před 2 roky
Ahoj , mám problém s výběrem v Betmaster , můžete mi pomoci ?
Hi , I have a problem with withdrawal in Betmaster , can you help me ?
0
Ahoj , mám problém s výběrem v Betmaster , můžete mi pomoci ?
Hi , I have a problem with withdrawal in Betmaster , can you help me ?
Ahoj,
co se stalo? Dejte nám vědět, ať se vám všichni pokusíme pomoci. 🙂
Hello,
what has happened? Let us know so we can all try to help you out. 🙂
Zkoušel jsem vybrat peníze ze svého účtu betmaster přes netbanking. Za posledních 20 dní mi odpověděli, že netbanking není k dispozici pro výběry a brzy bude k dispozici. Ale od 20 dnů stále problém není vyřešen. A v chatu nejsou uváděny žádné kontaktní údaje oprávněné osoby sázkaře ani poskytovatele jejich plateb. Mluví se, jako by za to nemohli.
I have tried to withdraw money from my betmaster account via netbanking. From last 20 days they replying me that netbanking is not available for withdrawals and it will be available soon. But from 20 days still problem is not solved. And in chat there are not giving any contact details of authorised person of betmaster or their payment provider. Ther are talking like they are not responsible for this.
Ahoj,
upřímně řečeno, kasino za tuto situaci s největší pravděpodobností nemůže. Jejich poskytovatel plateb může čelit některým místním problémům. Pokusil bych se vymyslet jinou možnost platby, kterou máte k dispozici. Ptali jste se v kasinu, zajímalo by mě?
Hello,
frankly, the casino is most probably not responsible for this situation. Their payment provider may face some local issues. I'd try to come up with a different payment option available to you. Have you asked the casino, I wonder?
Toto číslo je tam 2 měsíce. Vždy odpoví, že problém bude brzy vyřešen. A také neuvádějí žádné kontaktní číslo poskytovatele plateb, takže se jich můžeme přímo zeptat, jak dlouho bude trvat fm řešení tohoto problému
This issue is there form 2 months. They always reply that the issue will be solved soon. And they also not giving any contact no of payment provider so we can ask streight to them that how much time it will take fmto resolve this issue
Požádali jste je o jinou možnost platby, kterou máte k dispozici?
To je v tuto chvíli nejdůležitější, mohu-li říci.
Zkontroloval jsem uživatelské recenze a zdá se, že ostatní hráči řekli totéž.
Navrhuji, že pokud vám kasino nemůže nabídnout řešení, měli byste podat stížnost. Alespoň budeme vědět, zda je skutečně nějaký problém s poskytovatelem plateb.
Použijte prosím tento odkaz: https://casino.guru/complaints/create
Have you asked them for a different payment option available to you?
This is the most important thing at the moment, if I may say.
I checked user reviews and it seems that other player were told the same.
I suggest that if the casino can't offer you solution, you should submit a complaint. At least we will know whether there is truly some problem with the payment provider.
Please use this link: https://casino.guru/complaints/create
Toto kasino je nejhorší, co jsem kdy hrál. Koupil jsem si bonusy z automatů (sweet Bonanza, sugar rush atd.). Bilance se snížila, ale výhry se na bilanci neprojevily. Pokud chcete vybrat peníze, je to velmi obtížné. Zatím se mi nepodařilo vybrat žádné peníze. Podpora neodpovídá na vaši aktuální otázku. Věřím, že toto kasino je podvod
This casino is the worst i ever played. I bought bonuses from slots (sweet Bonanza, sugar rush etc). The balance was reduced but the winnings didn't showed in the balance. If you want to withdraw money they make it very difficult. I didn't manage so far to withdraw any money. The support does not respond to your actual question. I believe that this cazino is a scam
Dobrý den, také jsem narazil na stejný problém, vždy jsem vkládal kartou Mastercard, hraji hlavně sportovní sázky, nyní jsem vyhrál kolem 10500€ a chtěl bych je vybrat, jejich limit na výběr karty je 500€, ale při prvním výběru provedeno, po 3 dnech mi výběr odmítli a peníze se vrátily na herní účet, prosím o pomoc. Jsem pravidelně registrován a ověřen na betmaster.
Hello, I also ran into the same problem, I always deposited with Mastercard card, I mainly play sports bets, now I won around 10500€ and I would like to withdraw them, their card withdrawal limit is 500€, but on the first withdrawal made, after 3 days they refused me the withdrawal and the money returned to the gaming account, I kindly ask for your help. I am regularly registered and verified on betmaster.
Buongiorno, anche io mi sono imbattuto con lo stesso problema, ho sempre depositato con carta Mastercard, gioco principalmente alle scommesse sportive, adesso ho vinto circa 10500€ e vorrei prelevarli, il loro limite di prelievo con carta è di 500€, ma al primo prelievo effettuato, dopo 3 giorni mi hanno rifiutato il prelievo e i soldi sono ritornati sul conto gioco, vi chiedo gentilmente un aiuto.Sono regolarmente registrato e verificato su betmaster.
Ahoj.
Online kasino je velmi atraktivní díky promo akcím, které nabízí, ale pokaždé, když si chci vybrat výhry, jsou vráceny na můj účet po 24 hodinách.
Musím kontaktovat podporu, aby mi mohli dát řešení a po mnoha pokusech konečně zprovoznili můj výběr na můj bankovní účet.
Otázka zní: je tato situace normální nebo už musím tomuto kasinu nedůvěřovat.
Moje sázky jsou silné, týdně atakoval 20 až 30 tisíc mexických pesos.
Hello.
The online casino is very attractive because of the promotions it offers, but every time I want to withdraw winnings, they are returned to my account after 24 hours.
I have to contact support so that they can give me a solution and after many attempts they finally make my withdrawal effective to my bank account.
The question is: is this situation normal or do I already have to distrust this casino.
My bets are strong, weekly he attacked between 20 and 30 thousand Mexican pesos.
Hola.
Es muy atractivo el casino en línea por las promociones que ofrece, pero cada vez que quiero retirar ganancias estas me las regresa a mi cuenta después de pasar 24horas.
Tengo que comunicarme a soporte para que me den una solución y después de muchos intentos por fin hacen efectivo mi retiro a mi cuenta bancaria.
La pregunta es: es normal esta situación o ya tengo que desconfiar de este casino.
Mis apuestas son fuertes, semanalmente le agredió entre 20 y 30 mil pesos mexicanos.
Ahoj,
Řekl bych, že je normální, že hráč potřebuje čas od času konzultovat problémy s kasinem. Bylo by skvělé, kdyby vám byl operátor chatu stále k dispozici, ale někdy to chvíli trvá. Jde především o to, zda byl problém úspěšně vyřešen a hráč se cítí spokojen.
Měli jste 🙂?
Hello,
I'd say that it is normal that player needs to consult issues with the casino from time to time. Would be great if the chat operator is still at your disposal, but sometimes, it takes some time. The main point is whether the issue was successfully solved and the player feels satisfied.
Did you🙂?
Dobré odpoledne,
Přibližně od 22. února mám potíže s výběrem na Betmaster. Nejprve mi řekli, že je to poskytovatel plateb, pak mi řekli, že musím projít ověřovacím procesem, který už akceptovali, ale když jsem chtěl odstoupit, výběr odmítli. Teď mi jen říká, abych počkal, abych byl trpělivý, že jeho specializované oddělení se případem zabývá, ale je to velmi frustrující, protože uplynul téměř měsíc a řešení neexistuje. Řekněte mi někdo prosím, co mám dělat, jsem zoufalý
Good afternoon,
I have been having trouble withdrawing on Betmaster since around February 22nd. First they told me that it was the payment provider, then they told me that I had to go through a verification process, which they already accepted, but when I wanted to withdraw, they rejected my withdrawal. Now he simply tells me to wait, to be patient, that his specialized department is looking at the case, but it is very frustrating because almost a month has passed and there is no solution. Someone tell me what can I do please, I'm desperate
Buenas tardes,
Estoy teniendo problemas para retirar en Betmaster desde el 22 de febrero aproximadamente. Primero me dijeron que era el proveedor de pagos, luego me indicaron que tenía que pasar por un proceso de verificación, el cual ya aceptaron, pero cuando quise retirar me rechazaron el retiro. Ahora simplemente me dice que espere, que tenga paciencia, que su departamento especializado está viendo el caso, pero es muy frustrante porque ya ha pasado casi un mes y no hay solución. Alguien que me diga qué puedo hacer por favor, estoy desesperada
Nazdárek!
Je dobře, že jste sem přišli, věřím, že kasino by mělo být schopno dokončit platbu nebo alespoň vysvětlit problém do měsíce. Řekl bych, že kvůli tomu byste měli podat stížnost – stačí kliknout na tento odkaz .
Tento průvodce se vám může také hodit – vysvětluje, co byste měli po cestě očekávat.
Hey there!
It's good you came here, I believe the casino should be able to complete the payment or at least explain the issue within a month. Because of that, I would say, you should submit a complaint - just click this link.
You may also find this guide handy - it explains what you should expect along the way.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.