DomůFórumKasinaPrive Casino - všeobecná diskuze

Prive Casino - všeobecná diskuze

5 007 zobrazení 30 odpovědí |
před rokem
|
1 2
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Prive Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Velmi riskantní kasino, umožňují mi zaregistrovat se, i když jsem z Velké Británie, také plně ověřili můj účet, opět s vědomím, že jsem z Velké Británie, ale po průzkumu online mi říkají, že nepřijímají hráče z Velké Británie. Za druhé, poté, co jsem kontaktoval jejich zákaznickou podporu prostřednictvím webových stránek, zeptal jsem se jich „máte licenci na hazardní hry, pokud ano, s kým je držena"? a odpověď, kterou jsem dostal, byla „pokud chcete znát tyto informace, musíte nás kontaktovat e-mailem", což mi přišlo velmi podezřelé. Tak jsem jim poslal e-mail a požádal je, aby mi poskytli informace týkající se jejich herní licence, a jaké překvapení, že po měsíci jsem od nich nedostal žádnou odpověď.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Anonymized630
před rokem

Náš datový tým nemohl najít žádné informace o licenci v tomto kasinu, a proto jsme tyto informace uvedli v naší recenzi. Kasino také nepřijímá hráče ze Spojeného království, jak jste řekl, takže váš příspěvek by mohl pomoci ostatním, aby byli při hraní v tomto kasinu opatrnější.

Doufám, že jsi nevložil žádné peníze, že?🙏

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Doufám, že to pomůže ostatním, stále vidím tolik lidí, kteří se bohužel přihlásili do těchto podvodných kasin a uvědomili si, že jsou ohroženi, až když bude příliš pozdě a přišli o své peníze. V dnešní době si pro sebe dělám osobní pravidlo, že v podstatě NIKDY nehraju v kasinu, pokud nemají licenci. naštěstí jsem nevložil žádné peníze, ve chvíli, kdy se odmlčeli, když jsem je požádal o informace týkající se jejich licence na hazardní hry, věděl jsem, že jde o totální podvodnou stránku!

Automaticky přeloženo:
Anonymized630
před rokem

Není vždy tak jasné vědět, zda se kasino bude chovat dobře a zaplatí hráčům. To je důvod, proč se snažíme shromáždit co nejvíce informací a také hráči jako vy nám pomáhají dozvědět se více pokaždé, když napíšete na naše fórum.

Z naší zkušenosti však neplatí, že pokud kasino nemá licenci, bude se chovat „podvodně", jak bych to mohl nazvat. Někdy mají pocit, že za to není nutné platit peníze, a pokud jsou s platbami v pořádku, mohou mít i spoustu hráčů. Chci říct, že to nemusí vždy znamenat, že kasino bez licence je riskantní kasino.😉

Automaticky přeloženo:
před rokem

Čekám na odstoupení od nich , ale při pohledu na toto vlákno nedostanu zaplaceno , jsem z Velké Británie . Mám zálohu mnohem víc, než vybírám. Jak to může být správné. Nechali mě vložit a přihlásit se. Dáte při registraci jako zemi možnost Spojeného království?

Automaticky přeloženo:
mzz4hqcnxf
před rokem

file

Automaticky přeloženo:
mzz4hqcnxf
před rokem

promiň, že to říkám, příteli, ale neuvidíš od nich ani cent svých peněz, teď ti můžu 100% říct, toto kasino je falešné a jen navrženo tak, aby podvádělo lidi, nemá žádnou herní licenci a ve skutečnosti nereaguje na stížnosti hráčů , umožňují hráčům z Velké Británie zaregistrovat se, i když hráči z Velké Británie jsou omezenou zemí. Podle mého názoru je pro vás nejlepší nechat peníze jít a přijmout je jako ztrátu a NIKDY znovu vkládat do tohoto kasina a přerušit s ním všechny vazby.


Samozřejmě je to můj názor, můžete si nechat poradit od ostatních a podat oficiální stížnost na kasino guru, i když nakonec opravdu nevidím pozitivní výsledek.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Čekám na odstoupení od nich , ale při pohledu na toto vlákno nedostanu zaplaceno , jsem z Velké Británie . Mám zálohu mnohem víc, než vybírám. Jak to může být správné. Nechali mě vložit a přihlásit se. Dáte při registraci jako zemi možnost Spojeného království?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mohu se prosím zeptat, zda jste prošli ověřovacím procesem v tomto kasinu? Podle našich informací opravdu nepřijímá hráče z Velké Británie, takže pokud potřebujete naši pomoc, navrhuji podat stížnost zde . Náš tým se pokusí udělat vše pro to, aby vám s tímto problémem pomohl.

Informujte nás prosím o všech novinkách.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Jakožto nizozemský rezident jsem se mohl bez problémů zaregistrovat, a to pomocí nizozemského telefonního čísla, nizozemských platebních metod a komunikací s nizozemsky mluvícími zástupci podpory. Celé vaše webové stránky jsou prezentovány v holandštině a jasně zaměřeny na nizozemské uživatele. V žádném okamžiku během registrace ani vkladu jsem nebyl varován, že holandští hráči údajně nejsou akceptováni. Teprve později, poté, co jsem na každé platformě prohrál 500 EUR, jsem ve vašich Všeobecných podmínkách našel zmínku, že holandští hráči údajně nejsou akceptováni.


Během registrace jsem však nikdy aktivně nesouhlasil s těmito Podmínkami ani je nekliknutím nepřijal – při vytvoření mého účtu byly automaticky označeny jako přijaté. To je zcela zavádějící a nespravedlivé, protože jsem neměl možnost být před hraním a vkladem řádně informován.


Navíc je váš IBAN spojován s řadou online stížností na podvodné aktivity, což vyvolává vážné obavy o bezpečnost vašeho provozu.


Několikrát jsem se na vás obrátil ohledně vrácení mých záloh, ale všechny mé e-maily byly ignorovány. Tato absence odpovědi je nepřijatelná a jen potvrzuje podezřelou povahu vašeho jednání.

Automaticky přeloženo:
Larsieboii
před 7 měsíci

Pokud kasino neimplementuje žádný blok pro hráče z vaší země, takže se tam můžete zaregistrovat a hrát bez použití VPN, pak je povinno vyplatit výhry i těmto hráčům, i když ve svých podmínkách uvádí, že je nepřijímá.

Bohužel ale nemají důvod vám vracet vaše vklady, protože jste tam hráli z vlastní vůle.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Neoprávněné zablokování účtu a zabavení výhry 6 000 EUR – Mimořádné zklamání

Obsah:

Vložil jsem z bankovního účtu do Prive Casina téměř 700 € a s bonusem dosáhl můj celkový zůstatek zhruba 1 150 €. Tyto peníze jsem použil k hraní her v živém kasinu, které byly na platformě plně dostupné. Systém mě v žádném případě neomezoval ani nevydával žádná varování ohledně bonusových podmínek nebo způsobilosti k hraní.

Poté, co jsem úspěšně navýšil svůj zůstatek na přibližně 6 000 €, jsem se pokusil o výběr. Místo zpracování mé žádosti mi Prive Casino zablokovalo účet, zabavilo výhry a tvrdilo, že jsem hraním her v živém kasinu porušil bonusové podmínky.

Pokud však byly určité hry omezeny v rámci bonusových podmínek, je odpovědností kasina zabránit přístupu k těmto hrám, dokud je bonus aktivní. Platforma mi umožňovala hrát, prohrávat a vyhrávat bez jakýchkoli problémů – dokud jsem nepožádal o výběr. Toto selektivní vymáhání se jeví jako nespravedlivé a zavádějící.

Aby toho nebylo málo, když jsem kontaktoval zákaznickou podporu, abych situaci objasnil, byl jsem náhle zablokován z živého chatu a mého účtu. Už nemám přístup ke svým finančním prostředkům ani nemám přístup k pomoci. Skutečnost, že kasino zasáhlo až poté, co jsem vyhrál velkou částku, je velmi sporná.

Samotný proces výběru je neobvykle dlouhý, s čekací dobou téměř týden, což zvyšuje frustraci a vyvolává další obavy o spolehlivost platformy.

Vzhledem k mým zkušenostem důrazně doporučuji ostatním, aby toto kasino nepoužívali. Podle mého názoru není Prive Casino důvěryhodné a moje osobní zkušenost naznačuje, že může fungovat klamavým a neférovým způsobem.

Právě oznamuji tento incident Komisi pro hazardní hry Spojeného království, organizaci eCOGRA a organizaci IBAS, aby bylo zajištěno formální vyšetření této záležitosti.

Automaticky přeloženo:
balaradha200093
před 5 měsíci

Dobrý den, pokud mohu, vždycky mě docela mate, když vidím hráče, kteří zveřejňují podobné příspěvky ve vlákně, které v podstatě popisují, že se kasinu je třeba vyhnout. Je opravdu smutné vidět, že až příliš mnoho hráčů si sem chodí stěžovat, jakmile je škoda napáchána. Viděli jste třeba recenzi kasina?

https://casino.guru/prive-casino-review#tab=js-tab-reputation

„Vysoká hodnota zadržených výher ve stížnostech hráčů v poměru k velikosti kasina"

Protože toto kasino nemá licenci, informování jakéhokoli úřadu, ať už je to jakákoli země, obávám se, že nepomůže. 🙁

Nicméně i my doporučujeme se tomuto webu vyhnout.

Abych byl spravedlivý, zdá se, že jste si vzal bonus, který se nevztahuje na živé hry, což je bohužel docela běžné; nicméně pro kasina není standardní vynucovat taková pravidla na softwarové úrovni.

„Pokud však byly určité hry omezeny v rámci bonusových podmínek, je odpovědností kasina zabránit přístupu k těmto hrám, dokud je bonus aktivní." Není tomu tak. 🙁

Mohl bych se prosím zeptat, jestli jste si před použitím bonusu přečetl podmínky, nebo jestli jste hrál hry s omezeným přístupem? Pokud konkrétní pravidla bonusu tuto podmínku zmiňují a jasně ukazují, vsadím se, že jste si jí měl slušnou šanci všimnout.

Každopádně, možná jsem se v tom všem mýlil, takže klidně poraďte.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Ano, ale pokud byste se podívali hlouběji a zkontrolovali další stížnosti, tak se to neděje. Podívejte se na jejich stránky v plné holandštině s nizozemskými platebními metodami. Pokud vyhrajete, váš účet bude uzavřen, protože nepřijímají nizozemské hráče, a pokud prohrajete, nedostanete zpět své vklady. Také je soud prohlásil za bankrotujícího, ale jen přešli k nové společnosti pod jiným názvem v jiné zemi s klaunskými licencemi. file ale chraňte tyto stránky. Vypadáte kvůli nim jako klaunská loutka.

Automaticky přeloženo:
Larsieboii
před 3 měsíci

Ahoj.

Prošel jsem si historii vašich stížností, abych zjistil, zda v nich není nějaký rozpor, ale z toho, co jsem viděl, žádný není. Problém se týkal spíše chybějícího řidičského průkazu než skutečného nezaplaceného odebrání. To je tady vlastně ten klíčový rozdíl.

Pokud kasino hráčům neplatí, můžeme to řešit přímo s důkazy. Pokud se ale jedná o předpoklad, že by neplatili, spadá to spíše do oblasti názorů než do prokazatelného případu.

Také toto konkrétní kasino má na našich stránkách již velmi špatné hodnocení, takže upřímně nechápu, proč byste si tam měli hrát.

Aby bylo chování považováno za nekalé, musí se skutečně stát. Na základě vašeho podání se vám však incident nestal, proto byl případ týkající se chybějícího řidičského průkazu zamítnut.

Dále vám doporučuji zamyslet se nad tím, zda je pro vás zdravé pokračovat ve hraní za takových podmínek, s ohledem na vaše další stížnosti ohledně sebevyloučení a vrácení peněz.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Upřímně nechápu, proč situaci překrucujete a říkáte, že je to jen domněnka 😆 stížnosti na ně se týkají přesně tohohle, stejně vám nic nevyplatí. Pokračuj v ignorování toho, co ti říkám. A samozřejmě bych tam nehrál, kdybych věděl o hodnocení.

Automaticky přeloženo:
Larsieboii
před 3 měsíci

No, nepřekrucuji situaci; jen konkrétně reaguji na vaše konkrétní problémy s vašimi konkrétními zamítnutými stížnostmi.

To znamená, že vaše šance dokázat, že se k vám kasino chovalo nespravedlivě, jak se snažíte vyjádřit ve svých příspěvcích zde na fóru, kde se píše převážně „oni", ne „já", byla jen teoretická. Ve slušné společnosti lidé nepronásledují ostatní jen proto, že s nimi bude jistě nespravedlivě zacházeno. Nejprve se musí stát špatný čin.

Ale nebojte se; chápu, že stížnosti ostatních používáte jako svou nejlepší verbální zbraň, a to je v pořádku, protože se také snažíme ostatním říct, že by se tomuto kasinu měli vyhnout.

file

Tak kde je problém? Myslím, že pracujeme na stejném cíli. Děkuji.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Chápu tvůj názor, ale myslím, že ti uniká klíčová část problému. Formuluješ to tak, jako by se nespravedlivé zacházení muselo stát mně osobně, aby bylo platné, ale to ignoruje širší vzorec. Pokud desítky hráčů opakovaně hlásí stejný výsledek – vklady přijaty, výhry zablokovány pod výmluvou „nepřijímáme nizozemské hráče", pak to není jen domněnka, ale zdokumentovaná praxe.

V mém případě mi kasino umožnilo registraci s nizozemskými přihlašovacími údaji, v nizozemštině, s nizozemskými platebními metodami, obdrželo nizozemský e-mail s poděkováním za registraci a neposkytlo žádné jasné varování, že jsem „nebyl přijat". To již představuje klamavé chování, bez ohledu na to, zda jsem se osobně dostal do fáze zablokování výběru. Skutečnost, že mé vklady jsou za těchto okolností s radostí přijímány, je dostatečným důkazem toho, že toto nastavení je nefér.

Říct „no, ještě tě neošidili" nemění základní problém: systém je zmanipulovaný tak, aby kasino vyhrálo tak či onak. Pokud prohraji, nechávají si mé peníze. Pokud vyhraji, schovají se za své obchodní podmínky a zablokují mě. To není férové ​​ani čestné prostředí pro žádného hráče.

Oceňuji, že uznáváte, že toto kasino má již tak špatné hodnocení, ale odmítat tyto vzorce jako pouhé „teoretické", když existují důkazy v několika stížnostech, se zdá být neupřímné. Zodpovědným postojem by mělo být odhalení predátorské struktury – nečekat, až se každý jednotlivý hráč osobně popálí, než si ji uvědomíme.


Automaticky přeloženo:
Larsieboii
před 3 měsíci

Chápu váš názor a nesouhlasím s tím, že toto nastavení je zavádějící. Proto má toto kasino už teď nejnižší možné hodnocení. Index bezpečnosti doslova říká: „Zůstaňte venku." Toto hodnocení je přímým důsledkem vzorců, o kterých jsme mluvili.

Ale tady je věc: pokud se někdo dobrovolně zaregistruje na takové stránce a později si uvědomí, že je to nefér, tak… pravděpodobně to bylo od začátku špatné rozhodnutí. V tuto chvíli se diskuse o stížnostech pouze na chybějící nizozemskou licenci zdá zbytečná, protože v kasinu s takovým hodnocením existují mnohem vážnější rizika než jen jurisdikce.

Nizozemští hráči (a vlastně všichni hráči) by měli brát hodnocení vážně a zaměřit se na licencovaná kasina, která skutečně poskytují férové ​​prostředí. Stížnosti nic nezmění na faktu, že hraní na takovém místě je podle mě od začátku proti vám.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Říct, že „už má nejnižší hodnocení", neomlouvá skutečnost, že toto kasino stále cílí na nizozemské hráče v nizozemštině, s nizozemskými platbami a bez varování. Předtím, než jsem prohrál peníze, jsem ani nevěděl, že toto fórum existuje – a spousta dalších také ne.

Obviňování hráčů za „špatné rozhodnutí z vaší strany" je přesně to, na čem se tato pochybná kasina spoléhají. Realita je jednoduchá: přijímají vklady s otevřenou náručí a poté blokují výběry schováním se za obchodní podmínky. To není problém s licencí, to je podvod.

A aby bylo jasno – moje stížnost nebyla o varování ostatních, ale o to, abych dostal své peníze zpět. Odmítání toho jako „zbytečného" v podstatě chrání kasino, ne hráče. Ale jistě, opakujte lidem, že je to jejich chyba, zatímco se kasino směje až do banky.


Automaticky přeloženo:
1 2

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.