DomůFórumKasinaProblémy s výběrem v locowinu

Problémy s výběrem v locowinu

před 3 roky od Miklo98
|
9 387 zobrazení 37 odpovědí |
|
1 2
před 3 roky

Dobré odpoledne, drahá komunita.

No, před pár dny jsem provedl vklad v locowinu, záměrně bez bonusu.

Ve skutečnosti jsem tentokrát dokázal dosáhnout částky něco málo přes 5 000 eur a poté jsem požadoval 2 výplaty ve výši 2 000 eur, nyní marně čekám na jakýkoli e -mail z kasina, ať už je to potvrzení, že jsem požádal výplata nebo alespoň žádost o ověření, nic. Živý chat mi z jakéhokoli důvodu neodpovídá. Důvodem, proč zde otevírám příspěvek, je to, že jsem zkoumal zde na fóru a nyní jsem několikrát viděl, že kasino je někdy velmi pochybné, pokud jde o výběry ... škoda. Možná mi tu někdo pomůže.

Miguel

Automaticky přeloženo:
Miklo98
před 3 roky

Dobrý den, pokud tomu správně rozumím, váš účet ještě není ověřen. Právě jste vyhráli, požádali o výběr a kasino s vámi nekomunikuje? Jaký je přesný problém s živým chatem?

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj, omlouvám se za chybějící informace.

Takže jsem vyhrál 12. října a také jsem požádal o výplaty tam, zatím nejsem ověřen, protože nemám možnost tak učinit na webu a nebyl jsem informován ani neřekl, že to mohu udělat, nebo pokud ano, kde. Platba byla tedy požadována po dobu 2 dnů a někdy visím na živém chatu 30–40 minut a nic se neděje ...

Automaticky přeloženo:
Miklo98
před 3 roky

Dobře, prosím, kontaktujte je znovu e -mailem a počkejte do pondělí. Pokud nedostanete žádnou odpověď, mohu je zkusit kontaktovat sám a uvidíme, jestli to pomůže.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Vážený Danieli, platba byla právě odeslána, děkuji mnohokrát!

Automaticky přeloženo:
Miklo98
před 3 roky

Zní to dobře 🙂 dejte mi vědět, až to přijde na váš bankovní účet.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Byl v bance, jsou peníze 👍🏻 Velké díky Casino Guru!

Automaticky přeloženo:
Miklo98
před 3 roky

Pak doufám, že jste si víkend užili 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

drahý Danieli

Můžete mi také pomoci? Čekám na svou výplatu déle než týden?


Automaticky přeloženo:
szchristian
před 3 roky

Ahoj szchristiane, je nám líto, že máte problém s withdrav.

Vidím, že toto kasino již má diskutabilní pověst, takže si myslím, že byste měli ještě pár dní počkat. Někdy může kasinu provést akci i několik týdnů, buďte trpěliví.

Jinak bych vám doporučil podat stížnost na kasino, můžete to udělat zde . Stále s vámi komunikují?


Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj Radko

Ano, pořád se mnou mluvíš.

Ale já ty peníze potřebuji.

Automaticky přeloženo:
szchristian
před 3 roky

Stížnost podána, dobrý. Chápu, že chcete výhru, proto se i nadále ptejte na péči o zákazníky kasina. Jak jsem zmínil pro kasina s diskutabilním (nebo ještě horším) reputačním skóre, je obvyklé, že hráč čeká mnohem déle než vy nyní.

Moje otázka zůstává, komunikuje s vámi někdo z kasina, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ano, mohu komunikovat s kasinem pomocí živého chatu.

Automaticky přeloženo:
szchristian
před 3 roky

To je dobré znamení! Jak vám poradil člen komunity, který již v minulosti vyřešil stejný problém, zkuste kontaktovat společnost MGA, stejně jako on. Navíc sledujte stížnost, kterou jste dnes zaslali.


Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Díky

Zkusím to

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Stejný problém, vyhrál 2500 € z 10 €, zní neuvěřitelně, ale je to pravda.

Taky se trochu bojím, že se mi tam dostanou peníze...

Ticho rádia od ověřovacího e-mailu


Automaticky přeloženo:
norcoryder012
před 2 roky

2500 € z 10 €? co jsi hrál? 😲 Měli jste málo vyšších výher nebo jen jednu?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Obdrželi jste dárek v hodnotě 10 €. Vložil jsem to jen pro zábavu, bez bonusu!

Odpracováno do 5 € 3000 € vyšlo na různé mise, pak už nic nefungovalo.

Je to opravdu neuvěřitelné, snad se dostanu i ke svým penězům.


Automaticky přeloženo:
norcoryder012
před 2 roky

Jo, taky by mě zajímalo, jestli to všechno dostaneš. Zde nám dejte vědět, jak se to bude vyvíjet.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Definitivní.

Doposud od ověřovací pošty bylo rádiové ticho.

Kolik času mám nechat do podání stížnosti?

Pokud to navzdory dodržování pravidel nefunguje, měli by být tito operátoři uzamčeni.

A zvláště ne s nejlepším hodnocením na gamble.de atd.






Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky