FórumKasinaPlayamo Casino - všeobecná diskuze

Playamo Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od Mister_Schweiz
|
4489 zobrazení 30 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

Nejlepší online kasino😁

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Velmi dobré kasino!!!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Opravdu si užívám hraní v tomto kasinu, má spoustu automatů, které se mi líbí, měl jsem dobré výhry, výběry jsou opravdu velmi rychlé a podpora a VIP manažer jsou skvělé.

Automaticky přeloženo:
Macs307
před 8 měsíci

Dobrý den, když mluvíte o výběrech, jak rychle jsou peníze na vašem účtu? Jaký způsob výběru používáte?

Pokud jde o vaše oblíbené sloty, které zde jsou, jaké to jsou?

Myslím, že odpovědi mohou být užitečné pro ostatní hráče, pokud budou sledovat toto vlákno. 😎😁

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

super zábavné a uživatelsky přívětivé, důvěryhodné kasino a hostují tak širokou škálu nejlepších automatů, her a živých her, jaké byste našli v 5hvězdičkovém kasinu.

Výplaty jsou super rychlé a hostitelé jsou přátelští a ochotní, zejména Dana

Automaticky přeloženo:
megsnorelle1
před 8 měsíci

No to je hezké slyšet. Mohl byste nám prosím říci více o svých zkušenostech s placením v tomto kasinu? Určitě bychom zde rádi uvedli nějaké podrobnosti o tom, jaké hry hrajete, nebo dokonce jak rychlé jsou výběry.😉

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Nedávno jsem se pokusil o výběr z PlayAmo a stále odmítají můj bankovní / bankovní převod. Dostával jsem omluvu za omluvou. Nezadal jsem správné číslo BIC/Swift, neuvedl jsem své bankovní ID, neuvedl jsem ID pobočky atd. Zadal jsem informace znovu a znovu, potvrdil jsem je u své banky, protože jsem si myslel, že ztrácel rozum. Jedna osoba mi řekne, abych za svůj BIC/Swift kód uvedl své 3místné ID banky, pak mi další osoba řekne, abych odstranil provincii a poštovní směrovací číslo z prostoru vyhrazeného pro fyzickou adresu banky. Jejich systém požaduje 11místné (minimální) číslo bankovního účtu, ale můj má pouze 6 číslic (o kterých jsem mluvil se svou bankou), jedna z online podpory říká, že je třeba před číslo bankovního účtu přidat své bankovní ID a číslo tranzitu. Nikdo mi nedá přímou odpověď. Má někdo stejný problém a ví, jak to opravit?

Automaticky přeloženo:
12019467Kb
před 2 měsíci

Ach můj... Musí to být opravdu nepříjemné. Pokaždé, když slyším o komunikačním problému tohoto druhu, chci říct: "Hej, stačí si zavolat přes Skype a vyřešit věci osobně. Platba hráče by měla být hlavní prioritou, bez zbytečných komplikací."

Dovedu si také představit, že by to vyvolalo zcela nové kolo debaty. V každém případě, mohu vědět, jak dlouho už řešíte detaily převodu? Tato otázka vyvstává z nějakého důvodu: i když hráčům za podobných okolností poskytujeme bezplatnou podporu, dáváme kasinům také lhůtu, do které mají problém vyřešit samy. 🙁

Nicméně vzhledem k tomu, že podání stížnosti je zdarma, může to být moudrý krok.

Řeknu vám podrobnosti a vy mi řekněte, co si myslíte:

https://casinoguru-en.com/how-we-resolve-casino-complaints


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Už je to přes 2 týdny. Včera jsem znovu odeslal nový výběr. Stránka říká, že to probíhá, ale řekli to už 5krát. Pokaždé, když podám výběr, pošlou mi den nebo dva e-maily s oznámením, že to moje banka odmítla. Kontaktuji svou banku a informují mě, že to, co neobdrželi, nemohou odmítnout. Požádal jsem kasino o číslo transakce/sledovací číslo, ale neposkytnou je. Když se zeptám, proč byla zamítnuta, předají moji obavu takzvanému finančnímu oddělení k prošetření. Pokaždé dostanu jiné pokyny k zadání mých bankovních údajů. Jednou mi bylo dokonce řečeno, abych zadal kód BSB, který se používá pouze v australských bankách. Znovu jsem vysvětlil, že jsem z Kanady. Nevím, jestli neumí číst nebo jen zaplňují obrazovku uloženými vysvětleními.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Snad mi tady někdo pomůže to vyřešit.

Automaticky přeloženo:
12019467Kb
před 2 měsíci

Domnívám se, že jste udělali správnou věc, když jste zde podali stížnost . Náš tým od vás potřebuje jen další informace, aby mohl začít záležitost vyšetřovat. Jakmile je poskytnete, pohne se kupředu a doufejme, že brzy budeme schopni zjistit důvod celé této situace.

Přijďte k nám s jakýmikoli novinkami z kasina.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky