FórumKasinaPin-Up Casino - všeobecná diskuze

Pin-Up Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od nejnost607
|
8378 zobrazení 88 odpovědí |
|
1 2 3...5
Přidat příspěvek
Basel999
před rokem

Bohužel to, co jste právě popsali, jde ruku v ruce s naší recenzí:

"Nástroje pro zodpovědné hraní: velmi špatné"

Řekl bych, že všechny skutečné prostředky by měly být vráceny a poté by měl být účet uzavřen. Chápu to správně, že máte nějak povoleno hrát omezené hry?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Účtují vám automaticky...

Automaticky přeloženo:
joseburga
před rokem

Ahoj,

na základě vaší stížnosti vidím, že váš vklad nedorazil na váš účet v kasinu a proces získání "ztraceného vkladu" byl dobrý, docela nešťastný.

Upřímně jsem docela zmatená, už jsou to 2 měsíce a mám pocit, že do závěru je ještě daleko. Rozumím tomu správně, že kontaktovat info@paysafecard.com není možné, protože jste pro vklad použili jinou platbu – jakousi přímou?

Napsal jste také, že "No, vzdávám to, myslel jsem, že Casino Guru bude hotovost, Pinup zase bez toho, aby se staral o můj případ, říká, že je to paysafecard, když ta, kterou debetuji, je "platba v hotovosti", nedá se nic dělat tady bude spravedlnost vykonána jinak."

Bohužel se zdá, že potvrzující dopis, o který jste kasino požádali, takže peníze na váš účet na druhou stranu není možné vytvořit poskytovatelem plateb kasina.

No, docela problém 🤔

Je nějaká šance, že bychom vám mohli nějak pomoci?


Automaticky přeloženo:
před rokem

Web PIN UP je NEČESTNÝ. Měl jsem problém s automatem (právě v době bonusového kola).

Podpora žádá o video o problému.... KTERÝ HRÁČ CELOU DOBU NAHRÁVÁ OBRAZOVKU?


Ukázalo se, že se mi tentokrát podařilo zaznamenat problém: lze jej vidět na youtube (odkaz níže)


https://youtu.be/jK7b0a0Lolw


Toto je NEPOCESTNÝ způsob, jak neřešit problémy a krást naše peníze.


Aby toho nebylo málo, několikrát jsem žádal o kontakt na regulační úřad a neinformovali mě.




Automaticky přeloženo:
Dgbranco
před rokem

Ahoj,

takže jste při hraní bonusových kol zažili jakousi technickou chybu, která byla otravná.

Podle vaší znovu otevřené stížnosti se vás kasino ptá na úlovky prohlížeče. Aktualizujte prosím stížnost, neváhejte použít tento odkaz .

Nepochopil jsem, zda byla předchozí chyba vyřešena a nyní se vyskytuje znovu, nebo zda se jedná o stejný technický problém.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dvakrát jsem poslal své dokumenty k připnutí, abych ověřil svůj účet, a v obou případech je smazali...


Pokud by na požadavky reagovali rychle, nebyl by takový problém, ale po prozkoumání jsem zjistil, že ověření účtu trvalo několik měsíců...


Co mám tedy dělat, když pokaždé, když musím opustit stránku, smažou moje nahrané soubory?

Automaticky přeloženo:
ruben51jrrc
před 11 měsíci

Omlouvám se, ale asi úplně nerozumím problematice.

Ověření vašeho účtu trvalo několik měsíců, přesto se všechny dokumenty neustále mažou pokaždé, když web opustíte. Je to prosím správně?

Je váš účet skutečně ověřen?


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý večer. Chtěl jsem vybrat peníze a hlásí mi, že můj účet není správný. Mohl byste vysvětlit proč?

Automaticky přeloženo:
ignaciocano333
před 9 měsíci

Ahoj!

Přestože zde nejsme zaměstnanci kasina, pokusím se vám s tím pomoci. Jste si jisti, že používáte správné přihlašovací údaje? Vím, že to zní triviálně, ale zdá se, že něco není v pořádku.

Pokud můžete, poskytněte snímek obrazovky zobrazující chybu a za jakých okolností k ní došlo. To by bylo užitečné.

Budu tady.

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Můj účet byl hacknut a hacker ztratil peníze 54k inr, ale peníze mi nevrátili

Automaticky přeloženo:
bijdebnath2
před 8 měsíci

Takže věříte, že někdo přehrál zůstatek, který jste měli na svém kasinovém účtu?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ano . celá blance pryč. Stěžuji si na kasino, ale odmítají mi vrátit peníze. chci vrátit své peníze

Automaticky přeloženo:
bijdebnath2
před 8 měsíci

Je to opravdu smutné, ale jsem zcela přesvědčen, že nemůžete dokázat, že jste to nebyl vy, kdo ztratil rovnováhu, že?

Totéž platí pro kasino, pokud mohu hádat.

Podle stížnosti se domníváte, že je do toho zapojeno kasino. No - v tomto případě tuším čekáme, až se stížnost vyvine do jiné fáze. Důkazy budou nesmírně důležité, řekl bych.. 🤔

Přeji hodně štěstí!


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ano, dokázal jsem, že nejsem zapojen. Prosím vyřešte můj problém a pomozte mi vrátit peníze zpět

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
bijdebnath2
před 8 měsíci

Dokázal jsi to? Můžu vědět, jak jsi to udělal? Věřím, že je to velmi užitečná informace.

Toto je bohužel fórum, takže vaši stížnost nemohu nijak urychlit - je to úplně jiný proces.

Pokud jde o vaši stížnost, vidím, že vyžaduje vaši pozornost, jmenovitě vaše herní historie je nezbytná, abyste mohli pokračovat.

Pro aktualizaci stížnosti použijte tento odkaz:

https://casino.guru/pin-up-casino-player-s-balance-zmizel


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Podvodníci mi za výběr neplatí déle než 15 hodin čekání. Strašná podpora. Nedoporučuji používat toto scammer kasino. Jsou to zloději oddaní krádeži vašich peněz, říkají, že zpracováváme vaši žádost, lžou, že zadržují peníze, protože neplatí a jsou zloději

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Potvrzuji, že jsou podvodníci, čekám více než 14 hodin na svůj výběr, který jsem provedl prostřednictvím sítě kryptoměn usdt trc20, kontaktuji podporu a jediné, co mohou říct, je čekat 1 hodinu čekat 4 hodiny čekat 9 čekat 24. Není to fiasko použití, mohou mít vše ověřené, dělat věci správně, že nebudou zpracovávat váš výběr, protože jsou podvodníci. Kdybych mohl, nahlásil bych je na pinup, ale nemám jejich kontaktní adresu

Automaticky přeloženo:
francomersh
před 8 měsíci

Co takhle se na pár chvil uklidnit? Jak vidím, je příliš brzy nazývat jakékoli kasino podvodem. Proč si myslíš, že ty peníze nedostaneš? Někdy ani krypto transakce není okamžitá, víte?

Zhluboka se nadechněte a vysvětlete, co vás tak znepokojuje, dokážete to?🙏


Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Je to podvod, uplynulo více než 24 hodin, kontaktoval jsem podporu a řekli mi, ať počkám 6 až 12 dní, než mi zaplatí. Jsou to podvodníci. Přestaňte tyto podvodníky bránit.

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
francomersh
před 8 měsíci

Ok, máš vztek, 6-12 dní je docela dlouhá doba - žádný argument. Bylo vám řečeno, jaký je důvod?

Přesto to nepodporuje vaši myšlenku o scammingu, řekl bych.

Chcete se podělit o to, která platební možnost je v současné době tak zpožděná? Ve skutečnosti můžete pomoci ostatním hráčům v podobných situacích činit informovanější rozhodnutí.

Děkuji!

Automaticky přeloženo:
1 2 3...5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky