím vědět, jestli to pomohlo.


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Seřazeno díky

Mohl bys do toho dostat člena svého týmu, prosím, abychom to mohli rozjet

dík

Automaticky přeloženo:
Anon12
před 2 roky

Dobrý.

Už jsem informoval tým stížností. Nyní by to nemělo zabrat mnoho času.

Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Díky kámo

bezva zákaznický servis od vás 👍

Automaticky přeloženo:
Anon12
před 2 roky

Rádi pomohou. 🙂

Doufám, že to bude všechno dobře fungovat. Kdybyste něco potřebovali, napište to sem 😀.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Stále bez odpovědi

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Stále čekám, radko, chci to dát do pořádku a dostat peníze, které dluží, mám dost důkazů, abych dokázal, že jsem nic neudělal

Automaticky přeloženo:
Anon12
před 2 roky

Je nám líto, ale tým stížností má na odpověď ještě více než 6 dní. Neřekl jsem, že váš případ vyřešíme okamžitě. Informoval jsem tým o vaší aktualizaci a problému s přístupem k vaší stížnosti.

Buďte prosím trpěliví, ve stejné situaci jsou stovky hráčů, nemůžeme vám všem pomoci zároveň.

Doufám, že chápete.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nyní říkají, že mi vrací zálohu 700, se kterou jsem začal. Vůbec neodpovídají na mé zprávy, které žádám o důkazy o „multi účetnictví"

Doporučil bych všem, aby se drželi dál od tohoto největšího podvodu, jaký jsem kdy viděl. Mohl byste mi dát kontakt na někoho z vašeho týmu, abych dostal odpovědi rychleji.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

To je docela zajímavé. Nikdy jsem neslyšel o kasinu, které by na jedné straně tvrdilo, že hráč má více účtů, ale na druhou stranu by bylo ochotné vrátit vklady. To zní divně, abych byl upřímný.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Stále čekám na odpověď 1 den na odpověď

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky