Dobrý den, podle naší recenze je toto kasino ještě docela čerstvé a nějak o něm nemáme dostatek informací.
Každopádně jediná věc, kterou vám kasino řeklo, je, že mají zpoždění v odesílání peněz? Potřebovali jste to ověřit zde nebo to nebylo nutné?
Ještě bych dodal, že kasina mají 14 dní na to, aby hráči zaplatili, a pokud tak neučiní, můžete u nás podat stížnost.
Zkuste být tedy trpěliví a pokud uslyšíte něco nového, dejte mi vědět a pokud vás budou ignorovat, přistoupil bych ke kroku, který jsem popsal.
Hello, according to our review this casino is still quite fresh and we somehow don't have enough information about it.
Anyway, the only thing the casino told you is that they have a delay in sending money ? Did you need to verify here or was that not necessary ?
I would add that casinos have 14 days to pay a player and if they don't, you can lodge a complaint with us.
So try to be patient and if you hear something new let me know and if they ignore you then I would proceed to the step I described.
Automaticky přeloženo: