FórumKasinaPlayio Casino - všeobecná diskuze

Playio Casino - všeobecná diskuze

před 3 měsíci od joannis
|
842 zobrazení 10 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 3 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Playio Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 měsíci

Ahoj, od 28. května čekám na peníze od PLAYIO CASINO, že jsem vyhrál, řekli 3 pracovní dny, už to uplynulo a neříkají, kdy půjdou zaplatit, jen říkají, že jsou opožděné platby, za prvé, kasino, které neplatí včas, je čisté. Ví tady někdo, jestli toto kasino platí správně? protože ho neznám. vděčný

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
joannis
před 3 měsíci

Dobrý den, podle naší recenze je toto kasino ještě docela čerstvé a nějak o něm nemáme dostatek informací.

Každopádně jediná věc, kterou vám kasino řeklo, je, že mají zpoždění v odesílání peněz? Potřebovali jste to ověřit zde nebo to nebylo nutné?

Ještě bych dodal, že kasina mají 14 dní na to, aby hráči zaplatili, a pokud tak neučiní, můžete u nás podat stížnost.

Zkuste být tedy trpěliví a pokud uslyšíte něco nového, dejte mi vědět a pokud vás budou ignorovat, přistoupil bych ke kroku, který jsem popsal.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Stále nezaplatili od 28. co jsem provedl objednávku, řekli 3 pracovní dny, je to 6, v pondělí mi řekli, že mají zpoždění s platbami a že se omlouvají a dnes mi řekli, že je teprve pondělí pro obnovení plateb bankovní hodiny, pondělí Už je to 14 dní, dejte mi vědět zde.

Automaticky přeloženo:
joannis
před 3 měsíci

Zkuste být trochu trpěliví a počkejte prosím do pondělí. Snad udělají, jak řekli. Dejte nám pak vědět a my vám rádi pomůžeme.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

v sobotu 8. mě požádali o ID, už jsem to posílal předtím, protože hraji pouze v kasinech po ověření bylo v pořádku, tak jsem to posílal již dříve, dnes řekli, že to bude trvat další 3 pracovní dny, protože oni jen nyní dostali dokument, čekali 14 dní na vyžádání dokumentu? a mám výtisk, že můj účet byl ověřen již před žádostí o výběr. file

Automaticky přeloženo:
joannis
před 3 měsíci

Zde bych navrhoval reklamaci. Pokud vidíte, že to nikam nevede a potřebujete pomoc našeho reklamačního týmu, klikněte na tento odkaz . Dejte nám prosím vědět, jak jste se rozhodli.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Dobré ráno, peníze jsem obdržel nyní, po 15 dnech, děkuji za pomoc


Automaticky přeloženo:
joannis
před 3 měsíci

Hej, jaká skvělá zpráva! Gratulujeme! Jsem rád, že to nakonec vyšlo. Vyplatilo se čekat, ne? Zůstaneš tam nebo se teď po této zkušenosti přesuneš jinam? Když už jsme u toho, pokud máte zájem, napište o celé situaci recenzi. Člověk nikdy neví, může to ostatním opravdu pomoci. Tady je odkaz 👈.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dům se mi líbil, ale nehraju si na domy, které neplatí okamžitě, je to škoda

Automaticky přeloženo:
joannis
před 3 měsíci

To znamená, že toto pravděpodobně není kasino pro vás. Ale třeba se to jednou zlepší a výběry budou rychlejší.

Každopádně doufám, že se ti bude dařit i jinde. Pokud máte další novinky, klidně napište. 😉

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky