DomůFórumKasinaPrive Casino - všeobecná diskuze

Prive Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

5 012 zobrazení 30 odpovědí |
před rokem
|
1 2
Přidat příspěvek
Larsieboii
před 3 měsíci

Neodmítám zážitek, který popisujete. Nicméně tento výsledek je přesně to, co byste měli očekávat, když hrajete v takovém kasinu, protože za vaše rozhodnutí nenese odpovědnost nikdo jiný než vy sami. Je mi líto.

Tvrdit, že jsme zodpovědní za špatná rozhodnutí, která hráči mohou udělat, aniž by vstoupili na naše stránky, je zbytečné. Předpokládám, že kdybyste si byl vědom toho, že kasino ve vaší zemi nemá licenci a že některé webové stránky varují před jeho nebezpečím, zdržel byste se hraní v kasinu. Bohužel jste se rozhodl hrát v kasinu a já se nebudu ptát na šek, který jste provedl před prvním vkladem.

Dává smysl, že se nepoctivé kasino bude hráčům smát.

Přesně proto má kasino už teď téměř nejnižší možné hodnocení. Index bezpečnosti má hráče jasně varovat právě před těmito praktikami.

Naší úlohou je však zdokumentovat rizika, zohlednit je v hodnocení a doporučit hráčům, aby se takovým stránkám vyhýbali. Nemůžeme vrátit zpět to, co se již stalo, a stížnosti bohužel nemohou změnit základní způsob fungování tohoto kasina.

Pokud jste svou stížnost myslel jako způsob, jak vyřešit nezaplacené žádosti o výběr, měl byste to jasně uvést. Moji kolegové považovali vaši žádost za formu vrácení peněz na základě chybějící licence. Což je něco, co za takových okolností nemůžeme řešit.

Rád bych vám pomohl, takže byste prosím mohl popsat, jaké peníze jste chtěl v kasinu získat?

Mohl byste prosím upřesnit, zda máte na mysli vklady nebo výhry? Pokud chcete, můžu vám s podáním stížnosti pomoci.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Ptám se na vklady – na peníze nespravedlivě vybrané. A pokud je váš postoj v podstatě „smůla, měli jste vědět, že jste to věděli lépe", pak hráče vůbec nechráníte. Jen si vymýšlíte výmluvy, zatímco se kasina smějí.

Automaticky přeloženo:
Larsieboii
před 3 měsíci

Je mi líto, ale z pohledu mých kolegů a mě jsou vklady peníze dobrovolně vložené v kasinu. Výběry na druhou stranu mohou být, jak říkáte, nespravedlivě zablokovány.

Proto, jak jsem řekl, „moji kolegové považovali vaši žádost za formu vrácení peněz na základě chybějící licence." což je bohužel něco, čemu se nevěnujeme, protože vklad je svobodnou volbou hráče.

A co banka? Viděli to také stejně? Je tu nějaká šance na vrácení peněz? 🙁

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Banka to už nemůže udělat, protože je to příliš dlouho. A iDeal s tím nemůže nic dělat, protože už spolu nespolupracují.

Automaticky přeloženo:
Larsieboii
před 3 měsíci

Aha, už chápu. Příliš pozdě.

Doufal jsem, že mluvíme o něčem novějším... Ale pamatuji si, že jsi v komunitě už nějakou dobu byl, takže by mi to mělo zazvonit.

No, opravdu mě mrzí, že ti nemůžu pomoct – myslím to vážně.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

„Příliš pozdě" je docela slabá výmluva, když byly peníze ukradeny pod falešnou záminkou. Ať už se to stalo včera nebo před měsíci, nic nemění na tom, že kasino uvedlo v omyl mě i ostatní.

Nepsal jsem sem z projevu soucitu – napsal jsem to proto, že vklady byly strženy nespravedlivě. Pokud je vaše odpověď jen „omlouvám se, nemůžu si pomoct", pak si to říkejme přímo: necháváte hráče na holičkách, zatímco kasino si peníze nechává.


Automaticky přeloženo:
Larsieboii
před 3 měsíci

Vidím, že tato konverzace začíná ztrácet smysl, protože místo toho, aby se posouvala kupředu, se stále točí kolem stejných bodů frustrace:

1) Stále se prezentujete jako naprostá oběť okolností, zatímco ignorujete fakt, že vklady jsou vždy prováděny dobrovolně.

2) Opakovaně stíráte hranici mezi vklady a nevyplacenými výběry, i když se jedná o dvě velmi odlišné záležitosti.

3) Přehazujete odpovědnost na nás a naznačujete, že „nechráníme hráče", zatímco ve skutečnosti je naší rolí dokumentovat rizika, zveřejňovat hodnocení a vydávat varování. Nefungovat jako služba pro vrácení peněz.

4) Zcela zanedbáváte časový faktor, jako by nezáleželo na tom, jestli se to stalo včera nebo před měsíci, i když to hraje zásadní roli u věcí, jako jsou storna plateb.

Vzhledem k tomu všemu bych vás opravdu požádal, abyste se zamysleli nad tím, kolik zodpovědnosti nese kasino, my nebo vy sami, pokud jde o vklady, které jste dobrovolně provedli.


Je mi líto tvé špatné volby. Kdykoli narazíš na problém, okamžitě jednej.

Pokud máte problém s výběry, zkuste nás.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

file jen aby si lidé byli vědomi tohoto podvodného kasina

Automaticky přeloženo:
Helpneeded
před měsícem

Dobrý den, moc děkuji.

Tento příspěvek jsem také poslal datovému týmu. Kasinům bez licence a s negativními recenzemi je třeba se vyhnout. 👍

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Je také důležité poznamenat, že prostřednictvím své partnerské sítě (Shark.Partners) se aktivně snaží propagovat své značky na evropských trzích a explicitně se zaměřují na geolokace v EU, jako je Nizozemsko, Francie, Německo a Španělsko – a to i přes tvrzení ve svých podmínkách (které jsou automaticky akceptovány), že hráči z těchto regionů jsou omezeni.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Je také důležité poznamenat, že prostřednictvím své partnerské sítě (Shark.Partners) se aktivně snaží propagovat své značky na evropských trzích a explicitně se zaměřují na geolokace v EU, jako je Nizozemsko, Francie, Německo a Španělsko – a to i přes tvrzení ve svých podmínkách (které jsou automaticky akceptovány), že hráči z těchto regionů jsou omezeni.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

file důkaz

Automaticky přeloženo:
1 2

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.