Musel jsem jim posílat zprávy a naštvat se na ně, pak jsem sem napsal příspěvek o tom, že mi nezaplatili reklamu druhý den, kdy byla zaplacena
I had to keep messaging them back and getting mad with them then I made a post on here about them not paying me a d the next day it was paid
Děkuji za to.👌 Bylo to opravdu dlouhé čekání. Pozitivní je, že své peníze máte určitě. Snad příště nebudete muset čekat tak dlouho. Nemyslím si, že to bude v tomto kasinu, že?
Thank you for that.👌 It was really long wait, indeed. The positive thing is, that you got your money, for sure. Hopefully next time, you won't have to wait this long. I do not thing it'll be at this casino though, right?
Máte někdo zkušenosti s výběrem peněz z kasina Palace Chance?
Obecně budu velmi vděčný za vaši pomoc.
Has anyone had experience with withdrawing funds from Palace Chance Casino?
In general, I will be very grateful for your help.
Может кто то имел опыт с выводом средств в казино Palace Chance
Это вообще реально за помощь буду очень благодарен.
Palace Chance Nemohu vybrat peníze
Kluci, možná někdo ví, jak se stáhnout
Nebudu se zadlužovat
Palace Chance I can't withdraw money
Guys, maybe someone knows how to withdraw
I won't be in debt
Palace Chance не могу вывести деньги
Ребята может кто в курсе как вывести
В долгу не останусь
Máte někdo zkušenosti s výběrem peněz z kasina Palace Chance?
Obecně budu velmi vděčný za vaši pomoc.
Has anyone had experience with withdrawing funds from Palace Chance Casino?
In general, I will be very grateful for your help.
Может кто то имел опыт с выводом средств в казино Palace Chance
Это вообще реально за помощь буду очень благодарен.
Dobrý den, není třeba šířit vaše příspěvky po celém fóru, prosím. Přesunul jsem je sem, do oficiálního vlákna kasina, takže doufejme, že budete moci získat další odpovědi.
Viděl jsem vaši stížnost , kde náš tým již váš případ začal vyšetřovat. Zkoušeli jste kvůli tomu také kontaktovat podporu kasina, abyste věděli, co by mohlo být důvodem, že na vašem účtu nevidíte žádné možnosti výběru, a také abyste zjistili, zda je váš účet plně ověřen? Měli by vám být schopni dát odpovědi. Dejte nám prosím vědět, kdykoli budete mít nějaké aktualizace.
Hello there is no need to spread your posts all over the forum, please. I have moved them here, to the official thread of the casino, so you'll be able to get some more answers, hopefully.
I have seen your complaint, where our team has already started to investigate your case. Have you actually tried to contact the casino support about it, as well, to know what could be the reason, that you don't see any withdrawal methods option in your account, and also to find out whether is your account fully verified? They should be able to give you the answers. Please let us know, whenever you have any updates.
Dostali jste své peníze? Chci vybrat, ale nevím, jestli mám vložit. Jsem z Mexika.
Did you receive your money? I'm wanting to withdraw but I don't know if I should deposit. I'm from Mexico.
Recibiste tu dinero?, estoy queriendo retirar pero no sé si depositar soy de México
Ahoj, čekáš na výběr a kasino ti řeklo, abys vložil? Je to nějaký druh ověřovacího vkladu platební metody? Ptám se proto, že to je nejčastější důvod, proč musíte vložit do kasina, ale většinou jde jen o menší částku.
Každopádně, mohl bys mi prosím říct něco víc o tvé situaci?
Hi, are you waiting for a withdrawal and the casino told you to deposit ? Is this some kind of verification deposit of the payment method ? I ask because that is the most common reason why you have to deposit into the casino, but most of the time it is just a smaller amount.
Anyway, could you please tell me a bit more about your situation ?
Ano, vložil jsem 10 USD, jsem z Mexika a přečetl jsem si jeden nebo dva komentáře, které nejsou zrovna dobré, a chci vědět, jestli jsou moje peníze v bezpečí, abych je mohl vybrat, nikdo mi nikde neodpovídá v PODPOŘE !!!!!
Yes, I deposited $10 USD, I am from Mexico, and I have read one or two comments, not in good taste, and I want to know if my money is safe so I can withdraw it, no one answers me in SUPPORT, anywhere!!!!!
Si, que deposite $10 usd, soy de México, y eh leído uno que otro comentario, no de buen gusto, y quiero saber si está seguro mi dinero para poder retirar, nadie me responde en SOPORTE, por ningún lado!!!!!
