FórumKasinaPowerUp Casino - všeobecná diskuze

PowerUp Casino - všeobecná diskuze

před rokem od zanidona
|
5147 zobrazení 42 odpovědí |
|
1 23
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s PowerUp Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
zanidona
před rokem

Ahoj,

Opravdu si myslím, že takové prohlášení vyžaduje více podrobností. Můžete mi prosím vysvětlit, co se pokazilo? Můžeme vám být dokonce schopni pomoci, takže to opravdu stojí za vysvětlení.

Dej nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,


Jako nováček na tomto fóru (mj. řadu let se aktivně zapojuji do GambleJoe..) mohu hned přispět - moc děkuji za velmi dobré hodnocení PowerUpCasina. Všem bodům dobře rozumím, momentálně čekám celkem 1700 EUR a je to pro mě velmi, velmi obtížné.

Kvůli atraktivnímu designu (ano, já vím...) jsem se rozhodl zkusit PowerUp Casino. Alespoň nebyla žádná varování, blacklisty atd. - nicméně se zdá, že jde o kasino, které nedbá na růst a loajalitu zákazníků - jinak si uměle vytvořené zábrany pro výplaty nedokážu vysvětlit.

Vyhrál jsem 1700 EUR a následně jsem se dozvěděl o mizerných výplatních podmínkách. Dá se prozradit tolik: je to trápení a já jsem teprve na začátku... Taky mám pochybnosti, že své peníze někdy dostanu. Dosud bylo zaznamenáno následující:

  • mizerné, nefér podmínky (jak jsou zde správně uvedeny)
  • Maximálně 500 EUR lze požádat o platbu každých 24 hodin (můj požadavek je téměř 48 hodin starý a je stále nastaven jako „nevyřízeno")
  • Teprve po úplném dokončení platby (podle live chatu 3-5 pracovních dnů) je možné požádat o další platby (např. dalších 500 €)
  • Vklad snadno s ApplePay, výběr je zpočátku blokován, protože ApplePay nenabízí výběr. Pokud chcete platit přímo přes Maestro, jako u všech ostatních metod, zobrazí se „zaplaťte prosím nejprve stejnou metodou".
  • live chat to na dotaz potvrzuje, tam se to zdá být relativně normální.
  • na ověřovací stránce, kde jsem chtěl provést ověření předem (dozvíte se..), je napsáno "Klidně nahrajte níže uvedené dokumenty předem". Žádné tam nejsou uvedeny, chat říká: "normálně není potřeba" a na dotaz neví jaké dokumenty jsou/mohou být vyžadovány, jak dlouho to trvá
  • Kvalita služeb velmi odlišná, první dva chaty byly téměř líčko. Dostal jsem alespoň vyjádření od služebního kolegy č. 3: Před 3-5 dny ani nemusím očekávat zpracování žádosti za prvních 500 EUR. Poté (ač jsem proaktivně žádal o ověření v každém live chatu) může ještě proběhnout kontrola dokladů (jen předpokládám že to brzy přijde).


Dnes kolem půlnoci je to 48 hodin, co čekám na zpracování. Jsem velmi nadšený - trpělivě projdu celým procesem a uvidím, zda se ke mně moje peníze dostanou, než dám kasinu konečné hodnocení. Poslední servisní zkušenost mi dala určitou naději, protože přišla alespoň upřímná slova. Pokud bude tato naděje zmařena, samozřejmě zde a všude, kde budu moci, poskytnu jasné varování.


Škoda PowerUp Casino. Jen jsi nepochopil princip, jak vydělat peníze...


Automaticky přeloženo:
charlierozco
před rokem

Ahoj,

Myslím, že by nemělo smysl k vašemu dobře napsanému shrnutí cokoliv přidávat.

Jen malý detail: je standardem, že kasina upřednostňují stejnou platební možnost pro vklad i výběr, protože jakékoli jiné možnosti, které chcete pro výběr použít, musí být nejprve ověřeny a vklad slouží jako ověření. To je obvyklé zejména u prvních několika výběrů.

