DomůFórumKasinaPlayAmo Casino - všeobecná diskuze

PlayAmo Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

12 752 zobrazení 52 odpovědí |
před 2 roky
|
1 2 3
Přidat příspěvek
před rokem

Nejlepší online kasino😁

Automaticky přeloženo:
před rokem

Velmi dobré kasino!!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Opravdu si užívám hraní v tomto kasinu, má spoustu automatů, které se mi líbí, měl jsem dobré výhry, výběry jsou opravdu velmi rychlé a podpora a VIP manažer jsou skvělé.

Automaticky přeloženo:
Macs307
před rokem

Dobrý den, když mluvíte o výběrech, jak rychle jsou peníze na vašem účtu? Jaký způsob výběru používáte?

Pokud jde o vaše oblíbené sloty, které zde jsou, jaké to jsou?

Myslím, že odpovědi mohou být užitečné pro ostatní hráče, pokud budou sledovat toto vlákno. 😎😁

Automaticky přeloženo:
před rokem

super zábavné a uživatelsky přívětivé, důvěryhodné kasino a hostují tak širokou škálu nejlepších automatů, her a živých her, jaké byste našli v 5hvězdičkovém kasinu.

Výplaty jsou super rychlé a hostitelé jsou přátelští a ochotní, zejména Dana

Automaticky přeloženo:
megsnorelle1
před rokem

No to je hezké slyšet. Mohl byste nám prosím říci více o svých zkušenostech s placením v tomto kasinu? Určitě bychom zde rádi uvedli nějaké podrobnosti o tom, jaké hry hrajete, nebo dokonce jak rychlé jsou výběry.😉

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nedávno jsem se pokusil o výběr z PlayAmo a stále odmítají můj bankovní / bankovní převod. Dostával jsem omluvu za omluvou. Nezadal jsem správné číslo BIC/Swift, neuvedl jsem své bankovní ID, neuvedl jsem ID pobočky atd. Zadal jsem informace znovu a znovu, potvrdil jsem je u své banky, protože jsem si myslel, že ztrácel rozum. Jedna osoba mi řekne, abych za svůj BIC/Swift kód uvedl své 3místné ID banky, pak mi další osoba řekne, abych odstranil provincii a poštovní směrovací číslo z prostoru vyhrazeného pro fyzickou adresu banky. Jejich systém požaduje 11místné (minimální) číslo bankovního účtu, ale můj má pouze 6 číslic (o kterých jsem mluvil se svou bankou), jedna z online podpory říká, že je třeba před číslo bankovního účtu přidat své bankovní ID a číslo tranzitu. Nikdo mi nedá přímou odpověď. Má někdo stejný problém a ví, jak to opravit?

Automaticky přeloženo:
12019467Kb
před rokem

Ach můj... Musí to být opravdu nepříjemné. Pokaždé, když slyším o komunikačním problému tohoto druhu, chci říct: "Hej, stačí si zavolat přes Skype a vyřešit věci osobně. Platba hráče by měla být hlavní prioritou, bez zbytečných komplikací."

Dovedu si také představit, že by to vyvolalo zcela nové kolo debaty. V každém případě, mohu vědět, jak dlouho už řešíte detaily převodu? Tato otázka vyvstává z nějakého důvodu: i když hráčům za podobných okolností poskytujeme bezplatnou podporu, dáváme kasinům také lhůtu, do které mají problém vyřešit samy. 🙁

Nicméně vzhledem k tomu, že podání stížnosti je zdarma, může to být moudrý krok.

Řeknu vám podrobnosti a vy mi řekněte, co si myslíte:

https://casinoguru-en.com/how-we-resolve-casino-complaints


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Už je to přes 2 týdny. Včera jsem znovu odeslal nový výběr. Stránka říká, že to probíhá, ale řekli to už 5krát. Pokaždé, když podám výběr, pošlou mi den nebo dva e-maily s oznámením, že to moje banka odmítla. Kontaktuji svou banku a informují mě, že to, co neobdrželi, nemohou odmítnout. Požádal jsem kasino o číslo transakce/sledovací číslo, ale neposkytnou je. Když se zeptám, proč byla zamítnuta, předají moji obavu takzvanému finančnímu oddělení k prošetření. Pokaždé dostanu jiné pokyny k zadání mých bankovních údajů. Jednou mi bylo dokonce řečeno, abych zadal kód BSB, který se používá pouze v australských bankách. Znovu jsem vysvětlil, že jsem z Kanady. Nevím, jestli neumí číst nebo jen zaplňují obrazovku uloženými vysvětleními.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Snad mi tady někdo pomůže to vyřešit.

Automaticky přeloženo:
12019467Kb
před rokem

Domnívám se, že jste udělali správnou věc, když jste zde podali stížnost . Náš tým od vás potřebuje jen další informace, aby mohl začít záležitost vyšetřovat. Jakmile je poskytnete, pohne se kupředu a doufejme, že brzy budeme schopni zjistit důvod celé této situace.

Přijďte k nám s jakýmikoli novinkami z kasina.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci



Vklad 430 €, hrano pouze z Německa, výhra 4 000 €, kasino vám uzavřelo účet, nejdřív vám řeklo, že je to kvůli omezené zemi, pak vám řeklo Casino Guru, že je to kvůli špatnému jménu.

filefilefilefilefile


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

„Chci také zdůraznit, že PlayAmo bylo oficiálně zařazeno na černou listinu Casinomeister kvůli opakovanému nespravedlivému zacházení s hráči. Můj případ přesně odpovídá typu chování, před kterým varují."


Automaticky přeloženo:
Aloball
před 4 měsíci

Hmm, kdyby se to týkalo země s omezeními, pak bychom pravděpodobně byli na vaší straně a pokračovali v jednáních s kasinem o vaší výplatě, ale pokud by došlo také k chybě ve vašich osobních údajích, nemůžeme s tím nic dělat.

Takže jste udělal chybu? Prostě jste si něčeho nevšiml, nebo proč se to stalo?

Je důležité vědět, že pokud něco takového uděláte v jakémkoli kasinu, vezmou vám výhru a zablokují vám účet.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Upřímně řečeno, tohle se děje poprvé.

Byla to upřímná chyba automatického vyplňování a nic víc.

Pokud byl problém ve jméně, nikdy jsem nedostal spravedlivou šanci ověřit si účet se správnými údaji, i když mi živý chat řekl, že je to možné.

Také chci zdůraznit, že vklad byl proveden z mého vlastního bankovního účtu, který je registrován na mé pravé jméno. To dokazuje, že jsem se nepokoušel použít falešnou identitu, mé skutečné údaje a finanční prostředky již byly s účtem propojeny.



Automaticky přeloženo:
Aloball příspěvek smazal/a
Aloball
před 4 měsíci

Je to opravdu škoda, protože věřím, že kdyby to byla jen upřímná chyba, tak se to může stát.

V každém případě je každý hráč zodpovědný za to, co kasinu poskytuje, a osobní údaje jsou velmi důležité.

Nejlepší je, když si hráči vždy při registraci dvakrát zkontrolují, zda nedošlo k žádným chybám.

Myslím, že jsi to neudělal úmyslně, ale kasino reagovalo jako každé jiné kasino.

Ponaučením do budoucna je vždy si věci ověřovat, i kdyby to mělo být jen pro jistotu.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Myslím, že by se to takhle stávat nemělo a Playamo by jako důvod uvedlo omezenou zemi. Jak vidíte, když mi to bylo sděleno, důvodem bylo porušení jejich podmínek, protože hraji z omezené země, což není pravda, protože Německo omezené není.

ale pak tady přišli s něčím jiným. file


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Také bych si přál, aby se tato odpověď přehrála znovu


Jak může PlayAmo stále fungovat s tak špatnou pověstí a černými listinami, a přitom se chlubit výjimečnými body na Casino Guru?



Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci


Jak může PlayAmo stále fungovat s tak špatnou pověstí a černými listinami, a přitom se chlubit výjimečnými body na Casino Guru?



Automaticky přeloženo:
1 2 3

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.