Mohl bych vybrat těch 10 USD, které musím vložit, alespoň to mi řekl support, ale bojím se vložit a nenechat si od nich poslat peníze...
I could withdraw those $10 USD that I have to deposit, at least that's what support told me, but I'm afraid to deposit and not have them send me the money...
Esos $10 usd que tengo que depositar los podría retirar, eso al menos me dijeron en soporte, pero tengo miedo depositar y que no me manden el dinero...
Trvalo mi skoro 3 měsíce, než mi zaplatili peníze, které mi dlužili, takže buďte opatrní
It just took me almost 3 months to get them to pay me the money they owed me so be careful
Dobře, takže kolik vám říkají, abyste vložili do kasina? Je to těch 10 dolarů? Jak už jsem řekl, většinou si u takového vkladu musíte ověřit způsob platby, ale nebývá to velká částka.
Nemohu vám však zaručit, zda skutečně odstoupíte.
Okay, so how much do they tell you to deposit into the casino ? Is it the $10? As I said, you usually have to verify your payment method with such a deposit, but it's not usually a big amount.
But I can't guarantee you if you will actually withdraw.
Vloženo v bitcoinu vyhrálo 72 velkých a rozhodlo se vybrat. To bylo 31. srpna. Právě mi dnes řekli, že můj výběr je schválen! Ahoj! Pak v dalším e-mailu řekli, že počkejte dalších 7-10 týdnů. Při výběru bitcoinů za 72 babek?! Trochu přehnané, že? Musel jsem je pronásledovat, abych byl tak frustrující, když říkají, že výběr bitcoinů je mnohem rychlejší! Tenkrát jsem dostával papírové šeky poštou rychleji! Lol
Finanční oddělení také NIKDY neodpovídá
Deposited in bitcoin won 72 big ones and decided to withdraw. That was August 31st. They just told me today that my withdrawal is approved! Yaya! Then in another email they said wait another 7-10 week days. On a bitcoin withdrawal for 72 bucks?! Little excessive right? I had to hound them to get this far soooo frustrating when they say bitcoin withdrawal is so much faster! Back in the day I would get paper checks in the mail faster! Lol
Also,the financial department NEVER replies
Opravdu to zní jako příliš pomalé stahování.
Dostali jste nějaké vysvětlení ohledně zpoždění?🤔
Zajímalo by mě, jestli tam budeš hrát i teď.
This really sound like a way too slow withdrawal, indeed.
Did you get any explanation about the delay, though?🤔
I wonder if you continue playing there now.
Prostě říkají, že to tak je! Finanční NIKDY nereaguje a kluci 24/7 říkají, že je to mimo jejich ruce.
Na této stránce už nikdy nebudu hrát o další penny.
They just say that's how it is! Financial NEVER responds and the 24/7 guys say it's out of they're hands.
I will never play another penny at this site.
První email
l1xohwkuq6
Zapomněli jste heslo? Blahopřejeme k prvnímu výběruVáš výběr ve výši 72,67 $ byl schválen a je na cestě. V závislosti na vaší metodě výběru byste měli své peníze obdržet brzy. Těšíme se, že brzy opět vyhrajete v Palace Of Chance, Drew! Email: help@palaceofchancemail.com
Chat: Živý chat
Odhlásit z tohoto seznamu | Spravujte předvolby e-mailu
2. email
Uživatelské jméno: l1xohwkuq6
Zapomněli jste heslo? Ahoj Drewe,
Vaše platba je na cestě.
A bude zpracována během následujících 7–10 pracovních dnů. Děkujeme, že s námi hrajete.
Pokud máte nějaké dotazy nebo potřebujete pomoc, kontaktujte nás.
Tým Paláce náhody
Odhlásit z tohoto seznamu | Spravujte předvolby e-mailu
First Email
l1xohwkuq6
Forgot your password?Congrats on your first withdrawalYour withdrawal of $72.67 has been approved and is on its way. Depending on your withdrawal method, you should receive your money shortly.We look forward to seeing you win again at Palace Of Chance real soon, Drew!Email: help@palaceofchancemail.com
Chat: Live Chat
Unsubscribe From This List | Manage Email Preferences
2nd email
Username: l1xohwkuq6
Forgot your password?Hi Drew,
Your payment is on the way.
And will be processed within the next 7-10 business days. Thanks for playing with us.
Please contact us if you have any questions or need assistance.
The Palace Of Chance Team
Unsubscribe From This List | Manage Email Preferences
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.