DomůFórumKasinaPanda.Bet Casino - všeobecná diskuze

Panda.Bet Casino - všeobecná diskuze

5 258 zobrazení 56 odpovědí |
před 4 měsíci
|
1 23
Přidat příspěvek
před 4 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Panda.Bet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 4 měsíci

Tohle kasino je úplný šmejd 🗑️

Automaticky přeloženo:
Lilgoose
před 4 měsíci

Stalo se tam něco?

Prosím, řekněte nám o tom.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

První vklad jsem zaplatil 250 dolarů, druhý 150 dolarů. Obakrát jsem o peníze přišel. Když jsem zaplatil třetí vklad, dostal jsem až 7 000 eur. Pak samozřejmě začaly problémy. Platba 5 000 dolarů byla odmítnuta. Ověřený účet se stal neověřeným. Nedostávám žádné odpovědi na chat ani e-mail. Pokud víte, komu si můžu stěžovat, prosím pomozte mi. To je hrůza.

Automaticky přeloženo:
vladson198896
před 4 měsíci

Dobrý den, takže říkáte, že jste prohráli pár vkladů, ale jakmile se vám podařilo něco vyhrát, museli jste se znovu ověřit? No, to není hezké, ale možná to má nějaké rozumné vysvětlení. Menší a nová kasina jsou vždycky trochu riskantní... Mohu se zeptat, jak dlouho si tím procházíte?


Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Da. Poslao sam ponovo verifikaciju a onda su mi poslali ovaj email. Ovo je cista laz. Pomozite mi kome da se žalim.


Milý Vladane,

Během nedávné kontroly souladu vašeho účtu náš systém zjistil aktivitu naznačující používání VPN nebo podobné anonymizační technologie. Kromě toho existují důkazy naznačující, že na naší platformě vlastníte jeden nebo více duplicitních účtů.

Upozorňujeme, že jak používání VPN k maskování vaší polohy, tak i správa více účtů jsou přísně zakázány podle našich Smluvních podmínek (oddíly [příslušné oddíly]). Takové aktivity jsou považovány za závažné porušení našich provozních a regulačních požadavků.

V důsledku toho byl váš účet a všechny související účty podroben kontrole souladu s předpisy. Tento proces zahrnuje dočasné pozastavení výběrů, dokud nebude záležitost plně vyřešena. V závislosti na výsledku šetření může dojít k trvalému uzavření účtu a propadnutí veškerých zbývajících zůstatků v souladu s našimi Smluvními podmínkami.

Pokud se domníváte, že k tomuto kroku došlo omylem, můžete na tento e-mail odpovědět do 7 dnů a přiložit podpůrné důkazy (např. doklad o bydlišti, potvrzení o vlastnictví jednoho účtu a vysvětlení používání VPN). Náš tým pro dodržování předpisů poté váš případ přezkoumá.

Vážíme si vašeho pochopení, že tato opatření jsou nezbytná k udržení spravedlivého a bezpečného herního prostředí pro všechny uživatele.

S pozdravem,

Dodržování předpisů Panda.bet

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Ano. Také jsem přišel o vklad 400 dolarů. Výhra je 7000 dolarů. Mám všechny důkazy. Poslali mi e-mail, že jsem si vytvořil duplicitní účty a použil VPN. Lžou jen proto, aby mi neposlali výhru.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
vladson198917
před 4 měsíci

Chápu, že jste přesvědčen/a, že kasino lže, ale to bohužel na fóru nemůžeme vyšetřovat. To by vyžadovalo zapojení kasina. Ale nebojte se, můžete podat stížnost, která je zcela zdarma. Moji kolegové poté posoudí všechny informace a požádají kasino o doložení svého tvrzení.

Jak ti to zní?

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions 👈

Budu tu, abych tě dohnal/a.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Mám stejný problém se sázkovou kanceláří ze Střední Ameriky. Konkrétně se jedná o Kostariku. Jméno sázkové kanceláře je


panda.bet


Dostal jsem bonus, který jsem zpackal a vydělal 7000 dolarů. Teď mi peníze nechtějí vyplatit. Důvod, proč mi ho dali, je ten, že mám z VPN další účty. Teď údajně ověřují mou identitu. Můj účet byl bez problémů ověřen a teď tam uvízly peníze. Byl bych moc vděčný, kdybyste mi s platbou pomohli, protože jsem od kamaráda slyšel, že jste mi pomohli už několikrát, vzhledem k tomu, že máte licenci na udržování kontaktů se zahraničními sázkovými kancelářemi mimo Evropu.

Tohle je jejich poslední e-mail a teď nevím, co s tím. 7000 dolarů není malá částka. Přijel jsem ze Srbska a tady jsou mizerné platy. Prosím, pomozte mi. Řekněte mi, co mám dělat, jaký mám dělat další krok.



Zde je jejich e-mail pro mě:



Vážený pane Bukviči,


Problém s vaším účtem spočívá v tom, že jste používali VPN, což není povoleno. Navíc máme silné náznaky, že máte více účtů. Tento problém nesouvisí s počtem vámi provedených vkladů.


Prosím, sdělte nám adresu vaší peněženky nebo údaje o bankovním účtu, abychom vám mohli vrátit všechny zaplacené částky.

Automaticky přeloženo:
vladson198917
před 4 měsíci

No, myslel jsem, že celou dobu probíráme Panda.bet a ty jsi mi už zmínil problém s VPN. Odpověděl jsem:

„Chápu, že jste přesvědčen/a, že kasino lže, ale to bohužel na fóru nemůžeme vyšetřovat. To by vyžadovalo zapojení kasina. Ale nebojte se, můžete podat stížnost, která je zcela zdarma. Moji kolegové poté posoudí všechny informace a požádají kasino o doložení svého tvrzení."

Jak ti to zní?

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions 👈

Budu tu, abych tě dohnal/a."


Tak co, přemýšlel jsi o tom návrhu, prosím?

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Ano. Pojďme si promluvit o Panda.bet.

Nerozumím vašemu formuláři pro stížnost. Nemá ani e-mailovou adresu, na kterou by si mohl stěžovat.

Před 3 dny slíbili vrácení všech vkladů a lhali. Takže se nemusíte zlobit, že je nazývám podvodníky a lháři.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od teachambrose je teď skrytý
Důvod: Obtěžující obsah
teachambrose
před 4 měsíci

Dal jsem tomu tady hodnocení 1. Nezveřejnili jsme to.


Všude jsem psal recenzi 1. Ale ještě ji nezveřejnili.

Automaticky přeloženo:
vladson198917
před 4 měsíci

Dobrý den, s lítostí musím oznámit, že moji kolegové museli odmítnout vaše pokusy o recenzi z následujícího důvodu:

„Dobrý den a děkujeme za vaši recenzi. Bohužel ji musíme zamítnout, protože se nejedná o nejlepší způsob aktualizace informací. V uživatelské recenzi není nutné uvádět e-mail, protože se nejedná o recenzi kasina. Doporučujeme vám také navštívit naše fórum: https://casino.guru/forum a sdělit nám více o situaci, my se pokusíme pomoci. Děkujeme za pochopení."

Víte, uživatelské recenze by měly pomoci ostatním hráčům pochopit vaši konkrétní zkušenost s kasinem, aby se na základě informací od vás mohli informovaněji rozhodnout. Obávám se, že to může vyžadovat více úsilí.

Zkuste napsat srozumitelnější informace; v podstatě jste použil stejný text, jaký jste sem zveřejňoval.

Přesto si myslím, že byste měl/a vzít stížnost v úvahu. Všiml/a jste si prosím mých předchozích příspěvků?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Ano. Odvolání k vám stojí 80 dolarů. Ale nemám PayPal. Přesněji řečeno, odvolal jsem se přes licencované společnosti a zaplatil. Pokud mi nechcete věřit za recenzi 1 kasina panda.bet a žádáte peníze za odvolání. Musím dát negativní hodnocení, aby ostatní lidé nebyli okradeni jako já. Ani mi nevrátili vklady.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ano. Pojďme si promluvit o Panda.bet.

Nerozumím vašemu formuláři pro stížnost. Nemá ani e-mailovou adresu, na kterou by si mohl stěžovat.

Před 3 dny slíbili vrácení všech vkladů a lhali. Takže se nemusíte zlobit, že je nazývám podvodníky a lháři.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Nebojte se, o tom kasinu jsem mluvil. E-maily se ale nepoužívají k vyřizování stížností.

Řiďte se prosím návodem: https://casinoguru-en.com/complaints/create 👈 Stačí si vybrat jednu z možností a poté odeslat textovou zprávu, která by měla obsahovat důkladné vysvětlení problému. Můžete také použít obsah, který jste zde již zveřejnili, a poté ihned nahrát snímky obrazovky.

Jak to vidím já, čekáte na vrácení peněz. Můžete použít alternativní možnost:

„Máš jiný problém?"

Pokud váš problém nespadá do žádné z výše uvedených kategorií, můžete přejít přímo k formuláři pro podání stížnosti.

file

Počkáme, jak na situaci zareagují moji kolegové, jakmile bude stížnost podána, myslím.


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ano. Odvolání k vám stojí 80 dolarů. Ale nemám PayPal. Přesněji řečeno, odvolal jsem se přes licencované společnosti a zaplatil. Pokud mi nechcete věřit za recenzi 1 kasina panda.bet a žádáte peníze za odvolání. Musím dát negativní hodnocení, aby ostatní lidé nebyli okradeni jako já. Ani mi nevrátili vklady.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Myslím, že došlo k nedorozumění.

Nikdy nepožadujeme žádnou platbu. Stížnosti na Casino Guru jsou 100% zdarma. Pokud vás někdo požádal o 80 dolarů, nebyli jsme to my.

Pokud potřebujete pomoc s Panda.bet, vyplňte prosím náš formulář pro stížnost zde:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions 👈

Jen takhle mohou moji kolegové kontaktovat kasino a požádat je o doklad. Bez tohoto formuláře vám nemůžeme pomoci. Je to prosím jasnější? Jsem přesvědčen, že jste mé příspěvky moc dobře nepochopil. 🙁

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Zaregistroval(a) jsem se 31.07.2025 na webových stránkách kasina: panda.bet

Ověřil jsem si účet a provedl trojnásobný vklad. Z třetího vkladu jsem vyhrál 7 000 dolarů.

Pak ale nastanou problémy. Platba je odmítnuta. Ověřený účet se stane neověřeným.

Nemám podporu přes chat a ani e-mailová služba mi neodpovídá na otázky.


Po dvou dnech jsem od nich dostal e-mail, že používám duplicitní účty a že tabulka VPN neodpovídá skutečnosti. Řekli mi, že všechny vklady dostanu na svůj Skrill, ale také se nic nestalo.


Pro veškeré důkazy mě můžete kontaktovat na mém e-mailu: [email protected]

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Zaregistroval(a) jsem se 31. července 2025 na webových stránkách kasina: Panda.bet

Ověřil jsem platební příkaz a provedl trojnásobný vklad. Z mého třetího vkladu jsem vyhrál 7 000 dolarů.

Ale pak nastanou problémy. Platba byla zamítnuta. Ověřený příkaz se stane neověřeným.

Nedostávám žádnou podporu přes chat a ani e-mailová služba mi neodpovídá na otázky.

Po dvou dnech mi od nich přišel e-mail, že jsem použil dvojité objednávky a VPN, což není pravda. Řekli mi, že dostanu všechny vklady na svůj Skrill, ale nic z toho nebylo.

Pro veškeré důkazy mě můžete kontaktovat na mé e-mailové adrese: Vladson1988 @ gmail.com

Automaticky přeloženo:
vladson198896
před 4 měsíci

Navrhuji, abyste se držel/a tohoto jediného vlákna na fóru a používal/a pouze jeden účet Casino Guru, abychom spolu mohli komunikovat soudržnějším způsobem.

Přepínání mezi vladson198896 a vladson198917 je zbytečné, stejně jako zveřejňování stejných informací a ignorování mých pokusů o pomoc. 🙁

Rozumíš mi prosím?

Obávám se, že bez konstruktivní komunikace pro vás nebude žádný pokrok.


Automaticky přeloženo:
1 23

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.