Ahoj Radko, ráda tě poznávám.
Jak víte, toto se táhne od 4. srpna, což je datum, kdy jsem kontaktoval Gurua. Rozhodně nejsem na nikoho z vašeho webu naštvaný, ale Playfina Casino uráží nejen mou inteligenci, ale i všechny ostatní. Nežijeme v zemích třetího světa, kde je převod zrušen přijímající bankou, což je naprosto neslýchané. A řekněme jen pro hádku, že se to stalo, když odeslání finančních prostředků netrvá 8 týdnů. Pochopitelně nejsem jediný zákazník, ale myslím, že v této fázi by měli udělat vše pro to, aby mi zaplatili, ne mi říkat, že jsme to odeslali, čekat 7 dní, než si vymyslíme jinou výmluvu, a pak mi říct, že to moje banka odmítla.
Řekni mi, jestli si myslíš, že jsem moc dotěrný, a já budu určitě zticha.
Díky
Hi Radka pleased to EMeet you
As you know this has been dragging on since the 4th of August which is the date I reached out to the Guru im definitely not frustrated at anyone from your site but playfina Casino is just insulting not only my intelligence but everyone elses too we are not living in 3rd world countries where a transfer gets cancelled by a receiving bank that's absolutely unheard of and let's just say for arguments sake that it happened once it doesn't take 8 weeks to send the funds understandably I'm not the only customer but I think at this stage they should be doing everything possible to pay me not tell me we sent it wait 7 days until we think of another excuse to then tell me that it's been rejected by my bank
Tell me if you think I'm being too pushy and Il shut up by all means
Thanks