Těším se ale na další příspěvek 🤞



Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj všichni,


jeden den po mém příspěvku jsem obdržel alespoň první výplatu ve výši 500 EUR. Nyní počkám a uvidím, co se stane a zda můžete Powerup Casino věřit. Přinejmenším bych chtěl předběžně uvést své prohlášení – zatím se nezdá, že by šlo o „podvod" kasina.


Mnoho pozdravů

Automaticky přeloženo:
charlierozco
před rokem

Budu to tedy brát jako dobrou zprávu, doufám, že zbytek bude hladce následovat.👍

Automaticky přeloženo:
před rokem

Aktualizace: dvě neuhrazené platby v celkové výši 1000 eur mi obě přišly ve stejnou dobu před několika dny.


NENÍ to tedy podvodné kasino (podle mých zkušeností).

Automaticky přeloženo:
charlierozco
před rokem

Děkujeme za tuto pozitivní aktualizaci! 🌟🎉👍

Chce to jen trochu času, ne? 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

ahoj, bohužel musím zase veslovat - o další větší výhru to bude stejná hra, tentokrát jsem nedostal vůbec žádnou zpětnou vazbu.


Čekal jsem na své 3 výběry po 500 EUR (což je maximum) po dobu 5 dnů. Nejsou zpracovávány a na účet dostávám zprávy, že „překračuji limit" a měl bych prosím smazat jeden z požadavků na výběr.


Je dost frustrující, že necelých 3000 EUR nelze vyplatit vůbec, protože limity a termíny jsou tak drze dlouhé (max. jedna žádost za 500 EUR za den, na mé úrovni celkem max. 7000 EUR za měsíc).


Toto kasino zřejmě stále nechápe, jak si udržet dobré zákazníky. Maximální 5 dní čekání je strašně dlouhá doba, s tím bych mohl někde žít, bohužel tentokrát mi nepřišla vůbec žádná platba a také žádné známky, protože chat bohužel říká každý den něco nového (samozřejmě nic, co by bylo přidáno hodnota).


Je to frustrující, protože tam každý den vkládám 100-300, někdy 400 EUR. Jakmile něco vyhrajete, je to těžké. Škoda

Automaticky přeloženo:
charlierozco
před rokem

Ahoj.

No s takovými limity a omezeními bych se taky nespokojil. Myslím, že kontrola jiných kasin s vyššími limity a možná hladšími výběry zní nevyhnutelně.

Děkujeme, že jste si udělali čas a podělili se o svůj názor!

Pokud se déle potýkáte s posledním výběrem, zvažte proces reklamace . Je to zdarma.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Co si myslíte o kasinu, jehož zákaznický servis je kompetentní jako toast?!


Na níže uvedeném webu nevidím žádného poskytovatele, ani žádnou licenci, zde na Casino Guru je uveden poskytovatel, o kterém jsem nikdy neslyšel. V kasinu na podpoře jsem se několikrát ptal, kdo je poskytovatelem tohoto kasina, zřejmě sami nevědí, pro koho pracují, paní z podpory mi říká, poskytovatel je na webu, i když jsem psal několikrát že neexistuje žádný poskytovatel a také žádná licence, pak mě odkáže na e-mailovou adresu kasina, na kterou se mám zeptat e-mailem.


Toto kasino je totožné s kasiny Rabidi NV, pokud jde o prezentaci, odbornou podporu, neustálé chyby serveru a roztočení válců Book of Dead a jsem si velmi jistý, že toto kasino provozuje společnost Rabidi NV.


To by samo o sobě nebyl problém, ale jsem blokován poskytovatelem, protože mi neustálé problémy v jednom z kasin od poskytovatele lezly na nervy a tehdejší podpora nechápala, že chci jen normální zablokování účtu a neměl jsem chuť to dále rozebírat a dostal jsem ban kvůli závislosti na hazardu, protože kasina na něco takového vždy reagují přímo, což byl tento případ. Takže nesmím hrát v žádném kasinu Rabidi NV.


Pokud budu nadále vkládat peníze do tohoto kasina a pokud budu mít štěstí a vyhraji, pokud jsou mé předpoklady správné, budu mít pouze problémy s výplatou a stejně nikdy nedostanu své výhry vyplaceny. Je příliš žádat, aby byl poskytovatel a licence viditelná ve spodní části webových stránek kasina?


Hádám, že poskytovatel uvedený zde v Casino Guru není poskytovatelem kasina. Alespoň pro hráče v Německu.

Automaticky přeloženo:
Anonymized359
před rokem

Ahoj.

Jak to vidím já, termín „poskytovatel" se vztahuje na společnost, která provozuje toto kasino, mám pravdu? Upřímně, sám to nemohu s jistotou říci.

Takže vlastník, kterého jsme našli, je uveden v recenzi kasina :

"Creative Visions Ltd"

Poskytovatel licence je Curacao - Antillephone:

filefile

Ale pro jistotu vám majitele ještě prověřím. 🙂

Vrátí se, jakmile to bude hotovo.



Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den Radko,


Děkuji za informaci. Přesně tak, no, bohužel nevidím, kdo je provozovatel, to vidím jen na níže uvedeném webu, kde se obvykle píše operátor a licence (viz foto).

file

Děkuji za kontrolu, která je pro mě opravdu důležitá, protože v Německu bohužel nezbývá tolik kasin pro hráče s mými oblíbenými automaty. No, už existují, ale moje oblíbené sloty jsou pro německé hráče ve většině kasin blokovány, takže musím mít přístup k několika kasinům a jedno z nich je toto.


Opravdu všechno v tomto kasinu mi připomíná Zet Casino, Casinoly, Exctewin atd. a všechna kasina jsou od Rabidi NV

Automaticky přeloženo:
Anonymized359
před rokem

Ahoj.

Zdůrazňuji, že tyto informace jsou důležité a nyní jsem obdržel aktualizaci:

"Rabidi je poskytovatelem, ale vlastníkem by byla společnost Creative Visions Ltd."

Vzhledem k tomu, že uvádíme vlastníka, dává smysl Rabidi je zmíněn v licenční pečeti.

Považujete aktualizaci za užitečnou?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

toto kasino by nikdy nemělo dostat nadprůměrné, velmi zklamané způsobem/jak může guru dát tomuto kasinu nadprůměrné hodnocení

Automaticky přeloženo:
Anonymized467
před 11 měsíci

Co se zdá být na tomto kasinu špatného, kromě indexu bezpečnosti, který by se mimochodem neměl zaměňovat za hodnocení?

Chci říct, proč si myslíte, že kasino je na tom mnohem hůř? Vyzkoušejte nás, snažíme se pomoci.

Pomoc samozřejmě vyžaduje určité vysvětlení. Tak jsme tady.

Chcete-li odpovědět, jak, prosím, pamatujte na záložku s názvem „ Index bezpečnosti PowerUp Casino vysvětluje "


Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Podvodné kasino, peníze nebyly vybrány déle než týden, technická podpora odpovídá pokaždé takto: Vážený zákazníku,


Rádi bychom vás informovali, že v současné době zaznamenáváme zvýšený počet žádostí, což má za následek zpoždění doby odezvy.


Ujišťujeme vás, že aktivně pracujeme na všech žádostech, počínaje těmi, které jsme obdrželi před vaší žádostí. Pokud je to možné, mohli byste se prosím vrátit pro pomoc přibližně za 60 minut?


Děkujeme za vaši trpělivost během této doby.



Automaticky přeloženo:
smartbotrules
před 7 měsíci

Ve skutečnosti není nic neobvyklého, že kasino může mít nějaké zpoždění, ke kterému by mohlo dojít, pokud bylo požadavků příliš mnoho, takže se nějak přetížily, nebo dokonce, když je kasino také poddimenzované.

Můžu se zeptat, jestli tam máš plně ověřený účet, měl jsi už nějaký úspěšný výběr?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, požádal jsem o výplatu 17. dne a do dnešního dne (21. dne) se nic nedělo. Doufám, že se příští týden něco stane a budu moci zanechat recenzi. Nemohl jsem se předem ověřit, ale doufám, že nenajdou žádné důvody ke zpoždění výplaty, protože si myslím, že čekací doba je příliš dlouhá.

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
Kyami
před 3 měsíci

Už vás požádali o ověření? Věřím, že to může být i tím, že víkend je uprostřed. Nemyslíte?🤔

Dejte nám prosím vědět, jak to dopadlo, a doufáme, že to nebude dlouho trvat.

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky