DomůFórumKasinaProvedení Pokerstars. Platba zjevně není dobrovolná

Provedení Pokerstars. Platba zjevně není dobrovolná (strana 138)

646 779 zobrazení 2 752 odpovědí |
před 4 roky
|
1...137 138
Přidat příspěvek
před měsícem
deczgb

Mám právně závazný rozsudek proti poskytovateli. Všechno jsem si financoval sám. Teď už můj právník nereaguje.

Co mám teď dělat? Má někdo nějakou radu?

sg

hráč37

Automaticky přeloženo:
Bill55
před měsícem
deczgb

Jste na tom stejně jako já. Všichni tři právníci z Pokers..., jejichž dva generální ředitelé tam stáli s velmi skleslými výrazy, byli zapojeni. Pověřil jsem svého právníka (na základě velmi důkladného průzkumu s různými zdroji), aby vyjednal vyrovnání platné 7 dní, s doložkou o mlčenlivosti a několika velmi dobrými nabídkami (nejhloupější věc, kterou by PS mohl udělat, by bylo odmítnout). Můj právník mi řekl: „Nevedeme jen jeden případ proti těmto generálním ředitelům, ale několik. Je to všude stejná situace. Oslabujeme si vlastní pozici, pokud někdy dojde k nějakým seriózním jednáním o vyrovnání, pokud teď – zničehonic – nabídneme ústupky." Začínám mít pocit, že můj právník pracuje proti mně a zajímá ho jen provize z celkové částky. Jsem připraven vyrovnat vše s 85 procenty z celkové částky a nechci, aby kterýkoli z generálních ředitelů, zejména jeden z nich bydlí v Řecku, riskoval, že se objeví soudní exekutor nebo jim budou zmrazeny účty, protože opravdu mají co ztratit a PS se k tomu nikdy nedostane. Je možné to nechat být, protože v sázce je mnohem víc... takže si myslím, že by se to všechno dalo vyřešit, kdyby se k tomu právníci věnovali ve správný okamžik. Rád vám pošlu více informací e-mailem. Možná by dva dokumenty mohly pomoci dosáhnout něčeho, aby se to skončilo...

Automaticky přeloženo:
Hexe2811
před měsícem
deczgb

Problém je, že právníci na tom vydělávají obrovské sumy peněz…

Nakonec dojde k všeobecnému vyrovnání, myslím, že na 65–70 %, a penzijní fondy si pak budou muset peníze poměrně rozdělit.