Neodmítám zážitek, který popisujete. Nicméně tento výsledek je přesně to, co byste měli očekávat, když hrajete v takovém kasinu, protože za vaše rozhodnutí nenese odpovědnost nikdo jiný než vy sami. Je mi líto.
Tvrdit, že jsme zodpovědní za špatná rozhodnutí, která hráči mohou udělat, aniž by vstoupili na naše stránky, je zbytečné. Předpokládám, že kdybyste si byl vědom toho, že kasino ve vaší zemi nemá licenci a že některé webové stránky varují před jeho nebezpečím, zdržel byste se hraní v kasinu. Bohužel jste se rozhodl hrát v kasinu a já se nebudu ptát na šek, který jste provedl před prvním vkladem.
Dává smysl, že se nepoctivé kasino bude hráčům smát.
Přesně proto má kasino už teď téměř nejnižší možné hodnocení. Index bezpečnosti má hráče jasně varovat právě před těmito praktikami.
Naší úlohou je však zdokumentovat rizika, zohlednit je v hodnocení a doporučit hráčům, aby se takovým stránkám vyhýbali. Nemůžeme vrátit zpět to, co se již stalo, a stížnosti bohužel nemohou změnit základní způsob fungování tohoto kasina.
Pokud jste svou stížnost myslel jako způsob, jak vyřešit nezaplacené žádosti o výběr, měl byste to jasně uvést. Moji kolegové považovali vaši žádost za formu vrácení peněz na základě chybějící licence. Což je něco, co za takových okolností nemůžeme řešit.
Rád bych vám pomohl, takže byste prosím mohl popsat, jaké peníze jste chtěl v kasinu získat?
Mohl byste prosím upřesnit, zda máte na mysli vklady nebo výhry? Pokud chcete, můžu vám s podáním stížnosti pomoci.
I don’t dismiss the experience you describe. However, this outcome is exactly what you should expect when playing at such a casino, as no one other than yourself is responsible for your choices. I'm sorry.
Saying we are responsible for poor choices players can make without entering our site is pointless. I assume that if you were aware of the casino's lack of license in your country and the warnings from some websites about its dangers, you would have refrained from playing there. Unfortunately, you chose to play there, and I won't inquire about the check you made before your first deposit.
Makes sense that a dishonest casino will laugh at players.
That’s exactly why the casino already has almost the lowest possible rating here. The Safety Index is meant as a clear warning to players about these very practices.
That said, our role is to document the risks, reflect them in the rating, and advise players to stay away from such sites. We can’t undo what already happened, and unfortunately, complaints can’t change the fundamental way this casino operates.
If you meant your complaint as a way to resolve the unpaid withdrawal requests, you should make that clear. My colleagues viewed your request as a form of refund based on a missing license. Which is something we can't address under such circumstances.
I would like to help you so can you please describe what sort of money you aimed to get from the casino?
Could you please clarify whether you're referring to deposits or winnings? I can help you compose the complaint request, if you like.



jen aby si lidé byli vědomi tohoto podvodného kasina
důkaz


