DomůFórumKasinaPlayfina Casino - všeobecná diskuze

Playfina Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

22 339 zobrazení 111 odpovědí |
před 3 roky
|
1...4 5 6
Přidat příspěvek
před 3 měsíci

Ahoj Radko, ráda tě poznávám.

Jak víte, toto se táhne od 4. srpna, což je datum, kdy jsem kontaktoval Gurua. Rozhodně nejsem na nikoho z vašeho webu naštvaný, ale Playfina Casino uráží nejen mou inteligenci, ale i všechny ostatní. Nežijeme v zemích třetího světa, kde je převod zrušen přijímající bankou, což je naprosto neslýchané. A řekněme jen pro hádku, že se to stalo, když odeslání finančních prostředků netrvá 8 týdnů. Pochopitelně nejsem jediný zákazník, ale myslím, že v této fázi by měli udělat vše pro to, aby mi zaplatili, ne mi říkat, že jsme to odeslali, čekat 7 dní, než si vymyslíme jinou výmluvu, a pak mi říct, že to moje banka odmítla.

Řekni mi, jestli si myslíš, že jsem moc dotěrný, a já budu určitě zticha.

Díky

Automaticky přeloženo:
stevek25
před 3 měsíci

Vážený Steveku25,


Je nám velmi líto, že jste se museli setkat s takovou situací, a rozhodně si nepřejeme, aby se naši klienti setkali s takovou službou. Taková zpoždění na našich webových stránkách jsou však extrémně vzácná. Bohužel se někdy vyskytnou okolnosti, které nemůžeme ovlivnit, jako například chyby nebo zpoždění na straně poskytovatele platebních služeb.

Jak jsme již zmínili v reakci na vaši stížnost, obdrželi jsme vaši krypto adresu e-mailem, jak jste požadovali dříve, a sdíleli jsme ji s příslušným oddělením, které se zabývá vaší žádostí o vrácení peněz. V této fázi čekáme na jejich odpověď. Jakmile od nich obdržíme aktuální informace, budeme vás přímo informovat. Dále jsme kontaktovali příslušné oddělení, abychom upřesnili možnost poskytnutí potvrzení, že k problémům s výběrem nedošlo na naší straně.

Upřímně se omlouváme za tuto situaci a ujišťujeme vás, že naši specialisté dělají vše pro to, aby vrácení peněz provedli co nejrychleji. Budeme s vámi i nadále v kontaktu, dokud nebude záležitost zcela vyřešena.


S pozdravem,

Kasino Playfina

Automaticky přeloženo:
Playfina Casino
před 3 měsíci

Chápu, že si jen děláš svou práci, prosím, neber si nic z toho, co jsem řekl, osobně, je to pro mě jen velmi frustrující.

Automaticky přeloženo:
stevek25
před 3 měsíci

Dobrý den, dovedu si představit, že je to pro vás stresující, a chápu to, takže není třeba mlčet. Jak vidíte, zástupce kasina je s vámi v kontaktu, takže bych řekl, že byste se mohli pokusit uklidnit a dát tomu trochu času. Rád bych vám pomohl, ale doufám, že je jasné, že to musí vyřešit kasino, ne já.

Můžeme o tom samozřejmě diskutovat, ale řešení musí poskytnout kasino a já věřím, že na tom pracují a nadále v tom pracují. Vydržte, prosím.

Automaticky přeloženo:
stevek25
před 3 měsíci

Vážený Steveku25,


Děkujeme za pochopení. Jak jsme již zmínili v naší odpovědi na stížnost, s potěšením vám oznamujeme, že váš výběr byl úspěšně zpracován prostřednictvím kryptoměny v souladu s vaší žádostí. Žádáme vás, abyste si zkontrolovali svou kryptoměnovou peněženku a neprodleně informovali zástupce Casino Guru i nás, jakmile budou finanční prostředky připsány na váš účet.


Kromě toho vám bude poskytnut snímek obrazovky jako důkaz, že výběr byl zpracován prostřednictvím kryptoměny.


V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat.


S pozdravem,

Kasino Playfina

Automaticky přeloženo:
Playfina Casino
před 3 měsíci

Děkujeme, Playfina Casino, za aktualizaci.

Vážíme si toho.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Milý Romi,


Děkuji také vám a mnohokrát děkuji celému týmu Casino Guru za vaši podporu a pomoc při řešení všech problémů.


S pozdravem,

Kasino Playfina

Automaticky přeloženo:
Playfina Casino
před 3 měsíci

Děkujeme za Vaše milá slova. I my si Vaší spolupráce vážíme.

Je velmi důležité komunikovat s hráči a naším týmem, abychom vše dobře vyřešili.

Jen tak dál, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dostal jsem peníze, děkuji Romi a všem zaměstnancům, kteří to zařídili.

Automaticky přeloženo:
stevek25
před 3 měsíci

Ahoj. Jsme opravdu rádi, že je vše v pořádku a že jsme v tomto případě mohli nějak pomoci.

Vážím si hráčů a zástupců kasina, kteří dokáží takto spolupracovat, takže je vše tak, jak má být.

Jak byste ale celou tuhle zkušenost zhodnotil/a?

Zde je odkaz, pokud chcete zanechat uživatelskou recenzi na toto kasino. Opravdu by mohlo být užitečné pro ostatní, aby se dozvěděli více pouhým přečtením. 😉

Upraveno
Automaticky přeloženo:
stevek25
před 2 měsíci

Vážený Steveku25,


Děkujeme, že jste nás a zástupce Casino Guru neprodleně informovali o přijetí finančních prostředků. Velmi si vážíme vašeho pochopení a spolupráce při řešení této záležitosti.


S pozdravem,

Kasino Playfina

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Jasnější / Varování

Pozor: Playfina

Měsíce zpoždění výplat a opakované, chabé odpovědi od podpory. Mám bankovní výpisy, e-mailovou korespondenci a snímky obrazovky falešných potvrzení o výplatách, které jasně ukazují, že platební záznamy byly pozměněny. Důrazně doporučuji opatrnost.

Kdokoli chce důkaz, může mě kontaktovat osobně.



Automaticky přeloženo:
Zeki23G
před 2 měsíci

Dobrý den, znamená to, co popisujete, že jste peníze neobdržel/a, nebo popisujete celkovou zkušenost po jejich obdržení?

Můžete mi také říct, jestli vám kasino sdělilo, proč došlo k takovému zpoždění?

Dejte mi prosím vědět, jestli jste vše vyřešili, nebo jestli potřebujete pomoc.

Automaticky přeloženo:
Zeki23G
před 2 měsíci

Vážený/á Zeki23G,


Děkujeme za vaši recenzi. Vezměte prosím na vědomí, že taková prohlášení bereme velmi vážně. Jsme licencované kasino a fungujeme striktně v souladu s našimi stanovenými obchodními podmínkami. O žádných padělaných dokumentech z naší strany nemůže být absolutně řeč.


Rádi bychom se vaším případem podrobně zabývali. Uveďte prosím e-mailovou adresu, kterou jste použili při registraci, abychom mohli identifikovat váš účet a poskytnout vám úplnou odpověď k této záležitosti. Tyto informace můžete sdílet zde nebo nás kontaktovat 24 hodin denně, 7 dní v týdnu prostřednictvím živého chatu nebo na adrese [email protected] .


Těšíme se na vaši odpověď.


S pozdravem,

Kasino Playfina

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj,

S Playfinou mám zatím skvělé zkušenosti. Všechno bylo špičkové. Až do včerejška, kdy jsem měl trochu štěstí, a teď mi byl účet najednou přes noc deaktivován. Vždycky jsem všechno odesílal hned. Čekám na výběr, který by měl dorazit dnes.

Už jsem kontaktoval podporu. Chci mít znovu přístup ke svému účtu a obdržet svou výplatu!



Automaticky přeloženo:
Womansoccer
před měsícem

Dobrý den, víte, proč vám byl účet deaktivován a co se stalo? Požádalo vás kasino o dokumenty, když jste jim něco poslali? Sázeli jste na sporty, nebo jste hráli i automaty?

Automaticky přeloženo:
Womansoccer
před měsícem

Milá fotbalistko,


Děkujeme, že jste nás kontaktovali! Mohli byste nám prosím sdělit e-mailovou adresu, kterou jste použili při registraci? Pomůže nám to identifikovat váš účet, podrobně prozkoumat situaci a poskytnout vám úplnou odpověď ohledně vašeho případu. Vždy rádi objasníme jakoukoli situaci a vyřešíme případné nedorozumění.


S pozdravem,

Kasino Playfina

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, týme Playfina,


Dnes jsem vás kontaktoval, protože jsem požádal o výběr, a po asi pěti e-mailech bylo to potvrzeno. Moje banka (C24 Bank) mě dnes informovala, že finanční prostředky odmítají, protože pocházejí z neověřeného zdroje, a peníze vrátí. Zeptal jsem se, zda je možné peníze vybrat prostřednictvím kryptoměnové peněženky. Bohužel jsem zatím neobdržel odpověď, protože jsem se informoval až dnes. Jaké jsou možnosti? Co bychom měli dělat dál?

Doufám, že mi někdo pomůže... vklad byl proveden bankovním převodem.

Má s tím někdo zkušenosti?

Automaticky přeloženo:
Howwymitsu
před měsícem

Milý Howwymitsu,


Děkujeme, že jste nás kontaktovali! Mohli byste nám prosím sdělit e-mailovou adresu, kterou jste použili při registraci? Váš případ pečlivě prozkoumáme a nabídneme možná řešení. Tyto informace můžete také sdílet s naším týmem podpory, který je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu prostřednictvím živého chatu nebo na adrese [email protected] .


S pozdravem,

Kasino Playfina

Automaticky přeloženo:
Playfina Casino
před měsícem

Děkuji za rychlou odpověď. Už jsem kontaktoval živý chat a VIP agenta. Jak vám mohu poslat svou e-mailovou adresu, aby nebyla viditelná pro všechny?

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.