DomůFórumKasinaProblémy s výběrem v locowinu

Problémy s výběrem v locowinu (strana 2)

před 3 roky od Miklo98
|
9 367 zobrazení 37 odpovědí |
|
1 2
norcoryder012
před 2 roky

Ahoj,

Kontroloval jsem vyřešené reklamace a čekací doba se liší, ale je poměrně dlouhá - cca. 3 týdny řekl bych.

Ticho rádia mě ale docela znepokojuje.

Automaticky přeloženo:
norcoryder012
před 2 roky

Standardní doba je 2 týdny. Pokud neobdržíte čekající výběr do 2 týdnů, pak se děje něco divného.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

V e-mailu KYC uvedli, že to trvá až 48 hodin, které jsou nyní pryč.

Už jsem poslal e-mail na podporu a nic nepřišlo.

Jestli se jen nechají oslavit tak, že všechno poseru a trvá to 2 týdny, tak je mi to taky jedno, jsem neoblomná.

Jaké mám možnosti v případě nouze?

Automaticky přeloženo:
norcoryder012
před 2 roky

V případě potřeby podejte stížnost.

Můžete tak učinit zde: https://casino.guru/complaints/create

Doufám, že to nebudeš potřebovat.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj

Hrál jsem na locowin s bonusem, vsadil jsem celou částku a teď, když jsem si ji chtěl vybrat, zrušili vše kromě vkladu 20 euro s tím, že hraji hru, kterou jsem neměl mít dovoleno hrát na Bonus . Hrál jsem i jiné hry a ani jsem nevěděl, které hry nesmím hrát. A teď nevím, co můžu dělat, je to asi 1300 eur. Může mi někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
RUFFRYDER
před 2 roky

Normálně je tam hláška, že nejde hrát automat s aktivní hrou, myslím i na načítací obrazovce, vlastně nejde hrát něco špatně. Automaty jsou zablokované, protože jich je někdy tolik, že by bylo absurdní, kdyby se každý musel dívat na každý slot, který hrál, nebo si musel být jistý, zda je povolen, když je v kasinu někdy 3k + sloty... ..I falešné omluvy ze strany kasina. Všichni by měli zemřít na penězích, které zpronevěřili!!!!

Automaticky přeloženo:
XxJackpoTJohnnYxX
před 2 roky

Nic nepřišlo špatné číslo.

Automaticky přeloženo:
RUFFRYDER
před 2 roky

Ahoj,

pokaždé, když si vezmete bonus, vždy si přečtěte související podmínky, prosím? Je nerozumné rozhodnutí spoléhat se, pokud jde o omezení, pouze na kasino. Ano, v dokonalém a bezpečném světě by se omezená hra nenačetla, dokud je bonus stále aktivní, ale ne každá kasino platforma funguje jen tak.

Neváhejte a odešlete stížnost , náš tým se jí bude zabývat a pokusí se najít spravedlivé řešení.

uděláš to?


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Myslím, že bych měl nárok na nějaké ty peníze, protože jsem hrál i jiné hry, nejen tu, kterou jsem rozbil. Ale jaké by bylo spravedlivé řešení? A do jaké míry je reklamace úspěšná?

Automaticky přeloženo:
RUFFRYDER
před 2 roky

Dobrý den, vidím, že jste již podal stížnost . To je skvělé. Nechte našeho kolegu Nicka z týmu pro řešení stížností, aby přinesl další informace, co je možné dělat po odeslání vašich odpovědí. Toto kasino má od Casino Guru pochybnou pověst, ale také vidíme, že kasino má zájem o řešení sporů, což je prozatím přinejmenším dobré znamení. Doufám, že pro vás existuje řešení a alespoň nějaká částka se vám následně vrátí.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

To je od vás moc milé, děkuji moc

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

děkuji za váš e-mail, dovolte mi, abych vám připomněl, že při hraní s bonusem platí některá pravidla.


Jakmile je na vašem účtu aktivní bonus, bude každá sázka uskutečněná se skutečnými nebo bonusovými penězi na kteroukoli ze zakázaných her nebo nad maximální sázkový limit považována za porušení a výhry budou zrušeny.


Zveme vás, abyste se znovu podívali na naše bonusové podmínky, které jste přijali při registraci, abyste se vyhnuli budoucímu porušení těchto podmínek.


Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu 24/7 nebo prostřednictvím živého chatu mezi 10:00 a 23:00 SEČ pro další pomoc.


Vřelé pozdravy,


Chiara,


Kasino Locowin


Kasino Das kam vom

Automaticky přeloženo:
RUFFRYDER
před 2 roky

Ahoj,

Myslím, že by ses měl soustředit na odpovědi na Nickovy otázky, můžeš to udělat, prosím?

Navštivte svou stížnost zde a uveďte další podrobnosti o ověření, bonusech a hrách, které jste hráli.

Děkuji 😉

Automaticky přeloženo:
RUFFRYDER
před rokem

Jak to u vás dopadlo? Bylo by zajímavé slyšet, jak situaci vyřešili. Zdá se, že jste hráli zakázanou hru, což je podle mě důvod, proč zrušili výběr. Máte stejný problém v jiném kasinu a je zde také otevřená stížnost s týmem stížností...

Automaticky přeloženo:
tomekslav
před rokem

Nic víc jsem bohužel neslyšel.

Automaticky přeloženo:
RUFFRYDER
před rokem

Myslím, že z toho nic nebude. Je mi jí taky moc líto.

Automaticky přeloženo:
RUFFRYDER
před rokem

Už tam prostě nikdy nebudu hrát

Automaticky přeloženo:
XxJackpoTJohnnYxX
před rokem

Definitivní

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky