No právě jsem je kontaktoval. Zástupce jménem Kenny řekl, že jsem uzavřel účet. Správně? Řekl jsem ano, ale rád bych to zkusil znovu. Trvalo 20 minut čekání a nakonec odpověděl a řekl
Děkuji za trpělivost se mnou, budu muset předat váš případ příslušnému oddělení ke kontrole a oni se vám ozvou e-mailem do 48 pracovních hodin s aktualizací, omlouvám se za nepříjemnosti a děkuji za trpělivost .
MUSÍ TO BÝT SPECIÁLNÍ MÍSTO PRO HRANÍ.LOL
Zavřel jsem svůj účet kvůli velké ztrátě. Nikdy jsem tu nevyhrál. Většina kasin znovu otevírá účty od minulých hráčů.
Tohle se zdá těžké.
Well I just contacted them. A rep named Kenny said that I closed the account Correct? I said yes but I would like to try again. It took 20 minutes of waiting and he finally responded and said
Thank you for being patient with me, I will need to forward your case to a relevant department for a review and they will get back to you via email within 48 Business hours with an update, I apologize for the inconvenience and thank you for your patience.
IT MUST BE A SPECIAL PLACE TO PLAY.LOL
I closed my account due to a lot of loss. I never won here. Most casinos reopen accounts from past players.
This one seems difficult.
Automaticky přeloženo: