FórumKasinaproblémy sázkařů Odstoupit

problémy sázkařů Odstoupit (strana 9)

před 4 roky od Vispen
|
45725 zobrazení 174 odpovědí |
|
1...8 9
Přidat příspěvek
Vispen
před 2 roky

Ahoj , mám problém s výběrem v Betmaster , můžete mi pomoci ?

Automaticky přeloženo:
francesmanutd
před 2 roky

Ahoj,

co se stalo? Dejte nám vědět, ať se vám všichni pokusíme pomoci. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Zkoušel jsem vybrat peníze ze svého účtu betmaster přes netbanking. Za posledních 20 dní mi odpověděli, že netbanking není k dispozici pro výběry a brzy bude k dispozici. Ale od 20 dnů stále problém není vyřešen. A v chatu nejsou uváděny žádné kontaktní údaje oprávněné osoby sázkaře ani poskytovatele jejich plateb. Mluví se, jako by za to nemohli.

Automaticky přeloženo:
dharmikakoya
před 2 roky

Ahoj,

upřímně řečeno, kasino za tuto situaci s největší pravděpodobností nemůže. Jejich poskytovatel plateb může čelit některým místním problémům. Pokusil bych se vymyslet jinou možnost platby, kterou máte k dispozici. Ptali jste se v kasinu, zajímalo by mě?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Toto číslo je tam 2 měsíce. Vždy odpoví, že problém bude brzy vyřešen. A také neuvádějí žádné kontaktní číslo poskytovatele plateb, takže se jich můžeme přímo zeptat, jak dlouho bude trvat fm řešení tohoto problému

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

A pokud poskytovatel plateb má problém s výběrem, tak proč nemají problém s vkladem. Vklad je jimi úspěšně přijat

Automaticky přeloženo:
dharmikakoya
před 2 roky

Požádali jste je o jinou možnost platby, kterou máte k dispozici?

To je v tuto chvíli nejdůležitější, mohu-li říci.

Zkontroloval jsem uživatelské recenze a zdá se, že ostatní hráči řekli totéž.

Navrhuji, že pokud vám kasino nemůže nabídnout řešení, měli byste podat stížnost. Alespoň budeme vědět, zda je skutečně nějaký problém s poskytovatelem plateb.

Použijte prosím tento odkaz: https://casino.guru/complaints/create

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Toto kasino je nejhorší, co jsem kdy hrál. Koupil jsem si bonusy z automatů (sweet Bonanza, sugar rush atd.). Bilance se snížila, ale výhry se na bilanci neprojevily. Pokud chcete vybrat peníze, je to velmi obtížné. Zatím se mi nepodařilo vybrat žádné peníze. Podpora neodpovídá na vaši aktuální otázku. Věřím, že toto kasino je podvod

Automaticky přeloženo:
Traianos1985
před 2 roky

Ahoj Traianos1985,

prosím poznamenejte si moji odpověď zde .

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, také jsem narazil na stejný problém, vždy jsem vkládal kartou Mastercard, hraji hlavně sportovní sázky, nyní jsem vyhrál kolem 10500€ a chtěl bych je vybrat, jejich limit na výběr karty je 500€, ale při prvním výběru provedeno, po 3 dnech mi výběr odmítli a peníze se vrátily na herní účet, prosím o pomoc. Jsem pravidelně registrován a ověřen na betmaster.

Automaticky přeloženo:
andrealiguori991
před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Online kasino je velmi atraktivní díky promo akcím, které nabízí, ale pokaždé, když si chci vybrat výhry, jsou vráceny na můj účet po 24 hodinách.

Musím kontaktovat podporu, aby mi mohli dát řešení a po mnoha pokusech konečně zprovoznili můj výběr na můj bankovní účet.

Otázka zní: je tato situace normální nebo už musím tomuto kasinu nedůvěřovat.

Moje sázky jsou silné, týdně atakoval 20 až 30 tisíc mexických pesos.

Automaticky přeloženo:
urielivangapor
před rokem

Ahoj,

Řekl bych, že je normální, že hráč potřebuje čas od času konzultovat problémy s kasinem. Bylo by skvělé, kdyby vám byl operátor chatu stále k dispozici, ale někdy to chvíli trvá. Jde především o to, zda byl problém úspěšně vyřešen a hráč se cítí spokojen.

Měli jste 🙂?


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré odpoledne,


Přibližně od 22. února mám potíže s výběrem na Betmaster. Nejprve mi řekli, že je to poskytovatel plateb, pak mi řekli, že musím projít ověřovacím procesem, který už akceptovali, ale když jsem chtěl odstoupit, výběr odmítli. Teď mi jen říká, abych počkal, abych byl trpělivý, že jeho specializované oddělení se případem zabývá, ale je to velmi frustrující, protože uplynul téměř měsíc a řešení neexistuje. Řekněte mi někdo prosím, co mám dělat, jsem zoufalý

Automaticky přeloženo:
astrid11silva
před rokem

Nazdárek!

Je dobře, že jste sem přišli, věřím, že kasino by mělo být schopno dokončit platbu nebo alespoň vysvětlit problém do měsíce. Řekl bych, že kvůli tomu byste měli podat stížnost – stačí kliknout na tento odkaz .

Tento průvodce se vám může také hodit – vysvětluje, co byste měli po cestě očekávat.

Automaticky přeloženo:
1...8 9
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky