Ach ne, doufal jsem, že problém bude brzy vyřešen, ale zdá se, že s tím stále bojujete.
Nebojte se však; moji kolegové jsou připraveni podat stížnost vaším jménem.
Za prvé, e-mail popis stížnosti, snímek obrazovky související komunikace nebo cokoli jiného, co máte po ruce.
Za druhé, aby se to ostatním neopakovalo, rád bych vás požádal o pomoc:
zašlete nám prosím aktualizaci chyb e-mailem na adresu :
1) Udělejte screenshot celé obrazovky, kde také vidíme doménu, kterou používáte, když se objeví CAPTCHA.
2) Přidejte přesný čas a také nám sdělte časové pásmo (nejlepší by bylo v UTC)
3) IP adresa by byla také skvělá, pokud ji dokážete najít.
Zde je také několik tipů, jak se vypořádat s problémem od našeho hlavního vývojáře:
"Používáte VPN? A co plugin prohlížeče? Blokování může souviset s vaším používáním pluginu nebo programu prohlížeče Virtual Private Network (VPN).
Některé sítě VPN odesílají provoz, který porušuje zákon nebo podmínky služby webových stránek.
Zde jsou 3 nejlepší věci, které bych doporučil.
1. Zkontrolujte svou IP adresu – Pokud jsou z vaší IP adresy nějaké podezřelé aktivity a je označena jako spam, Google vyvolá zprávu reCAPTCHA a zastaví vás kvůli ověření.
2. Zkontrolujte svou síť – Někdy (většinou v zemích jako Čína) poskytovatel internetových služeb (ISP) maskuje IP adresu a sleduje vaše aktivity při prohlížení. To způsobí, že celá síť IP adres používaných daným ISP bude zablokována bezpečnostními systémy, jako je reCAPTCHA, kterou používá Google.
3. Zkontrolujte malware a rozšíření prohlížeče – Pokud se vám často zobrazuje zpráva „Nejsem robot", zkontrolujte, zda váš počítač neobsahuje škodlivé programy a odstraňte nepotřebná rozšíření prohlížeče. Vyzkoušejte oficiální nástroj Chrome Cleanup Tool"
Omlouvám se za ten nepořádek; mohli bychom použít jakoukoli pomoc při zjišťování a řešení problémů, ale většinou jsme dostávali velmi omezenou zpětnou vazbu.
Oh no, I was hoping the issue was about to be resolved, yet you seem to struggle with it still.
Do not worry, though; my colleagues are prepared to file the complaint on your behalf.
First of all, email [email protected] the complaint description, a screenshot of the related communications, or anything else you have on hand.
Secondly, in order to prevent this from happening to others over again, I would kindly ask you for help:
please, send us the error update via email at [email protected]:
1) Make a screenshot of the whole screen where we also see the domain you use when the CAPTCHA appears.
2) Add the exact time and also tell us the time zone (the best would be in UTC)
3) An IP address would be great too if you are able to find it.
Here are also a few tips to deal with the problem provided by our chief developer:
"Are you using a VPN? What about a browser plugin? The blocking might be related to your use of a Virtual Private Network (VPN) browser plugin or program.
Some VPNs send traffic that violates the law or websites' terms of service.
Here are the top 3 things I would suggest.
1. Check your IP address - If there are any suspicious activities from your IP address and is marked for spam then Google will throw the reCAPTCHA message and stop you for verification.
2. Check your network - Sometimes (mostly in countries like China) the Internet Service Provider (ISP) masks the IP address and track your browsing activities. This will cause the complete network of IP addresses used by that ISP to get blocked by security systems like reCAPTCHA used by Google.
3. Check malware and browser extensions - If you are frequently seeing "I’m not a robot" message then check your computer for malicious programs and remove unnecessary browser extensions. Try the official Chrome cleanup tool"
I'm sorry for the mess; we could use any help detecting and resolving the issues, but mostly we've been receiving very limited feedback.
Měl jsi štěstí, když se mi to stalo?
Have you had any luck as this is happening to me aswel?
Ne, zkouším to každý den, ale každé navýšení je zrušeno a v chatu ani e-mailu nedostanu žádnou odpověď
Je tu někdo, kdo tam někdy dostal výplatu?
No, I try every day but every increase is canceled and I get no answer in the chat or by email
Is there anyone who has ever been paid out there?
Nein ich versuche es jeden Tag aber jeder Anhebung wird storniert und ich bekomme weder im Chat oder per Mail eine Antwort
gibt es jemand der dort schon mal ausgezahlt wurde ?
Protože vám kasino neodpovídá, nevidíte žádnou potřebu 😕
As the Casino is not answering you as Well don’t see any need 😕
Stále mi říkají, abych počkal na e-mail a měl by být do 24 hodin, ale každý den jsem slyšel to samé
Pátý výběr byl právě zamítnut a pokusil se požádat znovu a nyní, když se pokusím požádat, objeví se „Poskytovatel není v tuto chvíli dostupný"
I keep getting told to wait for an email and itl be within 24 hours but iv heard the same thing every day
5th withdrawal just been rejected and tried to request again and now when I try request it comes up " Provider is not available at this moment"
Kluci, tohle je úplný podvod, nedostal jsem zaplaceno 7934 eur a neudělal jsem nic špatného, asi po měsíci mi bylo řečeno, že jsem porušil bonusové podmínky, což jsem neudělal. Také měli to samé se 7 sázkami na sesterském webu a také je na scéně nový s názvem 24bet pro budoucí použití a všichni používají stejnou zákaznickou podporu Zendesk a stejná jména v chatu. Kasino guru se pokusí zapojit, ale nebude reagovat a nakonec dostane body na černou listinu, ale bohužel vám to nepomůže získat finanční prostředky. Když jsem zkoumal 7bets, jsou to zjevně podvodníci z Nigérie, kteří tam zkouší štěstí, přestože mají špatnou pověst, a já se děsím představy, že peníze, které z lidí vytáhli, nikdy nevyplatili. Je mi líto, že to nikdo z vás nechce slyšet, ale to nejlepší, co můžete udělat, je naučit se do budoucna jako já a jít dál 😢😢
Guys these are complete scam I wasn’t paid 7934 euros and didn’t do anything wrong after about a month was told I violated bonus terms which I didn’t. Also had the same with 7 bets there sister site and also there is a new one on the scene called 24bet for future reference and they all use the same zendesk customer support and same names in the chat. Casino guru will try and get involved but they won’t respond and will end up getting blacklist points but unfortunately this doesn’t help you recieve funds. When I did research into 7bets they’re apparently scammers from Nigeria who try there luck despite them getting bad reputations and I dread to think the money they’ve scammed out of people as they never ever payout. I’m sorry this isn’t what any of you want to hear but the best thing you can do is learn like I did for future and move on 😢😢
Bohužel bezpečnostní index tohoto kasina mluví za vše.
Stále můžete zkusit podat stížnost, ale až dosud jsme s nimi neměli vůbec štěstí komunikovat.
Pokud se vaše stížnost nevyřeší, pomůže to alespoň ještě více snížit hodnocení kasina.
Zde je tedy odkaz, na který můžete podat svou stížnost, pokud ji chcete snížit.
Pokud narazíte na nějaké problémy, dejte nám vědět a pokusíme se najít cestu.
Unfortunately, the safety index of this casino says it all.
You can still try to file a complaint, but until now we had no luck in communicating with them whatsoever.
If your complaint goes unresolved though, it will help to lower the casino's rating even more, at least.
So, here is the link where you can submit your complaint if you'd like to help bring them lower.
If you experience any issues, let us know, and we will try to figure out the way.
Omlouvám se za chybu při pokusu o reklamaci. V poslední době toho máme poměrně často a snažíme se to napravit.
Zkuste použít počítač, pokud se jej pokoušíte odeslat z telefonu, a pokud ne, napište přímo našemu reklamačnímu týmu na adrese , prosím.
Dejte nám také vědět o všech aktualizacích.
Bohužel zde na našem fóru nemáme žádného aktivního zástupce kasina, jak vidím, takže by pravděpodobně nebylo možné získat jakoukoli odpověď od kasina zde. 🤷♀️
I'm sorry for the error when trying to file a complaint. We get that quite a lot lately and are trying to fix it.
Try to use a computer if you are trying to submit it from your phone, and if not, write directly to our complaint team at [email protected], please.
Let us know about any updates as well.
Unfortunately, we have no active casino representative here on our forum, as I can see, so that would probably be a no-go to get any answer from the casino here. 🤷♀️
Takže po 2 týdnech smazali všechny moje peníze a řekli mi v chatu, že jsem porušil pravidla bonusu haha
nikdy nepoužito a bonus...
Pozor a nehrajte zde! SCAM
So After 2 weeks they deleted all my Money and told me in the Chat I violated the Bonus rules haha
never used and Bonus …
Watch out and don’t Play here ! SCAM
Takže po 2 týdnech smazali všechny moje peníze a řekli mi v chatu, že jsem porušil pravidla bonusu haha
nikdy nepoužito a bonus...
Pozor a nehrajte zde! SCAM
So After 2 weeks they deleted all my Money and told me in the Chat I violated the Bonus rules haha
never used and Bonus …
Watch out and don’t Play here ! SCAM
A co ta stížnost, o které jste řekl, že ji podáte? Kontaktovali jste v této věci náš tým pro stížnosti?
Na celou záležitost bychom se mohli společně podívat, zvlášť pokud jste ještě nehráli ani s nějakým bonusem.
And what about that complaint you said you will submit? Did you get in touch with our complaint team regarding that?
We could have a look at the whole issue together, especially if you haven't even played with any bonus.
ahoj všichni,
Neviděl jsem všechny ty špatné recenze, jsem z Velké Británie a jednu mám nějaké peníze, které jsem nevyužil žádný bonus nebo nic. Nedostanu peníze, tak co mám v podstatě dělat?
Hi everyone,
I didn’t see all these bad reviews, I’m from the UK and have one some money I didn’t use no bonus or nothing. Will I not get the money then basically what should I do?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.