před 8 měsíci
2
Opravdu si užívám hraní v tomto kasinu, má spoustu automatů, které se mi líbí, měl jsem dobré výhry, výběry jsou opravdu velmi rychlé a podpora a VIP manažer jsou skvělé.
I really enjoy playing in this casino, it has a lot of slots i like, i've had good winnings, the withdrawals are really really fast and support and VIP manager are great.
Dobrý den, když mluvíte o výběrech, jak rychle jsou peníze na vašem účtu? Jaký způsob výběru používáte?
Pokud jde o vaše oblíbené sloty, které zde jsou, jaké to jsou?
Myslím, že odpovědi mohou být užitečné pro ostatní hráče, pokud budou sledovat toto vlákno. 😎😁
Hello, when you talk about withdrawals, how fast is the money in your account ? What method do you use to withdraw ?
As for your favourite slots that are here, what are they ?
I think the answers might be helpful for other players if they follow this thread. 😎😁
super zábavné a uživatelsky přívětivé, důvěryhodné kasino a hostují tak širokou škálu nejlepších automatů, her a živých her, jaké byste našli v 5hvězdičkovém kasinu.
Výplaty jsou super rychlé a hostitelé jsou přátelští a ochotní, zejména Dana
super fun and user friendly, trustworthy casino and they host such a wide variety of the best slots, games and live gaming that you'd find at a 5 star casino.
The payouts are super quick and the hosts are friendly and helpful, especially Dana
No to je hezké slyšet. Mohl byste nám prosím říci více o svých zkušenostech s placením v tomto kasinu? Určitě bychom zde rádi uvedli nějaké podrobnosti o tom, jaké hry hrajete, nebo dokonce jak rychlé jsou výběry.😉
Well that is nice to hear. Could you tell us more about your experience paying at this casino, please? We would surely like to here some details, about what games do you play, or even how fast the withdrawals are.😉
Nedávno jsem se pokusil o výběr z PlayAmo a stále odmítají můj bankovní / bankovní převod. Dostával jsem omluvu za omluvou. Nezadal jsem správné číslo BIC/Swift, neuvedl jsem své bankovní ID, neuvedl jsem ID pobočky atd. Zadal jsem informace znovu a znovu, potvrdil jsem je u své banky, protože jsem si myslel, že ztrácel rozum. Jedna osoba mi řekne, abych za svůj BIC/Swift kód uvedl své 3místné ID banky, pak mi další osoba řekne, abych odstranil provincii a poštovní směrovací číslo z prostoru vyhrazeného pro fyzickou adresu banky. Jejich systém požaduje 11místné (minimální) číslo bankovního účtu, ale můj má pouze 6 číslic (o kterých jsem mluvil se svou bankou), jedna z online podpory říká, že je třeba před číslo bankovního účtu přidat své bankovní ID a číslo tranzitu. Nikdo mi nedá přímou odpověď. Má někdo stejný problém a ví, jak to opravit?
I recently tried to withdraw from PlayAmo and they keep declining my bank/wire transfer. I have received excuse after excuse. I haven't entered the right BIC/Swift number, I didn't include my Bank ID, I didn't include my Branch ID etc etc. I have entered the information over and over, confirmed it with my bank because I thought I was losing my mind. One person tells me to include my 3 digit bank ID after my BIC/Swift code, then another person tells me to remove the province and the postal code from the space allocated for the banks physical address. Their system asks for an 11 digit (minimum) bank account number but mine has only 6 digits (which I talked to my bank about) , one of the online support says to add my Bank ID and Transit number infront of my bank account number. No one gives me a straight answer. Anyone else have the same problem and know how to fix this?
Ach můj... Musí to být opravdu nepříjemné. Pokaždé, když slyším o komunikačním problému tohoto druhu, chci říct: "Hej, stačí si zavolat přes Skype a vyřešit věci osobně. Platba hráče by měla být hlavní prioritou, bez zbytečných komplikací."
Dovedu si také představit, že by to vyvolalo zcela nové kolo debaty. V každém případě, mohu vědět, jak dlouho už řešíte detaily převodu? Tato otázka vyvstává z nějakého důvodu: i když hráčům za podobných okolností poskytujeme bezplatnou podporu, dáváme kasinům také lhůtu, do které mají problém vyřešit samy. 🙁
Nicméně vzhledem k tomu, že podání stížnosti je zdarma, může to být moudrý krok.
Řeknu vám podrobnosti a vy mi řekněte, co si myslíte:
https://casinoguru-en.com/how-we-resolve-casino-complaints
Oh my... It must be really annoying. Every time I hear about a communication problem of this nature, I want to say, "Hey, just set up a Skype call and work things out in person. The player's payment should be the main priority, without any needless complications."
Well, I can also imagine that this would spark a whole new round of debate. In any case, may I know how long have you been dealing with the transfer details? This question arises for a reason: although we give players in similar circumstances free support, we also give casinos a deadline by which to fix the issue on their own. 🙁
Nevertheless, considering that filing a complaint is free, it might be a wise move.
I will give you the specifics, and you tell me what you think:
https://casinoguru-en.com/how-we-resolve-casino-complaints
Už je to přes 2 týdny. Včera jsem znovu odeslal nový výběr. Stránka říká, že to probíhá, ale řekli to už 5krát. Pokaždé, když podám výběr, pošlou mi den nebo dva e-maily s oznámením, že to moje banka odmítla. Kontaktuji svou banku a informují mě, že to, co neobdrželi, nemohou odmítnout. Požádal jsem kasino o číslo transakce/sledovací číslo, ale neposkytnou je. Když se zeptám, proč byla zamítnuta, předají moji obavu takzvanému finančnímu oddělení k prošetření. Pokaždé dostanu jiné pokyny k zadání mých bankovních údajů. Jednou mi bylo dokonce řečeno, abych zadal kód BSB, který se používá pouze v australských bankách. Znovu jsem vysvětlil, že jsem z Kanady. Nevím, jestli neumí číst nebo jen zaplňují obrazovku uloženými vysvětleními.
It's been over 2 weeks now. I resubmitted a new withdrawal yesterday. The site says it's in progress but they have said that 5 times now. Each time I submit a withdrawal they email a day or 2 later and say it was declined by my bank. I contact my bank and they inform me they cannot decline what they do not receive. I have asked for a transaction number/trace number from the Casino and they will not supply it. When I ask why it was declined, they forward my concern to the so called finance department for investigation. Each time I receive different instructions about entering my banking information. I was even told once to enter a BSB Code which is only used in Australian banks. I explained again I was from Canada. I don't know if they can't read or just filling the screen with saved explanations.
Domnívám se, že jste udělali správnou věc, když jste zde podali stížnost . Náš tým od vás potřebuje jen další informace, aby mohl začít záležitost vyšetřovat. Jakmile je poskytnete, pohne se kupředu a doufejme, že brzy budeme schopni zjistit důvod celé této situace.
Přijďte k nám s jakýmikoli novinkami z kasina.
I believe that you have done the right thing to submit a complaint here. Our team just needs some additional information from you so they can start to investigate the matter. As soon as you provide those, it'll move forward, and hopefully soon we'll be able to find out the reason for causing this whole situation.
Please come to us with any news from the casino.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.