před 4 roky
Ahoj. Někdo kromě mě má problémy s výběrem z Betmaster
Hello. Some one more than me having problems with withdraw from Betmaster
2
Ahoj. Někdo kromě mě má problémy s výběrem z Betmaster
Hello. Some one more than me having problems with withdraw from Betmaster
Hm, v čem je problém? Je váš účet již ověřen? Už jste v kasinu provedli výběr? Jak dlouho čekáte na peníze?
Hm, what's the problem? Is your account already verified? Have you already made any withdrawal in the casino? How long time have you been waiting for the money?
Ahoj Provedl jsem svůj první vklad na betmaster 2020-09-25. Poté jsem bez úspěchu hrál až do 20. října, kdy jsem vyhrál nějaké peníze. Poté jsem provedl 6 samostatných výběrů v celkové výši 12 200 SEK pro svou mastercard.
Peníze přišly hned druhý den a všechno fungovalo.
Pak jsem vyhrál další a teď je 28000 SEK. Zdá se, že je naprosto nemožné získat odpověď, proč je nemohu vyjmout. Vznikají nejrůznější problémy! Říkají, že s mým poskytovatelem plateb jsou problémy, tlačítko pro výběr se v pravidelných intervalech blokuje, že mají technické problémy.
Neustále říkají, že by měli poslat na jiné oddělení a nikdy se nevrátit.
Také změnili částku, kterou mohu vsadit. Když prohraju, limit se najednou zvýší, abych mohl znovu vsadit více.
Vzhledem k tomu, že jejich hlavním argumentem bylo, že problém spočívá v mém poskytovateli plateb, dnes jsem byl v mé bance a zkontroloval, co říkají.
Prošli nastavením na mém účtu, které by mohlo být problémem, a kontaktovali mého poskytovatele karet, aniž by našli něco, co by jim bránilo v provádění plateb.
A neobdrželi žádné dotazy, jak tvrdí sázkař.
Pravděpodobně jsem udělal 40 pokusů o výběr. Nejprve se říká, že platba je úspěšná, poté se peníze zálohují na herní účet.
Nevyžadovali žádné ověření.
Nyní jste se pokusili vybrat peníze po dobu 13 dnů.
Pouze robot dostane odpovědi bez jakékoli příjemné podpory.
Co bych měl dělat ?
Pak mohu jen zmínit, že 28. října najednou prošel výběr! Mluvil jsem s nimi a oni řekli, že to bylo odesláno, ale že to může trvat tři dny, než budu mít peníze. Dnes byly peníze také vráceny na můj účet, i když podle nich byly schváleny a odeslány.
Hi . I made my first deposit on betmaster 2020-09-25. Then played on without success until October 20 when I won some money. Then made 6 separate withdrawals for a total of SEK 12,200 for my mastercard.
The money came in the very next day and everything worked.
Then I won another and now it is 28000SEK Which seems completely impossible to get an answer as to why I can not take them out. All sorts of problems arise! They say that there are problems with my payment provider, the withdrawal button locks at regular intervals, that they have technical problems.
They constantly say that they should send on to another department and never return.
They have also varied the amount I can bet, When I lose, the limit is suddenly raised so I can bet more again.
Since they had as their main argument that the problem lies with my payment provider, I have today been to my Bank and checked out what they say.
They have gone through settings on my account that could be the problem and contacted my card provider without finding anything that would prevent them from making payments.
And they have not received any inquiries as the betmaster claims.
I have probably made 40 attempts to make withdrawals. First it says that the payment is successful then the money backs up to the gaming account.
They have not required any verification.
Have now tried to withdraw money for 13 days.
Only gets robot answers without any nice support.
What should I do ?
Then I can only mention that on October 28, a withdrawal suddenly went through! I talked to them and they said that it was sent but that it could take three days before I had the money. Today, the money had also been returned to my account, although according to them it was approved and sent.
Hej . Jag gjorde min första insättning på betmaster 2020-09-25 . Spelade sen vidare utan framgång tills den 20 oktober då jag vann lite pengar. Gjorde då 6 st separata uttag på sammanlagt 12200 SEK sek till mitt mastercard.
Pengarna kom in redan nästa dag och allt fungerade.
Sen vann jag ytterligare och nu sitter det 28000SEK Som verkar helt omöjligt att få svar på varför jag inte kan ta ut dom. Det uppstår alla möjliga problem! Dom säger att det är problem med min betalningsleverantör,Uttagsknappen låser sig med jämna mellanrum, att dom har tekniska problem.
Dom säger hela tiden att dom ska skicka vidare till annan avdelning och återkommer aldrig.
Dom har även varierat belloppet jag kan satsa , När jag förlorat så höjs plötsligt gränsen så jag kan satsa mera igen.
Eftersom dom haft som huvudargument att problemet ligger hos min betalningsleverantör har jag idag varit på min Bank och kollat upp vad dom säger.
Dom har gått igenom inställningar på mitt konto som skulle kunna vara problemet samt kontaktat min kortleverantör utan att hitta något som skulle hindra dom från att göra utbetalningar.
Och dom har inte fått några förfrågningar om som betmaster påstår.
Jag har säkert gjort 40 försök att göra uttag. Först står det att utbetalningen är lyckad sen stuttsar pengarna tillbaka till spelkontot.
Dom har inte krävt någon verifiering.
Har nu försökt ta ut pengar i 13 dagar.
Får bara robotsvar utan någon trevlig support.
Vad ska jag göra ?
Sen kan jag bara nämna att den 28 oktober gick plötsligt ett uttag igenom ! Jag pratade med dom och dom sa att den var skickad men att det kan ta tre dagar innan jag hade pengarna. Idag hade även dom pengarna stuttsat tillbaka till mitt konto fast den enligt dom var godkänd och skickad .
Ve skutečnosti to, co zde popisujete, mi připadá jako typické vydání Mastercard. Jednoduše řečeno, s Mastercard je při pokusu o výběr peněz spousta problémů. Je to velmi zvláštní, protože některé karty Mastercard nepodporují výběry vůbec, jiné vám umožňují čas od času vybírat a pak to náhle přestane fungovat a v některých případech to funguje pokaždé.
Pravděpodobně byste se měli pokusit o výběr pomocí jiné metody - například předpokládám, že máte bankovní účet a je k němu připojena karta Mastercard, takže můžete zkusit vybrat zpět na bankovní účet.
Problém je v tom, že kasino vám může říci, že musíte vkladat a vybírat stejnou platební metodou, což je správné. Ale pokud to není možné, musí vám nabídnout jinou možnost - můžete si vytvořit účet Skrill, udělat min. vložit s ním a poté vybrat zpět do Skrillu.
Každopádně bych to neudělal bez konzultace vašich kroků s kasinem, i když říkáte, že s nimi je špatná komunikace. Stačí začít slovy „OK, zdá se, že moje Mastercard již nepřijímá výběry, takže jak od vás mohu vybrat peníze?"
BTW, pokud jste obdrželi potvrzení, že váš výběr byl schválen kasinem, a poté se peníze objevily zpět na vašem účtu v kasinu, myslím si, že by to mohl být problém MC. Kasino výběr obvykle schvaluje (hráčovi je zaslán automatický e-mail s potvrzením a požadavek zaslán poskytovateli plateb). Když požadavek selže, peníze se vrátí zpět na hráčův účet.
Actually what you're describing here sounds to me like a typical Mastercard issue. Simply said, that are numerous issues with Mastercard when you try to withdraw money to it. It's very strange, because some Mastercards don't support withdrawals at all, others allow you to withdraw from time to time and then it suddenly stops working and in some cases, it just works every time.
You should probably try to withdraw by using another method - for example I suppose you have a bank account and the Mastercard is connected to it so you could try withdrawing back to the bank account.
The problem is that the casino can tell you that you must deposit and withdraw by the same payment method, which is correct. But in case it's not possible, they need to offer you another option - you can possibly create a Skrill account, make a min. deposit with it and then withdraw back to Skrill.
Anyways, I wouldn't do this without consulting your steps with the casino, even though you're saying the communication is bad with them. You can just start with "OK, it seems that my Mastercard doesn't accept withdrawals anymore so how I can withdraw the money from you?"
BTW if you received a confirmation that your withdrawal was approved by the casino and then the money appeared back on your casino account, it makes me think that it could be the MC issue. The casino usually approves the withdrawal (an automatic email is sent to the player about the confirmation and a request is sent to the payment provider). When the request fails, the money bounce back to the player's account.
Díky za rychlou odpověď. Nabídli mi, abych použil jinou platební metodu, kterou je sticpay.
Vůbec nevíte, jak to funguje, ale přečtěte si stížnost zde na vašem webu, která je otevřená ohledně Betmaster, což velmi připomíná můj problém. Mají 14 hodin na to, aby na to odpověděli, a tomuto zákazníkovi byly také nabídnuty jiné způsoby platby. Zkusil to s novou kartou a také bez úspěchu vyzkoušel jiné způsoby výplaty. Doufám tedy, že na to zareagují. Pak by mě zajímalo, proč betmaster není ve vašem vyhledávacím poli? Říká se, že při jejich hledání ve vyhledávacím poli nedojde k žádnému výsledku.
Thanks for quick reply. They have offered me to use another payment method which is sticpay.
Do not know at all how it works But read a complaint here on your site that is open regarding Betmaster which is very reminiscent of my problem. They have 14 hours to respond to it and that customer had also been offered other payment methods. He had tried with new card as well as also tried other payout methods without success. So I hope they respond to that. Then I wonder why betmaster is not in your search field? It says that there is no result when you search for them in the search field.
Tack för snabbt svar. Dom har erbjudit mig att andvända en annan betalningsmetod som är sticpay.
Vet inte alls hur det fungerar Men läste ett klagomål här på er sida som ligger öppet gällande Betmaster som påminner mycket om mitt problem. Dom har 14 timmar på sig att svara på det och den kunden hade också blivit erbjuden andra betalning metoder . Han hade provat med nytt kort samt även provat andra utbetalning metoder utan framgång. Så jag hoppas dom svarar på det . Sen undrar jag varför betmaster inte finns med i ert sökfält? Står att det inte finns något resultat när man söker dom i sökfältet.
Opravdu neznám sticpay, ale je hezké vidět, že si nechtějí nechat vaše peníze, ale nabídli jinou platební metodu.
Jsem opravdu divný s vyhledávacím polem, protože to tady vidím. Také jsem změnil svou zemi na Švédsko a mám stejné výsledky.
I'm not really familiar with sticpay, but it's nice to see that they don't intend to keep your money, but they offered the other payment method.
I's really strange with the search field, because I can see it here. I also changed my country to Sweden and I have the same results.
Moje hledání Betmaster na vašem webu vypadá výše. Žádné výsledky. Pak nenajdu otevřenou stížnost jako obrázek níže, ale odkaz na ni dostanu, pouze když google podvádím od Betmaster.
My search for Betmaster on your site looks like above. No results. Then I do not find the opened complaint as a picture below, but I only get a link to it if I google cheated by Betmaster.
Min sökning på Betmaster på er sida ser ut som ovan . Inga resultat. Sen hittar jag inte det öppnade klagomålet som bild nedan utan det får jag bara upp en länk till om jag googlar lurad av Betmaster.
Díky za snímek obrazovky. Myslím, že to má něco společného s tím, že jste ve Švédsku - mohou existovat určitá omezení. Zítra budu muset mluvit s našimi IT lidmi a pokusit se zjistit, co se děje. Dám vám vědět, až obdržím nějaké informace. Ale žádný strach, vaše stížnost je tady a většina lidí ji může zobrazit.
Thanks for the screenshot. I think it has something to do with the fact you're in Sweden - there might be some restrictions. I'll have to talk to our IT guys tomorrow and try to find out what's going on. I'll let you know when I get some info. But no worries, your complaint is here and most of people can view it.
The. Problém s tímto kasinem je také v Latinské Americe, v Chile, kdykoli jdu hrát. Stránka se drží a musím restartovat hry, takže ve hrách přicházím o peníze
The. Problem with this casino is also in Latin America, in Chile whenever I go to play the. Page sticks and I have to restart the games and so I lose money in the games
El. Problema con este casino también es en latinoamerica, en chile siempre que entro a jugar la. Pagina se pega y debo reiniciar los juegos y asi pierdo dinero en las partidas
Zkontrolovali jste ale někdy svoji herní historii poté, co stránka zamrzla a museli jste ji restartovat? Existují dvě možnosti - otočení nebyla započítána (protože váš požadavek na roztočení pro nikdy nebyl odeslán, takže byste neměli přijít o žádné peníze, nebo byl požadavek odeslán a měli byste vidět výsledek roztočení ve své historii her.
But have you ever checked your gaming history after the page froze and you had to restart it? There are two options - the spins wasn't counted (because your request for spinning for never sent so you shouldn't lose any money or the request was sent and you should see the spin result in your gaming history.
Ahoj Vispene, už jsi dostal peníze? Mám stejný problém. Vyhrál jsem peníze na sázkařovi, ale nedovolí mi je vybrat. Řekněme, že to musí znovu a znovu kontrolovat u jiného oddělení.
Hi Vispen, did you already receive the money? I have the same problem. Won soms money on betmaster but they don't let me withdraw it. Say they have to check it with another department over and over again.
Ahoj Stále se snažím dostat své peníze ven !! Říkají jen, že moje banka moje výběry odmítá.
A také říkají, že by se měli poradit s příslušným oddělením, ale pak už neslyším.
Už tři týdny s tím mám potíže. Opravdu těžké.
Jak se snažíte vybrat peníze?
proč to nefunguje?
Hi . I'm still struggling to get my money out !! They just say that my bank rejects my withdrawals.
And they also say that they should check with the relevant department, but then I do not hear more.
Have been having trouble with this for three weeks now. Really tough.
How are you trying to withdraw the money?
why does it not work?
Hej . Jag kämpar fortfarande för att få ut mina pengar !! Dom bara säger att min bank avvisar mina uttag.
Och dom säger också att dom ska kontrollera med relevant avdelning men sen hör jag inte mera.
Har haft strul med detta i tre veckor nu. Riktigt jobbigt.
Hur försöker du ta ut pengarna ?
varför fungerar det inte?
Vložil jsem na betmaster s Ideal. Říkají, že mohu vybrat, pouze když provedu vklad s jinou možností. Takže jsem použil skrill k provedení dalšího vkladu. A teď říkají, že to musí nejprve schválit finanční tým. Ale teď to trvá 3 dny. A říkají, že finanční tým zatím neodpověděl.
Doufám, že nám nakonec peníze vrátíme. Prosím, mě informujte. Udělám to samé pro vás. Našel jsem tuto stránku askgamblers.com Zdá se, že betmaster reaguje na problémy uvedené na jejich webových stránkách. Možná byste to mohli použít jako poslední možnost.
I made a deposit on betmaster with Ideal. They say I can only withdraw when I make a deposit with another option. So I used skrill to make another deposit. And now they say they first have to approve this with there finance team. But this is taking 3 days now. And they say the finance team hasn't answered yet.
I hope we'll eventually get our money back. Please keep me updated I'll do the same for you. I found this site askgamblers.com It seems betmaster does react to problems that are listed on their website. So you could maybe use it as a last option.
3 dny není tak dlouhá doba. Netuším, jak to funguje s Betmasterem, ale obvykle v případech, jako je tento, vytvoří agent zákaznické podpory lístek (o vašem případě) a odešle lístek do platebního oddělení. Potom lidé z platebního oddělení vyřizují vstupenky jeden po druhém, dokud se nakonec nedostanou k vašim, ale může to nějakou dobu trvat.
3 days isn't really that long time. I have no idea how it works with Betmaster, but usually in cases like this one, the customer support agent creates a ticket (about your case) and sends the ticket to the Payments department. Then the people from the payments department deal with the tickets one by one until they eventually get to yours, but it can time some time.
Dobře, jsem zvyklý na sázkové kanceláře, kde můžete okamžitě vybrat. Omezili také mé sázky na fotbal, když jsem příliš vyhrával, zdá se mi to trochu divné. Kolik dní je normální než? Každopádně vás budu informovat.
Oke I am used to bookmakers where you can instantly withdraw. They also limited my bets on football when I won too much, it just seems at bit odd to me. How many days is normal than? I'll keep you updated anyways.
Ahoj Opět se zblázním, protože si nemohu vybrat peníze na betmaster
zpočátku fungovaly některé výběry pro moji mastercard, pak jsem se pravděpodobně pokusil stokrát, když jsem byl odmítnut a říkají, že dostanou odmítnutí od banky ohledně platby. Nyní říkají, že bych měl dostat kartu v jiné bance, než je moje současná, a bude to fungovat (Ale nemohu získat novou kartu v jiné bance). Pak říkají, že bych měl provést vklad v kryptoměně a poté vybrat v kryptoměně.
Může to být vážné nebo jste podvedeni? Dnes posílám s naším dialogem z chatu.
Doufám, že to funguje při překladu chatu?
Hi Again, I'm going crazy as I can not withdraw my money on betmaster
in the beginning, some withdrawals for my mastercard worked, then I have probably tried 100 times when I was rejected and they say that they get a rejection from the bank on the payment. Now they say that I should get a card in another bank than my current one and it will work (But I can not get a new card in another bank). Then they say that I should make a deposit in cryptocurrency and then withdraw in cryptocurrency.
Can this be serious or are you cheated? I send with our dialogue from the chat today.
Hope it works translating the chat?
Hej Igen, Jag håller på att bli tokig då jag inte kan ta ut mina pengar på betmaster
i Början fungerade några uttag till mitt mastercard sen har jag nog försökt 100 gånger då jag fått avslag och dom säger att dom får avslag från banken på utbetalningen. Nu säger dom att jag ska skaffa ett kort i en annan bank än min nuvarande så kommer det fungera ( Men jag kan inte skaffa nytt kort i annan bank). Då säger dom att jag ska göra en insättning i kryptovaluta för att sedan ta ut i kryptovaluta.
Kan detta vara seriöst eller är man lurad ? Jag skickar med vår dialog från chaten idag.
Hoppas det fungerar att översätta chaten ?
Čekal jsem na své peníze ve 3v, vyzkoušel jsem podle jejich doporučení všechny způsoby výběru, které nabízejí, pokaždé, když dostanu peníze tbx na svůj herní účet poté ... podpora není příliš užitečná, ani neustále „techissues", nebo „vy muset počkat "," náš poskytovatel plateb bla bla bla
Waited for my money in 3v, tried according to their advice all withdrawal methods they have to offer, every time I get the money tbx on my gaming account afterwards ... the support is not too helpful nor "techissues" constantly, or "you have to wait", " our payment provider blah blah blah
Väntat på mina pengar i 3v, provat enl deras inrådan alla uttagsmetoder de har att erbjuda, varje gång får jag pengarna tbx på spelkontot min efteråt... supporten är inte alltför behjälplig heller "techissues" konstant, alt " du får vänta", "vår betalleverantör bla bla bla
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.